Miksi miehet ovat minusta aluksi niin kiinnostuneita, mutta kiinnostuksensa lopahtaa 1-3 kuukaudessa?
Aina tämä sama kaava toistuu! Jotenkin sitä aina unohtaa tämän uuden tapailun huumassa ja uskoo että Nyt se oikea löytyi, mutta aina saa pettyä.
Mies on aluksi niin innokas kuten minäkin ja on niin hyvä olla kun yhtäkkiä saanut elämäänsä valonpilkahduksen.
Sitten se kamalin tapahtuu. Mies ei vaikuta enää kiinnostuneelta.
Miksi aina käy näin?
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai anna heti. Tätä kannattaa miettiä huolimatta siitä, millaisen p-myrskyn tämän sanominen nykypäivänä aiheuttaa.
Ihan aiheellinen myrsky, koska on aivan käsittämätöntä, että vielä 2020-luvulla joku pitää seksiä asiana, jota nainen antaa ja mies saa.
Itse olen harrastanut seksiä aina heti, kun siltä on tuntunut ja toinenkin on halunnut. Avioliittoni alkoi siitä, että päädyin baarista iskemäni miehen kanssa samaan sänkyyn ja sitten huomasimme, että viihdymme yhdessä muutenkin.
Ja minä taas olen kokenut täysin päinvastaista. Sain unelmieni miehen nimenomaan sillä, että poikkesin joukosta enkä lähtenyt heti puuhiin. Hänen mukaansa tämä lisäsi kiinnostusta sekä kiintymystä välillämme, mikä johti syvään rakastumiseen. Kanivaihetta jaksettiin odottaa muutama kuukausi. Mies oli tottunut aivan erilaisiin naisiin ja tämä vetosi häneen eri tavoin. Ollaan oltu yhdessä onnellisesti pitkään. Eri
Eli persoonasi, ulkonäön ja vetovoiman puolesta et erottunut muista, vaan ainoastaan sen vuoksi, että et ensin harrastanut seksiä? Olisiko miehen mielenkiinto siis lopahtanut sinuunkin, jos olisitte menneet sänkyyn?
Minäkin kyllä tykkään juuri siitä, että kumppani näkee minut erityisenä ja sellaisena, että erotun hänen silmissään muista. Mutta itse oikeastaan haluan sen tapahtuvan sen kautta, millainen ihminen olen ja millainen vetovoima välillämme on, koska se tuntuu minusta erityiseltä. Jotenkin tuntuu, että jos joku väärin ajoitettu seksi romuttaa kiinnostuksen, ei vaikuta siltä, että toinen on ihan kauhean kiinnostunut juuri minusta ihmisenä.
Mieheni ei ole koskaan tyytynyt naisiin, joita kohtaan ei olisi tuntenut vetovoimaa näissä kaikissa lajeissa. Ei kannata oikoa mutkia toisten puolesta.
Mutta olisiko hänen mielenkiintonsa sinuun loppunut, jos olisitte harrastaneet seksiä aiemmin?
En tiedä, aika vaikea sanoa. Saattaisi olla, koska suhde ei olisi sitä ennen päässyt syventymään riittävästi, emmekä olisi juuri tunteneet toisiamme ja nähneet kaikkea sitä mitä toisessa on. Tällöin seksuaalisten tarpeiden liian aikainen täyttäminen olisi voinut vaikuttaa haluun syventää suhdetta tai jatkaa tutustumista. Jotta joku asia onnistuu se on usein monen tekijän summa. Meille tämä oli paras mahdollinen onnistuminen.
Minä taas olen kokenut, että kun kahden ihmisen välillä on jo vetovoimaa, kiinnostusta ja kemiaa, ja kumpikin on jopa vähän ihastunut, ei yhdessä harrastettu seksi ole pelkkää "seksuaalisten tarpeiden tyydyttämistä", vaan sitä tehdään, koska halu toista kohtaan on vahva ja on halu olla toisen lähellä. Silloin se ei oman kokemukseni mukaan vaikuta haluun syventää suhdetta, vaan voi lähentää ihmisiä ihan samalla lailla kuin muutkin asiat.
Mutta ihmiset ovat toki erilaisia, ja kuten aiemmin kirjoitin, itseään on kuunneltava ja tehtävä miten on itselle luontaista.
Mutta jos suhde on alussa, mistä voi tietää, onko se toinen oikeasti ihastunut? Ihan tosiasia on että on olemassa ihmisiä, jotka harrastavat seksiä vain tarpeitaan tyydyttääkseen ja heti sen jälkeen voivat heittää sen toisen ihmisen pois, sillä hän ei merkinnyt roskaa enempää. Tää on mulla suurin syy miksi mielelläni odotan seksin harrastamisen kanssa. Jos olen tosi ihastunut, on tosi suuri vaara että tulen satuttamaan itseni tavalla, josta en ehkä koskaan pääse yli. Ehkä olisi helpompaa hypätä säkyyn jos itsellä ei olisi mitään muuta tunnetta toista kohtaan kuin se fyysinen halu, mutta kun mulla se tuppaa kulkemaan käsi kädessä ihastumisen kanssa.
Hiljaa hyvä tulee. Hutiloiden syntyy vain k*sipäisiä lapsia, sekä yksinhuoltajia.
Jos mies pysyy vierellä +3kk seksittömyyden jälkeen. On selvää ettei hän ole pelkän pilden perässä. Tuollainen on niin harvinaista, että jos ei itselle osunut, niin suosittele tuttaville joilla vastaavia arvoja. Seksin saa sujumaan harjoittelulla, tunteita toista kohtaan ei, ne syntyy itsestään.
Seksiä ei todellakaan aina saa sujumaan harjoittelulla. jos on kyse jostain teknisestä hienosäädöstä, niin kyllä - mutta jos ongelma onkin se, että henkilöt ovat täysin erilaisia seksuaalisesti, seksin osalta yhteensopimattomia, halut eivät kohtaa, jne jne. niin tätä ei todellakaan saa toimimaan millään harjoittelulla. Kyllä se seksuaalinen yhteensopivuuskin on aina tapauskohtaista - ei ole niin, että ketkä tahansa sopivat seksuaalisesti yhteen, kunhan vähän harjoitellaan.
Toisiaan rakastava pariskunta kyllä osaa harjoitella ja neuvoa vaikka kädestä pitäen mistä toinen tykkää. Jos toista rakastaa on hänen mielihyvän eteen valmis tekemään mitä tahansa.
Esim. Tunnen pariskunnan missä nainen tykkää kimpasta, ja hänen mies on valmis toteuttamaan sen aika ajoin, myös toisinpäin. Rakkaus on kummallinen juttu, kun se osuu kohdalle tekee toisen mielihyvän eteen mitä tahansa, tärkeintä on olla rehellinen ja kertoa toiselle mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla on niille miehille?
Mitä ne miehet tarvitsee ja mitä vain sinä ja harva muu nainen niille pystyy antamaan?
Miksi sinä olisit juuri se erityinen niille?
No ihan yhtä hyvin, miksi ap ei voisi olla erityinen. Ja kyllä on miehellä joku harha päässä, jos pitää löytää niin uniikki lumihiutale nainen, ettei kukaan muu pysty samaan.
Toinen on erityinen, kun sydämet lyövät riittävän usein samaan tahtiin ja on riittävän samat arvot sekä sitä kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne miehet tarvitsee ja mitä vain sinä ja harva muu nainen niille pystyy antamaan?
Nainen ei kaipaa jokaista miestä. Nainen ei ole mikään kauppatavara tai esine. Naisen ei tarvitse kaupata itseään kenellekään.
Eiköhän tuo ole aika selvä merkki siitä, että olet kohtuullisen kuuma beibe mutta luonteessa on vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olisit juuri se erityinen niille?No ihan yhtä hyvin, miksi ap ei voisi olla erityinen. Ja kyllä on miehellä joku harha päässä, jos pitää löytää niin uniikki lumihiutale nainen, ettei kukaan muu pysty samaan.
Toinen on erityinen, kun sydämet lyövät riittävän usein samaan tahtiin ja on riittävän samat arvot sekä sitä kemiaa.
No ei hän ainakaan kovinkaan erityiselle vaikuta jos kiinnostus lopahtaa 1-3 kuukaudessa.
Nykyään kilpailu on kovaa ja vaatimukset on korkeat kumppanin etsimisessä että kyllä sitä helposti lähtee etsimään toista naista jos et ole millään tavalla erityinen.
Ottaen vielä huomioon sen että sinkkuja on nykyisin valtavasti joten tarjontaa on myös paljon sekä on varaa mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olisit juuri se erityinen niille?Nainen ei kaipaa jokaista miestä. Nainen ei ole mikään kauppatavara tai esine. Naisen ei tarvitse kaupata itseään kenellekään.
Jokaisen pitää nähdä vaivaa sen suhteen löytymiseksi ja ylläpitämiseksi. Hyvin harvoja tullaan kotoa hakemaan ilman mitään "markkinointia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olisit juuri se erityinen niille?Nainen ei kaipaa jokaista miestä. Nainen ei ole mikään kauppatavara tai esine. Naisen ei tarvitse kaupata itseään kenellekään.
Jokaisen pitää nähdä vaivaa sen suhteen löytymiseksi ja ylläpitämiseksi. Hyvin harvoja tullaan kotoa hakemaan ilman mitään "markkinointia".
Totta kai jokaisen pitää tehdä toimia suhteen ylläpitämiseksi ja toimimiseksi, mutta rakkaus on rakkautta, sitä ei ansaita vaan se syntyy ja kasvaa, kun oikeat ihmiset kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä markkinoida itseään kotoaankin käsin, ihan vaan olemalla olemassa ja oma itsensä. Mun ystävä on haettu kotoa ja mua on isketty kotoa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai jokaisen pitää tehdä toimia suhteen ylläpitämiseksi ja toimimiseksi, mutta rakkaus on rakkautta, sitä ei ansaita vaan se syntyy ja kasvaa, kun oikeat ihmiset kohtaavat.
Elämä ei ole mitään Hallmarkin romanttista elokuvahöttöä vaan huomattavasti raadollisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan katsellut liikaa romanttisia elokuvia?
Tosielämässä se rakkaus nyt todella harvoin syntyy tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua sitoutua ja lisäksi miehet yliarvioi tasonsa. Tämän takia moni mies sitten jää sinkuksi ja valehtelee ikänsä tinderissä kun haluaa vaan elää jatkuvaa nuoruutta. Miehet on todella pinnallisia.
N24
Oletko -97 syntynyt? Jos, niin jokainen tuona vuonna syntynyt tuntemani mies taitaa olla parisuhteessa.
Itselläkin -97 syntynyt veli ja oli viime talvena hetken aikaa sinkkuna, mutta löysi sitten uuden kumppanin ja nyt vakavassa parisuhteessa.
On vieläpä hyvännäköinen ja rahoissa.En tiedä millaisia miehiä sitten katselet, mutta kyse on siitä eikä miehistä ylipäätään.
96 Olen syntynyt. Ihan tavallisia miehiä katselen. Tosin itsekin olen koulutettu ja treenattu sekä käytän paljon rahaa ulkonäköön eli odotan mieheltä myös samaa. Minusta ei kuitenkaan kukaan kiinnostu. Ei toivoakaan että voisin saada parisuhteen kun olen sitä jo 18 vuotiaasta asti etsinyt mutta ei löydy. Olisinpa kuollut.
Minä oon jo huomattavasti vanhempi ja vakiintunut elämässäni, mut jäin miettimään, että olen taas täysin ääripäät sun kanssasi. En ole erikoisen ulospäinsuuntautunut, enemmän sellainen pohdiskelija. Ystäviä on muutamia tärkeitä pitkäaikaisia, mutta harrastan mielellään yksin, kaipaan paljon omaa aikaa ja tilaa. En juuri ponnistele ulkonäön eteen, mutta vissiin aika kivan näköinen nainen. Mun ympärillä ei ole koskaan pyörinyt paljoa miehiä -tai sitten en vaan ole huomannut, mutta jos olen tavannut /tutustunut/ jututtanut / seurustellut miesten kanssa, he ovat halunneet nopeasti vakituiseen suhteeseen, yhteen muuttoineen ym. Nopeammin kuin minä.
Luulisin, että se johtuu siitä, että oon miehelle harrastuskaveri, seikkailuhenkinen yhteisen puuhan keksijä ja seuraan aikaani ja rakastan keskustella ajankohtaisista aioista ja syvällisemmistäkin mietteistä. Oon myös kovin itsenäinen -omat rahat, omat hankinnat, omat päätökset. Ja kunnioitan myös toisen itsenäisyyttä ja ns omaa elämää.
En muuten itse ole koskaan ihastunut keneenkään ensisijaisesti ulkonäön vuoksi. En ole koskaan pokannut miestä baarista. Pidän viisaista, seikkailuhenkisistä, puuhakkaista, luonnonläheisistä miehistä jotka osaa nauraa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olisit juuri se erityinen niille?No ihan yhtä hyvin, miksi ap ei voisi olla erityinen. Ja kyllä on miehellä joku harha päässä, jos pitää löytää niin uniikki lumihiutale nainen, ettei kukaan muu pysty samaan.
No ei hän ainakaan kovinkaan erityiselle vaikuta jos kiinnostus lopahtaa 1-3 kuukaudessa.
Nykyään kilpailu on kovaa ja vaatimukset on korkeat kumppanin etsimisessä että kyllä sitä helposti lähtee etsimään toista naista jos et ole millään tavalla erityinen.
Ottaen vielä huomioon sen että sinkkuja on nykyisin valtavasti joten tarjontaa on myös paljon sekä on varaa mistä valita.
No, näin ehkä ajattelee ihminen, jonka ystäväpiirikin vaihtuu alati uuteen. Toiset muodostavat elinikäisiä tai muuten todella pitkiä suhteita.
Moni syyttää naista ja näissä miehissä ei ole mitään vikaa. Just joo😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua sitoutua ja lisäksi miehet yliarvioi tasonsa. Tämän takia moni mies sitten jää sinkuksi ja valehtelee ikänsä tinderissä kun haluaa vaan elää jatkuvaa nuoruutta. Miehet on todella pinnallisia.
N24
Oletko -97 syntynyt? Jos, niin jokainen tuona vuonna syntynyt tuntemani mies taitaa olla parisuhteessa.
Itselläkin -97 syntynyt veli ja oli viime talvena hetken aikaa sinkkuna, mutta löysi sitten uuden kumppanin ja nyt vakavassa parisuhteessa.
On vieläpä hyvännäköinen ja rahoissa.En tiedä millaisia miehiä sitten katselet, mutta kyse on siitä eikä miehistä ylipäätään.
96 Olen syntynyt. Ihan tavallisia miehiä katselen. Tosin itsekin olen koulutettu ja treenattu sekä käytän paljon rahaa ulkonäköön eli odotan mieheltä myös samaa. Minusta ei kuitenkaan kukaan kiinnostu. Ei toivoakaan että voisin saada parisuhteen kun olen sitä jo 18 vuotiaasta asti etsinyt mutta ei löydy. Olisinpa kuollut.
Todella vakavaa jos oikeasti toivot olevasi kuollut. Vielä oireellisempaa, jos toivot olevasi kuollut, kun miestä ei löydy. Kuulostaa todella epätoivoiselta, tyttö-rakas <3
Hae ensin apua itsellesi ja itsetunnollesi ja tee töitä elämänilosi löytämiseksi. Miehen löytäminen EI voi olla elämäsi tarkoitus, tärkein tai ainoa ainakaan.
Miksi keskityit jo tyttösenä parisuhteen löytymiseen? Mieti, MIKSI se on sinulle tärkeintä. Usko pois, SINÄ olet itse elämäsi tärkein henkilö, ja sinun pitää rakastaa itseäsi ja elämääsi, ennen sitä ei voi parisuhteesta puhuakaan.
Voit myös miettiä, mistä nuo pinnalliset arvosi juontavat. Miksi satsaat paljon rahaa ulkonäköösi, ja miksi vaadit mieheltä samaa? Oletteko näyttelyesineitä, statussymboleita? Tuokaan ei ole terve pohja hyvälle parisuhteelle. Monet rumatkin ihmiset ovat onnellisesti naimisissa.
Olet nuori vielä, ehdit löytää elämäsi miehen vielä. Mutta nyt keskity saamaan mielenterveytesi kuntoon. Kaikkea hyvää <3
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä. Mulla on pari aivan ihanaa ystävää, kauniita kuin mitkä. Huolehtivat ulkonäöstään, hoitavat oman taloutensa, elämä on kaikin puolin kunnossa. Minusta he on hassuja hupsuttelijoita ja leppoisaa seuraa. Mutta: sepä se ehkä juuri on. Mielenkiinnon aiheet on työ, omat lapset, sali, lisäravinteet, oman kehon toimintojen seuraaminen urkkakellosta, kauneudenhoito. Mitä tuossa setissä on miehen kanssa yhdessä jaettavaksi? Vähän jos laajentaisi niitä omia horisonttejaan ja keksisi uusia harrastuksia tai mielenkiinnon aiheita niin jaksaisi ehkä miehenkin kiinnostus kantaa ohi sen alun tutustumisvaiheen. Ja sama pätee kokemukseni mukaan moneen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen aihe, mutta alettiin puhumaan pelkästä panemisesta.
Katsoin myös, että tietyt ihmiset jauhaa pelkästä seksistä ja siitä ettei sitä vaan harrasteta liian aikaisin, vaikka kyse on pääosin aivan muista jutuista, ja aiheesta voisi tosiaan saada mielenkiintoista pohdintaa.
Yksinkertaisten ihmisten seksimölinä pilaa hyvän keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Koska sitä puhe mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai anna heti. Tätä kannattaa miettiä huolimatta siitä, millaisen p-myrskyn tämän sanominen nykypäivänä aiheuttaa.
Ihan aiheellinen myrsky, koska on aivan käsittämätöntä, että vielä 2020-luvulla joku pitää seksiä asiana, jota nainen antaa ja mies saa.
Itse olen harrastanut seksiä aina heti, kun siltä on tuntunut ja toinenkin on halunnut. Avioliittoni alkoi siitä, että päädyin baarista iskemäni miehen kanssa samaan sänkyyn ja sitten huomasimme, että viihdymme yhdessä muutenkin.
Ja minä taas olen kokenut täysin päinvastaista. Sain unelmieni miehen nimenomaan sillä, että poikkesin joukosta enkä lähtenyt heti puuhiin. Hänen mukaansa tämä lisäsi kiinnostusta sekä kiintymystä välillämme, mikä johti syvään rakastumiseen. Kanivaihetta jaksettiin odottaa muutama kuukausi. Mies oli tottunut aivan erilaisiin naisiin ja tämä vetosi häneen eri tavoin. Ollaan oltu yhdessä onnellisesti pitkään. Eri
Eli persoonasi, ulkonäön ja vetovoiman puolesta et erottunut muista, vaan ainoastaan sen vuoksi, että et ensin harrastanut seksiä? Olisiko miehen mielenkiinto siis lopahtanut sinuunkin, jos olisitte menneet sänkyyn?
Minäkin kyllä tykkään juuri siitä, että kumppani näkee minut erityisenä ja sellaisena, että erotun hänen silmissään muista. Mutta itse oikeastaan haluan sen tapahtuvan sen kautta, millainen ihminen olen ja millainen vetovoima välillämme on, koska se tuntuu minusta erityiseltä. Jotenkin tuntuu, että jos joku väärin ajoitettu seksi romuttaa kiinnostuksen, ei vaikuta siltä, että toinen on ihan kauhean kiinnostunut juuri minusta ihmisenä.
Mieheni ei ole koskaan tyytynyt naisiin, joita kohtaan ei olisi tuntenut vetovoimaa näissä kaikissa lajeissa. Ei kannata oikoa mutkia toisten puolesta.
Mutta olisiko hänen mielenkiintonsa sinuun loppunut, jos olisitte harrastaneet seksiä aiemmin?
En tiedä, aika vaikea sanoa. Saattaisi olla, koska suhde ei olisi sitä ennen päässyt syventymään riittävästi, emmekä olisi juuri tunteneet toisiamme ja nähneet kaikkea sitä mitä toisessa on. Tällöin seksuaalisten tarpeiden liian aikainen täyttäminen olisi voinut vaikuttaa haluun syventää suhdetta tai jatkaa tutustumista. Jotta joku asia onnistuu se on usein monen tekijän summa. Meille tämä oli paras mahdollinen onnistuminen.
Minä taas olen kokenut, että kun kahden ihmisen välillä on jo vetovoimaa, kiinnostusta ja kemiaa, ja kumpikin on jopa vähän ihastunut, ei yhdessä harrastettu seksi ole pelkkää "seksuaalisten tarpeiden tyydyttämistä", vaan sitä tehdään, koska halu toista kohtaan on vahva ja on halu olla toisen lähellä. Silloin se ei oman kokemukseni mukaan vaikuta haluun syventää suhdetta, vaan voi lähentää ihmisiä ihan samalla lailla kuin muutkin asiat.
Mutta ihmiset ovat toki erilaisia, ja kuten aiemmin kirjoitin, itseään on kuunneltava ja tehtävä miten on itselle luontaista.
Mutta jos suhde on alussa, mistä voi tietää, onko se toinen oikeasti ihastunut? Ihan tosiasia on että on olemassa ihmisiä, jotka harrastavat seksiä vain tarpeitaan tyydyttääkseen ja heti sen jälkeen voivat heittää sen toisen ihmisen pois, sillä hän ei merkinnyt roskaa enempää. Tää on mulla suurin syy miksi mielelläni odotan seksin harrastamisen kanssa. Jos olen tosi ihastunut, on tosi suuri vaara että tulen satuttamaan itseni tavalla, josta en ehkä koskaan pääse yli. Ehkä olisi helpompaa hypätä säkyyn jos itsellä ei olisi mitään muuta tunnetta toista kohtaan kuin se fyysinen halu, mutta kun mulla se tuppaa kulkemaan käsi kädessä ihastumisen kanssa.
Hiljaa hyvä tulee. Hutiloiden syntyy vain k*sipäisiä lapsia, sekä yksinhuoltajia.
Jos mies pysyy vierellä +3kk seksittömyyden jälkeen. On selvää ettei hän ole pelkän pilden perässä. Tuollainen on niin harvinaista, että jos ei itselle osunut, niin suosittele tuttaville joilla vastaavia arvoja. Seksin saa sujumaan harjoittelulla, tunteita toista kohtaan ei, ne syntyy itsestään.
Seksiä ei todellakaan aina saa sujumaan harjoittelulla. jos on kyse jostain teknisestä hienosäädöstä, niin kyllä - mutta jos ongelma onkin se, että henkilöt ovat täysin erilaisia seksuaalisesti, seksin osalta yhteensopimattomia, halut eivät kohtaa, jne jne. niin tätä ei todellakaan saa toimimaan millään harjoittelulla. Kyllä se seksuaalinen yhteensopivuus on aina tapauskohtaista - ei ole niin, että ketkä tahansa sopivat seksuaalisesti yhteen, kunhan vähän harjoitellaan.
Yleensä se seksuaalinen yhteensopivuus tulee luontevasti jos toisesta välittää aidosti. Esim. jos on oltu kuukausia ilman. Niin on hyvä ottaa asia puheeksi, ja selvittää mistä toinen tykkää, kun intiimi yhteys aloitetaan.
Sisareni on seksuaali terapeutti, ja joutuu käsittelemään näitä jatkuvasti. Suurin syy suhteissa seksin vähenemiseen ja jopa loppumiseen, on ylivoimaisesti kommunikoinnin puute. Ihmiset haluavat välttämättä tulla maksamaan että saavat puhua mielihaluistaan toisille. Aina ei mielihalut kohtaa, mutta se on harvinaisempaa kuin puhumattomuus aiheesta. Jos toisesta välittää kannattaa ottaa asia puheeksi. Jos toinen sanoo että "Ei missään nimessä yli kerran kuussa!" niin asia on selvä. Mutta ei kannata ajatella toisen puolesta, ettei häntä haluta, siksi että olet kieltäytynyt tai puhunut negatiivisesti aiheesta huomaamattasi.
Kyllä suurinta osaa miehistä kiinnostaa päivittäinen seksi. Kokeile antaa oraalia yllättäen keittiössä, jos mies kieltäytyy hänellä saattaa olla toinen, tai hoitaa tarpeensa maksullisissa, koska jo tottunut siihen ettei sitä saa sinulta. Parhaassa tapauksessa hoitaa tarpeensa käsin, koska välittää sinusta niin paljon että ei pettää halua.
Kaikenlaisia ongelmia pareilla sattuu olemaan. Suurin syy ongelmille on puhumisen puute. Puhukaa ja kuunnelkaa toisianne, sillä säästyy paljolta. Kuunteleminen on yhtä tärkeää kuin aiheesta keskustelun aloittaminen. Älä ole se joka hiljaa potee ongelmia, vaan keskustele mitä toinen haluaisi, mitä itse haluaisit. Koska viimeksi kysyit kumppaniltasi mitä hän haluaisi? Jos et tuota kysy säännöllisesti, et välitä kuin omasta navasta.
Tähän oli hyvä viisaus mummolta, johon törmäsin muistaakseni Twitterissä:
"If you can take his dick in your mouth, you can talk about difficult subjects with him".
Puhukaa, puhukaa ja puhukaa lisää. Jos ei voi puhua, kumppani on väärä.