Miksi miehet ovat minusta aluksi niin kiinnostuneita, mutta kiinnostuksensa lopahtaa 1-3 kuukaudessa?
Aina tämä sama kaava toistuu! Jotenkin sitä aina unohtaa tämän uuden tapailun huumassa ja uskoo että Nyt se oikea löytyi, mutta aina saa pettyä.
Mies on aluksi niin innokas kuten minäkin ja on niin hyvä olla kun yhtäkkiä saanut elämäänsä valonpilkahduksen.
Sitten se kamalin tapahtuu. Mies ei vaikuta enää kiinnostuneelta.
Miksi aina käy näin?
Kommentit (705)
Vierailija kirjoitti:
"Toisaalta tästä pitää erottaa se, että yhäkin kaikilla on oikeus kieltäytyä milloin vain ja mistä syystä vain. Riittää kun sanoo, "nyt ei tee mieli". Se on tietysti jokaisen hyvä tiedostaa että läheisyys on tärkeää parisuhteen tunnepuolen toimimisen kannalta, joten kannattaa vähän panostaa siihen että homma toimii. Ja on hyvä muistaa, että seksuaalisuus on yleensä hyvin herkkä asia - eli kieltäytyessä kannattaa noudattaa äärimmäistä hienotunteisuutta. "
Juuri näin. Nykypäivän yksi harha on se että sinällään oikea "minun kehoni, minun valintani" ei tarkoita että valinnoista ei saisi seurata mitään. Jos toiselta pihtaa liikaa niin se toinen tekee siitä sitten kyllä yleensä aika negatiiviset johtopäätökset.
Ja heti teit toisin, kuin tuo alkuperäinen kirjoittaja, eli aloit puhua pihtaamisesta, kun hän puhui paljon fiksummin omista valinnoista.
Rakkaus on kuin ilotulitusraketti: hetken se kestää ja sammuu ajan myötä
Rakkauspakkaus
Mulle tulee yleenä 2-3kk aikana sellainen "tämä pimppi on nyt nähty ja saatu" olo.
Jotain mega kaunista jaksaa ehkä jopa vuoden päivät, näin se mene.
Mies
Miksi miehen pitäisi sitoutua?
Mitä helvettiä?
"Toisaalta tästä pitää erottaa se, että yhäkin kaikilla on oikeus kieltäytyä milloin vain ja mistä syystä vain. Riittää kun sanoo, "nyt ei tee mieli". Se on tietysti jokaisen hyvä tiedostaa että läheisyys on tärkeää parisuhteen tunnepuolen toimimisen kannalta, joten kannattaa vähän panostaa siihen että homma toimii. Ja on hyvä muistaa, että seksuaalisuus on yleensä hyvin herkkä asia - eli kieltäytyessä kannattaa noudattaa äärimmäistä hienotunteisuutta. "
Juuri näin. Nykypäivän yksi harha on se että sinällään oikea "minun kehoni, minun valintani" ei tarkoita että valinnoista ei saisi seurata mitään. Jos toiselta pihtaa liikaa niin se toinen tekee siitä sitten kyllä yleensä aika negatiiviset johtopäätökset.