Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla sellaista salaisuutta mistä miehesi ei tiedä mitään?

Vierailija
26.01.2015 |

Tarkoitan esimerkiksi sellaista, mitä toivoisit ettei mies koskaan saisi tietää. Pelkäätkö koskaan asin paljastuvan? Voin aloittaa: itse harrastin seksiä toisen miehen kanssa silloin kuin tapailimme jo vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Podin hirvittäviä omantunnon tuskia. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista mitä tuossa säätövaiheessa tein.

Kommentit (230)

Vierailija
61/230 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kertonut, että mulla on sisko. Narkkari, jota en oo tavannut yli kymmeneen vuoteen. En ole edes varma onko hän enää elossa :(

Vierailija
62/230 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/230 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kehdannut kertoa (ainakaan vielä) kuinka paljon mulla on lainaa.

Vierailija
64/230 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:54"]

Olin Jehovan todistaja kymmenvuotiaaksi asti. En ole suhteessa mutta tätä asiaa en aio ikinä miehille kertoa.

[/quote]Vaimoni on jehovantodistaja ja minä ateisti, meillä ei mitään ongelmaa.

Vierailija
65/230 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme on mieheni isän siittämä

Vierailija
66/230 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkasin orgasmin seurustelumme ensimmäisinä kuukausina. Enää en tee tuota. On ihmetellyt että miksi en enää tule, mutta saattaa olla jo arvannutkin

Vierailija
67/230 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/230 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tunnustuksia perjantai-illan ratoksi!

Vierailija
69/230 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan miestäni. Joskus enemmän joskus vähemmän mutta inhoan!

Vierailija
70/230 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
71/230 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin potalla vielä 8-vuotiaana. En vaan uskaltanut mennä vessanpöntölle. Tämän tietää vaan lapsuudenperheeni, ja onneksi tästä asiasta ei puhuta. Hävettää edelleen :S

Vierailija
72/230 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
73/230 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miestäni reilusti parempi harrastamassamme lajissa. Annan hänen luulla olevansa ykkönen (annan kyllä hyvän haasteen, mutta häviän lopussa). En jaksa hänen mökötystään häviöstä!

Vierailija
74/230 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 17:01"]Lapsemme on mieheni isän siittämä
[/quote]

Hyi perse!

Vierailija
75/230 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen päiväunia Viggo Mortensenista :)

Vierailija
76/230 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia juttuja teillä joillakin! Toivottavasti nämä kaikki eivät ole totta :(

Vierailija
77/230 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä, kuinka rankka on naisen osa tässä yhteiskunnassa. Jos miehet ja naiset olisivat oikeasti tasa-arvoisia (tarkoitan esim. ulkonäköpaineita, odotuksia tietynlaisesta seksuaalikäyttäytymisestä jne.), monia näitä "salaisuuksia" ei edes paheksuttaisi tai ylipäätänsä salailtaisi. Miehille 20 seksikumppania on saavutus, ja maksullinen mies olisi vain kätevä kundi.

Miksi ette uskalla olla omia itsejänne?

Olen ollut yli 20 kumppanin kanssa, enkä todellakaan häpeile sitä. Jos se on toiselle ongelma, ei voi mitään. Toisaalta, miksi pitäisi edes puhua nykyiselle kumppanille entisistä sänkykumppaneista? Mielestäni ei ole tervettä, koska sehän on mennyttä elämää. Tässä ruumiissa ollaan vain hetki, nauttikaamme siitä!

Vierailija
78/230 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpa... Mies oli eka seksikokemukseni, mutta valehtelin, että olen vain vähän kokenut, koska en halunnut hänen pitävän minua friikkinä. Olen myös väittänyt pitäväni vaikka mistä sängyssä. Oikeasti, haluaisin vain aika tavallista seksiä. Enkä ole koskaan kertonut, että hänen lempiasentonsa sattuu minuun.

Molemmat vanhempani olivat alkoholisteja ja lapsuuteni oli kamala. He olivat kuivilla jo, kun tapasin mieheni, joten en ole koskaan kertonut sitäkään. 

Mieheni ei tykkää hellyydestä, joten sanoin, etten minäkään. Tämän takia harkitsen hänen jättämistään melkein joka päivä. 

Olen ollut masennuslääkityksellä jo kohta vuosikymmenen, mies ei tiedä, että olen masentunut. 

Minulla on ollut syömishäiriö, sitäkään en ole koskaan kertonut.

Olin koulukiusattu, mutta se hävettää minua, joten en ole kertonut.

En koskaan pyydä häneltä tukea, enkä apua, koska pelkään, että hän sanoisi ei. 

Ei tässä ainakaan rehellisyydellä kyllä voi ylpeillä... Mutta haluan pitää mieheni, enkä aio koskaan kertoa totuutta, joten en mielestäni niin suurta vääryyttä tee. 

Vierailija
79/230 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi en kerro miehelleni, että haluaisin vähän riettaampaa ja eläimellisempää seksiä. Siitähän hyötyisi luultavasti kumpikin. Mies vaikuttaa tyytyväiseltä tähän nykyiseen perussettiin.

80/230 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:23"]

Se, että olin mamupatja nuorempana.. hävettää kun ei ole ollut suomalaisia poikaystäviä! 

[/quote]

olet siis hutsu kun oikein patjana toimit, oliko ihan jonoksi asti ??

minulla on ulkomaalainenmies mutten ole kenenkään PATJA.

patjana toimiminen tarkoittaa käytännössdä sitä että olit yleinen jakorasia niissä pireissä,  kiva jos olet saanut asiasi kunton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme