Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla sellaista salaisuutta mistä miehesi ei tiedä mitään?

Vierailija
26.01.2015 |

Tarkoitan esimerkiksi sellaista, mitä toivoisit ettei mies koskaan saisi tietää. Pelkäätkö koskaan asin paljastuvan? Voin aloittaa: itse harrastin seksiä toisen miehen kanssa silloin kuin tapailimme jo vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Podin hirvittäviä omantunnon tuskia. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista mitä tuossa säätövaiheessa tein.

Kommentit (230)

Vierailija
101/230 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi lasta ja ei ole oikeasti toisen isä vaan hänen veljensä on !

Vierailija
102/230 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin seksuaalinen ja minulla on melko harvinaisia fetissejä ja hävettäviä fantasioita, joita en todellakaan kehtaa kertoa miehelleni enkä kyllä kenellekään muullekaan. Eikä siinä olisi mitään järkeäkään, koska tiedän 99,9% varmasti, että mieheni ei näitä fantasioitani jakaisi tai haluaisi toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/230 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut erääseen työkaveriin. Ajattelen häntä paljon työajan ulkopuolella ja toivon, että näkisin hänet taas pian. Mitään ei tule kuitenkaan koskaan tapahtumaan, kunnioitan ja rakastan omaa aviomiestäni.

Vierailija
104/230 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:31"]Ei mulla mitään suuren suuria salaisuuksia ole. Ollaan oltu teini-iästä asti yhdessä (reilu 10v) , niin ei voi oikein olla mitään suuria lainoja tms. hommattuna/tehtynä ennen miestä.

Mutta kaikenlaisia pikkusalaisuuksia kyllä on. En kerro miehelleni oikeastaan mitään mitä pääni sisällä pyörii. Hän ei tiedä unelmistani eikä edes sitä mitä musiikkia kuuntelen, sillä kuuntelen aina kuulokkeet korvilla ja poistan koneelta lopuksi selaushistorian. Muualla en kuuntele musiikkia kuin kotona tietokoneella. Mies tietää, että käyn täällä av:lla, mutta ei tiedä mitä avauksia luen, koska poistan ne tiedot aina varta vasten, ettei mies näe. Vaikka se avaus olisikin vain tyliin "Lempivärisi".

Mies ei koskaan tiedä, jos/kun olen surullinen tai jos mieltäni vaivaa joku asia. En koskaan kerro hänelle niistä mitään. Kuten en siitäkään jos vaikka päätäni särkee.

Mä en halua, että mies saa yhtään mitään millä voisi edes teoriassa mua lyödä. Mies nimittäin on sitä sorttia, joka suuttuessaan kaivaa kaikki vanhat tai vähänkin herkemmät asiat esille. Olen meidän alkuaikoina erehtynyt kertomaan, ettei mies ole mun ensimmäinen (minä olin miehelleni) ja sain siitä sitten pitkään kuulla monta kertaa riidan keskellä.

Mä olen sitä mieltä, että trust no one.

[/quote]

Jätä se, miten jaksat olla hänen kanssaan, jos tuollai käyttäytyy. :(

Vierailija
105/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!

Vierailija
106/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Mies, nykyään ex, luuli koko ajan minua joksikin toiseksi.  Tosi on.

Vierailija
107/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Mulla on ollut suhde aikaisemmin kahden ystäväni kanssa, jote mies tapaa edelleen säännällisesti. suhteet on kyllä olleet ennen miestä. Olen pettänyt ex työkaverin kanssa kerran ja tulin jatkoilta kotiin kauheassa humalassa vasta aamulla ja sepustin jonkin selityksen. olen koukussa kipulääkkeisiin. stalkkaan miehen puhelinta joskus.

Vierailija
108/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamii mut ne on ollu enne hänt eikä häne tarvi ol niist tietone, (ei tuu tapahtuu enää koskaa) toivottavasti ei tuu koskaa niist kuulemaankaa, kaduttaa muutenki!

Vierailija
109/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt alaikäisenä ekassa parisuhteessani törkeästi.

Olen sen jälkeen ollut 8 vuotta täysin uskollisena toisessa parisuhteessa ja nyt nykyisen eli kolmannen kanssa vuoden edelleen uskollisena, enkä ikinä pettäisi häntäkään. Nykyisessä kaveripiirissä minulla on korkeamoraalinen maine ja nykyiselläni on taustalla huonoja kokemuksia naisista nimenomaan pettämisen takia. Ei asian selviäminen lopullinen katastrofi kai olisi, mutta en aio ottaa sitä ikinä itse esille.

Vierailija
110/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on oikeasti ollut 6 seksi kumppania, sanoin että hän on neljäs. Hätävalheen keksin :(

Vierailija
111/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

72, mulla on aivan sama juttu! Tosin miehen kanssa seksi on kyllä mielettömän hyvää, mutta sitä on niin pirun harvoin. Mies porskuttaa tyytyväisenä jos on pari kertaa kuussa seksiä, itse haluaisin huomattavasti useammin. Väkisinkin sitä alkaa katsella muitakin, vaikka mies rakas ja kuumis onkin.

Vierailija
112/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myyny itteeni, käyttäny huumeita, rikkonu lakia ja tehny muuta yleisesti tuomittavaa. Kerroin kaiken miehelle, koska haluan että se hyväksyy mut sellasena ku oon (on menneisyyski mua ja vaikuttaa muhun joka päivä). Ei tuominnu, hyväksy mut vikoineen. en haluis miestä joka ei kestä kaikkee mussa. Nykyään oon onneks kunnon kansalainen ja sen jälkeen ku sain pääni kuntoo, loppu huumeitten käyttö ja häröily :) t. Kunnon kansalainen yli 10v

Vierailija
113/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:50"]

Mä oon myyny itteeni, käyttäny huumeita, rikkonu lakia ja tehny muuta yleisesti tuomittavaa. Kerroin kaiken miehelle, koska haluan että se hyväksyy mut sellasena ku oon (on menneisyyski mua ja vaikuttaa muhun joka päivä). Ei tuominnu, hyväksy mut vikoineen. en haluis miestä joka ei kestä kaikkee mussa. Nykyään oon onneks kunnon kansalainen ja sen jälkeen ku sain pääni kuntoo, loppu huumeitten käyttö ja häröily :) t. Kunnon kansalainen yli 10v

[/quote]

ainii, abortistaki tietää :D seki yks pahimmista

Vierailija
114/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:07"]Että saan orgasmin paremmin,  kun hän ei ole häiritsemässä.
[/quote] ihan normi juttu naisilla hei...

Vierailija
115/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kumppania en oo kertonut.mut noin suunnilleen tietää kaiken oleellisen.

Vierailija
116/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:18"]On,mieheni ei tiedä että tiedän mitä hän seläntakanani puuhailee.Seksideitti sivustoja,parinhaku sivustoja varatuille ja rekisteröintejä niihin.Tässä vaan odotellaan omaa "itsenäistymistä" niin  eipä tarvii miehen mitään multa enää piilotella.Takana onkin joo liikaa vuosia...
[/quote] sama täällä! Tosin mies on tästä jo muutaman kerran aiemmin jäänyt kiinni ja menin lankaan, että touhut loppuu ja meillä olis asiat kunnossa. No kun ei, niin mahtaapa äijänkäppyrä yllättyä, kun oon joku ilta uuden vuokrasopparin kirjotettuani tyhjentäny kamani tästä nykysestä asunnosta, ja kirjotan hänen deittiprofiiliinsa heipat.

Vierailija
117/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:00"]Kerran samassa kahvipöydässä istui kanssani kuusi vanhaa hoitoani. Onneksi en mennyt möläyttämään mitään. Oi niitä hippiaikoja. [/quote] Tämä ja muut. Karmeita huora-naisia!

[/quote] Huora jos sinkkuna harrastaa seksiä?

Vierailija
118/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:55"]

Menetin neitsyyteni vasta 23-vuotiaana. Ja mulla on ollut vain n. neljä seksikumppania ennen häntä. Hävettää kokemattomuuteni. Onneksi olen oppinut feikkaamaan, että olisin kokeneempi.

[/quote]

Voiko joku kertoa, miksi tässä on 24 alapeukkua? Mitä te yritätte kertoa? 
[/quote]
Musta tuo ikä ei oo kovin myöhään eikä neljä seksikumppania mitenkään hävettävän vähän.
Mutta siinä oon samaa mieltä, että tän ketjun peukutukset on aika käsittämättömiä.
[/quote]

Minä alapeukutin, koska en voi käsittää, että tuollaisesta aiheesta valehdellaan.... ? Mikä olisi aloittajan mielestä oikea määrä kumppaneita?

Vierailija
119/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt kaikkia edellisiä kumppaneita. Olen harrastanut seksiä miehen veljen kanssa muutamia kertoja ennen seurustelun alkua.

Vierailija
120/230 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Tykkään runkkailla uroskoiria. Oon miettiny, että antaisinko niille, mutta vielä en oo uskaltanut. Olen hankkimassa aasin, uroksen, mutta mies hannaa vastaan.