Onko sinulla sellaista salaisuutta mistä miehesi ei tiedä mitään?
Tarkoitan esimerkiksi sellaista, mitä toivoisit ettei mies koskaan saisi tietää. Pelkäätkö koskaan asin paljastuvan? Voin aloittaa: itse harrastin seksiä toisen miehen kanssa silloin kuin tapailimme jo vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Podin hirvittäviä omantunnon tuskia. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista mitä tuossa säätövaiheessa tein.
Kommentit (230)
Mies ei tiedä, että harrastin seksiä exäni kanssa meidän jo tapaillessa ja petinkin kerran kun oltiin oltu reilu pari viikkoa yhdessä...
Takana hankala suhde exän kanssa ja mies oli ns. laastarisuhde. Paljastuikin elämäni rakkaudeksi ja nyt alkumokailut hävettää vaikka tuostakin on jo vuosia.
Mies ei tiedä myöskään 10 000e velasta... omalla rahalla elelen, mutta miehelle lainan ottaminen on vastenmielinen ajatus joten enpä ole noista kertonut.
Pettäminen suhteemme alussa, velkakirjeet,
En meinaa kertoa että olen nuorempana istunut vuoden verran vankilassa väkivaltarikoksista. M30
Mieheni ei tiedä, että ollessamme vuoden verran erossa (siis ei etäsuhteessa) minulla oli lyhyt suhde hänen hyvän ystävänsä kanssa.
Mulla oli latinorakastaja ennen miestäni. Muistelen vieläkin lämmöllä...
Mieheni tietää minun masentuneen lapsemme kuoleman jälkeen, mutta hän ei halua enää keskustella minun kanssa vaikeista asioista. Olen miettinyt matkaa lapsen luokse, mutta mies ei suostu ymmärtämään. Jos alan puhua, hän sanoo vaan että puhu sille terapeutille. Oloni tulee vain vieläkin surullisemmaksi. Tämä on salaisuus, jonka mielelläni paljastaisin. En tiedä mitä tehdä!
En kertonut rintaimplanteistani eikä tollo huomannut😂
Hyvää kotimaista laatutyötä isolla rahalla, arvet ei näy jos ei älyä suurennuslasin kanssa katsoa.
Oho, joku melkein jo täällä sanoi lähes samat kuin minä.
Isäni henkinen ja fyysinen väkivalta lapsuudessa, seksikumppanien määrä, nuorempana sairastettu klamydia (voi vaikuttaa lapsen saantiin), tulevan perinnön määrä, itellä osakkeita 250 000 e: n edestä (kauhulla odotan kun yhteisen kämpän ja sitä kautta lainanhaun kautta paljastuu...). Oonko tyhmä vai en mutta pelottaa kertoa että mulla on oikeasti paljon rahaa??!?