Onko sinulla sellaista salaisuutta mistä miehesi ei tiedä mitään?
Tarkoitan esimerkiksi sellaista, mitä toivoisit ettei mies koskaan saisi tietää. Pelkäätkö koskaan asin paljastuvan? Voin aloittaa: itse harrastin seksiä toisen miehen kanssa silloin kuin tapailimme jo vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Podin hirvittäviä omantunnon tuskia. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista mitä tuossa säätövaiheessa tein.
Kommentit (230)
Oikeasti fantasioin suuseksin saamisesta lähes joka yhdynnän aikana.. mies ei pidä suuseksistä, ja oon sanonut "en mä sitä kaipaakaan"..
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:55"]
Menetin neitsyyteni vasta 23-vuotiaana. Ja mulla on ollut vain n. neljä seksikumppania ennen häntä. Hävettää kokemattomuuteni. Onneksi olen oppinut feikkaamaan, että olisin kokeneempi.
[/quote]
Voiko joku kertoa, miksi tässä on 24 alapeukkua? Mitä te yritätte kertoa?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:14"]
Montakin! Asioita joista en ole aviomiehelleni kertonut on mm. seksikumppaneiden määrä, nuoruudessa sairastamani sukupuolitauti, osa fantasioistani, se että paras ystäväni (mies) on oikeasti entinen poikaystäväni(!), tulevan perintöni määrä...
[/quote]
Eikö tuo paras kaverisi kerro miehelle totuutta?!
En käyttänyt pillereitä ja valehtelin että käytin koska halusin vauvan. Täydestä meni kun väärä raha.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:29"]
Menetin neitsyyteni vasta 23-vuotiaana. Ja mulla on ollut vain n. neljä seksikumppania ennen häntä. Hävettää kokemattomuuteni. Onneksi olen oppinut feikkaamaan, että olisin kokeneempi.
[/quote]
[/quote]
No minä alapeukutin koska minusta on turha hävetä tuollaista. Vähäinen kumppanimäärä ei tarkoita kokemattomuutta, eihän se seksikertojen määrästä kerro mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:14"]
Montakin! Asioita joista en ole aviomiehelleni kertonut on mm. seksikumppaneiden määrä, nuoruudessa sairastamani sukupuolitauti, osa fantasioistani, se että paras ystäväni (mies) on oikeasti entinen poikaystäväni(!), tulevan perintöni määrä...
[/quote]
Eikö tuo paras kaverisi kerro miehelle totuutta?!
[/quote]
Ei, miksi kertoisi? Olen ollut mieheni kanssa jo yli kymmenen vuotta, tuon exäni kanssa seukkailin joskus nuorena. :) Luulen että mieheni ei olisi ehkä hyväksynyt ystävääni kovin avosylin jos olisi tiennyt meidän joskus harrastaneen seksiä... Helpompi näin.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:55"]
[/quote]
[/quote]
Kokemusta ei käytännössä voi feikata luontevasti. Kyllä mies huomaa osaako vaiko ei. Eikä osaamisella väliä. itsekin menetin neitsyydestän päälle parikymppisenä. Jännitin. Kun aloin seurusteleen ja eka kerta koitti, ukko sanoi "hienoo että oot itseäs säästelly etkä oo kuin moni muu kana, mä näytän sulle pari helppoo asentoo" :)
Mulla on ollut syömishäiriö viimeiset 10v, joista yhdessä ollaan oltu puolet. Tai jos on tajunnut niin ei ole ainakaan maininnut mulle. Lisäksi tupakoin paljon enemmän kuin hän luulee, tai siis se tupakointi ei toki ole mikään salaisuus kun senhän haistaa kuka tahansa mutta vedän röökiä paljon tiheämmällä tahdilla kuin hän tykkäisi.
Olin raskaana, kun tapailimme. Exä raiskasi minut viimeiseksi kostoksi ja tottakait mun tuurilla pamahdin paksuksi siitä... Raiskauksesta nykyinen tietää jotain, kaikkea ei. Sain keskenmenon, siitä en kertonut. Olin 14-v tuolloin, nyt 18-v. Nuoruus, voisko tää jo loppua...
Muuten olen "kunnollinen". Opiskelen lukiossa ja tavoutteena lääkkis.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:40"]Olin raskaana, kun tapailimme. Exä raiskasi minut viimeiseksi kostoksi ja tottakait mun tuurilla pamahdin paksuksi siitä... Raiskauksesta nykyinen tietää jotain, kaikkea ei. Sain keskenmenon, siitä en kertonut. Olin 14-v tuolloin, nyt 18-v. Nuoruus, voisko tää jo loppua...
Muuten olen "kunnollinen". Opiskelen lukiossa ja tavoutteena lääkkis.
[/quote]
Niin eli mun salaisuus on raskaus ja keskenmeno.
Ovatko nämä salailijat samoja naisia, joiden mielestä miehen kuuluu kertoa kaikki ja antaa vaimon tutkia puhelin joka päivä?
En halua, että se saa tietää mun kummallisesta suhteesta tyttökaveriini päiväkodissa. On mulla monia muitakin salaisuuksia, mutta kyllä mä ne ajattelin joku päivä paljastaa, kunhan uskallan.
Paneskelen erästä kuuluisaa fitness tähteä salaa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:55"]
[/quote]
[/quote]
Musta tuo ikä ei oo kovin myöhään eikä neljä seksikumppania mitenkään hävettävän vähän.
Mutta siinä oon samaa mieltä, että tän ketjun peukutukset on aika käsittämättömiä.
[/quote]
[/quote]
No kun eihän tuossa ole mitään hävettävää :( Oikeasti, panisiko joku mies pahakseen sitä, että tyttöystävällä on ollut "vain" neljän miehen kanssa seksiä ennen häntä? Tai ettei ole aloittanut seksihommia jo teiniä? Mä luulen että päinvastoin...
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:57"]Mulla on paljon asioita jotka ei miehelleni kuulu. Kaapissa luurankoja niin että kolina kuuluu
[/quote]
Mitä esimerkiksi? Ja miten pystyt salaamaan ne asiat?
En pystyisi salata omalta poikaystävältä mitään isoa. En tarkoita, että kaikki pitäisi kailottaa, enhän mäkään oo kaikkea kertonut (esim. sitä että masturboin pienenä ja jäin siitä aina kiinni, nolottaa liikaa.. Mutta tuo nyt ei ollut mitään verrattuna joihinkin adoptioihin, abortteihin, kuolemiin yms.)
Mies on turhantarkka rahan kanssa minä en. Otan alennusmyyntivaatteista ale-laput talteen ja esittelen sitten joskus toisella kertaa täydellä hinnalla ostamiani uusia releitä "mahtavina alennuslöytöinä". Ihan henkilökohtaisista rahoistani tässä on kysymys, mutta ei vaan jaksa kuunnella turhaa urputusta "tuhlaamisesta".
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:28"]Mä en oo kertonut, että mulla on sisko. Narkkari, jota en oo tavannut yli kymmeneen vuoteen. En ole edes varma onko hän enää elossa :(
[/quote]
Mullakin on narkkarisisko. Hän ei ole salaisuus, mutta ei hänestä paljon puhuta. Olen ollut mieheni kanssa 15v yhdessä ja mieheni ei ole koskaan tavannut häntä.
Oli paljonkin asioita joita en kertonut. En halua avautua 100 prosenttisesti kenellekään.