Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla sellaista salaisuutta mistä miehesi ei tiedä mitään?

Vierailija
26.01.2015 |

Tarkoitan esimerkiksi sellaista, mitä toivoisit ettei mies koskaan saisi tietää. Pelkäätkö koskaan asin paljastuvan? Voin aloittaa: itse harrastin seksiä toisen miehen kanssa silloin kuin tapailimme jo vakavasti nykyisen mieheni kanssa. Podin hirvittäviä omantunnon tuskia. Nyt olemme olleet jo useamman vuoden parisuhteessa eikä tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista mitä tuossa säätövaiheessa tein.

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kertonut miehelleni, että unohdin yhden e-pillerin sijasta ottaa siinä kuussa kolme. Nyt tuo kolmen pillerin unohduksen seuraus on jo 9-vuotias ihana ja reipas poika.

Vierailija
22/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme ensimmäisinä 5 vuotena en kertonut miehelleni sairastavani bulimiaa. Nyt ollaan oltu yhdessä 9 vuotta ja en ole sairastanut bulimiaa neljään vuoteen. Do the math. Eli rakkaat syömishäiriötä sairastavat siskot, kertokaa miehellenne. Toivottavasti saatte samanlaisen tuen terveyden polulle kuten minä sain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Jehovan todistaja kymmenvuotiaaksi asti. En ole suhteessa mutta tätä asiaa en aio ikinä miehille kertoa.

Vierailija
24/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni vasta 23-vuotiaana. Ja mulla on ollut vain n. neljä seksikumppania ennen häntä. Hävettää kokemattomuuteni. Onneksi olen oppinut feikkaamaan, että olisin kokeneempi.

Vierailija
25/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä vaikka mitä pikku juttuja. En oo esim. kertonut, että meidän häissä, oli kutsuttuna vieraana myös mun yksi entinen poikaystävä. Tai se ei tiedä miten tulin uskoon. Ei ehkä edes, että uskon Jumalaan. Enkä oo myöskään sanonut mun miehelle, että se on maailman huonoin seksissä. Enkä sitten sitäkään, että oon saanut hyvääkin seksiä.

Vierailija
26/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut lapsen adoptioon. Miehelle en ole koskaan puhunut mitään. Pelkään reaktiota.

Vierailija
27/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan mitää kovin pahoja, mutta ajatukset eräästä toisesta miehestä ovat omiani ja niistä en hiisku sanallakaan miehelleni.

Vierailija
28/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla, aika montakin ja moneen asiaan liittyvää juttua. En ole koskaan halunnut jakaa "kaikkea" itsestäni kenellekään.

Vierailija
29/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon asioita jotka ei miehelleni kuulu. Kaapissa luurankoja niin että kolina kuuluu

Vierailija
30/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa kertoa mun unia miehelle, välillä on niin härskiä kamaa. ;) Viime yönä "käpälöitiin toisiamme" jonkun hirmu lihavan miehen kanssa. Oikein pullasorsan.. Unessa se oli oikein kiintoisaa, mutta näin hereillä niin ei todellakaan vastaa fantasioitani. :D

Vierailija
31/230 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kaiken voin kertoa.

Vierailija
32/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:58"]

Mullakaan ei oo poikaystävää, mutta en aio ikinä kertoa että olen viettänyt yön erään tunnetun ulkomaalaisen urheilijan kanssa. Oli muuten mahtava yö :)

[/quote]

Oliks tää se tarina Neymar Jr:sta?

Vierailija
33/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Suhteen alkuvaiheessa podin vielä niin kamalaa hylätyksitulemisenpelkoa, että kerroin kaiken. Aivan kaiken. Mies ei lähtenyt ja minäkin olen parantunut tässä vuosien varrella ihan ehjäksi ihmiseksi. Olen iloinen, että rinnallani on kumppani, joka tuntee minut läpikotaisin, mutta ehken enää mahdolliselle uudelle kumppanille avaisi haavojani. Toivotaan, ettei tästä kumppanista aika jätä liian nopeasti ;)

Vierailija
34/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:58"]

Mullakaan ei oo poikaystävää, mutta en aio ikinä kertoa että olen viettänyt yön erään tunnetun ulkomaalaisen urheilijan kanssa. Oli muuten mahtava yö :)

[/quote]

Oliks tää se tarina Neymar Jr:sta?
[/quote]

Jep :)

Vierailija
35/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saan orgasmin paremmin,  kun hän ei ole häiritsemässä.

Vierailija
36/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:58"] Mullakaan ei oo poikaystävää, mutta en aio ikinä kertoa että olen viettänyt yön erään tunnetun ulkomaalaisen urheilijan kanssa. Oli muuten mahtava yö :) [/quote] Oliks tää se tarina Neymar Jr:sta? [/quote] Jep :)

[/quote]

Joo, ei kannata kertoa. Joko on niin ylpeä asiasta, että kertoo kaikille kavereilleen ja tuntemattomillekin tai sitten alkaa potea hirveää alemmuutta ja äityy mustasukkaiseksi. 

Vierailija
37/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin! Asioita joista en ole aviomiehelleni kertonut on mm. seksikumppaneiden määrä, nuoruudessa sairastamani sukupuolitauti, osa fantasioistani, se että paras ystäväni (mies) on oikeasti entinen poikaystäväni(!), tulevan perintöni määrä...

Vierailija
38/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On,mieheni ei tiedä että tiedän mitä hän seläntakanani puuhailee.Seksideitti sivustoja,parinhaku sivustoja varatuille ja rekisteröintejä niihin.Tässä vaan odotellaan omaa "itsenäistymistä" niin  eipä tarvii miehen mitään multa enää piilotella.Takana onkin joo liikaa vuosia...

Vierailija
39/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei lapsemme ole/ollut minun osaltani vahinko. 

Salaisuutena myös pysyy.

Vierailija
40/230 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olin mamupatja nuorempana.. hävettää kun ei ole ollut suomalaisia poikaystäviä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme