Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?
Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.
Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.
Tasoni on heikko koska:
-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk
-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm
-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta
-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Maailma on täynnä kaltaisiasi miehiä ja paljon vähemmänkin ansaitsevia jotka ovat parisuhteissa. Että jos tulisit sieltä harhojen maailmasta reaalitodellisuuteen.
Mutta siinä sanottiin että mahdollisuus vain heikkotasoisiin naisiin, mikä ei mitenkään motivoi. Jumpalle ja vaatekauppaan naiset mars, mars! Kollageenilisiä unohtamatta.
Voivoi. On se ikävää, kun kaikki miehet eivät voi saada missifinalistia not.
Miehet voisivat oikeasti nostaa tasoaan ihan pienillä asioilla
- olemalla normaalipainoisia- enemmistö miehistä on ylipainoisia
- käytöstavat kuntoon
- empatiakykyä kehittämällä
- peruhygieniasta huolehtimalla
- elämäntapoja kehittämällä- vähentämällä viinan juontia ja lopettamalla tupakoinnin
Jo noilla muutoksilla erottuisitte joukosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hampaat ja hygienia liittyy pitkälti itsestä huolehtimiseen. Jos itsestä ei jaksa huolehtia, niin se viestii ongelmista elämänhallinnassa. Ruokkoamattomasta ulkonäöstä voi tulla jopa tavaramerkki, millä kehuskellaan, koska siitä saa turvallisen syyn sinkkuudelle (vaikka muut eivät kyselisi, niin itseä se näemmä askarruttaa).
Ainoa tuntemani sinkkumies kehuskelee sillä, ettei koskaan ole pessyt hampaitaan. Hän vitsailee muutenkin sillä miten on "tällainen", vaikkei kukaan ole keskustellut hänen sinkkuudestaan eikä se muille merkitse sen enempää. Sitä vastoin tuo hampaiden pesemättömyys on oikeasti friikkiä, puistattavaa. Kyseessä ei siis ole mikään syrjäytynyt turjake, vaan ihan normaali mies muuten ulkoisesti. Onkin askarruttanut miksi hän tuo asiaa esille?
Nämä ovat arkoja asioita, joista voi seurata erinäisiä outouksia ihmisen ajatteluun, luulisin.
Joillekin miehille esimerkiksi pieni kaljamaha on pelastus, koska osa miehistä ei pysty tyytymään vain yhteen naiseen ja elämä menee sekaisin kun samaan aikaan on useita naisia kierrossa. Liian hyvässä oleminen tekee miehen ahneeksi naiskauneudelle.
Mutta on myös paljon hyviä miehiä jotka pystyy sitoutumaan yhteen naiseen, joilla ei ole kaljamahaa.
Joten toi vaan lisää kaljamahauden tuen offiutta, jos osa miehistä käyttäytyisi kuin kusipää ilman kaljamahaansa.
Huono hygieenia kertoo ettei elämänhallinta ole kunnossa.
Pallomaha alle nelikymppisellä miehellä 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
- käytöstavat kuntoon
- elämäntapoja kehittämällä- vähentämällä viinan juontia ja lopettamalla tupakoinninJo noilla muutoksilla erottuisitte joukosta!
Miehet tietävät naisia paremmin mitä naiset haluavat. Nainen tietää vain mitä hän itse haluaa. Miehillä on kokemuksia kymmenistä eri naisia sen perusteella voidaan sanoa, että mikään noista ei haittaa jos on mies pitkä, komea ja seksikäs. Kenelläkään naisella ei ole varaa sanoa ei vaikka tuollainen mies haisisikin pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat oikeasti nostaa tasoaan ihan pi1enillä asioilla
- käytöstavat kuntoon
- elämäntapoja kehittämällä- vähentämällä viinan juontia ja lopettamalla tupakoinninJo noilla muutoksilla erottuisitte joukosta!
Miehet tietävät naisia paremmin mitä naiset haluavat. Nainen tietää vain mitä hän itse haluaa. Miehillä on kokemuksia kymmenistä eri naisia sen perusteella voidaan sanoa, että mikään noista ei haittaa jos on mies pitkä, komea ja seksikäs. Kenelläkään naisella ei ole varaa sanoa ei vaikka tuollainen mies haisisikin pahalle.
Tottakai on. Naisella on aina vaihtoehto olla yksin, eikä se ole huono vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- käytöstavat kuntoon
Paakan hajua ei kukaan halua tai jaksa haistella, vaikka m8es olisi miten komea....
Varpaankynsien leikkaaminen! Yksi sankari teki sänkyhommissa jalkaani haavan terävällä varpaankynnellä eikä ne pitkät, koppuraiset kynnet muutenkaan viehättävä näky ole.
Suutelu on kyllä maailman ääliömäisintä touhua muutenkin. Ei siitä mitään kiksejä ainakaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Huono hygieenia kertoo ettei elämänhallinta ole kunnossa.
Niinpä. Ei kannata miesvauvaa ottaa....
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.
Tasoni on heikko koska:
-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔
Tätä minä en ymmärrä. Oletko siis mieluummin yksin kuin ylipainoisen ja köyhän naisen kanssa? Hänhän voisi olla silti paras asia elämässäsi.
Veikkaan, että suurin syy sinkkuuteesi on se, että olet saanut päähäsi tietyn naistyypin ja kun et sellaista saa, et edes yritä. Ansaitsetkin olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoni on heikko koska:
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Maailma on täynnä kaltaisiasi miehiä ja paljon vähemmänkin ansaitsevia jotka ovat parisuhteissa. Että jos tulisit sieltä harhojen maailmasta reaalitodellisuuteen.
Mutta siinä sanottiin että mahdollisuus vain heikkotasoisiin naisiin, mikä ei mitenkään motivoi. Jumpalle ja vaatekauppaan naiset mars, mars! Kollageenilisiä unohtamatta.
Terveisin 0e takataskussa eikä varaa ammattivaimoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat oppineet että eniten ratkaisee pituus, raamikkuus, komea naama, matala ääni ja tilipussi.
Sitten on asioita joista naiset kyllä valittavat, mutta ne eivät ratkaise.
"1/3 existäni oli huonot hampaat".
Niin, silti huonohampaiset miehet kelpasivat, siinä missä hyvähampaiset exätkin. Mutta esimerkiksi lyhyet, hintelät ja köyhät miehet eivät kelvanneet.
Hänen tapauksessaan hampaissa oli tummentunutta hammaskiveä ja runsaasti amalgaamipaikkoja sekä olisi ollut tarvetta hammasraudoille. Muuten hampaat olivat ehjät. Mutta ihan hampaiden laittamisella kuntoon monikin mies saisi nykytasoaan tasokkaamman naisen.
Hammaskivenpoisto ja hampaiden pesu, se nyt on selvää, mutta kyllä pitää riittää se, että hampaat ovat sentään puhtaat. Toki, saa tehdä huomion, että hampaat on vinot, mutta olisi kovin mukavaa jos KUKAAN maallikko ei menisi tyrkyttämään hammasrautoja kenellekään. Olen itse käynyt läpi kyseisen hoidon aikuisena, ja vaikka olenkin siihen tyytyväinen, niin se EI ole mikään "menisit kampaajalle" -tason juttu. Jos pitää vääntää asia rautalangasta, niin: se maksaa paljon, se rajoittaa elämää, se toisinaan sattuu, ja ylläpitohoito jatkuu koko loppuelämän (retentio). Jotkut joutuvat myös käymään läpi leukaluun siirtoleikkauksen osana hoitoa. Joten ei todellakaan ole mikään "menisit parturiin ja vaihtaisit paitaa". Se on jokaisen oma asia, alkaako hoitoon vai ei. Terveet puhtaat hampaat on pääasia.
Miksi sitten ammattijääkiekkoilijat ovat niin suosittuja naisten keskuudessa vaikka monesti heiltä puuttuu useita hampaita?
Kuinka monta ammattijääkiekkoilijaa tai sellaisen vaimoa sinä tunnet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoni on heikko koska:
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Tätä minä en ymmärrä. Oletko siis mieluummin yksin kuin ylipainoisen ja köyhän naisen kanssa? Hänhän voisi olla silti paras asia elämässäsi.
Veikkaan, että suurin syy sinkkuuteesi on se, että olet saanut päähäsi tietyn naistyypin ja kun et sellaista saa, et edes yritä. Ansaitsetkin olla yksin.
Onhan toi vaikeaa kun päivät pitkät kuolaa hintalapulla varustettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat oppineet että eniten ratkaisee pituus, raamikkuus, komea naama, matala ääni ja tilipussi.
Niin, silti huonohampaiset miehet kelpasivat, siinä missä hyvähampaiset exätkin. Mutta esimerkiksi lyhyet, hintelät ja köyhät miehet eivät kelvanneet.
Hänen tapauksessaan hampaissa oli tummentunutta hammaskiveä ja runsaasti amalgaamipaikkoja sekä olisi ollut tarvetta hammasraudoille. Muuten hampaat olivat ehjät. Mutta ihan hampaiden laittamisella kuntoon monikin mies saisi nykytasoaan tasokkaamman naisen.
Hammaskivenpoisto ja hampaiden pesu, se nyt on selvää, mutta kyllä pitää riittää se, että hampaat ovat sentään puhtaat. Toki, saa tehdä huomion, että hampaat on vinot, mutta olisi kovin mukavaa jos KUKAAN maallikko ei menisi tyrkyttämään hammasrautoja kenellekään. Olen itse käynyt läpi kyseisen hoidon aikuisena, ja vaikka olenkin siihen tyytyväinen, niin se EI ole mikään "menisit kampaajalle" -tason juttu. Jos pitää vääntää asia rautalangasta, niin: se maksaa paljon, se rajoittaa elämää, se toisinaan sattuu, ja ylläpitohoito jatkuu koko loppuelämän (retentio). Jotkut joutuvat myös käymään läpi leukaluun siirtoleikkauksen osana hoitoa. Joten ei todellakaan ole mikään "menisit parturiin ja vaihtaisit paitaa". Se on jokaisen oma asia, alkaako hoitoon vai ei. Terveet puhtaat hampaat on pääasia.
Miksi sitten ammattijääkiekkoilijat ovat niin suosittuja naisten keskuudessa vaikka monesti heiltä puuttuu useita hampaita?
Monella julkisuuden lätkän pelaajalla puuttuu eturivi, mutta siitä huolimatta heillä missi kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- käytöstavat kuntoon
Paakan hajua ei kukaan halua tai jaksa haistella, vaikka m8es olisi miten komea....
Muistan kuinka ryypättiin nuorempana monta päivää putkeen ja illalla mentiin baariin ja suihkussa ei käyty. Komeimmat miehet saivat joka ilta naisen mukaan. Baareissa pyöri paljon suihkunraikkaita normimiehiä, mutta he eivät saaneet juuri koskaan naista mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella julkisuuden lätkän pelaajalla puuttuu eturivi, mutta siitä huolimatta heillä missi kainalossa.
Ihan tavallisilla ihmisilläkin lähtee hampaita onnettomuuksissa. Etuhampaat saa korjattua. Jos hampaat on lähteneet sen vuoksi, että niitä ei ole viitsinyt hoitaa, niin se on ihan eri asia.
Miesvihaajan avaus on ilmiannettu ylläpidolle. N21
Tosiaan niinpä sanoi, no se on sitten ulimiehelle voi voi jos ei tavalliset naiset kelpaa.