Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?
Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.
Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.
Kommentit (312)
Vatsalihaksia tekemällä pallomaha vaan kasvaa, kun sen pallomahan alle kehittyy lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.
Tasoni on heikko koska:
-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk
-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm
-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta
-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Miksi kaltaisesi nainen ei kelpaa? Ne oikeasti hyvännäköiset ja nuoret naiset ottavat parhaan, jonka saavat. Niin sinäkin tekisit, jos olisit itse nätti ja nuori nainen. Mikä velvollisuus sinullakaan olisi tehdä "hyväntekeväisyyttä" ja ottaa joku huonompi säälistä, jos unelmiesi kumppani kiinnostuisi?
Miten niin. Olen sinkku.
t. hyvännäköinen nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö höpö. Pesen 2-3 kertaa päivässä hampaat ja käyn 3-4 kertaa viikossa juoksemassa. Vaimo ei jaksa juosta 100m ja hampaat pesee vain iltaisin... M33v
ja sulla onkin jo nainen. .
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vähän hönömpikin tai muuten varsin keskiverto mies, jos on valkoiset, raikkaat hampaat ja kiinteä vatsa. Silloin voisi kelvata kumppaniksi.
T. Nainen
Niitä on ihan riittävästi vapaana. Mihin niitä nyt enempää tarvitset?
Voin kertoa, että ei ne hampaat tai kroppa kuitenkaan takaa mitään naista. Mitä suusta tulee ja mitä sillä tekee sängyssä, meinaa enemmän.
Ei ole mitään noista ongelmista. Kait ongelmani on se että olen laiha. Ei ole yksikään nainen osoittanut mielenkiintoa viimeisen 15v aikana. Muutama hymyillyt, mutta jos eivät ole olleet kaupan kassalla, niin heidän aikeet ovat olleet poikkeuksetta aggressiivisia.
Sukulaiset ja tuttava naiset väittävät komeaksi, kerran jopa sanottu "unelma vävy ehdokkaaksi". Mutta naisilta jotka kiinnostaisi, ei saa mitään muuta kuin vihaa päälle. Perusasiat on kunnossa mutta kumppania ei löydy millään. Mennyt into edes yrittää lähestyä ketään koska tuntemattomat vain haistattelee pitkät. Mukavimmat naiset 15v aikana joihin törmännyt, ovat olleet joko työkavereita tai esittäneet mykkää heille puhuessa. Näistä syistä mennyt mielenkiinto yrittää edes lähestyä ketään. Mitä olen naisista oppinut - he vihaavat kaikkia miehiä oletuksena, ja oikeuttavat alistavan käytöksen jokaista tuntematonta kohtaan, vaikka tuo yksilö ei olisi mitään pahaa sanonut tai tehnyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei myöskään halua kuunnella mitään neuvomista. Nainen osaa itsekin kysyä.
Mie annan siulle sellasen neuvon että kysy pois.
Vierailija kirjoitti:
Jes, Virosta vaan jäbät hommaamaan muovihampaat se on muutama tonni eniwei ja sitten flaksaa? Eikö naiset hei sinkkumies tarvii vähävelkaista ok-taloa, laatikkoleukaa, 180cm+ pituutta ja sitä premium-saksalaista autoa.
Ei. Pitää olla jalat maassa, järki päässä ja sydän paikallaan. Aika usein kaatuu tuohon viimemainittuun.
Leuoista ovat kiinnostuneet vain (palsta)miehet.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on niin juntteja ja itsepäisiä tyylin " minähän olen sellainen kuin olen" ja sitten ihmetellään kun ei kelvata kellekään.
Tämähän selittää just sen, miksi jotkut miestä etsivät naiset ei koskaan löydä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat oikeasti nostaa tasoaan ihan pienillä asioilla
- olemalla normaalipainoisia- enemmistö miehistä on ylipainoisia
- käytöstavat kuntoon
- empatiakykyä kehittämällä
- peruhygieniasta huolehtimalla
- elämäntapoja kehittämällä- vähentämällä viinan juontia ja lopettamalla tupakoinninJo noilla muutoksilla erottuisitte joukosta!
Osa miehistä oppii jo koulussa, että heiltä ei vaadita paljon mitään. Siitä seuraa, että he eivät myöhemminkään yksinkertaisesti tajua, että heidän pitää yrittää enemmän, kuten juuri nuo yksinkertaiset asiat mitä luettelit. Naisille on itsestäänselvää, että he eivät voi jäädä napaansa kaivelemaan itsetyytyväisinä, joten miehet jäävät jälkeen kun naiset menevät ohi. Ja siitä seuraa heteronaisen ongelma, kun tarpeeksi tasokkaita miehiä ei vain ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei myöskään halua kuunnella mitään neuvomista. Nainen osaa itsekin kysyä.
Mie annan siulle sellasen neuvon että kysy pois.
Niin, eli älä neuvo, jos nainen ei kysy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään noista ongelmista. Kait ongelmani on se että olen laiha. Ei ole yksikään nainen osoittanut mielenkiintoa viimeisen 15v aikana. Muutama hymyillyt, mutta jos eivät ole olleet kaupan kassalla, niin heidän aikeet ovat olleet poikkeuksetta aggressiivisia.
Sukulaiset ja tuttava naiset väittävät komeaksi, kerran jopa sanottu "unelma vävy ehdokkaaksi". Mutta naisilta jotka kiinnostaisi, ei saa mitään muuta kuin vihaa päälle. Perusasiat on kunnossa mutta kumppania ei löydy millään. Mennyt into edes yrittää lähestyä ketään koska tuntemattomat vain haistattelee pitkät. Mukavimmat naiset 15v aikana joihin törmännyt, ovat olleet joko työkavereita tai esittäneet mykkää heille puhuessa. Näistä syistä mennyt mielenkiinto yrittää edes lähestyä ketään. Mitä olen naisista oppinut - he vihaavat kaikkia miehiä oletuksena, ja oikeuttavat alistavan käytöksen jokaista tuntematonta kohtaan, vaikka tuo yksilö ei olisi mitään pahaa sanonut tai tehnyt koskaan.
Et sinä tiedä mitä naiset ajattelevat. Meidän työpaikalla on mielestäni hyvännäköinen sinkkumies, kalju ja noin 177 cm pitkä. Itse olen ajatellut, että hän on sinkku, koska vain harvat naiset kelpaavat. Sitä en tiedä pitävätkö muut naiset häntä hyvännäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista ei halua parisuhdetta, koska ovat epävarmoja omasta ulkonäöstään, on esim. raskausarpia, ei ne vaatteet päällä näy. Monen miehen arviot asioista ja pakeista syiden suhteen saattavat mennä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat usein, että naisia kiinnostaa se, mikä itse asiassa kiinnostaa miehiä itseään toisten miesten silmissä eli ura, asema ja tilipussi.
Naiset ovat kuitenkin huomattavasti monisyisempiä.
Hah, niin niitä kiinostais noiden lisäksi myös kovakuntoinen, isokaluinen mallipoju. Ihan oikeasti, te naiset väitätte toista, mutta teette toisin, ei teitä suurimpaa osaa kiinnosta kuin se iso tilipussi, munan koko ja ulkonäkö, se on nähty, perusmies on ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat usein, että naisia kiinnostaa se, mikä itse asiassa kiinnostaa miehiä itseään toisten miesten silmissä eli ura, asema ja tilipussi.
Hah, niin niitä kiinostais noiden lisäksi myös kovakuntoinen, isokaluinen mallipoju. Ihan oikeasti, te naiset väitätte toista, mutta teette toisin, ei teitä suurimpaa osaa kiinnosta kuin se iso tilipussi, munan koko ja ulkonäkö, se on nähty, perusmies on ilmaa.
Osaa naisista kiinnostaa nuo, mutta ei kaikkia. Nainen on yksilö. Monenko kaupungin naisia olet tavannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä tiedä mitä naiset ajattelevat. Meidän työpaikalla on mielestäni hyvännäköinen sinkkumies, kalju ja noin 177 cm pitkä. Itse olen ajatellut, että hän on sinkku, koska vain harvat naiset kelpaavat. Sitä en tiedä pitävätkö muut naiset häntä hyvännäköisenä.
En tiedä tuon työpaikan sinkkumiehen menneisyydestä mitään enkä millainen hän on vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tavannut vääränlaisia naisia, jatka etsintää.
Oikein tarkasti kun alkaa katsella, löytyy naisesta niin paljon vikaa, ettei pariutuminen tule mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista ei halua parisuhdetta, koska ovat epävarmoja omasta ulkonäöstään, on esim. raskausarpia, ei ne vaatteet päällä näy. Monen miehen arviot asioista ja pakeista syiden suhteen saattavat mennä pieleen.
Osa miehistä ei voi sietää raskausarpia. Nainen ei voi tietää mitä vieras mies niistä ajattelee ja on vaikeaa ottaa asiaa puheeksi. Helpompaa on, kun ei ala parisuhteeseen ollenkaan.