Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?

Vierailija
09.11.2021 |

Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.

Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.

Kommentit (312)

Vierailija
101/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset todistavat tässä(kin) ketjussa alapeukuillaan että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa :)

Luulevat että alapeukuilla epämieluisat totuudet lakkaisivat jotenkin vain olemasta...

Vierailija
102/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa kumppanikseen miehen kuka on samanlainen kuin hän itse mutta miehen pitää olla komea. Tämä ketju sen todisti eli ulkonäkö on asia mikä merkitsee valtavasti. Ihmekkö nykyisin on niin paljon ulkonäkökeskeisyyttä ja ulkonäköpaineita.

Lihaa syövä ja persuja äänestävä mies haluaa puolisoksi vihreitä arvoja kannattavan vegaaninaisen, joka on mukana paikkakunnan eläinyhdisyksessä, joten kotona on aina kissoja ja koiria väliaikaissijoituksessa.

Itsehän olen lihaa syövää, viinaa juova, pilveä pössyttelevä, persujen, vihreiden ja kokoomuksen arvojen välillä kallisteleva kaupunkilaisrotta, ja en huoli mitään vihreitä arvoja kannattavaa vegeä, koska ne kaikki joko polyjä, avoimessa suhteessa, feministejä, wokeja tai jotain muista mt-ongelmista kärsiviä. Aika vaikeaa on löytää samanmielistä kumppania, ainakin pk-seudulla. Täällä kaikki vapaana olevat on joko noita yllämainittuja tai sitten yliopiston käyneitä humanisteja, eräjormailijoita tai elämää suorittavia ihmisiä.

Minä olen vihreitä arvoja kannattava vege, mutta en kovinkaan woke, poly tai mt-ongelmainen. Enkä humanisti tai suorittaja. Eräjorma ja feministi ehkä vähän (ainakin vastustan sovinismia). Mutta en kyllä huolisi kaltaistasi miestä niin että ihan tasoissa ollaan. Ehkä sinun tosiaan kannattaisi hakea naisesi maalta jostain pikkukaupungista, semmoinen joka haaveilee isommista ympyröistä mutta ei ole uskaltanut lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viesti pallomahasta.......

En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani.

Mulla pallomaha. Iso pallea lihas ja hajareisinen kävelytyyli.

Normi situppeja menaa koska tahansa 300 ja enemmänkin mutta selkä ei tykkää yli 300sta sadasta. Linkkuveitsijäkin 100 ainakin 100 putkeen.

Salilla en viihdy vaan budo/ joukkue lajeissa.

Hampaat on kelteiset kahvista, mutta reiättömät. Tupakka ei ole kuulunut koskaan repertuaariin.

Naiset eivät ole kiinnostuneet kun hiukset ovat harvat ja en käytä ulkoisia statuksia kertomaan varallisuuttani. Vuosiansiot yli 100 ja pääomakertymä puolisen miljoonaa.

Vaatteet ostan Primarkista tai Tokmannista... Joskut TK Maxxista

Auto 2007 BMW (arvo 7000€)

En oikeastaan ihmettele miksi pariutuminen on niin hankalaa. Naiset etsivät keikaroivaa panomiestä ja pettyvät kun sellaisen saavat. Koska itse en täytä ulkoisia vaatimuksia, niin kukaan ei minusta kiinnostu vaikka varmasti olen kaikkea muuta kuin harmaa insinööri.

M47

Hienoa. Mitä iloa on silti rahoista, jos ne eivät millään tavoin näy ulkoisessa habituksessasi tai edes autossasi? Nainenkin on visuaalinen olento, joka kokee seksuaalista kiinnostumista helpommin hyvännäköistä ja sopivan tyylikästä kumppania kohtaan.

Rahalla voi tehdä kivoja juttuja, matkustaa , syödä ostaa arvostamia asioita. Vaikka Artekin sohvan.

Yrittäjänä kuitenkin joudun varautumaan omaan eläkkeeseeni, joten haluan 600 000€ säästöt ennen eläkettä.

Keikarointi ei taas ole omaan makuuni kivaa. Koitetu on. 

Auto esim muutttuu autoksi varsin nopeasti. Tuon bemuni olen ostanut vuonna 2010, mutta välissä on toisena autona ollut mm Porsche, joka muuttui autoksi 2kkssa ja huomasin mielummin ajavani vanhemmalla bemullani.

Vaatteissa merkki ei ole tae laadusta. Se on varsin hämmentävää, että Primarkin 1£ tpaita päihittää usein laadussa 30€ paidan. Ei aina tietenkään jotkut 1£ paidoista on alaarvoisia jopa tiskirätiksi.

Aikaisempaan viestiin viitaten nykymuoti ei istu vat´rtalooni jotan kuljen mieluummin verskoissa kuin housuissa, jotka vaatisivat henkselit. Tämä tyyli ei tietenkään vetoa naisiin, mutta hankalaa on kun jotkin nääntyneet metroseksuaalit suunnittelevat miesten vaatteet.

M47

Vierailija
104/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo ole pieniä asioita.

Ne ovat osa sitä kokonaisuutta, joka lasketaan suurimmalle osalle naisia minimivaatimuksiksi.

Pieniksi asioiksi voisi sitten laskea esimerkiksi jotkut mikroilmeet tai vastaavat, joita naiset ovat tavattoman taitavia tulkitsemaan.

Luulevat olevansa.

Vierailija
105/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vinkuu kun ei löydy satuprinssejä, Ahahahahhahahaha

Vierailija
106/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran yhtä ihan hyvännäköistä miestä, jolla oli usein aika pahanhajuinen hengitys. Hampaat olivat hyvässä kunnossa kyllä eli hampaiden hoitamattomuudesta ei ollut kyse. Haju oli enemmänkin sellainen, että mies oli ollut tosi pitkiä aikoja syömättä. Vaikea kuvailla, mutta inhottava haju se oli. Vinkiksi kaikille, että välillä kannattaa kyllä syödä purkkaa tai pastilleja, sillä hengitys alkaa jossain vaiheessa väistämättä haista.

Vierailija
107/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viesti pallomahasta.......

En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani.

Mulla pallomaha. Iso pallea lihas ja hajareisinen kävelytyyli.

Normi situppeja menaa koska tahansa 300 ja enemmänkin mutta selkä ei tykkää yli 300sta sadasta. Linkkuveitsijäkin 100 ainakin 100 putkeen.

Salilla en viihdy vaan budo/ joukkue lajeissa.

Hampaat on kelteiset kahvista, mutta reiättömät. Tupakka ei ole kuulunut koskaan repertuaariin.

Naiset eivät ole kiinnostuneet kun hiukset ovat harvat ja en käytä ulkoisia statuksia kertomaan varallisuuttani. Vuosiansiot yli 100 ja pääomakertymä puolisen miljoonaa.

Vaatteet ostan Primarkista tai Tokmannista... Joskut TK Maxxista

Auto 2007 BMW (arvo 7000€)

En oikeastaan ihmettele miksi pariutuminen on niin hankalaa. Naiset etsivät keikaroivaa panomiestä ja pettyvät kun sellaisen saavat. Koska itse en täytä ulkoisia vaatimuksia, niin kukaan ei minusta kiinnostu vaikka varmasti olen kaikkea muuta kuin harmaa insinööri.

M47

Hienoa. Mitä iloa on silti rahoista, jos ne eivät millään tavoin näy ulkoisessa habituksessasi tai edes autossasi? Nainenkin on visuaalinen olento, joka kokee seksuaalista kiinnostumista helpommin hyvännäköistä ja sopivan tyylikästä kumppania kohtaan.

Rahalla voi tehdä kivoja juttuja, matkustaa , syödä ostaa arvostamia asioita. Vaikka Artekin sohvan.

Yrittäjänä kuitenkin joudun varautumaan omaan eläkkeeseeni, joten haluan 600 000€ säästöt ennen eläkettä.

Keikarointi ei taas ole omaan makuuni kivaa. Koitetu on. 

Auto esim muutttuu autoksi varsin nopeasti. Tuon bemuni olen ostanut vuonna 2010, mutta välissä on toisena autona ollut mm Porsche, joka muuttui autoksi 2kkssa ja huomasin mielummin ajavani vanhemmalla bemullani.

Vaatteissa merkki ei ole tae laadusta. Se on varsin hämmentävää, että Primarkin 1£ tpaita päihittää usein laadussa 30€ paidan. Ei aina tietenkään jotkut 1£ paidoista on alaarvoisia jopa tiskirätiksi.

Aikaisempaan viestiin viitaten nykymuoti ei istu vat´rtalooni jotan kuljen mieluummin verskoissa kuin housuissa, jotka vaatisivat henkselit. Tämä tyyli ei tietenkään vetoa naisiin, mutta hankalaa on kun jotkin nääntyneet metroseksuaalit suunnittelevat miesten vaatteet.

M47

auto muuttuu autoksi?

ps. hanki ne henkselit

Vierailija
108/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vinkuu kun ei löydy satuprinssejä, Ahahahahhahahaha

satuprinssi = mies joka pesee hampaansa ?

Vierailija
109/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ovat kertoneet, että mies ei koskaan uskalla lähestyä omaa tasoaan korkeampia naisia, joten mitä sen pohjalta teistä pitäisi päätellä?

Asia on juuri päinvastoin. Miehet kuvittelevat olevansa komeampua, kuin ovat ja siksi yrittävät iskeä huomattavasti tadoaan ylempänä olevia naisia.

Vierailija
110/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa kumppanikseen miehen kuka on samanlainen kuin hän itse mutta miehen pitää olla komea. Tämä ketju sen todisti eli ulkonäkö on asia mikä merkitsee valtavasti. Ihmekkö nykyisin on niin paljon ulkonäkökeskeisyyttä ja ulkonäköpaineita.

Lihaa syövä ja persuja äänestävä mies haluaa puolisoksi vihreitä arvoja kannattavan vegaaninaisen, joka on mukana paikkakunnan eläinyhdisyksessä, joten kotona on aina kissoja ja koiria väliaikaissijoituksessa.

Itsehän olen lihaa syövää, viinaa juova, pilveä pössyttelevä, persujen, vihreiden ja kokoomuksen arvojen välillä kallisteleva kaupunkilaisrotta, ja en huoli mitään vihreitä arvoja kannattavaa vegeä, koska ne kaikki joko polyjä, avoimessa suhteessa, feministejä, wokeja tai jotain muista mt-ongelmista kärsiviä. Aika vaikeaa on löytää samanmielistä kumppania, ainakin pk-seudulla. Täällä kaikki vapaana olevat on joko noita yllämainittuja tai sitten yliopiston käyneitä humanisteja, eräjormailijoita tai elämää suorittavia ihmisiä.

Niin eli vaadit liikaa. Vaadit naisen kuka (sic) on samanlainen kuin sinä itse.

Vierailija
111/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä näen asian niin että parisuhde ei ole tasa-arvoinen jos sukupuolet ovat erilaisia suhteessa. Nykyisin parisuhteet ei siis kestä erilaisuutta koska suhteen pitää olla tasa-arvoinen. Jos parisuhteessa ihmiset on mahdollisimman samanlaisia ja tekevät samoja asioita niin silloin suhde on tasa-arvoinen.

Ennen asiat oli eritavalla eli silloin parisuhteessa ihmiset oli erilaisia mutta silloin ei ollu tasa-arvoa.

Mikä estää etsimästä arvoihin ja aatteisiin uskovaa puolisoa? Esim. tuolla voi hakea tarkan haun avulla just sitä itselleen istuvaa ehdokasta: rosebrides

Vierailija
112/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies jättää hampaansa pesemättä kokonaan siksi, että hampaiden pesu kuluttaa hampaan pintaa ja altistaa reikiintymiselle.

Vierailija
113/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset todistavat tässä(kin) ketjussa alapeukuillaan että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa :)

Luulevat että alapeukuilla epämieluisat totuudet lakkaisivat jotenkin vain olemasta...

Etkö sinä halua olla jollekin erityinen? Naiset nimenomaan hakevat juuri sitä oikeaa! Poislukien ammattirouvat.

Vierailija
114/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perushygienia ei kyllä tosiaan ole mikään pikkuseikka, pitäähän sen olla kunnossa että voi toisen lähellä ylipäänsä olla. Minä käyn hammaslääkärissä vähintään kerran vuodessa, enemmän jos tulee ongelmia. Mitä nopeammin niihin puuttuu, sitä vähemmillä tuhoilla selviää.

Vierailija
115/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.

Tasoni on heikko koska:

-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk

-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm

-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta

-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu

Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔

Jos olisit mukava, fiksu, hauska (ei kuitenkaan pelle), ahkera, hoidat asiasi, et haise tai vaikuta muutenkaan epähygieeniselle, kotisi on siisti ja olet sinut itsesi kanssa, kelpaisit aivan hyvin monelle naiselle. Ei ehkä instapimulle, mutta fiksulle tavisnaiselle, joka haluaa kunnon miehen. Plussaa jos osaat kokata, rempata etkä pelkää tarttua imuriin. Nuo luettelemasi asiat ovat harvalle mikään turn-off. Kokonaisuus ratkaisee.

Oletko itse hyvännäköinen kun voit vaatia noin paljon mieheltä? Miksi sinulle ei kelpaa alemnan tasoinen mies?

Vaatia paljon? Että mies on mukava, huolehtii hygieniastaan ja asioistaan muutenkin? Ei ihme jos ei naisia löydy, jos tuo on paljon vaadittu. "Tasoista" en tiedä mitään, mutta en missään nimessä suostuisi menemään yhteen semmoisen miehen kanssa joka on laiska ja tylsä, ei hoida asioitaan, koti on kuin sikolätti ja koko mies haisee pahalle. Aika vähissä on ne naiset jotka haluaa.

Tavisnaisen kannattaa olla varovainen vaatimuslistan kanssa sillä miehet, joilla on varaa valita, eivät välttämättä suostu mihin tahansa vaatimuksiin. Mies ajattelee, "olkoon, hommaan jonkun toisen naisen, joka ei vaadi tuollasta asiaa." Jos nainen on huippuluokkaa, niin silloin voi vaatia enemmän ja mieheltä löytyy tällöin enemmän kompromissihalukkuutta.

Vierailija
116/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä halua olla jollekin erityinen? Naiset nimenomaan hakevat juuri sitä oikeaa! Poislukien ammattirouvat.

En todellakaan halua. Minä haluan olla ja elellä omilla ehdoillani ilman muita.

Vierailija
117/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin naiset vaativat liikaa. Miehen pitää olla kuin kopio naisesta sillä erotuksella että miehen pitää olla mies eli näyttää mieheltä(ja vielä komealta).

Eli siis mieheltä ei voi odottaa samoja elämänhallintataitoja kuin naiselta? Ok.

Se ei jää noihin asioihin vaan pitää jakaa sama arvomaailma,pitää olla yhteistä tekemistä,asiat pitää jakautua tasaisesti,pitää haluta samoja asioita,pitää ajatella samalla tavalla... Jne

Vähänkin jos mies on erilainen kuin nainen niin se on aina huono asia. Ulkonäön erilaisuuden naiset vielä hyväksyvät onneksi.

Niin, kun ihmiset useimmiten hakevat kumppania, jonka kanssa voisi tehdä muutakin kuin tyydyttää seksuaaliset tarpeet. Mutta miksi ihmeessä tämäkin on nyt ongelma - eikö sen juuri pitänyt olla hyvä asia, että henkiselläkin puolella on väliä eikä pelkällä ulkonäöllä?

Mikä sinusta sitten olisi hyvä? Että riittää, kun on toisiinsa sopivat vehkeet jalkojen välissä, että millään muulla ei silleen ole väliä, niinkö?

Tuollainen ajattelutapa juuri nostaa ulkonäön merkityksen tärkeimmäksi asiaksi parisuhteessa.

Toinen kun on kuin kopio itsestään ja heidät erottaa vain ulkonäkö niin ulkonäön merkitys tietenkin korostuu siinä.

Miten niin kopio itsestä? Ei samanlainen arvomaailma tai yhteinen tekeminen tarkoita, että toinen on kopio itsestä. Samanlainen arvomaailma on perusta, jonka päälle oma ajattelu rakentuu, mutta se ei tarkoita sitä, että joka asiasta ollaan täysin samaa mieltä. Mutta se tarkoittaa sitä, että perustavanlaatuisista tärkeistä asioista ollaan samoilla linjoilla. Ja miksi sinusta toive yhteisestä tekemisestä on huono asia? 

Mutta oletetaan, että nämä mainitsemasi asiat eivät jollekin olisi tärkeitä. Eli arvomaailmat olisivat erilaiset, ajattelutavat erilaiset, ei olisi mitään yhteistä tekemistä, jne.... Mihin ihminen siinä ihastuisi? Ulkonäkö voisi olla vetovoimatekijä, mutta vaikea uskoa, että esimerkiksi vakaumuksellinen kristitty ihastuisi toisen ateismiin, kokoomuksen kannattaja siihen, että toinen on kommunisti, yksityisautoilun vastustaja toisen autoharrastukseen tai juutalainen toisen uusnatsismiin. Kärjistettyjä esimerkkejä toki, mutta mm. tällaisia asioita arvomaailma tarkoittaa. Ja jos toinen vaikuttaa ihmiseltä, että hän ajattelee asioista ihan eri tavoin kuin itse, eikä hänen kanssaa ole mitään yhteistä tekemistä, niin mikä olisi syy aloittaa suhde? 

Joten kyllä se niin on, että ulkonäön merkitys korostuu nimenomaan niissä suhteissa/ihastuksissa, joissa ei mitään muuta kiinnostavaa tai yhdistävää ole.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota, että ihastuisin jonkun poliittiseen kantaan tai uskomuksiin. Että huokailtaisiin että ah, miten ihanaa tuo sinun kommunismisi. Eihän se ole sen ihmisen ydintä, se on vain jotain mitä se on ottanut ulkopuolelta itselleen jossain vaiheessa. Pikemminkin kemia, samanlainen huumori, tapa kommunikoida ja niin edelleen ovat mielestäni niitä ydinasioita. Ajatukset ja ideologiatkin voivat muuttua ja muuttuvatkin elämän aikana, jos niiden varaan rakentaa niin ei sekään kovin kestävällä pohjalla ole.

Vierailija
118/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.

Tasoni on heikko koska:

-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk

-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm

-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta

-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu

Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔

Jos olisit mukava, fiksu, hauska (ei kuitenkaan pelle), ahkera, hoidat asiasi, et haise tai vaikuta muutenkaan epähygieeniselle, kotisi on siisti ja olet sinut itsesi kanssa, kelpaisit aivan hyvin monelle naiselle. Ei ehkä instapimulle, mutta fiksulle tavisnaiselle, joka haluaa kunnon miehen. Plussaa jos osaat kokata, rempata etkä pelkää tarttua imuriin. Nuo luettelemasi asiat ovat harvalle mikään turn-off. Kokonaisuus ratkaisee.

Oletko itse hyvännäköinen kun voit vaatia noin paljon mieheltä? Miksi sinulle ei kelpaa alemnan tasoinen mies?

Vaatia paljon? Että mies on mukava, huolehtii hygieniastaan ja asioistaan muutenkin? Ei ihme jos ei naisia löydy, jos tuo on paljon vaadittu. "Tasoista" en tiedä mitään, mutta en missään nimessä suostuisi menemään yhteen semmoisen miehen kanssa joka on laiska ja tylsä, ei hoida asioitaan, koti on kuin sikolätti ja koko mies haisee pahalle. Aika vähissä on ne naiset jotka haluaa.

Tavisnaisen kannattaa olla varovainen vaatimuslistan kanssa sillä miehet, joilla on varaa valita, eivät välttämättä suostu mihin tahansa vaatimuksiin. Mies ajattelee, "olkoon, hommaan jonkun toisen naisen, joka ei vaadi tuollasta asiaa." Jos nainen on huippuluokkaa, niin silloin voi vaatia enemmän ja mieheltä löytyy tällöin enemmän kompromissihalukkuutta.

Tavisnaisen kannattaa ehdottomasti pitää kiinni siitä, ettei mies ole laiska, hoitaa asiansa, ja sekä koti että mies ovat siistejä. Nuo ovat ihan aikuisen elämänhallinnan perusvaatimuksia. Turha pilata elämäänsä millään huonolla kumppanilla.

Vierailija
119/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat oppineet että eniten ratkaisee pituus, raamikkuus, komea naama, matala ääni ja tilipussi.

Sitten on asioita joista naiset kyllä valittavat, mutta ne eivät ratkaise.

"1/3 existäni oli huonot hampaat".

Niin, silti huonohampaiset miehet kelpasivat, siinä missä hyvähampaiset exätkin. Mutta esimerkiksi lyhyet, hintelät ja köyhät miehet eivät kelvanneet.

Hänen tapauksessaan hampaissa oli tummentunutta hammaskiveä ja runsaasti amalgaamipaikkoja sekä olisi ollut tarvetta hammasraudoille. Muuten hampaat olivat ehjät. Mutta ihan hampaiden laittamisella kuntoon monikin mies saisi nykytasoaan tasokkaamman naisen.

Ei saisi.

Voisi saada nykyistä laitetumman naisen, mutta tasonnosto joka kiinnostaisi miehiä olisi sellainen että saisi esimerkiksi tukevan naisen sijaan timmikroppaisen naisen.

Tukevan ja timmikroppaisen välillä on myös sellainen normaali, ihan ok naisen kroppa, jossa on vähän pehmeyttäkin (muuallakin kuin rinnoissa).

Ketjussa kehoitetaan miehiä treenaamaan näkyvät vatsalihakset ja kaljamaha pois, mutta naiselle ylipaino on vain mukavaa pehmeyttä ja eroottista pääomaa. Huomaatteko itsekkään näiden juttujen naurettavuutta?

Vierailija
120/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ruvetaan haukkumaan metroseksuaaliksi, kun nuo pikkuseikat korjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän