Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?

Vierailija
09.11.2021 |

Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.

Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.

Kommentit (312)

Vierailija
301/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät arvosta niitä hyviä ominaisuuksia. Näinä päivinä tulee täyteen 9 vuotta siitä kun viimeksi baarissa käynyt, vakituinen työsuhde jo 16 vuotta, olin 20v kun sain vakityön jossa edelleen, lapsia jo tottakai on, on uusi omakotitalo, hampaat pestyinä aamuin illoin, samoin joka päivä koko mies, puhtaat vaatteet päällä, koti siisti, terveelliset elämäntavat, käyn juoksemassa, patikoimassa, laskettelemassa jne. Vieläpä aina ollut sellainen perhekeskeinen ja haluan että asioita tehdään paljon yhdessä, läheisyys ja kaikenlainen huomioiminen kuuluu mun elämään. Naama kuulemma ihan kiva. Mutta ei vain alun juttuja pidemmälle koskaan... Mies 36v

No jos omalta osaltani mietin niin ilmeisesti olet aika matalasti koulutettu, koska olet jo 20-vuotiaana työllistynyt vakituisesti. Uusi ok-talo viittaa siihen, että et ehkä asu pks:lla eli etäisyys voisi olla ongelma Vaikka asuisimme samalla paikkakunnalla, en välttämättä itse haluaisi asua ok-talossa enkä varsinkaan sellaisessa, jonka vain toinen omistaa (ja itse en siitä haluaisi ostaa osuutta). Tosin en muutenkaan muuttaisi yhteen niin kauan kuin toisella tai molemmilla on kotona asuvia lapsia. Harrastuksissa ei ollut muita yhdistäviä kuin patikointi, muuten viettäisimme tuon lyhyen kuvauksen perusteella vapaa-aikaa aika eri tavoin.

Vierailija
302/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että miehillä on usein hieman aggressiivinen tyyli keskustella. Ei ilkeä, mutta sellainen liian suora ja omia mielipiteitä korostava tapa. Arvostan eniten niitä miehiä, joiden keskustelu- ja puhetyyli on pehmeämpi sisältäen kauniit kaytöstavat ja lempeän olemuksen. Tämä on ehkä kaikista tärkein asia lähestyttäessä naisia siistin olemuksen, normaalipainon ja hyvän hygienian jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että miehillä on usein hieman aggressiivinen tyyli keskustella. Ei ilkeä, mutta sellainen liian suora ja omia mielipiteitä korostava tapa. Arvostan eniten niitä miehiä, joiden keskustelu- ja puhetyyli on pehmeämpi sisältäen kauniit kaytöstavat ja lempeän olemuksen. Tämä on ehkä kaikista tärkein asia lähestyttäessä naisia siistin olemuksen, normaalipainon ja hyvän hygienian jälkeen. 

Muiden ihmisryhmien haukkuminen on mukavaa. Esimerkiksi erilaisista naisryhmistä vitsailen, se on kansalaisvelvollisuus kertoa naisista kärjistäen. 

Vierailija
304/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden ihmisryhmien haukkuminen on mukavaa. Esimerkiksi erilaisista naisryhmistä vitsailen, se on kansalaisvelvollisuus kertoa naisista kärjistäen. 

ilmankos olet sinkku

Vierailija
305/312 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, missä ihmeessä te oikein tapaatte näitä miehiä? Eikö olisi syytä huolestua ihan tosissaan omasta elämänhallinnastanne, jos ainoat tuntemanne miehet eivät omista hammasharjaa? Oletteko kaikki kodittomia pirinarkkeja, vai mistä ihmeestä on kyse?

Samaa olen ihmetellyt. Yleensä me liikutaan piireissä, joiden edustajat ovat tavalla tai toisella samankaltaisia kuin itse olemme. Joten kysymykseen "miksi vedän idiotteja puoleeni", saattaa olla hyvinkin yksinkertainen vastaus...

Vierailija
306/312 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vähän hönömpikin tai muuten varsin keskiverto mies, jos on valkoiset, raikkaat hampaat ja kiinteä vatsa. Silloin voisi kelvata kumppaniksi.

T. Nainen

Yksinkertaiselle yksinkertainen kumppani, niin sen onkin tarkoituskin mennä.

Vierailija
307/312 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo päde tuohon sinun viestiisi yhtäläillä. N

Vierailija
308/312 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään noista ongelmista. Kait ongelmani on se että olen laiha. Ei ole yksikään nainen osoittanut mielenkiintoa viimeisen 15v aikana. Muutama hymyillyt, mutta jos eivät ole olleet kaupan kassalla, niin heidän aikeet ovat olleet poikkeuksetta aggressiivisia.

Sukulaiset ja tuttava naiset väittävät komeaksi, kerran jopa sanottu "unelma vävy ehdokkaaksi". Mutta naisilta jotka kiinnostaisi, ei saa mitään muuta kuin vihaa päälle. Perusasiat on kunnossa mutta kumppania ei löydy millään. Mennyt into edes yrittää lähestyä ketään koska tuntemattomat vain haistattelee pitkät. Mukavimmat naiset 15v aikana joihin törmännyt, ovat olleet joko työkavereita tai esittäneet mykkää heille puhuessa. Näistä syistä mennyt mielenkiinto yrittää edes lähestyä ketään. Mitä olen naisista oppinut - he vihaavat kaikkia miehiä oletuksena, ja oikeuttavat alistavan käytöksen jokaista tuntematonta kohtaan, vaikka tuo yksilö ei olisi mitään pahaa sanonut tai tehnyt koskaan.

Osa naisista ei halua parisuhdetta, koska ovat epävarmoja omasta ulkonäöstään, on esim. raskausarpia, ei ne vaatteet päällä näy. Monen miehen arviot asioista ja pakeista syiden suhteen saattavat mennä pieleen.

No ulkonäössä täytyy olla jotain koska haistatellaan pitkät, ennen kuin kerkeää edes mitään sanoa. Ainoa mistä on sanottu suoraan on "oot laiha" tai "raamikkuus puuttuu", kaikkea muuta lähinnä kehuttu. Olisi vain kiva tietää missä vika, ilmeisesti ihannepaino on naisten silmissä täysin sietämätöntä. Yrittänyt kysyä missä vika, mutta koskaan saanut vastausta. Yrittänyt nostaa painoa ja saanut sen ylipainon rajalle massa kausilla, mutta se on selvästi liian laiha koska ainoa asia mistä sanottu suoraan. Ei maratoonari kelpaa, täytyy ilmeisesti olla salimake että pääsisi edes treffeille. Edellisistä treffeistä on jo melkein 10v.

Käytännössä luovuttanut parisuhteiden osalta täysin, koska ei löydy edes juttuseuraa. Aina saa käsittämätöntä vihaa tuntemattomilta. Sen oppinut myös, että ei kannata naista kehua kauniiksi. Se saa heidät raivon partaalle ja haluavat hakata sairaalaan jos erehtyy kehumaan. En tosin voi puhua kuin omista kokemuksista, joista väkivaltaisia 3 viimeisintä. Hyviä kokemuksia ei juuri ole, siksi luovuttanut lopullisesti vielä kun on hengissä.

Sinun pitää olla hyvällä tuulella kun tutustut uuteen naiseen, kysy naiselta missä hän on töissä tai opiskeleeko jne. perusjuttuja, ei heti kannata mennä suoraan asiaan.

Jokainen näistä on katsellut silmiin ja hymyillyt pidemmän aikaa, ennen kuin uskaltautui edes menemään puhe etäisyydelle. Mutta ei edes "moi" kerkeä sanoa kun hymyssä suin haistatellaan pitkät. Olisi kiva päästä mihin asiaan vain, kierrellen kaarrellen, tai suoraa. Mutta ei kerkeä edes ensimmäistä sanaa sanoa kun haistatellaan pitkät. Ja jos kerkeää jopa kehua kauniiksi niin uhataan "hakata pahasti". Vastaavia tapauksia tusina putkeen ja mitättömäksi haukkuvat eksät sai luovuttamaan täysin. Nykyään jos joku sattuu hymyilemään, tulee nämä tapaukset vain mieleen että tuokin haluaa haistatella pitkät tai vetää turpaan. Luovuttanut ertä pysyy hengissä.

Vierailija
309/312 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään noista ongelmista. Kait ongelmani on se että olen laiha. Ei ole yksikään nainen osoittanut mielenkiintoa viimeisen 15v aikana. Muutama hymyillyt, mutta jos eivät ole olleet kaupan kassalla, niin heidän aikeet ovat olleet poikkeuksetta aggressiivisia.

Sukulaiset ja tuttava naiset väittävät komeaksi, kerran jopa sanottu "unelma vävy ehdokkaaksi". Mutta naisilta jotka kiinnostaisi, ei saa mitään muuta kuin vihaa päälle. Perusasiat on kunnossa mutta kumppania ei löydy millään. Mennyt into edes yrittää lähestyä ketään koska tuntemattomat vain haistattelee pitkät. Mukavimmat naiset 15v aikana joihin törmännyt, ovat olleet joko työkavereita tai esittäneet mykkää heille puhuessa. Näistä syistä mennyt mielenkiinto yrittää edes lähestyä ketään. Mitä olen naisista oppinut - he vihaavat kaikkia miehiä oletuksena, ja oikeuttavat alistavan käytöksen jokaista tuntematonta kohtaan, vaikka tuo yksilö ei olisi mitään pahaa sanonut tai tehnyt koskaan.

Osa naisista ei halua parisuhdetta, koska ovat epävarmoja omasta ulkonäöstään, on esim. raskausarpia, ei ne vaatteet päällä näy. Monen miehen arviot asioista ja pakeista syiden suhteen saattavat mennä pieleen.

No ulkonäössä täytyy olla jotain koska haistatellaan pitkät, ennen kuin kerkeää edes mitään sanoa. Ainoa mistä on sanottu suoraan on "oot laiha" tai "raamikkuus puuttuu", kaikkea muuta lähinnä kehuttu. Olisi vain kiva tietää missä vika, ilmeisesti ihannepaino on naisten silmissä täysin sietämätöntä. Yrittänyt kysyä missä vika, mutta koskaan saanut vastausta. Yrittänyt nostaa painoa ja saanut sen ylipainon rajalle massa kausilla, mutta se on selvästi liian laiha koska ainoa asia mistä sanottu suoraan. Ei maratoonari kelpaa, täytyy ilmeisesti olla salimake että pääsisi edes treffeille. Edellisistä treffeistä on jo melkein 10v.

Käytännössä luovuttanut parisuhteiden osalta täysin, koska ei löydy edes juttuseuraa. Aina saa käsittämätöntä vihaa tuntemattomilta. Sen oppinut myös, että ei kannata naista kehua kauniiksi. Se saa heidät raivon partaalle ja haluavat hakata sairaalaan jos erehtyy kehumaan. En tosin voi puhua kuin omista kokemuksista, joista väkivaltaisia 3 viimeisintä. Hyviä kokemuksia ei juuri ole, siksi luovuttanut lopullisesti vielä kun on hengissä.

Sinun pitää olla hyvällä tuulella kun tutustut uuteen naiseen, kysy naiselta missä hän on töissä tai opiskeleeko jne. perusjuttuja, ei heti kannata mennä suoraan asiaan.

Jokainen näistä on katsellut silmiin ja hymyillyt pidemmän aikaa, ennen kuin uskaltautui edes menemään puhe etäisyydelle. Mutta ei edes "moi" kerkeä sanoa kun hymyssä suin haistatellaan pitkät. Olisi kiva päästä mihin asiaan vain, kierrellen kaarrellen, tai suoraa. Mutta ei kerkeä edes ensimmäistä sanaa sanoa kun haistatellaan pitkät. Ja jos kerkeää jopa kehua kauniiksi niin uhataan "hakata pahasti". Vastaavia tapauksia tusina putkeen ja mitättömäksi haukkuvat eksät sai luovuttamaan täysin. Nykyään jos joku sattuu hymyilemään, tulee nämä tapaukset vain mieleen että tuokin haluaa haistatella pitkät tai vetää turpaan. Luovuttanut ertä pysyy hengissä.

olet vaan luullut heidän hymyilevän sulle, ovat hymyilleet jolle kulle toiselle

Vierailija
310/312 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole velvollisia parisuhteeseen kanssasi joten jätä vaatimuslista tinder-profiilisi.

Vierailija
311/312 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että ne pienet asiat olisi

-avata ovia

-varmistaa ettei toisella ole kylmä tai nälkä

-tarjota joskus, vaikka kahvia

-antaa tilaa

Vierailija
312/312 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.

Tasoni on heikko koska:

-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk

-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm

-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta

-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu

Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔

Miksi sulla pitäisi olla jotain muuta kuin ylipainoinen ja köyhä nainen, kun omien sanojesi mukaan olet itsekin pieni tuloinen ja ja rasvaa löytyy? 

Tässä on oikeasti se totuus, mistä johtuen te ukot valitatte, kuinka ei kilttimies saa naista. Sais kyllä oman tasoisensa naisen, vaan kun ei kelpaa. Salikissa pitäisi olla, jos ei naamaltaan kummoinen, niin ainakin sellainen, jonka runkoa kaveritkin kehuu. Ja sellaisen naisen tuloilla ei luonnollisestikaan ole siinä vaiheessa enää mitään merkitystä.

Tämä!

Ihmettelin minäkin että eikö tuon viestin laittanut mies edes itse huomaa, kuinka syyttää naisia siitä ettei kelpaa, mutta hylkää suoralta kädeltä naiset jotka ovat samaa tasoa kuin hän itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme