Yrittäjän huono joulumyynti:(
Istun tyhjässä liikkeessä..paino on laskenut 5kg..ruoka ei maistu.
Olen viikon itkenyt joka aamu ennen töihin läähtöä.
Tänään ei itketä
Totuuko keho ja mieli stressiin?
Kivijalkakauppias
Kommentit (45)
Ruoka ei siis maistu..vartalo näyttää kauniilta jopa ilman vaatteita..
Normaalisti olisin iloinen asiasta.
Ap
Nyt taitaa olla muutakin ongelmaa, kuin huonosti käyvä kauppa....
Vierailija kirjoitti:
Onko yrittäjiä paikalla?
Voiko yritys vain loppua yli 25v jälkeen?
Onko tämä tilapäistä..ettei ole myyntiä?
Ap
Voiko olla tiläpäistä?..muutoin myynnit olleeet hyviä tänä vuonna.
Ap
Ajat ovat huonot. Itsekin kamppailen töissä myynnin, markkinoinnin, tuotteistamisen ja sisäilman kanssa. Meluisa paikka vielä. Nollatuloilla menen. Tammikuussa saan jotain rahaa.
Pyrkyreiden karma. Markkinatalous on antikristuksen kasvot. Kuvittelitko muuta?
sen sitä saa ku solvaa asiakkaita netissä, kauppas saanut huonon maineen, ihmisiä ei kiinnosta siellä shoppailla
Vierailija kirjoitti:
On en pysty syömään, syön jos alkaa huimaamaan /heikottamaan..paino vaan laskee..
Ap
Yrittäjän normaali tila. Hermo vikainen, infarktia odotellen.
Vierailija kirjoitti:
Ajat ovat huonot. Itsekin kamppailen töissä myynnin, markkinoinnin, tuotteistamisen ja sisäilman kanssa. Meluisa paikka vielä. Nollatuloilla menen. Tammikuussa saan jotain rahaa.
Tzemppiä sinne, yritä levätä jouluna
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen taas koko päivän ollut avonaisen ikkunan vieressä, kun sisäilma on huono. Minulla on pipo päässä myymälässä, jotten palellu. Reumaa on.
Joulumyynti riippuu ihan siitä mitä myy. Esim. vaatteita (poislukien yöasut) taidetaan ostaa selkeästi vähemmän lahkaksi kuin käyttötavaroita, koruja tai sisustusesineitä.
No luulisi että tuossa 25 vuodessa on ollut jo ainakin 4 taantumaa. Jos tämä on eka kerta kun huomaat ehkä tuotteesi eivät enää ole trendikkäitä. Uudistusta siis jotta myynti käy. Kyllä kiinapaketit ainakin täyttää noutopisteitä eli jostain joku ostaa jotain parempaa kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tzemppiä sinne, yritä levätä jouluna
Ap
Koitetaan. Ostan 500 palan palapelin jouluiloksi. Sekä erilaisia joulukaloja montaa erilaista. Välipäivinä butiikki on kiinni.
Katu on täynnä kampaamoa, kynsihuoltamoa, kahvilaa, pitzeriaa
Silläkö talous nousuun?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pyrkyreiden karma. Markkinatalous on antikristuksen kasvot. Kuvittelitko muuta?
Tämä. Ennemmin tai myöhemmin pahuus ja hyväksikäyttö tulee maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen taas koko päivän ollut avonaisen ikkunan vieressä, kun sisäilma on huono. Minulla on pipo päässä myymälässä, jotten palellu. Reumaa on.
Apua...en tiedä miten auttaa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On en pysty syömään, syön jos alkaa huimaamaan /heikottamaan..paino vaan laskee..
Ap
Suu auki, sapuska sisään, pureskelu, nielaisu. Kannattaa ottaa lempiruokia nii menee helpommin. Kello muistuttamaan 5x päivässä.
Onko yrittäjiä paikalla?
Voiko yritys vain loppua yli 25v jälkeen?
Onko tämä tilapäistä..ettei ole myyntiä?
Ap