Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?
Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.
Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi ihan pieneksi seikaksi hampaiden huonoa kuntoa ja haisevaa hengitystä! En kummallakaan sukupuolella.
Voi olla, ettei hengityksen hajulle voi mitään, mutta on niitä hengityshaisevia, huonohampaisia ja isomahaisia, kuntoilun laiminlyöviä naisiakin.
Tämä on totta. Tosin naisilla tuntuu olevan perushygienia paremmin hallussa (oma subjektiivinen kokemukseni). Sen sijaan ylipainoa ja löysyyttä löytyy monilta naisiltakin. Kyseessä ei ole vastakkainasettelu, vaan heteronaisen näkemys pariutumiseen vaikuttavista seikoista.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi ihan pieneksi seikaksi hampaiden huonoa kuntoa ja haisevaa hengitystä! En kummallakaan sukupuolella.
Voi olla, ettei hengityksen hajulle voi mitään, mutta on niitä hengityshaisevia, huonohampaisia ja isomahaisia, kuntoilun laiminlyöviä naisiakin.
Ja harvempi mies tuntuu kiinnittävän huomion naisen hampaisiin. Enemmän puhuvat painosta pariutumiseen vaikuttavana seikkana. Naiselle sen sijaan miehen hygienia on monesti tärkeä ja "unohdettu" seikka.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran yhtä ihan hyvännäköistä miestä, jolla oli usein aika pahanhajuinen hengitys. Hampaat olivat hyvässä kunnossa kyllä eli hampaiden hoitamattomuudesta ei ollut kyse. Haju oli enemmänkin sellainen, että mies oli ollut tosi pitkiä aikoja syömättä. Vaikea kuvailla, mutta inhottava haju se oli. Vinkiksi kaikille, että välillä kannattaa kyllä syödä purkkaa tai pastilleja, sillä hengitys alkaa jossain vaiheessa väistämättä haista.
Bakteerithan suussa muhivat ja aiheuttavat nuo hajut mm. proteiinien syönnin jälkeen. Eli hampaat olivat pesemättä ja hoitamatta, vaikka ulkonäkö oli hyvä. Voit miettiä, miten tuollaisen henkilön kuiva aamusuu löyhkää. Se ei ei löyhkä lainkaan, kun ientulehdus ja hammaskivi on poissa.
Ei, näin kyllä miehen pesevän hampaitaan ja uskon, että kävi muutenkin hoidattamassa niitä. Se haju ei ollut sellaista hoitamattoman suun löyhkää vaan mulle tuli mieleen, että se johtui juuri tuosta syömättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja harvempi mies tuntuu kiinnittävän huomion naisen hampaisiin. Enemmän puhuvat painosta pariutumiseen vaikuttavana seikkana. Naiselle sen sijaan miehen hygienia on monesti tärkeä ja "unohdettu" seikka.
T. Ap
Naisille voi tulla väärä kuva miesten hygieniasta. Mies voi vähän laiminlyödä hygieniaa ja pukeutumista kauppareissulla, töissä ym., mutta panostaa aivan erilailla treffeihin ja naisen seurassa ollessaan tai ylipäätään silloin kun naista ollaan iskemässä. Muuten ollaan kuin Ellun kanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Naisille voi tulla väärä kuva miesten hygieniasta. Mies voi vähän laiminlyödä hygieniaa ja pukeutumista kauppareissulla, töissä ym., mutta panostaa aivan erilailla treffeihin ja naisen seurassa ollessaan tai ylipäätään silloin kun naista ollaan iskemässä. Muuten ollaan kuin Ellun kanat.
Suurin osa parisuhdetta ja yhdessäoloa on muuta kuin treffailua ja iskemistä eli tuohan kertoo vain, että suurimman osan ajasta se mies laiminlöisi hygieniaansa.
Vierailija]Hampaat on yksi tärkeimmistä ulkonäköön vaikuttavista seikoista molemmilla sukupuolilla. En tajua, miksi ihmisillä on niin hirveitä hampaita. Keltaisia, sikin sokin, täynnä hammaskiveä. Hyi helvetti.
Mainitsen tässä, että osa suomalaisista ei ole koskaan saanut hammashoitoa, sillä kunnalliselle puolelle heitä ei aikaisemmin otettu hoitoon ja yksityiseen ei ollut varaa. Itse asuin kouluaikana kaupungissa, joka ei ottanut edes koululapsia tarkastukseen tai hoitoon, kun kaupunki säästi. Nyt halvempaan hoitoon pääsee periaatteessa, mutta se ei toimi, ei ainakaan Helsingissä. Särkypotilas voi täällä joutua odottamaan hoitoa monta kuukautta. Kun pitkän odottelun jälkeen hammaslääkäriin pääsee, hoitaja ja lääkäri alkavat haukkua potilasta, jvaikka tämä on lapsesta saakka pessyt hampaat säännöllisesti ja ei osta limuja ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Suurin osa parisuhdetta ja yhdessäoloa on muuta kuin treffailua ja iskemistä eli tuohan kertoo vain, että suurimman osan ajasta se mies laiminlöisi hygieniaansa.
Harva sinkkumies jaksaa kauppareissulle laittaa ykkösiä päälle. Harvemmin sitä tulee naista iskettyä kaupassa.
Moni mies ei saa myöskään naista huonojen käytöstapojensa vuoksi eivätkä osaa ottaa naista huomioon yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Harva sinkkumies jaksaa kauppareissulle laittaa ykkösiä päälle. Harvemmin sitä tulee naista iskettyä kaupassa.
Naiset kyllä katsoo miten miehet pukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ei saa myöskään naista huonojen käytöstapojensa vuoksi eivätkä osaa ottaa naista huomioon yhtään.
Ja sitten kun mies on saanut tarpeeksi monta kertaa pakit niin miehestä tulee agressiivinen ja nainen vaistoaa sen ja sitten ei ainakaan naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.
Tasoni on heikko koska:
-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk
-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm
-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta
-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Jos olisit mukava, fiksu, hauska (ei kuitenkaan pelle), ahkera, hoidat asiasi, et haise tai vaikuta muutenkaan epähygieeniselle, kotisi on siisti ja olet sinut itsesi kanssa, kelpaisit aivan hyvin monelle naiselle. Ei ehkä instapimulle, mutta fiksulle tavisnaiselle, joka haluaa kunnon miehen. Plussaa jos osaat kokata, rempata etkä pelkää tarttua imuriin. Nuo luettelemasi asiat ovat harvalle mikään turn-off. Kokonaisuus ratkaisee.
Oletko itse hyvännäköinen kun voit vaatia noin paljon mieheltä? Miksi sinulle ei kelpaa alemnan tasoinen mies?
Vaatia paljon? Että mies on mukava, huolehtii hygieniastaan ja asioistaan muutenkin? Ei ihme jos ei naisia löydy, jos tuo on paljon vaadittu. "Tasoista" en tiedä mitään, mutta en missään nimessä suostuisi menemään yhteen semmoisen miehen kanssa joka on laiska ja tylsä, ei hoida asioitaan, koti on kuin sikolätti ja koko mies haisee pahalle. Aika vähissä on ne naiset jotka haluaa.
Tavisnaisen kannattaa olla varovainen vaatimuslistan kanssa sillä miehet, joilla on varaa valita, eivät välttämättä suostu mihin tahansa vaatimuksiin. Mies ajattelee, "olkoon, hommaan jonkun toisen naisen, joka ei vaadi tuollasta asiaa." Jos nainen on huippuluokkaa, niin silloin voi vaatia enemmän ja mieheltä löytyy tällöin enemmän kompromissihalukkuutta.
Jos tuo "vaatimuslista" on liikaa miehelle niin kyseessä ei todellakaan ole mikään valioyksilö josta naiset kilpailee.
Meillä oli työpaikalla mies joka paasasi omia näkemyksiään, ei naiset halua sellaista miestä.
Tietyt miehet saa naisen puhumalla ja ottamalla naisen huomioon.
Miesten käyttäytymisessä on eroa, sen näkee jo työpaikalla.
Naiset ei myöskään halua kuunnella mitään neuvomista. Nainen osaa itsekin kysyä.
Nainen aistii jos mies on agressiivinen ja keksii tekosyyn lähteä muualle.
Vaikka olisit saanut miljoonat pakit niin käyttäydy normaalisti tai se uusi nainen lähtee taas.
Haiseva suu on yleinen vaiva, josta moni ihminen ei varmaan ole tietoinen. Olen itse melko nuori mies ja monesti olen istunut esim.kansalaisopiston tunnilla ihan fiksujen keski-ikäisten naisten kanssa, joiden hengitys haisee hyvin epämiellyttävältä. Ilmeisesti kaikilla tuo syy ei kuitenkaan ole hygienialla korjattavissa.
Isäni on huonompi hoitamaan hampaita, kuin äitini, mutta äitini hengitys haisee enemmän. Myös geenit siis ilmeisesti vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Haiseva suu on yleinen vaiva, josta moni ihminen ei varmaan ole tietoinen. Olen itse melko nuori mies ja monesti olen istunut esim.kansalaisopiston tunnilla ihan fiksujen keski-ikäisten naisten kanssa, joiden hengitys haisee hyvin epämiellyttävältä. Ilmeisesti kaikilla tuo syy ei kuitenkaan ole hygienialla korjattavissa.
Isäni on huonompi hoitamaan hampaita, kuin äitini, mutta äitini hengitys haisee enemmän. Myös geenit siis ilmeisesti vaikuttaa.
Aika usein syynä on kuiva suu/liian vähäinen juominen. Tai se että juo pelkkää kahvia, hyh mille hengitys alkaa silloin haista.
Jes, Virosta vaan jäbät hommaamaan muovihampaat se on muutama tonni eniwei ja sitten flaksaa? Eikö naiset hei sinkkumies tarvii vähävelkaista ok-taloa, laatikkoleukaa, 180cm+ pituutta ja sitä premium-saksalaista autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiseva suu on yleinen vaiva, josta moni ihminen ei varmaan ole tietoinen. Olen itse melko nuori mies ja monesti olen istunut esim.kansalaisopiston tunnilla ihan fikssujen keski-ikäisten naisten kanssa, joiden hengitys haisee hyvin epämiellyttävältä. Ilmeisesti kaikilla tuo syy ei kuitenkaan ole hygienialla korjattavissa.
Aika usein syynä on kuiva suu/liian vähäinen juominen. Tai se että juo pelkkää kahvia, hyh mille hengitys alkaa silloin haista.
Mitä jos hengitys haisee valkosipulista? Itse syön 2 valkosipulin kynttä joka päivä terveyssyistä, mutta en ole varma kuinka paljon se haisee muille.