Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?

Vierailija
09.11.2021 |

Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.

Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.

Kommentit (312)

Vierailija
81/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa kumppanikseen miehen kuka on samanlainen kuin hän itse mutta miehen pitää olla komea. Tämä ketju sen todisti eli ulkonäkö on asia mikä merkitsee valtavasti. Ihmekkö nykyisin on niin paljon ulkonäkökeskeisyyttä ja ulkonäköpaineita.

Mä luin yhtenä iltana valtavan surullisena miten jotkut viihtyy liitossa jossa ainoana yhdistävänä tekijänä oli talolaina ja saman suuruiset tulot. Mitään muuta ei ollut.

Itse en halua herätä jonain aamuna samanlaisesta liitosta. Pitäähän pareilla olla muutakin yhteistä! Mä viihdyn oikein mainiosti yksinään, ellen löydä ketään erityistä.

Saan maksettua menot ilman toisen osapuolen apua, joten miksi ihmeessä ottaisin jonkun joka ei sytytä?

Vierailija
82/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lista vaatimuksista muuttuu samaa tahtia kun miehet muuttaa itseään.

Sepä se. Nyt miehen pitää käydä salilla, pukeutua hyvin, oikoa ja valkaista hampaat ja niin edelleen, jos haluaa edes osallistua peliin. Parikymmentä vuotta sitten miehet olivat aivan retuperällä, jolloin pienikin panostus riitti kärkikahinoihin.

Jos salilla käyminen, hyvin pukeutuminen ja hampaista huolehtiminen (ei useimmiten tarvitse suinkaan valkaista, vaan hammaskiven poisto ja esim. hammasluulle hellävarainen pasta- tai soodapuhdistus hammaslääkärillä riittää) nostaa omaa tasoa merkittävästi, niin eikö tuo tavallaan ole aika helppo tapa kohota taviksien parhaimmistoon? Tai no, salilla käyminen toki on oma vaivansa. Mutta eihän tässä nyt mitään ihmeitä kuitenkaan ole toivottu.

Ennen nimenomaan oli helppoa, nyt tuota ja paljon muutakin tekevät kaikki.

Juuri esimerkkinä viikonloppuna häävieraana kiinnitin huomiota, että vanhat kunnon roikkuvat, neljä numeroa liian suuret tekokuitupuvut, ylipitkät hihat ja Eccon sämpyläkengät loistivat poissaolollaan. Kaikilla tummansininen melko hyvin istuva puku perushyvillä kengillä. Ei nyt mitään räätälinpukuja tai Crockett & Jonesin käsintehtyjä kenkiä osunut silmään, mutta perusasiat erittäin kohdillaan.

Vaatimustaso suunnilleen kaikessa oli niin matala vielä pari vuosikymmentä sitten, että sitä on vaikea uskoakaan nykykatsannosta.

Oliko sinusta ennen paremmin? Minustahan tuo kuulostaa siltä, että asiat ovat menneet parempaan suuntaan. En itsekään naisena haikaile sellaisia aikoja, jolloin naiset näyttivät rähjäisiltä. En myöskään usko, että miehet itse kärsivät siitä, jos kokevat peiliin katsoessaan näyttävänsä hyvältä. Pitää myös muistaa, että yleinen hyvinvointi lisää itsestä huolehtimista. Tokihan joskus 1900-luvun alussa niin naiset kuin miehet olivat hyvin elämän kuluttamia, oli rikkinäiset vaatteet, saunassa käytiin vain kerran viikossa, hampaita puuttui ja ihossa oli isorokon jättämiä arpia. Minusta on vain hyvä, ettei enää ole sellaista, tuskin ihmiset itse tilanteesta kovin paljon nauttivat.

En tarkoita satojen vuosien takaisia asioita, vaan esimerkiksi 1990-lukua. Paljon mieluummin olisin yhteiskunnassa, jossa perussuoritus riittää huipulle, kuten aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.

Tasoni on heikko koska:

-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk

-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm

-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta

-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu

Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔

Jos olisit mukava, fiksu, hauska (ei kuitenkaan pelle), ahkera, hoidat asiasi, et haise tai vaikuta muutenkaan epähygieeniselle, kotisi on siisti ja olet sinut itsesi kanssa, kelpaisit aivan hyvin monelle naiselle. Ei ehkä instapimulle, mutta fiksulle tavisnaiselle, joka haluaa kunnon miehen. Plussaa jos osaat kokata, rempata etkä pelkää tarttua imuriin. Nuo luettelemasi asiat ovat harvalle mikään turn-off. Kokonaisuus ratkaisee.

Oletko itse hyvännäköinen kun voit vaatia noin paljon mieheltä? Miksi sinulle ei kelpaa alemnan tasoinen mies?

Vaatia paljon? Että mies on mukava, huolehtii hygieniastaan ja asioistaan muutenkin? Ei ihme jos ei naisia löydy, jos tuo on paljon vaadittu. "Tasoista" en tiedä mitään, mutta en missään nimessä suostuisi menemään yhteen semmoisen miehen kanssa joka on laiska ja tylsä, ei hoida asioitaan, koti on kuin sikolätti ja koko mies haisee pahalle. Aika vähissä on ne naiset jotka haluaa.

Vierailija
84/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa kumppanikseen miehen kuka on samanlainen kuin hän itse mutta miehen pitää olla komea. Tämä ketju sen todisti eli ulkonäkö on asia mikä merkitsee valtavasti. Ihmekkö nykyisin on niin paljon ulkonäkökeskeisyyttä ja ulkonäköpaineita.

Lihaa syövä ja persuja äänestävä mies haluaa puolisoksi vihreitä arvoja kannattavan vegaaninaisen, joka on mukana paikkakunnan eläinyhdisyksessä, joten kotona on aina kissoja ja koiria väliaikaissijoituksessa.

Vierailija
85/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin yhtenä iltana valtavan surullisena miten jotkut viihtyy liitossa jossa ainoana yhdistävänä tekijänä oli talolaina ja saman suuruiset tulot. Mitään muuta ei ollut.

Itse en halua herätä jonain aamuna samanlaisesta liitosta. Pitäähän pareilla olla muutakin yhteistä! Mä viihdyn oikein mainiosti yksinään, ellen löydä ketään erityistä.

Saan maksettua menot ilman toisen osapuolen apua, joten miksi ihmeessä ottaisin jonkun joka ei sytytä?

Perus kulissia jonka tarkoitus näyttää muille että homma toimii vaikka tunnetta ei ole ollenkaan pelissä.

Vierailija
86/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Nyt miehen pitää käydä salilla, pukeutua hyvin, oikoa ja valkaista hampaat ja niin edelleen, jos haluaa edes osallistua peliin. Parikymmentä vuotta sitten miehet olivat aivan retuperällä, jolloin pienikin panostus riitti kärkikahinoihin.

Jos salilla käyminen, hyvin pukeutuminen ja hampaista huolehtiminen (ei useimmiten tarvitse suinkaan valkaista, vaan hammaskiven poisto ja esim. hammasluulle hellävarainen pasta- tai soodapuhdistus hammaslääkärillä riittää) nostaa omaa tasoa merkittävästi, niin eikö tuo tavallaan ole aika helppo tapa kohota taviksien parhaimmistoon? Tai no, salilla käyminen toki on oma vaivansa. Mutta eihän tässä nyt mitään ihmeitä kuitenkaan ole toivottu.

Juuri esimerkkinä viikonloppuna häävieraana kiinnitin huomiota, että vanhat kunnon roikkuvat, neljä numeroa liian suuret tekokuitupuvut, ylipitkät hihat ja Eccon sämpyläkengät loistivat poissaolollaan. Kaikilla tummansininen melko hyvin istuva puku perushyvillä kengillä. Ei nyt mitään räätälinpukuja tai Crockett & Jonesin käsintehtyjä kenkiä osunut silmään, mutta perusasiat erittäin kohdillaan.

Vaatimustaso suunnilleen kaikessa oli niin matala vielä pari vuosikymmentä sitten, että sitä on vaikea uskoakaan nykykatsannosta.

Oliko sinusta ennen paremmin? Minustahan tuo kuulostaa siltä, että asiat ovat menneet parempaan suuntaan. En itsekään naisena haikaile sellaisia aikoja, jolloin naiset näyttivät rähjäisiltä. En myöskään usko, että miehet itse kärsivät siitä, jos kokevat peiliin katsoessaan näyttävänsä hyvältä. Pitää myös muistaa, että yleinen hyvinvointi lisää itsestä huolehtimista. Tokihan joskus 1900-luvun alussa niin naiset kuin miehet olivat hyvin elämän kuluttamia, oli rikkinäiset vaatteet, saunassa käytiin vain kerran viikossa, hampaita puuttui ja ihossa oli isorokon jättämiä arpia. Minusta on vain hyvä, ettei enää ole sellaista, tuskin ihmiset itse tilanteesta kovin paljon nauttivat.

En tarkoita satojen vuosien takaisia asioita, vaan esimerkiksi 1990-lukua. Paljon mieluummin olisin yhteiskunnassa, jossa perussuoritus riittää huipulle, kuten aiemmin.

1990-luvulla ei kyllä ollut sellaista, etteikö ulkonäöllä olisi ollut mitään merkitystä. Mutta 90-luvun muotihan on nyt taas tullut takaisin, katukuvassa näkyy löysiä korkeavyötäröisiä farkkuja ja roikkuvia paitoja. Nuoret kulkevat college-housuissa. 90-luvun nuorena sanoisin, etten ainakaan itse kaivannut tällaista takaisin, enkä ymmärrä nykynuorisoa. Mutta ei mun toisaalta tarvitsekaan :D Mutta en sanoisi, että kauhean suuret esteettiset vaatimukset näyttäisi olevan... Juhlapukeutumisen osalta on varmaan toisin, joten ehkä se häissä nähty ei kuvasta koko totuutta.

Vierailija
87/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat on yksi tärkeimmistä ulkonäköön vaikuttavista seikoista molemmilla sukupuolilla. En tajua, miksi ihmisillä on niin hirveitä hampaita. Keltaisia, sikin sokin, täynnä hammaskiveä. Hyi helvetti.

Vierailija
88/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.

Tasoni on heikko koska:

-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta

Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔

Jos olisit mukava, fiksu, hauska (ei kuitenkaan pelle), ahkera, hoidat asiasi, et haise tai vaikuta muutenkaan epähygieeniselle, kotisi on siisti ja olet sinut itsesi kanssa, kelpaisit aivan hyvin monelle naiselle. Ei ehkä instapimulle, mutta fiksulle tavisnaiselle, joka haluaa kunnon miehen. Plussaa jos osaat kokata, rempata etkä pelkää tarttua imuriin. Nuo luettelemasi asiat ovat harvalle mikään turn-off. Kokonaisuus ratkaisee.

Oletko itse hyvännäköinen kun voit vaatia noin paljon mieheltä? Miksi sinulle ei kelpaa alemnan tasoinen mies?

Kerrotko, mitkä asiat tuossa ovat sinun mielestä liikaa vaatimista?

Vierailija
89/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viesti pallomahasta.......

En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani.

Mulla pallomaha. Iso pallea lihas ja hajareisinen kävelytyyli.

Normi situppeja menaa koska tahansa 300 ja enemmänkin mutta selkä ei tykkää yli 300sta sadasta. Linkkuveitsijäkin 100 ainakin 100 putkeen.

Salilla en viihdy vaan budo/ joukkue lajeissa.

Hampaat on kelteiset kahvista, mutta reiättömät. Tupakka ei ole kuulunut koskaan repertuaariin.

Naiset eivät ole kiinnostuneet kun hiukset ovat harvat ja en käytä ulkoisia statuksia kertomaan varallisuuttani. Vuosiansiot yli 100 ja pääomakertymä puolisen miljoonaa.

Vaatteet ostan Primarkista tai Tokmannista... Joskut TK Maxxista

Auto 2007 BMW (arvo 7000€)

En oikeastaan ihmettele miksi pariutuminen on niin hankalaa. Naiset etsivät keikaroivaa panomiestä ja pettyvät kun sellaisen saavat. Koska itse en täytä ulkoisia vaatimuksia, niin kukaan ei minusta kiinnostu vaikka varmasti olen kaikkea muuta kuin harmaa insinööri.

M47

Vierailija
90/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät olleet retuperällä, vaan he olivat kautta linjan hoikempia ja paremmassa kunnossa kuin nykyisin. Lihavuus oli paljon harvinaisempaa. Tautointejakin oli paljon vähemmän.

Vierailija
91/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaa syövä ja persuja äänestävä mies haluaa puolisoksi vihreitä arvoja kannattavan vegaaninaisen, joka on mukana paikkakunnan eläinyhdisyksessä, joten kotona on aina kissoja ja koiria väliaikaissijoituksessa.

Itsehän olen lihaa syövää, viinaa juova, pilveä pössyttelevä, persujen, vihreiden ja kokoomuksen arvojen välillä kallisteleva kaupunkilaisrotta, ja en huoli mitään vihreitä arvoja kannattavaa vegeä, koska ne kaikki joko polyjä, avoimessa suhteessa, feministejä, wokeja tai jotain muista mt-ongelmista kärsiviä. Aika vaikeaa on löytää samanmielistä kumppania, ainakin pk-seudulla. Täällä kaikki vapaana olevat on joko noita yllämainittuja tai sitten yliopiston käyneitä humanisteja, eräjormailijoita tai elämää suorittavia ihmisiä.

Vierailija
92/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1990-luvulla ei kyllä ollut sellaista, etteikö ulkonäöllä olisi ollut mitään merkitystä. Mutta 90-luvun muotihan on nyt taas tullut takaisin, katukuvassa näkyy löysiä korkeavyötäröisiä farkkuja ja roikkuvia paitoja. Nuoret kulkevat college-housuissa. 90-luvun nuorena sanoisin, etten ainakaan itse kaivannut tällaista takaisin, enkä ymmärrä nykynuorisoa. Mutta ei mun toisaalta tarvitsekaan :D Mutta en sanoisi, että kauhean suuret esteettiset vaatimukset näyttäisi olevan... Juhlapukeutumisen osalta on varmaan toisin, joten ehkä se häissä nähty ei kuvasta koko totuutta.

Tää on hyvä uutinen jos totta.

Ostin leviksen 502 farkut 2" isommat kuin olisin vyötärön puolesta tarvinnut mutta nämäkin puristavat pohkeista. Inhoan nyky muotia kun vaatteet joutuu tilaamaan tai teettämään jotta istuisivat edes säälillisesti

M47

Vierailija
93/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viesti pallomahasta.......

En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani.

Mulla pallomaha. Iso pallea lihas ja hajareisinen kävelytyyli.

Normi situppeja menaa koska tahansa 300 ja enemmänkin mutta selkä ei tykkää yli 300sta sadasta. Linkkuveitsijäkin 100 ainakin 100 putkeen.

Salilla en viihdy vaan budo/ joukkue lajeissa.

Hampaat on kelteiset kahvista, mutta reiättömät. Tupakka ei ole kuulunut koskaan repertuaariin.

Naiset eivät ole kiinnostuneet kun hiukset ovat harvat ja en käytä ulkoisia statuksia kertomaan varallisuuttani. Vuosiansiot yli 100 ja pääomakertymä puolisen miljoonaa.

Vaatteet ostan Primarkista tai Tokmannista... Joskut TK Maxxista

Auto 2007 BMW (arvo 7000€)

En oikeastaan ihmettele miksi pariutuminen on niin hankalaa. Naiset etsivät keikaroivaa panomiestä ja pettyvät kun sellaisen saavat. Koska itse en täytä ulkoisia vaatimuksia, niin kukaan ei minusta kiinnostu vaikka varmasti olen kaikkea muuta kuin harmaa insinööri.

M47

Hienoa. Mitä iloa on silti rahoista, jos ne eivät millään tavoin näy ulkoisessa habituksessasi tai edes autossasi? Nainenkin on visuaalinen olento, joka kokee seksuaalista kiinnostumista helpommin hyvännäköistä ja sopivan tyylikästä kumppania kohtaan.

Vierailija
94/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pariutunut ensimmäisen kerran 1990-luvulla. Ei sitä epäsiistiä, huonokäytöksistä tai laiskaa miestä kelpuutettu silloinkaan.

Vierailija
95/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat oppineet että eniten ratkaisee pituus, raamikkuus, komea naama, matala ääni ja tilipussi.

Sitten on asioita joista naiset kyllä valittavat, mutta ne eivät ratkaise.

"1/3 existäni oli huonot hampaat".

Niin, silti huonohampaiset miehet kelpasivat, siinä missä hyvähampaiset exätkin. Mutta esimerkiksi lyhyet, hintelät ja köyhät miehet eivät kelvanneet.

Huonohampaisella ei kyllä ole hyviä tulojakaan. Sehän kertoo, ettei ole varaa hammaslääkärikäyntiin tai on sosiaalisesti vajaavainen. Jos ihmiset eivät pysty olemaan metrin päässä hajun takia niin tulotkin jäävät pieniksi. Ja vaikka saisi naisen, ei saa hyvää seksielämää, jos ylipäätään saa seksiä. Joku covidin sairastanut voi kiinnostua, mutta heti kun hajuaisti palautuu niin nainenkin lähtee.

Vierailija
96/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen lihaa syövää, viinaa juova, pilveä pössyttelevä, persujen, vihreiden ja kokoomuksen arvojen välillä kallisteleva kaupunkilaisrotta, ja en huoli mitään vihreitä arvoja kannattavaa vegeä, koska ne kaikki joko polyjä, avoimessa suhteessa, feministejä, wokeja tai jotain muista mt-ongelmista kärsiviä. Aika vaikeaa on löytää samanmielistä kumppania, ainakin pk-seudulla. Täällä kaikki vapaana olevat on joko noita yllämainittuja tai sitten yliopiston käyneitä humanisteja, eräjormailijoita tai elämää suorittavia ihmisiä.

Hae siis naisesi maalta. Problem solved.

Vierailija
97/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä näen asian niin että parisuhde ei ole tasa-arvoinen jos sukupuolet ovat erilaisia suhteessa. Nykyisin parisuhteet ei siis kestä erilaisuutta koska suhteen pitää olla tasa-arvoinen. Jos parisuhteessa ihmiset on mahdollisimman samanlaisia ja tekevät samoja asioita niin silloin suhde on tasa-arvoinen.

Ennen asiat oli eritavalla eli silloin parisuhteessa ihmiset oli erilaisia mutta silloin ei ollu tasa-arvoa.

Vierailija
98/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhtaat vaatteet,hampaiden pesu,hyvät käytöstavat(ei nenänkaivuuta tms.ällöö) on aika pieniä juttuja, joilla voi vaikuttaa pariutumiseen. 

kiva mies jolla hyvä luonne ja älykkyys, mutta pesemättömät hiukset, saattaa jäädä kaveri kategoriaan, kun pesemättömät hiukset ällöttää.

ketjusta voi olla apua ,kun näistä on vaikee sanoo loukkaamatta  ihmisiä.

Minulta todella kaunis nainen vaati kynsien hoitoa, käytöstapoihin huomioon kiinnittämistä ja vannoa etten juo alkoholia, polta tupakkaa ja tai käy maksullisissa naisissa. En olisi suostunut alkoholin käytön kokonaan lopettamiseen ellei nainen olisi niin kaunis.

Vierailija
99/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just noin siinä käy, jos suhteeseen mennään ulkonäkö edellä. Ulkonäkö rapistuu aikanaan, ja jos ei muuta yhteistä ole niin aika tyhjäksi se parisuhde jää. Joten kyllä, kumppanin kanssa pitää nimen omaan olla jotain yhteistä, arvot, huumorintaju, mielenkiinnon kohteet (ei tietenkään kaikkien harrastusten tarvitse olla yhteisiä, mutta edes joku yhteinen juttu).

Vierailija
100/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoni on heikko koska:

ihan normaali olet. kertomasi asiat ei ole se este parisuhteelle vaan joku muu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan