Tinderissä mies poistaa tiliään koko ajan
Kommentit (20)
Koska se tinderi alkaa ottamaan päähän aika nopeeta koska on niin naurettava sovellus. Uudestaan monesti tulee pelkästään vaan kun on tylsää harvemmin.
Sen tyttöystävä ei tykkää että se on tinderissä.
Monesti naiset ei edes vastaa siellä. Ja viestejä tulee vielä harvemmin naisilta. Mikä siinä on että sinne haetaan ja tullaan muttei voi sopia yhtiä treffejä? Joidenki kanssa onnistuu mutta aika passiivista on kaikenkaikkiaan.
Se on varattu :D sattuuko nimikin olemaan Mika?
Se on pelannut korttipakan läpi, näyttää nollaa korttia hänelle, ja haluaa saada oman korttinsa uudelleen näkyville naisille.
Toisin sanoen, sinä et ole se ketä se sieltä etsii, jos olette jo mätsänneet ja näet että hän tuota tekee.
Nyt sinun varmaan täytyy mennä kävelemään kaupungille liikennesääntöjen vastaisesti, ja törmäillä tahallasi pikkupoikiin ja ikämiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Monesti naiset ei edes vastaa siellä. Ja viestejä tulee vielä harvemmin naisilta. Mikä siinä on että sinne haetaan ja tullaan muttei voi sopia yhtiä treffejä? Joidenki kanssa onnistuu mutta aika passiivista on kaikenkaikkiaan.
Miksikö?
Kyllä mä olisin ainakin otettu, jos tuhat mimmiä räpläis itseään ja laittais viestiä mun kuvia katsellen ja kehuis maasta taivaisiin.
Tinder antaa paremman näkyvyyden ja näyttää myös paremmat vaihtoehdot uusille profiileille kuin vanhoille. Logiikka on täysin typerä ja pakottaa uusimaan profiilin säännöllisesti. Esim. mulla ja kaverilla sama asuinpaikka, ikä ja km rajat niin näyttää meille ihan eri ihmiset koska mulla vanha profiili ja kaveri juuri uusi omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varattu :D sattuuko nimikin olemaan Mika?
SATTUU OLEMAAN!!
Mika Mori**, sellainen vähän vanhempi komee tumma mies.
Joka kerta olen tykännyt hänestä ja toivonut että matchi tulis 🥰😍
N22
Tarkoituksesi provosoida ei taida nyt täyttää tarkoitustaan. Menehän vaikka levolle :)
Mistäpäin suomea tämä Mika on joka on varattu ja poistaa tiliään?
Yksi Mika pohjosesta poistaa kyllä tiliä mut ei oo varattu.
Uusi profiili on näkyvämpi. Miehet tekevät sitä kun eivät saa matcheja. En tosin usko, että siitä on apua., jos profiili muuten on huono.
Itselläni oli tuollainen vaihe instagramin kanssa. Ärsytti, että vietin aikaa siellä paljon, mutta se oli kuitenkin koukuttavaa eikä sieltä osannut olla pois. Poistinkin koko sovelluksen aina välillä riittävästi ärsyynnyttyäni, jotta olisi vaikeampi palata, mutta aina jossain vaiheessa se houkutus oli niin suuri, että palasin kuitenkin. Nyt tosin tili on ollut poistettuna jo vuoden, joten tuskin enää palaan.