Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?
Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.
Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyinen mieheni oli jo valmiiksi hyvä ja olen hänen kanssaan onnellisessa suhteessa.
Eli AP valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.
Tasoni on heikko koska:
-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk
-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm
-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta
-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Jos olisit mukava, fiksu, hauska (ei kuitenkaan pelle), ahkera, hoidat asiasi, et haise tai vaikuta muutenkaan epähygieeniselle, kotisi on siisti ja olet sinut itsesi kanssa, kelpaisit aivan hyvin monelle naiselle. Ei ehkä instapimulle, mutta fiksulle tavisnaiselle, joka haluaa kunnon miehen. Plussaa jos osaat kokata, rempata etkä pelkää tarttua imuriin. Nuo luettelemasi asiat ovat harvalle mikään turn-off. Kokonaisuus ratkaisee.
Eikö voi opettaa noita asioita miehelle? Miksi kaikki pitää aina haluta valmiina?
Nainen ei ole miehensä äiti.
Eihän mies tiedä mitä vaatimuksia juuri kyseisellä naisella on. Jollekin naiselle joku asia turn off, mutta jotain toista naista se ei häiritse lainkaan.
Wää wäää miehissä kaikki vialla, kaikki on miesten vika wää wäää.
Itseä ei aikoinaan opetettu huolehtimaan hampaista kotona ja nyt sitten aikuisena joutuu nämä asiat opettelemaan kantapään kautta.
Toivon että näissä asioissa nähdään myös se puoli, että onko henkilö valmis kuitenkin huolehtimaan jatkossa hampaistaan eikä hylätä ihmistä heti, koska ei ole vain oppinut tätä asiaa nuorena ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lista vaatimuksista muuttuu samaa tahtia kun miehet muuttaa itseään.
Sepä se. Nyt miehen pitää käydä salilla, pukeutua hyvin, oikoa ja valkaista hampaat ja niin edelleen, jos haluaa edes osallistua peliin. Parikymmentä vuotta sitten miehet olivat aivan retuperällä, jolloin pienikin panostus riitti kärkikahinoihin.
Jos salilla käyminen, hyvin pukeutuminen ja hampaista huolehtiminen (ei useimmiten tarvitse suinkaan valkaista, vaan hammaskiven poisto ja esim. hammasluulle hellävarainen pasta- tai soodapuhdistus hammaslääkärillä riittää) nostaa omaa tasoa merkittävästi, niin eikö tuo tavallaan ole aika helppo tapa kohota taviksien parhaimmistoon? Tai no, salilla käyminen toki on oma vaivansa. Mutta eihän tässä nyt mitään ihmeitä kuitenkaan ole toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyinen mieheni oli jo valmiiksi hyvä ja olen hänen kanssaan onnellisessa suhteessa.
Eli AP valehtelee.
? mitä tarkoitat, en ole ap. Jätin siis tuon hankalan miehen joka ei pessyt hampaitaan ja oli pömppömahainen ja joi ja oli myrkyllinen. Vaihdoin parempaan joka käy salilla, pesee hampaansa, insinööri, komea, ei juo liikaa ja on mukava ja empaattinen.
Lähinnä harmittaa että tuhlasin tuohon huonompaan mieheen vuoden, kun ei ihmistä voi muuttaa vaikka hänessä olisikin potentiaalia jos muuttaisi huonot tapansa. Suhde menee vaan myrkylliseksi jos toista yrittää pakottaa muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.
Tasoni on heikko koska:
-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Jos olisit mukava, fiksu, hauska (ei kuitenkaan pelle), ahkera, hoidat asiasi, et haise tai vaikuta muutenkaan epähygieeniselle, kotisi on siisti ja olet sinut itsesi kanssa, kelpaisit aivan hyvin monelle naiselle. Ei ehkä instapimulle, mutta fiksulle tavisnaiselle, joka haluaa kunnon miehen. Plussaa jos osaat kokata, rempata etkä pelkää tarttua imuriin. Nuo luettelemasi asiat ovat harvalle mikään turn-off. Kokonaisuus ratkaisee.
Eikö voi opettaa noita asioita miehelle? Miksi kaikki pitää aina haluta valmiina?
No kun haussa on kahden aikuisen välinen romanttinen ja seksuaalinen suhde, ei mikään holhoussuhde. Vaikea haluta seksuaalisesti sellaista henkilöä, joka ei tunnu ihan täysvaltaiselta aikuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Nyt miehen pitää käydä salilla, pukeutua hyvin, oikoa ja valkaista hampaat ja niin edelleen, jos haluaa edes osallistua peliin. Parikymmentä vuotta sitten miehet olivat aivan retuperällä, jolloin pienikin panostus riitti kärkikahinoihin.
Ei pidä. Kenenkään ei pidä yhtään mitään. Yhtä lailla olisin itse voinut valittaa, että naisen pitää olla hoikka tai normaalipainoinen, pitkähiuksinen, pukeutua naisellisesti jne. Totta, että sellaiset naiset ovat suositumpia ja heidän on siis helpompi löytää heistä kiinnostuvia ihmisiä. Mutta en etsinyt miestä, jolle nuo asiat ovat naisessa tärkeitä. Ennen pitää löysin miehen, joka halusi minut ihan muiden ominaisuuksien vuoksi; joka ihastui minuun ensitapaamisella, vaikka olin ilman meikkiä, kuluneissa farkuissa, lenkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli AP valehtelee.
? mitä tarkoitat, en ole ap. Jätin siis tuon hankalan miehen joka ei pessyt hampaitaan ja oli pömppömahainen ja joi ja oli myrkyllinen. Vaihdoin parempaan joka käy salilla, pesee hampaansa, insinööri, komea, ei juo liikaa ja on mukava ja empaattinen.
Lähinnä harmittaa että tuhlasin tuohon huonompaan mieheen vuoden, kun ei ihmistä voi muuttaa vaikka hänessä olisikin potentiaalia jos muuttaisi huonot tapansa. Suhde menee vaan myrkylliseksi jos toista yrittää pakottaa muuttumaan.
Niin kun AP väitti, että hyvää miestä ei ole olemassa. Se näissä ketjuissa aina ihmetyttää, kun maapallolla on kuitenkin 8 miljardia ihmistä, että miten sellaista voisi edes tietää. Tuskin kukaan on tavannut jokaisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat oppineet että eniten ratkaisee pituus, raamikkuus, komea naama, matala ääni ja tilipussi.
Sitten on asioita joista naiset kyllä valittavat, mutta ne eivät ratkaise.
"1/3 existäni oli huonot hampaat".
Niin, silti huonohampaiset miehet kelpasivat, siinä missä hyvähampaiset exätkin. Mutta esimerkiksi lyhyet, hintelät ja köyhät miehet eivät kelvanneet.
Tässä taas oikein edustava näyte palstamiehen vuorovaikutustaidoista.
Oho, taas jälleen kerran kaikki miehet. Ihan kaikki. Koko maailman miehet. Kattavan tutkimuksen on ap tehnyt, kova työ käydä läpi kaikkien miesten hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli AP valehtelee.
Niin kun AP väitti, että hyvää miestä ei ole olemassa. Se näissä ketjuissa aina ihmetyttää, kun maapallolla on kuitenkin 8 miljardia ihmistä, että miten sellaista voisi edes tietää. Tuskin kukaan on tavannut jokaisen ihmisen.
Jep onhan niitä hyviäkin miehiä :) ap:lla on joko huonot rajat ja suostuu laskemaan standardejaan liian helposti ja päätyy vaan huonojen miesten kanssa yhteen ja siksi luulee niin, tai ap itse ei ole sillä tasolla että hyvät miehet haluaisivat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoni on heikko koska:
Ei kelpaa.
Tai itse asiassa tiedän että tuollainen mies (en ole siis tuon kommentin kirjoittaja) kyllä kelpaa juuri kuvaillun kaltaisille naisille: fiksuille tavisnaisille, jotka haluavat kunnon miehen.
On vain yksi iso ongelma: tuollaiset naiset löytävät miehen alle mikrosekunnissa.
Sinkkunaiset ovat sinkkuja todennäköisesti kahdesta syystä: joko eivät etsi seuraa tai eivät kelpuuta ainoatakaan miestä edes yksille treffeille.
(Tietysti on häviävän pieni määrä naisia, joista juuri kukaan mies ei kiinnostu, mutta useimmiten nämäkään naiset eivät etsi kumppania, koska heidän elämässään on ehkä 1001 isompaa ongelmaa kuin kumppanin puute).
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ovat kertoneet, että mies ei koskaan uskalla lähestyä omaa tasoaan korkeampia naisia, joten mitä sen pohjalta teistä pitäisi päätellä?
:D höpön pöppöä. Tai varmaankin totta siinä mielessä, kun ottaa huomioon, että mies silti arvostelee itsensä yläkanttiin.
Hyvin kelpasi huono hampainen mies 1700 luvulla. Eikä sillon naristu hampaiden valkasusta. Ja hajutkin oli mittavat.
Nykyisin naiset vaativat liikaa. Miehen pitää olla kuin kopio naisesta sillä erotuksella että miehen pitää olla mies eli näyttää mieheltä(ja vielä komealta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos salilla käyminen, hyvin pukeutuminen ja hampaista huolehtiminen (ei useimmiten tarvitse suinkaan valkaista, vaan hammaskiven poisto ja esim. hammasluulle hellävarainen pasta- tai soodapuhdistus hammaslääkärillä riittää) nostaa omaa tasoa merkittävästi, niin eikö tuo tavallaan ole aika helppo tapa kohota taviksien parhaimmistoon? Tai no, salilla käyminen toki on oma vaivansa. Mutta eihän tässä nyt mitään ihmeitä kuitenkaan ole toivottu.
Ennen nimenomaan oli helppoa, nyt tuota ja paljon muutakin tekevät kaikki.
Juuri esimerkkinä viikonloppuna häävieraana kiinnitin huomiota, että vanhat kunnon roikkuvat, neljä numeroa liian suuret tekokuitupuvut, ylipitkät hihat ja Eccon sämpyläkengät loistivat poissaolollaan. Kaikilla tummansininen melko hyvin istuva puku perushyvillä kengillä. Ei nyt mitään räätälinpukuja tai Crockett & Jonesin käsintehtyjä kenkiä osunut silmään, mutta perusasiat erittäin kohdillaan.
Vaatimustaso suunnilleen kaikessa oli niin matala vielä pari vuosikymmentä sitten, että sitä on vaikea uskoakaan nykykatsannosta.
Ja taas mennään. Miehet sitä ja naiset tätä. Kylläpä tämän palstan väki elää kummallisessa maailmassa. Olisi mielenkiintoista vierailla siellä joskus, mutta asumaan en jäisi mistään hinnasta. :D