Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?
Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.
Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.
Kommentit (312)
Täytyy sanoa, että huonot hampaat on kyllä sellainen asia, jota en voisi sulattaa mitenkään. En todellakaan voisi kuvitellakaan, että suutelisin miestä, jonka suussa on jotkut töhnäiset hammastyngät. Hyi olkoon. Huonojen hampaiden rinnalla ei pömppömaha tai miehen lyhyys ole ongelma eikä mikään. Millainen ihminen jättää hampaansa hoitamatta? Olen sitä mieltä, että normaali ihminen huolehtii hampaistaan aina. Jos ei huolehdi, niin jotain vikaa on elämänhallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.
Tasoni on heikko koska:
-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk
-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm
-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta
-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔
Kerropa mitä yhteistä meillä olisi? Olen treenattu salilla käyvä ja kaunis nainen. Haluaisin tietää mitä yhteistä meillä on, koska se tärkeää minulle parisuhteessa. Tesksteistäsi käy ilmi, että ole Laiska mammapoika etkö osaa hoitaa itseäsi etkö kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään noista ongelmista. Kait ongelmani on se että olen laiha. Ei ole yksikään nainen osoittanut mielenkiintoa viimeisen 15v aikana. Muutama hymyillyt, mutta jos eivät ole olleet kaupan kassalla, niin heidän aikeet ovat olleet poikkeuksetta aggressiivisia.
Sukulaiset ja tuttava naiset väittävät komeaksi, kerran jopa sanottu "unelma vävy ehdokkaaksi". Mutta naisilta jotka kiinnostaisi, ei saa mitään muuta kuin vihaa päälle. Perusasiat on kunnossa mutta kumppania ei löydy millään. Mennyt into edes yrittää lähestyä ketään koska tuntemattomat vain haistattelee pitkät. Mukavimmat naiset 15v aikana joihin törmännyt, ovat olleet joko työkavereita tai esittäneet mykkää heille puhuessa. Näistä syistä mennyt mielenkiinto yrittää edes lähestyä ketään. Mitä olen naisista oppinut - he vihaavat kaikkia miehiä oletuksena, ja oikeuttavat alistavan käytöksen jokaista tuntematonta kohtaan, vaikka tuo yksilö ei olisi mitään pahaa sanonut tai tehnyt koskaan.
Osa naisista ei halua parisuhdetta, koska ovat epävarmoja omasta ulkonäöstään, on esim. raskausarpia, ei ne vaatteet päällä näy. Monen miehen arviot asioista ja pakeista syiden suhteen saattavat mennä pieleen.
No ulkonäössä täytyy olla jotain koska haistatellaan pitkät, ennen kuin kerkeää edes mitään sanoa. Ainoa mistä on sanottu suoraan on "oot laiha" tai "raamikkuus puuttuu", kaikkea muuta lähinnä kehuttu. Olisi vain kiva tietää missä vika, ilmeisesti ihannepaino on naisten silmissä täysin sietämätöntä. Yrittänyt kysyä missä vika, mutta koskaan saanut vastausta. Yrittänyt nostaa painoa ja saanut sen ylipainon rajalle massa kausilla, mutta se on selvästi liian laiha koska ainoa asia mistä sanottu suoraan. Ei maratoonari kelpaa, täytyy ilmeisesti olla salimake että pääsisi edes treffeille. Edellisistä treffeistä on jo melkein 10v.
Käytännössä luovuttanut parisuhteiden osalta täysin, koska ei löydy edes juttuseuraa. Aina saa käsittämätöntä vihaa tuntemattomilta. Sen oppinut myös, että ei kannata naista kehua kauniiksi. Se saa heidät raivon partaalle ja haluavat hakata sairaalaan jos erehtyy kehumaan. En tosin voi puhua kuin omista kokemuksista, joista väkivaltaisia 3 viimeisintä. Hyviä kokemuksia ei juuri ole, siksi luovuttanut lopullisesti vielä kun on hengissä.
Onko miehillä joku krooninen hammaslääkärikammo? Miehen kaverit on 33-37 vuotiaita ja kaikki käyneet hammaslääkärissä viimeksi ennen armeijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.
Tasoni on heikko koska:
-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Miksi kaltaisesi nainen ei kelpaa? Ne oikeasti hyvännäköiset ja nuoret naiset ottavat parhaan, jonka saavat. Niin sinäkin tekisit, jos olisit itse nätti ja nuori nainen. Mikä velvollisuus sinullakaan olisi tehdä "hyväntekeväisyyttä" ja ottaa joku huonompi säälistä, jos unelmiesi kumppani kiinnostuisi?
Koska mikään pakko minulla ei ole pariutua joten jos pariudun niin haluan että nainen on hyvätasoinen eikä ylipainoinen tai ei niin kaunis.
Kykenen elämään myös näin varsin hyvin ja tämän takia voin tavoitella sitä hyvää naista.Silloin, kun vielä kävin treffeillä yllätyin siitä, kuinka huonosti (siis arkisesti) naiset yleisesti pukeutuvat. Hiuksiin ja meikkiin voisi myös edes vähän panostaa.
Tämähän se tuli esiin kauhudeittien ketjussakin. Miesten huonot treffit olivat sellaisia, että nainen ei ollut meikannut eikä laittanut korkokenkiä. Naisten huonot treffit olivat parhaassa tapauksessa sellaisia, että mies lemusi katuojalle, ja pahimmissa käyttäytyi todella pelottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vähän hönömpikin tai muuten varsin keskiverto mies, jos on valkoiset, raikkaat hampaat ja kiinteä vatsa. Silloin voisi kelvata kumppaniksi.
T. Nainen
Eikö sinulle riitä parisuhde? Tarvitsetko vielä miehenkin?
Miten ihmeessä paskat hampaat voi jonkun mielestä olla pikkuseikka? Haitta ei pelkästään ole kosmeettinen vaan jotain paljon vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoni on heikko koska:
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Kerropa mitä yhteistä meillä olisi? Olen treenattu salilla käyvä ja kaunis nainen. Haluaisin tietää mitä yhteistä meillä on, koska se tärkeää minulle parisuhteessa. Tesksteistäsi käy ilmi, että ole Laiska mammapoika etkö osaa hoitaa itseäsi etkö kotia.
-Missä kohtaa lukee että kirjoittaja on laiska mammanpoika eikä osaa hoitaa kotia?
"Olen treenattu salilla käyvä ja kaunis nainen"
-Miksi jonkun pitäisi kiinnostua itseään salilla pumppaavasta ja kehuvasta naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoni on heikko koska:
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Kerropa mitä yhteistä meillä olisi? Olen treenattu salilla käyvä ja kaunis nainen. Haluaisin tietää mitä yhteistä meillä on, koska se tärkeää minulle parisuhteessa. Tesksteistäsi käy ilmi, että ole Laiska mammapoika etkö osaa hoitaa itseäsi etkö kotia.
Et taida olla kantasuomalainen. Ei meillä ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin naiset vaativat liikaa. Miehen pitää olla kuin kopio naisesta sillä erotuksella että miehen pitää olla mies eli näyttää mieheltä(ja vielä komealta).
Eli siis mieheltä ei voi odottaa samoja elämänhallintataitoja kuin naiselta? Ok.
Se ei jää noihin asioihin vaan pitää jakaa sama arvomaailma,pitää olla yhteistä tekemistä,asiat pitää jakautua tasaisesti,pitää haluta samoja asioita,pitää ajatella samalla tavalla... Jne
Vähänkin jos mies on erilainen kuin nainen niin se on aina huono asia. Ulkonäön erilaisuuden naiset vielä hyväksyvät onneksi.Niin, kun ihmiset useimmiten hakevat kumppania, jonka kanssa voisi tehdä muutakin kuin tyydyttää seksuaaliset tarpeet. Mutta miksi ihmeessä tämäkin on nyt ongelma - eikö sen juuri pitänyt olla hyvä asia, että henkiselläkin puolella on väliä eikä pelkällä ulkonäöllä?
Mikä sinusta sitten olisi hyvä? Että riittää, kun on toisiinsa sopivat vehkeet jalkojen välissä, että millään muulla ei silleen ole väliä, niinkö?
Tuollainen ajattelutapa juuri nostaa ulkonäön merkityksen tärkeimmäksi asiaksi parisuhteessa.
Toinen kun on kuin kopio itsestään ja heidät erottaa vain ulkonäkö niin ulkonäön merkitys tietenkin korostuu siinä.Miten niin kopio itsestä? Ei samanlainen arvomaailma tai yhteinen tekeminen tarkoita, että toinen on kopio itsestä. Samanlainen arvomaailma on perusta, jonka päälle oma ajattelu rakentuu, mutta se ei tarkoita sitä, että joka asiasta ollaan täysin samaa mieltä. Mutta se tarkoittaa sitä, että perustavanlaatuisista tärkeistä asioista ollaan samoilla linjoilla. Ja miksi sinusta toive yhteisestä tekemisestä on huono asia?
Mutta oletetaan, että nämä mainitsemasi asiat eivät jollekin olisi tärkeitä. Eli arvomaailmat olisivat erilaiset, ajattelutavat erilaiset, ei olisi mitään yhteistä tekemistä, jne.... Mihin ihminen siinä ihastuisi? Ulkonäkö voisi olla vetovoimatekijä, mutta vaikea uskoa, että esimerkiksi vakaumuksellinen kristitty ihastuisi toisen ateismiin, kokoomuksen kannattaja siihen, että toinen on kommunisti, yksityisautoilun vastustaja toisen autoharrastukseen tai juutalainen toisen uusnatsismiin. Kärjistettyjä esimerkkejä toki, mutta mm. tällaisia asioita arvomaailma tarkoittaa. Ja jos toinen vaikuttaa ihmiseltä, että hän ajattelee asioista ihan eri tavoin kuin itse, eikä hänen kanssaa ole mitään yhteistä tekemistä, niin mikä olisi syy aloittaa suhde?
Joten kyllä se niin on, että ulkonäön merkitys korostuu nimenomaan niissä suhteissa/ihastuksissa, joissa ei mitään muuta kiinnostavaa tai yhdistävää ole.
En ole koskaan ymmärtänyt tuota, että ihastuisin jonkun poliittiseen kantaan tai uskomuksiin. Että huokailtaisiin että ah, miten ihanaa tuo sinun kommunismisi. Eihän se ole sen ihmisen ydintä, se on vain jotain mitä se on ottanut ulkopuolelta itselleen jossain vaiheessa. Pikemminkin kemia, samanlainen huumori, tapa kommunikoida ja niin edelleen ovat mielestäni niitä ydinasioita. Ajatukset ja ideologiatkin voivat muuttua ja muuttuvatkin elämän aikana, jos niiden varaan rakentaa niin ei sekään kovin kestävällä pohjalla ole.
Olen samaa mieltä, ja olen tuo, jolle vastasit. Mutta samanlainen arvomaailma tekee yhteiselämästä huomattavasti miellyttävämpää. Ja usein täysin päinvastainen ajattelutapa voi olla turn off, kuten noissa minun esimerkeissäni. Pointtini olikin se, kun väitettiin että samankaltaisuus korostaa ulkonäön merkitystä, mutta itse näen asian toisin - jos kaikki muu on luotaantyöntävää, voi enää ulkonäkö olla se, mikä miellyttää. Ja usein ihmiset kuitenkin viihtyvät parhaiten sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole perustavanlaatuisia erimielisyyksiä tärkeistä asioista. Siinä olet oikeassa, että kemia, kommunikointi ja esim. juuri yhteensopiva huumorintaju ovat olennaisia asioita, ja sen vuoksi samanlainen arvomaailma ei yksin riitä - koska tosiaan ei siihen ihastuta eikä se ole kanssakäymisessä se olennainen asia. Ihmiset kuitenkin haluavat usein arvostaa kumppaniaan, ja usein vastakkaiset arvomaailmat voivat haitata tätä puolta. Jos toisen näkemyksiä ei pysty näkemään hyvinä, niin mitäs siitä tulee?
No joo, se on totta että aika moni jumittuu siihen ulkonäköön ja voi mennä kauankin huomata, että ei muuten oikeastaan tullakaan kovin hyvin toimeen eikä ole sama suunta kompassissa. Se on vähän luonnon vika, sen näkökulmasta olennaista on vain fyysinen vetovoima ja siitä seuraava lisääntyminen.
On kyllä ihan totta sekin, että jos ollaan aivan eri päädyissä maailmankatsomuksellisesti, niin ei se todennäköisesti helppoa tule olemaan. Harvemmin sitä edes päätyy yhteen täysin vastakkaisen ihmisen kanssa, kun ei pyöritä samoissa piireissä. Mutta on paljon tapauksia joissa se keskinäinen kemia kuitenkin peittoaa tuollaiset asiat ja eri näkökulmista väittely tuo jopa piristävää kipinää ja jännitettä suhteeseen.
Tarinoita on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoni on heikko koska:
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Miksi kaltaisesi nainen ei kelpaa? Ne oikeasti hyvännäköiset ja nuoret naiset ottavat parhaan, jonka saavat. Niin sinäkin tekisit, jos olisit itse nätti ja nuori nainen. Mikä velvollisuus sinullakaan olisi tehdä "hyväntekeväisyyttä" ja ottaa joku huonompi säälistä, jos unelmiesi kumppani kiinnostuisi?
Miten niin. Olen sinkku.
t. hyvännäköinen nuori nainen
Tämä.
Miksi tätä alapeukutetaan? En saa olla ottamatta ketään jos olen nuori ja hyvännäköinen :D
Miksi ap huolehtii siitä, saavatko jotkut miehet naista vai ei? Tämä on mulle suurin mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran yhtä ihan hyvännäköistä miestä, jolla oli usein aika pahanhajuinen hengitys. Hampaat olivat hyvässä kunnossa kyllä eli hampaiden hoitamattomuudesta ei ollut kyse. Haju oli enemmänkin sellainen, että mies oli ollut tosi pitkiä aikoja syömättä. Vaikea kuvailla, mutta inhottava haju se oli. Vinkiksi kaikille, että välillä kannattaa kyllä syödä purkkaa tai pastilleja, sillä hengitys alkaa jossain vaiheessa väistämättä haista.
Bakteerithan suussa muhivat ja aiheuttavat nuo hajut mm. proteiinien syönnin jälkeen. Eli hampaat olivat pesemättä ja hoitamatta, vaikka ulkonäkö oli hyvä. Voit miettiä, miten tuollaisen henkilön kuiva aamusuu löyhkää. Se ei ei löyhkä lainkaan, kun ientulehdus ja hammaskivi on poissa.
Aamuhönky on kyllä ihan jokaisella, juuri siksi että on kuiva suu jolla on hengitellyt koko yön. Ei se kerro mistään ongelmasta välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran yhtä ihan hyvännäköistä miestä, jolla oli usein aika pahanhajuinen hengitys. Hampaat olivat hyvässä kunnossa kyllä eli hampaiden hoitamattomuudesta ei ollut kyse. Haju oli enemmänkin sellainen, että mies oli ollut tosi pitkiä aikoja syömättä. Vaikea kuvailla, mutta inhottava haju se oli. Vinkiksi kaikille, että välillä kannattaa kyllä syödä purkkaa tai pastilleja, sillä hengitys alkaa jossain vaiheessa väistämättä haista.
Bakteerithan suussa muhivat ja aiheuttavat nuo hajut mm. proteiinien syönnin jälkeen. Eli hampaat olivat pesemättä ja hoitamatta, vaikka ulkonäkö oli hyvä. Voit miettiä, miten tuollaisen henkilön kuiva aamusuu löyhkää. Se ei ei löyhkä lainkaan, kun ientulehdus ja hammaskivi on poissa.
Aamuhönky on kyllä ihan jokaisella, juuri siksi että on kuiva suu jolla on hengitellyt koko yön. Ei se kerro mistään ongelmasta välttämättä.
Nukkumisen jälkeen ei kuuluisi olla kuiva suu, kun ihmisen kuuluisi hengittää nenän kautta nukkuessaankin. Jos hengittää suun kautta todennäköisesti kuorsaa ja on riski uniapneaan ja on aivoille huonoksi, kun ei saa niin hyvin happea kuin nenän kautta hengittäessä.
Hampailla on iso merkitys. Ihastuin nykyiseen kumppaniini osaltaan hänen upean hymynsä takia. Mies on kohta kuusikymmentä, mutta hyvin hoidetut hampaat ja liikunnallisuus tekivät vaikutuksen, vaikka miekkonen onkin aikamoinen resupetteri noin muutoin. Hampaat on ehkä näkyvin osa ihmisessä, josta voi päätellä jotain muustakin hygieniasta.
Moni mies näyttäisi paljon kivemmalta, jos kävisi säännöllisesti parturin käsittelyssä. Parin sentin pituiseksi venähtänyt joka puolelta saman pituinen siilitukka ei taatusti imartele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehillä joku krooninen hammaslääkärikammo? Miehen kaverit on 33-37 vuotiaita ja kaikki käyneet hammaslääkärissä viimeksi ennen armeijaa.
Julkisella puolella on valtavat jonot hammaslääkäriin. Jopa vuoden jono ja yksityinen puoli on niin kallis, että vain harvoilta löytyy sellaisia rahoja. Niinpä vain särkevät hampaat hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies näyttäisi paljon kivemmalta, jos kävisi säännöllisesti parturin käsittelyssä. Parin sentin pituiseksi venähtänyt joka puolelta saman pituinen siilitukka ei taatusti imartele ketään.
Suomessa naiset katsovat vain miehen ulkoista olemusta. Sen takia täällä on niin paljon parisuhdedraamaa ja valitusta epäonnistuneista suhteista.
:)
Hiukkako on kankee ilmaisu.
Ainakin minusta.
M47