Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?

Vierailija
09.11.2021 |

Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.

Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.

Kommentit (312)

Vierailija
261/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden kuntoon vaikuttaa myös tupakointi ja nuuskaaminen(suosiossa noussut) sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
262/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitään parisuhteesta, ei kokemusta. N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 185cm

Athleettinen

Komea

Siniset silmät

Ei lapsia

Vakituinen työpaikka

Yksi tälläinen kiitos.

Vierailija
264/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään noista ongelmista. Kait ongelmani on se että olen laiha. Ei ole yksikään nainen osoittanut mielenkiintoa viimeisen 15v aikana. Muutama hymyillyt, mutta jos eivät ole olleet kaupan kassalla, niin heidän aikeet ovat olleet poikkeuksetta aggressiivisia.

Sukulaiset ja tuttava naiset väittävät komeaksi, kerran jopa sanottu "unelma vävy ehdokkaaksi". Mutta naisilta jotka kiinnostaisi, ei saa mitään muuta kuin vihaa päälle. Perusasiat on kunnossa mutta kumppania ei löydy millään. Mennyt into edes yrittää lähestyä ketään koska tuntemattomat vain haistattelee pitkät. Mukavimmat naiset 15v aikana joihin törmännyt, ovat olleet joko työkavereita tai esittäneet mykkää heille puhuessa. Näistä syistä mennyt mielenkiinto yrittää edes lähestyä ketään. Mitä olen naisista oppinut - he vihaavat kaikkia miehiä oletuksena, ja oikeuttavat alistavan käytöksen jokaista tuntematonta kohtaan, vaikka tuo yksilö ei olisi mitään pahaa sanonut tai tehnyt koskaan.

Osa naisista ei halua parisuhdetta, koska ovat epävarmoja omasta ulkonäöstään, on esim. raskausarpia, ei ne vaatteet päällä näy. Monen miehen arviot asioista ja pakeista syiden suhteen saattavat mennä pieleen.

No ulkonäössä täytyy olla jotain koska haistatellaan pitkät, ennen kuin kerkeää edes mitään sanoa. Ainoa mistä on sanottu suoraan on "oot laiha" tai "raamikkuus puuttuu", kaikkea muuta lähinnä kehuttu. Olisi vain kiva tietää missä vika, ilmeisesti ihannepaino on naisten silmissä täysin sietämätöntä. Yrittänyt kysyä missä vika, mutta koskaan saanut vastausta. Yrittänyt nostaa painoa ja saanut sen ylipainon rajalle massa kausilla, mutta se on selvästi liian laiha koska ainoa asia mistä sanottu suoraan. Ei maratoonari kelpaa, täytyy ilmeisesti olla salimake että pääsisi edes treffeille. Edellisistä treffeistä on jo melkein 10v.

Käytännössä luovuttanut parisuhteiden osalta täysin, koska ei löydy edes juttuseuraa. Aina saa käsittämätöntä vihaa tuntemattomilta. Sen oppinut myös, että ei kannata naista kehua kauniiksi. Se saa heidät raivon partaalle ja haluavat hakata sairaalaan jos erehtyy kehumaan. En tosin voi puhua kuin omista kokemuksista, joista väkivaltaisia 3 viimeisintä. Hyviä kokemuksia ei juuri ole, siksi luovuttanut lopullisesti vielä kun on hengissä.

Sinun pitää olla hyvällä tuulella kun tutustut uuteen naiseen, kysy naiselta missä hän on töissä tai opiskeleeko jne. perusjuttuja, ei heti kannata mennä suoraan asiaan.

Vierailija
265/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä joku krooninen hammaslääkärikammo? Miehen kaverit on 33-37 vuotiaita ja kaikki käyneet hammaslääkärissä viimeksi ennen armeijaa.

Julkisella puolella on valtavat jonot hammaslääkäriin. Jopa vuoden jono ja yksityinen puoli on niin kallis, että vain harvoilta löytyy sellaisia rahoja. Niinpä vain särkevät hampaat hoidetaan.

Tavallisella työssäkäyvällä ihmisellä pitäisi olla rahaa n. 60 euroa maksavaan hammashuoltoon yksityisellä, mikä yleensä riittää kerran vuodessa kun säännöllisesti käy. Joskus pienen rempan kanssa hinta voi nousta yli satasen.

Vierailija
266/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei taas tajua, että jos mies laittaa pienetkin seikat ulkonäössä jne. kuntoon, niin miten me miehet voidaan olla teidän suomalasinaisten kanssa kun teillä on ylipainot, selluliitit, eripari tissit, iho-ongelmia, keltaiset hampaat ja kaiken maailman rumuutta myös itsessänne. Miten me miehet voidaan sitten olla teidän kanssa jos me ollaan parempia kuin te?

Vierailija
267/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä höpönassuja.

Vierailija
268/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten puutarhan hoito naisilla? 

Vierailija
269/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, jolla on parempi vartalo kuin 99% miehistä, hampaat iho ja hiukset hoidettu, hyvä tyyli ja hygienia jne. mutta en kelpaa naisille siksi, koska mulla on korkea otsa. Mulle jauhetaan aina jostain helvetin hiustensiirroista. Mennyt oikeasti maku koko parisuhde- ja seksielämän etsimisestä. Mulla pitäisi olla ulkonäössä kaikki asiat tiptop ja pitäisi olla kuin jostain Dressman mallistosta..... vaikka teillä naisillaon ulkonäössä vaikka mitä rumentavia asioita. Te vaan saatte ne anteeksi, koska olette naisia.

Vierailija
270/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiesten kannattaa ystävystyä jonkun homon kanssa ja kysyä tyylivinkkejä.

Vierailija
271/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei taas tajua, että jos mies laittaa pienetkin seikat ulkonäössä jne. kuntoon, niin miten me miehet voidaan olla teidän suomalasinaisten kanssa kun teillä on ylipainot, selluliitit, eripari tissit, iho-ongelmia, keltaiset hampaat ja kaiken maailman rumuutta myös itsessänne. Miten me miehet voidaan sitten olla teidän kanssa jos me ollaan parempia kuin te?

No jätä ne läsöt eriparitissiet selluliittitehtaat omaan arvoonsa, kyllä nekin jollekin huonolla itsetunnolla varustetuille vässyköille aina kelpaa. Jos ei omanlaistaan löydy, niin hyväksy se että ilman joutuu olemaan. Ikävä juttu, mutta niin tämä tuolileikki näköjään toimii, että osa miehistä jää ilman. Voit heittäytyä koko yhteiskunnan ulkopuolelle samoin tein, mitä sitä turhaan vaivautumaan kehittämään yhteiskuntaa jolle ei kelpaa.

Vierailija
272/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jätä ne läsöt eriparitissiet selluliittitehtaat omaan arvoonsa, kyllä nekin jollekin huonolla itsetunnolla varustetuille vässyköille aina kelpaa. Jos ei omanlaistaan löydy, niin hyväksy se että ilman joutuu olemaan. Ikävä juttu, mutta niin tämä tuolileikki näköjään toimii, että osa miehistä jää ilman. Voit heittäytyä koko yhteiskunnan ulkopuolelle samoin tein, mitä sitä turhaan vaivautumaan kehittämään yhteiskuntaa jolle ei kelpaa.

Moni nainen ei halua enää parisuhdetta, kun tätä palstaa lukee.

Vierailija
273/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.

Tasoni on heikko koska:

-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk

-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm

-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta

-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu

Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔

Miksi sulla pitäisi olla jotain muuta kuin ylipainoinen ja köyhä nainen, kun omien sanojesi mukaan olet itsekin pieni tuloinen ja ja rasvaa löytyy? 

Tässä on oikeasti se totuus, mistä johtuen te ukot valitatte, kuinka ei kilttimies saa naista. Sais kyllä oman tasoisensa naisen, vaan kun ei kelpaa. Salikissa pitäisi olla, jos ei naamaltaan kummoinen, niin ainakin sellainen, jonka runkoa kaveritkin kehuu. Ja sellaisen naisen tuloilla ei luonnollisestikaan ole siinä vaiheessa enää mitään merkitystä.

Väärin. Oletko kuullut hypergamiasta?

Esim. tämän sivun kuva: https://fundamentti.blogspot.com/2016/03/tinder-hypergamia-ja-suosituim…

Tietystä, merkittävän kokoisesta joukosta miehiä ei kukaan ole nykyisessä kulttuurissa kiinnostunut.

...koska jonkun tuuleen huutelevan ja omaan saamattomuuteensa pettyneen merkityksetön henkilökohtainen blogi tosiaan on pätevä lähde. :D :D :D 

Jo ainakin 15 vuoden ajan naista saamattomat pojat ovat vikisseet "hypergamiasta" ensin suol--- anteeksi, suomi24-palstalla ja nyt sitten täällä. Todellisena syynä on se, että he vain eivät kiinnosta naisia.

Vierailija
274/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä joku krooninen hammaslääkärikammo? Miehen kaverit on 33-37 vuotiaita ja kaikki käyneet hammaslääkärissä viimeksi ennen armeijaa.

Julkisella puolella on valtavat jonot hammaslääkäriin. Jopa vuoden jono ja yksityinen puoli on niin kallis, että vain harvoilta löytyy sellaisia rahoja. Niinpä vain särkevät hampaat hoidetaan.

Tavallisella työssäkäyvällä ihmisellä pitäisi olla rahaa n. 60 euroa maksavaan hammashuoltoon yksityisellä, mikä yleensä riittää kerran vuodessa kun säännöllisesti käy. Joskus pienen rempan kanssa hinta voi nousta yli satasen.

Yksityisellä puolella voidaan keksiä vikoja hampaissa, jotta voidaan suorittaa kalliita toimenpiteitä ja ottaa ihmiseltä rahat pois.

Vierailija
275/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viesti pallomahasta.......

En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani.

Mulla pallomaha. Iso pallea lihas ja hajareisinen kävelytyyli.

Normi situppeja menaa koska tahansa 300 ja enemmänkin mutta selkä ei tykkää yli 300sta sadasta. Linkkuveitsijäkin 100 ainakin 100 putkeen.

Salilla en viihdy vaan budo/ joukkue lajeissa.

Hampaat on kelteiset kahvista, mutta reiättömät. Tupakka ei ole kuulunut koskaan repertuaariin.

Naiset eivät ole kiinnostuneet kun hiukset ovat harvat ja en käytä ulkoisia statuksia kertomaan varallisuuttani. Vuosiansiot yli 100 ja pääomakertymä puolisen miljoonaa.

Vaatteet ostan Primarkista tai Tokmannista... Joskut TK Maxxista

Auto 2007 BMW (arvo 7000€)

En oikeastaan ihmettele miksi pariutuminen on niin hankalaa. Naiset etsivät keikaroivaa panomiestä ja pettyvät kun sellaisen saavat. Koska itse en täytä ulkoisia vaatimuksia, niin kukaan ei minusta kiinnostu vaikka varmasti olen kaikkea muuta kuin harmaa insinööri.

M47

Hienoa. Mitä iloa on silti rahoista, jos ne eivät millään tavoin näy ulkoisessa habituksessasi tai edes autossasi? Nainenkin on visuaalinen olento, joka kokee seksuaalista kiinnostumista helpommin hyvännäköistä ja sopivan tyylikästä kumppania kohtaan.

Rahalla voi tehdä kivoja juttuja, matkustaa , syödä ostaa arvostamia asioita. Vaikka Artekin sohvan.

Yrittäjänä kuitenkin joudun varautumaan omaan eläkkeeseeni, joten haluan 600 000€ säästöt ennen eläkettä.

Keikarointi ei taas ole omaan makuuni kivaa. Koitetu on. 

Auto esim muutttuu autoksi varsin nopeasti. Tuon bemuni olen ostanut vuonna 2010, mutta välissä on toisena autona ollut mm Porsche, joka muuttui autoksi 2kkssa ja huomasin mielummin ajavani vanhemmalla bemullani.

Vaatteissa merkki ei ole tae laadusta. Se on varsin hämmentävää, että Primarkin 1£ tpaita päihittää usein laadussa 30€ paidan. Ei aina tietenkään jotkut 1£ paidoista on alaarvoisia jopa tiskirätiksi.

Aikaisempaan viestiin viitaten nykymuoti ei istu vat´rtalooni jotan kuljen mieluummin verskoissa kuin housuissa, jotka vaatisivat henkselit. Tämä tyyli ei tietenkään vetoa naisiin, mutta hankalaa on kun jotkin nääntyneet metroseksuaalit suunnittelevat miesten vaatteet.

M47

Näiden keltaisten hampaiden, pallomahojen, huonon hygienian ja epäsiistin olemuksen lisäksi yksi tekijä minkä takia miehet mm. deittipalstoilla saa minulta tyrmäyksen, on huono kirjoitustaito.

Sinä et pääsisi jatkoon jo pelkän "ala-arvoinen" sanan yhteen kirjoittamisesta ilman väliviivaa.

Olen aikamoinen 'nat*i' tässä asiassa, mutta ei voi mitään kun pienetkin kirjoitusvirheet häiritsevät ja tekevät tekstistä vaikealukuisen. En halua junttia, joka ei osaa edes perus oikeinkirjoitusta.

En minäkään täydellisesti kirjoita, mutta pitää sitä tavalliset sanat osata taivuttaa (linkkuveitsiäkin) oikein, laittaa pilkut ja pisteet suunnilleen oikein, yhdyssanat ovat olemassa ja jättää turhat englannin sanat ("situppeja" ... kesti hetki tajuta mitä tarkoittaa. Mietin että mikä on situppi) pois (Miksi punnan merkki? Etkö asu Suomessa?) ja korvata suomalaisella.

Eikä vika ole puhelimessasi, vaan siinä kuka sitä näpyttelee. Jokainen voi korjata sanat oikeaan muotoon, vaikka puhelin ehdottaisi mitä tahansa.

Ehkä ulkoinen olemuksesi pelkästään ei ole se juttu miksi naiset eivät kiinnostu, vaan monien asioiden summa. Olet saman ikäinen kuin minä ja jo näissä kirjoituksissa tulleet asiat eivät saisi minua sinusta kiinnostumaan. Tulee vaikutelma 10-15 vuotta vanhemmasta miehestä, sellainen maalaisisäntä - jussipaita, teryleenihousut, Hankkija-lippis ja kumpparit - piirtyy silmien eteen.

Harvat hiukset eivät haittaa, koska ne voi ajaa pois. Kalju varmaan voisi olla tuossa tapauksessa siistimpi ja tyylikkäämpi. Riippuu siitä kuinka harvat hiukset ovat.

Ja jep, olisi ihan kiva, että mies tulisi tälle vuosituhannelle mm. pukeutumisessa, eikä ole jäänyt 90-luvulle pikeepaitoineen ja verkkkarihousuineen. Tämä ei tarkoita törsäämistä kalliisiin (muoti)vaatteisiin, mutta edes vähän nykyaikaisempia voisi kaapista löytyä. Löytyy myös Tokmannilta ja Dressmannilta, isojakin kokoja.

N47 (juon paljon kahvia ja teetä, mutta jostain syystä hampaani eivät ole keltaiset)

M47 vastaa

Kiva kun joku kirjoitti ihan järkevästikkin.

Olen filosofianmaisteri matemaattiselta alalta koska lukihäiriö. Muuten olisin ehkä opiskellut yhteiskuntatieteitä tai historiaa.

Asun enimmäkseen Ukssa, mutta tällä hetkelläkin olen töissä Ranskassa ja toimistoni on Puolassa. 

Korona on hirvitys työlleni. Eli Eurooppa ja USAn itärannikko ovat tuttuja paikkoja.

Onneksi on Gdansk-Turku lento jotan Suomalaisena vierailen Suomessa melko usein.

Huonoa hygyeenia en allekirjoita, mutta hompsuisen olemuksen kyllä. Parran ajan kerran kahdesa viikossa. Hiukset kerran kahdessa kuukaudessa.

Urheillut olen ikuisuuden, jopa erään lajin maajoukkueessa. Sit up:lle en kyllä keksi helppoa suomenkielistä nimeä, perus vatsalihas liike, kenties? Kuntoni puolesta treenaan edelleen kilparyhmässä, jossa muut on 20-25 vuotiaita. Parista yritämme leipoa uusia SM mitalisteja.

Tällä hetkellä päällä

Aeronautica Militaren huppari, Vihdoin collage kankaasta oleva vetoketjullinen takki ilman huppua.

Äitini tekemät verskat. Suorat lahkeet ilman resoria. Suorien housujen kaavalla collage kankaasta.

Lidlin pitkät kalsarit 

Primarkin t paita

Vaatteet on hankalia kun en ole normimittainen. Eli 180cm/97kg , mutta vyötärö 32". Jalat lihaksikkaat ja six packillä varustettu pallomaha, sekä leveähköt hartiat, ainakin vaatteista päätellen.

Siksi 90 luku löysine lahkeineen oli varsin kiva ja sopi vartalolleni paremmin kuin skinny fit housut mitä nyt on tarjolla. 

No se on mitä itse olen.

Kun katson kavereitani jotka eivät parisuhdetta todellisesta yrittämisestä huolimatta saa aikaiseksi, niin olen saanut voimmakkaan kuvan, että suomalaisten naisten realismi on karannut käsistä.  

Eräskin kavrini ei avioeron jälkeen, 5 vuotta sitten, ole päässyt treffeille kovasta yrittämisestä huolimatta kertaakaan. Ehkä pahin pallomaha kyllä jonka tiedän. Ei kuitenkaan ylipainoinen vaan lähempänä alipainoa.

Toisella kaverillani 10 vuoteen, myöskin eron jälkeen, vain yksi suhde. En oikein ymmärrä miksi näin.

Kolmannella sällillä taas jatkuvasti kolme saman aikaista suhdetta. Hän ei taatusti ole komein porukasta.

Nämä kaksi muuta haluaisi sitoutua kun taas se, jolla naisia riittää ei missään nimessä halua. Naiset puolestaan melkeinpa aina olisvat halukkaita sitoutumaan.

Tinder ja omat kokemukset.

Ukssa sain matchejä vain 20-30 vuotiaiden kanssa ja useat lähtivät treffeille.

Itä Euroopan maissa tolkuton määrä kontakteja ja useat vastasivatkin vaikka pelkäävät englanniksi kommunikointia.

Suomessa paljon matchejä ei juuri vastauksia aloituksiin ja ei yhtään omaehtoista aloitusta.

M47

Sit up on istumaannousu.

Sit up tarkoittanee tässä vatsalihasliikettä. Ainakin peruskoulun kuntopiireissä 1980-luvulla ne kulkivat ihan vain nimellä "vatsalihasliike". 

Vierailija
276/312 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies näyttäisi paljon kivemmalta, jos kävisi säännöllisesti parturin käsittelyssä. Parin sentin pituiseksi venähtänyt joka puolelta saman pituinen siilitukka ei taatusti imartele ketään.

Suomessa naiset katsovat vain miehen ulkoista olemusta. Sen takia täällä on niin paljon parisuhdedraamaa ja valitusta epäonnistuneista suhteista.

Mitä? Mä kun olen lukenut täältä, että Suomessa naiset ovat kamalia lompakkoloisia, jotka katsovat vain miehen rahatilannetta, eivätkä välitä miesten hyvästä ulkonäöstä tai luonteesta ollenkaan!

Vierailija
277/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viesti pallomahasta.......

En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani.

Mulla pallomaha. Iso pallea lihas ja hajareisinen kävelytyyli.

Normi situppeja menaa koska tahansa 300 ja enemmänkin mutta selkä ei tykkää yli 300sta sadasta. Linkkuveitsijäkin 100 ainakin 100 putkeen.

Salilla en viihdy vaan budo/ joukkue lajeissa.

Hampaat on kelteiset kahvista, mutta reiättömät. Tupakka ei ole kuulunut koskaan repertuaariin.

Naiset eivät ole kiinnostuneet kun hiukset ovat harvat ja en käytä ulkoisia statuksia kertomaan varallisuuttani. Vuosiansiot yli 100 ja pääomakertymä puolisen miljoonaa.

Vaatteet ostan Primarkista tai Tokmannista... Joskut TK Maxxista

Auto 2007 BMW (arvo 7000€)

En oikeastaan ihmettele miksi pariutuminen on niin hankalaa. Naiset etsivät keikaroivaa panomiestä ja pettyvät kun sellaisen saavat. Koska itse en täytä ulkoisia vaatimuksia, niin kukaan ei minusta kiinnostu vaikka varmasti olen kaikkea muuta kuin harmaa insinööri.

M47

Hienoa. Mitä iloa on silti rahoista, jos ne eivät millään tavoin näy ulkoisessa habituksessasi tai edes autossasi? Nainenkin on visuaalinen olento, joka kokee seksuaalista kiinnostumista helpommin hyvännäköistä ja sopivan tyylikästä kumppania kohtaan.

Rahalla voi tehdä kivoja juttuja, matkustaa , syödä ostaa arvostamia asioita. Vaikka Artekin sohvan.

Yrittäjänä kuitenkin joudun varautumaan omaan eläkkeeseeni, joten haluan 600 000€ säästöt ennen eläkettä.

Keikarointi ei taas ole omaan makuuni kivaa. Koitetu on. 

Auto esim muutttuu autoksi varsin nopeasti. Tuon bemuni olen ostanut vuonna 2010, mutta välissä on toisena autona ollut mm Porsche, joka muuttui autoksi 2kkssa ja huomasin mielummin ajavani vanhemmalla bemullani.

Vaatteissa merkki ei ole tae laadusta. Se on varsin hämmentävää, että Primarkin 1£ tpaita päihittää usein laadussa 30€ paidan. Ei aina tietenkään jotkut 1£ paidoista on alaarvoisia jopa tiskirätiksi.

Aikaisempaan viestiin viitaten nykymuoti ei istu vat´rtalooni jotan kuljen mieluummin verskoissa kuin housuissa, jotka vaatisivat henkselit. Tämä tyyli ei tietenkään vetoa naisiin, mutta hankalaa on kun jotkin nääntyneet metroseksuaalit suunnittelevat miesten vaatteet.

M47

Näiden keltaisten hampaiden, pallomahojen, huonon hygienian ja epäsiistin olemuksen lisäksi yksi tekijä minkä takia miehet mm. deittipalstoilla saa minulta tyrmäyksen, on huono kirjoitustaito.

Sinä et pääsisi jatkoon jo pelkän "ala-arvoinen" sanan yhteen kirjoittamisesta ilman väliviivaa.

Olen aikamoinen 'nat*i' tässä asiassa, mutta ei voi mitään kun pienetkin kirjoitusvirheet häiritsevät ja tekevät tekstistä vaikealukuisen. En halua junttia, joka ei osaa edes perus oikeinkirjoitusta.

En minäkään täydellisesti kirjoita, mutta pitää sitä tavalliset sanat osata taivuttaa (linkkuveitsiäkin) oikein, laittaa pilkut ja pisteet suunnilleen oikein, yhdyssanat ovat olemassa ja jättää turhat englannin sanat ("situppeja" ... kesti hetki tajuta mitä tarkoittaa. Mietin että mikä on situppi) pois (Miksi punnan merkki? Etkö asu Suomessa?) ja korvata suomalaisella.

Eikä vika ole puhelimessasi, vaan siinä kuka sitä näpyttelee. Jokainen voi korjata sanat oikeaan muotoon, vaikka puhelin ehdottaisi mitä tahansa.

Ehkä ulkoinen olemuksesi pelkästään ei ole se juttu miksi naiset eivät kiinnostu, vaan monien asioiden summa. Olet saman ikäinen kuin minä ja jo näissä kirjoituksissa tulleet asiat eivät saisi minua sinusta kiinnostumaan. Tulee vaikutelma 10-15 vuotta vanhemmasta miehestä, sellainen maalaisisäntä - jussipaita, teryleenihousut, Hankkija-lippis ja kumpparit - piirtyy silmien eteen.

Harvat hiukset eivät haittaa, koska ne voi ajaa pois. Kalju varmaan voisi olla tuossa tapauksessa siistimpi ja tyylikkäämpi. Riippuu siitä kuinka harvat hiukset ovat.

Ja jep, olisi ihan kiva, että mies tulisi tälle vuosituhannelle mm. pukeutumisessa, eikä ole jäänyt 90-luvulle pikeepaitoineen ja verkkkarihousuineen. Tämä ei tarkoita törsäämistä kalliisiin (muoti)vaatteisiin, mutta edes vähän nykyaikaisempia voisi kaapista löytyä. Löytyy myös Tokmannilta ja Dressmannilta, isojakin kokoja.

N47 (juon paljon kahvia ja teetä, mutta jostain syystä hampaani eivät ole keltaiset)

M47 vastaa

Kiva kun joku kirjoitti ihan järkevästikkin.

Olen filosofianmaisteri matemaattiselta alalta koska lukihäiriö. Muuten olisin ehkä opiskellut yhteiskuntatieteitä tai historiaa.

Asun enimmäkseen Ukssa, mutta tällä hetkelläkin olen töissä Ranskassa ja toimistoni on Puolassa. 

Korona on hirvitys työlleni. Eli Eurooppa ja USAn itärannikko ovat tuttuja paikkoja.

Onneksi on Gdansk-Turku lento jotan Suomalaisena vierailen Suomessa melko usein.

Huonoa hygyeenia en allekirjoita, mutta hompsuisen olemuksen kyllä. Parran ajan kerran kahdesa viikossa. Hiukset kerran kahdessa kuukaudessa.

Urheillut olen ikuisuuden, jopa erään lajin maajoukkueessa. Sit up:lle en kyllä keksi helppoa suomenkielistä nimeä, perus vatsalihas liike, kenties? Kuntoni puolesta treenaan edelleen kilparyhmässä, jossa muut on 20-25 vuotiaita. Parista yritämme leipoa uusia SM mitalisteja.

Tällä hetkellä päällä

Aeronautica Militaren huppari, Vihdoin collage kankaasta oleva vetoketjullinen takki ilman huppua.

Äitini tekemät verskat. Suorat lahkeet ilman resoria. Suorien housujen kaavalla collage kankaasta.

Lidlin pitkät kalsarit 

Primarkin t paita

Vaatteet on hankalia kun en ole normimittainen. Eli 180cm/97kg , mutta vyötärö 32". Jalat lihaksikkaat ja six packillä varustettu pallomaha, sekä leveähköt hartiat, ainakin vaatteista päätellen.

Siksi 90 luku löysine lahkeineen oli varsin kiva ja sopi vartalolleni paremmin kuin skinny fit housut mitä nyt on tarjolla. 

No se on mitä itse olen.

Kun katson kavereitani jotka eivät parisuhdetta todellisesta yrittämisestä huolimatta saa aikaiseksi, niin olen saanut voimmakkaan kuvan, että suomalaisten naisten realismi on karannut käsistä.  

Eräskin kavrini ei avioeron jälkeen, 5 vuotta sitten, ole päässyt treffeille kovasta yrittämisestä huolimatta kertaakaan. Ehkä pahin pallomaha kyllä jonka tiedän. Ei kuitenkaan ylipainoinen vaan lähempänä alipainoa.

Toisella kaverillani 10 vuoteen, myöskin eron jälkeen, vain yksi suhde. En oikein ymmärrä miksi näin.

Kolmannella sällillä taas jatkuvasti kolme saman aikaista suhdetta. Hän ei taatusti ole komein porukasta.

Nämä kaksi muuta haluaisi sitoutua kun taas se, jolla naisia riittää ei missään nimessä halua. Naiset puolestaan melkeinpa aina olisvat halukkaita sitoutumaan.

Tinder ja omat kokemukset.

Ukssa sain matchejä vain 20-30 vuotiaiden kanssa ja useat lähtivät treffeille.

Itä Euroopan maissa tolkuton määrä kontakteja ja useat vastasivatkin vaikka pelkäävät englanniksi kommunikointia.

Suomessa paljon matchejä ei juuri vastauksia aloituksiin ja ei yhtään omaehtoista aloitusta.

M47

Sit up on istumaannousu.

Sit up tarkoittanee tässä vatsalihasliikettä. Ainakin peruskoulun kuntopiireissä 1980-luvulla ne kulkivat ihan vain nimellä "vatsalihasliike". 

Tämäkin totta mutta repertuaari kasvanut 40 vuodessa.

90 linkkuveitsi oli suositun vatsalihasliike, hartioiden noston lisäksi.

Nykyään on kaiken mailaman soutuja ja kummallisia nytkytyksiä jolloin 80 luvun vatsalihasliike aiheuttaa sekaannnusta.

Oneksi punnerrus on punnerrus vielläkin. Tosin siihenkin on tullut mutaaatiota, mutta niillä on lisänimet, ojentajapunnerrus, yksi jalka maassa punnerrus jne

Juuri hampaat pessyt

M47

Vierailija
278/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 185cm-- JUU

Athleettinen--JUU

Komea--- EMT. Gary Oldman 40 vuotiaana

Siniset silmät-- Ruskeet

Ei lapsia---3 aikuista

Vakituinen työpaikka---Ei kun olen yrittäjä, Täystyöllistetty 7 viimeistä vuotta

Yksi tälläinen kiitos.

En kelvannut :)

Vierailija
279/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa eded perusasiat kuntoon- ylipaino,hygienia,käyhöstavat, niin olette edes samalla tasolla,kuin enemmistö naisista.

Noista muista ei kannata edes puhua- jos haluat aloitaa noissa vertailun, niin käyhän se, esim eripari pallit, käyrä pippeli jne.

Vierailija
280/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä puolella voidaan keksiä vikoja hampaissa, jotta voidaan suorittaa kalliita toimenpiteitä ja ottaa ihmiseltä rahat pois.

Ihan oikeasti? Että ihan täällä pitää keksiä tekpsy8tä sille, että ei hoidata hampaitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi