Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?

Vierailija
09.11.2021 |

Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.

Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.

Kommentit (312)

Vierailija
201/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään noista ongelmista. Kait ongelmani on se että olen laiha. Ei ole yksikään nainen osoittanut mielenkiintoa viimeisen 15v aikana. Muutama hymyillyt, mutta jos eivät ole olleet kaupan kassalla, niin heidän aikeet ovat olleet poikkeuksetta aggressiivisia.

Sukulaiset ja tuttava naiset väittävät komeaksi, kerran jopa sanottu "unelma vävy ehdokkaaksi". Mutta naisilta jotka kiinnostaisi, ei saa mitään muuta kuin vihaa päälle. Perusasiat on kunnossa mutta kumppania ei löydy millään. Mennyt into edes yrittää lähestyä ketään koska tuntemattomat vain haistattelee pitkät. Mukavimmat naiset 15v aikana joihin törmännyt, ovat olleet joko työkavereita tai esittäneet mykkää heille puhuessa. Näistä syistä mennyt mielenkiinto yrittää edes lähestyä ketään. Mitä olen naisista oppinut - he vihaavat kaikkia miehiä oletuksena, ja oikeuttavat alistavan käytöksen jokaista tuntematonta kohtaan, vaikka tuo yksilö ei olisi mitään pahaa sanonut tai tehnyt koskaan.

Osa naisista ei halua parisuhdetta, koska ovat epävarmoja omasta ulkonäöstään, on esim. raskausarpia, ei ne vaatteet päällä näy. Monen miehen arviot asioista ja pakeista syiden suhteen saattavat mennä pieleen.

Osa miehistä ei voi sietää raskausarpia. Nainen ei voi tietää mitä vieras mies niistä ajattelee ja on vaikeaa ottaa asiaa puheeksi. Helpompaa on, kun ei ala parisuhteeseen ollenkaan.

Ei tarvitse hävetä, kun ei tarvitse raskausarpia kenellekään näyttää.

Vierailija
202/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina yksilö. Ajattelee asioista omalla tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ajatusmaailma voi olla monimutkainen. Mies voi luulla tietävänsä pakkien syyn eikä oikeasti tiedä mitään. Mies voi luulla, että sai pakit koska on esim. lyhyt, mutta todellisuudessa syy voi olla naisen raskausarvet, mitä nainen ei halua näyttää.

Miehet luulevat tietävänsä asioita eivätkä tiedä oikeasti yhtään mitään. Se pakkien syy voi olla myös jossain mitä mies meni sanomaan ja nainen on loukkaantunut siitä, mies luulee oman pituutensa olevan pakkien syy.

Vierailija
204/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset esim. töissä kuuntelevat kun miehet sanovat mielipiteitänsä asioista ja tietyt mielipiteet on ehdoton no no.

Vierailija
205/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.

Tasoni on heikko koska:

-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk

-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm

-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta

-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu

Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔

Jos olisit mukava, fiksu, hauska (ei kuitenkaan pelle), ahkera, hoidat asiasi, et haise tai vaikuta muutenkaan epähygieeniselle, kotisi on siisti ja olet sinut itsesi kanssa, kelpaisit aivan hyvin monelle naiselle. Ei ehkä instapimulle, mutta fiksulle tavisnaiselle, joka haluaa kunnon miehen. Plussaa jos osaat kokata, rempata etkä pelkää tarttua imuriin. Nuo luettelemasi asiat ovat harvalle mikään turn-off. Kokonaisuus ratkaisee.

Oletko itse hyvännäköinen kun voit vaatia noin paljon mieheltä? Miksi sinulle ei kelpaa alemnan tasoinen mies?

Henkilökohtainen hygenia on sellainen asia jota ei voi opettaa nainen vaan sen täytyy opettaa äiti. Kyse ei ole mistään kaikki valmiina jutusta.

Kysyn kelpaako sinulle hygeniansa laiminlyönyt nainen?

Vierailija
206/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lista vaatimuksista muuttuu samaa tahtia kun miehet muuttaa itseään.

Sepä se. Nyt miehen pitää käydä salilla, pukeutua hyvin, oikoa ja valkaista hampaat ja niin edelleen, jos haluaa edes osallistua peliin. Parikymmentä vuotta sitten miehet olivat aivan retuperällä, jolloin pienikin panostus riitti kärkikahinoihin.

Ei kaikki miehet ole koskaan olleet retuperällä. Minulla on kokemusta parinvalinnasta 40 vuotta sitten, jolloin esimerkiksi hampaiden- ja ihonhoitomahdollisuudet (nuorilla finnit olivat yleisiä ja niistä jäi arpia) eivät olleet samalla tasolla kuin tällä hetkellä. Siitä huolimatta se, että mies ei edes yrittänyt hoitaa itseään, vaan haisi vaikkapa hieltä tai vaatteet olivat epäsiistit, oli samanlainen turn off kuin nykyäänkin. Naiset ovat aina arvostaneet miestä, joka pitää huolta itsestään ja ympäristöstään.

Vierailija
207/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallomaha miehillä kasvaa +40 vuotiaasta lähtien. Ja +50 v miehillä pallomaha on oikeastaan jokaisella. Hyi yök - Keskivartalo-obesiteetti on ällöttävä. Sen verran voisi tosiaan syömisiä katsoa ja salilla keskittyä keskivartalotreeniin. Bodattu pallomaha on kaikkea muuta kuin puoleensavetävä.

Vierailija
208/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.

Tasoni on heikko koska:

-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta

Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔

Miksi kaltaisesi nainen ei kelpaa? Ne oikeasti hyvännäköiset ja nuoret naiset ottavat parhaan, jonka saavat. Niin sinäkin tekisit, jos olisit itse nätti ja nuori nainen. Mikä velvollisuus sinullakaan olisi tehdä "hyväntekeväisyyttä" ja ottaa joku huonompi säälistä, jos unelmiesi kumppani kiinnostuisi?

Koska mikään pakko minulla ei ole pariutua joten jos pariudun niin haluan että nainen on hyvätasoinen eikä ylipainoinen tai ei niin kaunis.

Kykenen elämään myös näin varsin hyvin ja tämän takia voin tavoitella sitä hyvää naista.

Silloin, kun vielä kävin treffeillä yllätyin siitä, kuinka huonosti (siis arkisesti) naiset yleisesti pukeutuvat. Hiuksiin ja meikkiin voisi myös edes vähän panostaa.

Vierailija
209/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sivuhuomautuksena, että hampaiden laittaminen kuntoon ei ole useinkaan mitään kovin halpaa hommaa. Eikä se, jos hampaat ei ole vitivalkoiset, tarkoita sitä ettei niitä pestäisi.

Vierailija
210/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hampaat ja hygienia liittyy pitkälti itsestä huolehtimiseen. Jos itsestä ei jaksa huolehtia, niin se viestii ongelmista elämänhallinnassa. Ruokkoamattomasta ulkonäöstä voi tulla jopa tavaramerkki, millä kehuskellaan, koska siitä saa turvallisen syyn sinkkuudelle (vaikka muut eivät kyselisi, niin itseä se näemmä askarruttaa).

Ainoa tuntemani sinkkumies kehuskelee sillä, ettei koskaan ole pessyt hampaitaan. Hän vitsailee muutenkin sillä miten on "tällainen", vaikkei kukaan ole keskustellut hänen sinkkuudestaan eikä se muille merkitse sen enempää. Sitä vastoin tuo hampaiden pesemättömyys on oikeasti friikkiä, puistattavaa. Kyseessä ei siis ole mikään syrjäytynyt turjake, vaan ihan normaali mies muuten ulkoisesti. Onkin askarruttanut miksi hän tuo asiaa esille?

Nämä ovat arkoja asioita, joista voi seurata erinäisiä outouksia ihmisen ajatteluun, luulisin.

Siis anteeksi MITÄ? "Ainoa tuntemani sinkkumies kehuskelee sillä, ettei koskaan ole pessyt hampaitaan."

Miten tuo on mahdollista? Onko sillä edes hampaita jäljellä enää? 

Vierailija
211/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei myöskään halua kuunnella mitään neuvomista. Nainen osaa itsekin kysyä.

Mie annan siulle sellasen neuvon että kysy pois.

Niin, eli älä neuvo, jos nainen ei kysy mitään.

Siulle mie sanon neuvon, että elä sie kysykkää.

Vierailija
212/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin tätä avatessani, että tässä olisi kyseessä jotain käyttäytymiseen liittyviä pikkuasioita, joita me naiset osataan välillä tulkita vähän liiankin vaikeiksi, mutta ettäkö normi hygieniasta huolehtiminen!? Totta munassa se on se on itsestäänselvä asia ainakin sellaiselle naiselle, joka itse hoitaa itsensä normaalisti ja käy joka vuosi suuhygienistillä. 

Ei tuo ole mikään PIKKUASIA. Tuo on minimivaatimus. Haisulit huonohampaiset juopot hengatkoon keskenään ja niin tekevätkin. Hyi hitto.

Vierailija
213/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoni on heikko koska:

Miksi kaltaisesi nainen ei kelpaa? Ne oikeasti hyvännäköiset ja nuoret naiset ottavat parhaan, jonka saavat. Niin sinäkin tekisit, jos olisit itse nätti ja nuori nainen. Mikä velvollisuus sinullakaan olisi tehdä "hyväntekeväisyyttä" ja ottaa joku huonompi säälistä, jos unelmiesi kumppani kiinnostuisi?

Koska mikään pakko minulla ei ole pariutua joten jos pariudun niin haluan että nainen on hyvätasoinen eikä ylipainoinen tai ei niin kaunis.

Kykenen elämään myös näin varsin hyvin ja tämän takia voin tavoitella sitä hyvää naista.

Silloin, kun vielä kävin treffeillä yllätyin siitä, kuinka huonosti (siis arkisesti) naiset yleisesti pukeutuvat. Hiuksiin ja meikkiin voisi myös edes vähän panostaa.

Deittailet vääränlaisia naisia. Kyllä monilla naisilla on huoliteltu ulkonäkö, he eivät vaan jostain syystä ole ehkä kiinnostuneita sinusta. Ratkaisu ei kuitenkaan ole se että yrittää mäkättää siitä naapurin Tiinasta instaprinsessan. Ei kukaan nainen ole sinulle velkaa sitä että muuttuisi toisenlaiseksi kuin on.

Vierailija
214/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kelpasi huono hampainen mies 1700 luvulla. Eikä sillon naristu hampaiden valkasusta. Ja hajutkin oli mittavat.

Niin...kun kaikki haisevat, niin kukaan ei haise ja kun kaikki ovat likaisia, niin kukaan ei ole likainen. Silloin kun huono hygienia on normi, ei se tietenkään toisessa niin häiritse. 1700-luvulla kun myös naiset olivat likaisia ja haisevia.

Nykyään on tosi vähän naisia, jotka eivät piittaa hygieniasta, päihdeongelmaisia tms. he ovat enimmäkseen, mutta yllättävän paljon ihan "normaaleja" miehiä, joilla on huono hygienia.

Vierailija
215/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Ja siitä seuraa heteronaisen ongelma, kun tarpeeksi tasokkaita miehiä ei vain ole olemassa. 

Yeah, right... No kyllä nää yksinjäävät naiset yleensäkin on sellaisia tapauksia, että kyse on ennemmin naisen tasottomuudesta, ei miesten tasokkuudesta.

Vierailija
216/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat oppineet että eniten ratkaisee pituus, raamikkuus, komea naama, matala ääni ja tilipussi.

Sitten on asioita joista naiset kyllä valittavat, mutta ne eivät ratkaise.

"1/3 existäni oli huonot hampaat".

Niin, silti huonohampaiset miehet kelpasivat, siinä missä hyvähampaiset exätkin. Mutta esimerkiksi lyhyet, hintelät ja köyhät miehet eivät kelvanneet.

No tässähän ne syyt tuli.

Vierailija
217/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hampaat ja hygienia liittyy pitkälti itsestä huolehtimiseen. Jos itsestä ei jaksa huolehtia, niin se viestii ongelmista elämänhallinnassa. Ruokkoamattomasta ulkonäöstä voi tulla jopa tavaramerkki, millä kehuskellaan, koska siitä saa turvallisen syyn sinkkuudelle (vaikka muut eivät kyselisi, niin itseä se näemmä askarruttaa).

Ainoa tuntemani sinkkumies kehuskelee sillä, ettei koskaan ole pessyt hampaitaan. Hän vitsailee muutenkin sillä miten on "tällainen", vaikkei kukaan ole keskustellut hänen sinkkuudestaan eikä se muille merkitse sen enempää. Sitä vastoin tuo hampaiden pesemättömyys on oikeasti friikkiä, puistattavaa. Kyseessä ei siis ole mikään syrjäytynyt turjake, vaan ihan normaali mies muuten ulkoisesti. Onkin askarruttanut miksi hän tuo asiaa esille?

Nämä ovat arkoja asioita, joista voi seurata erinäisiä outouksia ihmisen ajatteluun, luulisin.

Siis anteeksi MITÄ? "Ainoa tuntemani sinkkumies kehuskelee sillä, ettei koskaan ole pessyt hampaitaan."

Miten tuo on mahdollista? Onko sillä edes hampaita jäljellä enää? 

Onhan se mahdollista. Joillakin on hyvä tuuri tässäkin asiassa. Kaikilla ei hampaat reikiinny helposti. Mutta ei se silti tarkoita, että on kiva pussailla sellaisen ihmisen kanssa joka ei pese ollenkaan hampaitaan ja hammaspesussa on muutenkin kyse muustakin suuhygieniasta, eli myös kieli ja poskien sisäpinta pitää pestä. Kieleen kertyy sellaista bakteeripeitettä. Joissakin kulttuureissa se peite kuoritaan langalla pois joka aamu. Normaali kieli on punainen, ei ruskea, harmaa tai keltainen.

Menkää peilin eteen katsomaan kieltänne, monellako teistä on normaali, punainen kieli?

Jos kieli ei ole normaali, niin tuskinpa muutenkaan elätte terveellisesti ja voitte suosiolla rankata itsenne parisuhdemarkkinoilla alempaan osioon. Ei nyt ihan sinne hampaattomien osioon, mutta ymmärrätte että nyt on muutoksen paikka.

Vierailija
218/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viesti pallomahasta.......

En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani.

Mulla pallomaha. Iso pallea lihas ja hajareisinen kävelytyyli.

Normi situppeja menaa koska tahansa 300 ja enemmänkin mutta selkä ei tykkää yli 300sta sadasta. Linkkuveitsijäkin 100 ainakin 100 putkeen.

Salilla en viihdy vaan budo/ joukkue lajeissa.

Hampaat on kelteiset kahvista, mutta reiättömät. Tupakka ei ole kuulunut koskaan repertuaariin.

Naiset eivät ole kiinnostuneet kun hiukset ovat harvat ja en käytä ulkoisia statuksia kertomaan varallisuuttani. Vuosiansiot yli 100 ja pääomakertymä puolisen miljoonaa.

Vaatteet ostan Primarkista tai Tokmannista... Joskut TK Maxxista

Auto 2007 BMW (arvo 7000€)

En oikeastaan ihmettele miksi pariutuminen on niin hankalaa. Naiset etsivät keikaroivaa panomiestä ja pettyvät kun sellaisen saavat. Koska itse en täytä ulkoisia vaatimuksia, niin kukaan ei minusta kiinnostu vaikka varmasti olen kaikkea muuta kuin harmaa insinööri.

M47

Hienoa. Mitä iloa on silti rahoista, jos ne eivät millään tavoin näy ulkoisessa habituksessasi tai edes autossasi? Nainenkin on visuaalinen olento, joka kokee seksuaalista kiinnostumista helpommin hyvännäköistä ja sopivan tyylikästä kumppania kohtaan.

Rahalla voi tehdä kivoja juttuja, matkustaa , syödä ostaa arvostamia asioita. Vaikka Artekin sohvan.

Yrittäjänä kuitenkin joudun varautumaan omaan eläkkeeseeni, joten haluan 600 000€ säästöt ennen eläkettä.

Keikarointi ei taas ole omaan makuuni kivaa. Koitetu on. 

Auto esim muutttuu autoksi varsin nopeasti. Tuon bemuni olen ostanut vuonna 2010, mutta välissä on toisena autona ollut mm Porsche, joka muuttui autoksi 2kkssa ja huomasin mielummin ajavani vanhemmalla bemullani.

Vaatteissa merkki ei ole tae laadusta. Se on varsin hämmentävää, että Primarkin 1£ tpaita päihittää usein laadussa 30€ paidan. Ei aina tietenkään jotkut 1£ paidoista on alaarvoisia jopa tiskirätiksi.

Aikaisempaan viestiin viitaten nykymuoti ei istu vat´rtalooni jotan kuljen mieluummin verskoissa kuin housuissa, jotka vaatisivat henkselit. Tämä tyyli ei tietenkään vetoa naisiin, mutta hankalaa on kun jotkin nääntyneet metroseksuaalit suunnittelevat miesten vaatteet.

M47

Näiden keltaisten hampaiden, pallomahojen, huonon hygienian ja epäsiistin olemuksen lisäksi yksi tekijä minkä takia miehet mm. deittipalstoilla saa minulta tyrmäyksen, on huono kirjoitustaito.

Sinä et pääsisi jatkoon jo pelkän "ala-arvoinen" sanan yhteen kirjoittamisesta ilman väliviivaa.

Olen aikamoinen 'nat*i' tässä asiassa, mutta ei voi mitään kun pienetkin kirjoitusvirheet häiritsevät ja tekevät tekstistä vaikealukuisen. En halua junttia, joka ei osaa edes perus oikeinkirjoitusta.

En minäkään täydellisesti kirjoita, mutta pitää sitä tavalliset sanat osata taivuttaa (linkkuveitsiäkin) oikein, laittaa pilkut ja pisteet suunnilleen oikein, yhdyssanat ovat olemassa ja jättää turhat englannin sanat ("situppeja" ... kesti hetki tajuta mitä tarkoittaa. Mietin että mikä on situppi) pois (Miksi punnan merkki? Etkö asu Suomessa?) ja korvata suomalaisella.

Eikä vika ole puhelimessasi, vaan siinä kuka sitä näpyttelee. Jokainen voi korjata sanat oikeaan muotoon, vaikka puhelin ehdottaisi mitä tahansa.

Ehkä ulkoinen olemuksesi pelkästään ei ole se juttu miksi naiset eivät kiinnostu, vaan monien asioiden summa. Olet saman ikäinen kuin minä ja jo näissä kirjoituksissa tulleet asiat eivät saisi minua sinusta kiinnostumaan. Tulee vaikutelma 10-15 vuotta vanhemmasta miehestä, sellainen maalaisisäntä - jussipaita, teryleenihousut, Hankkija-lippis ja kumpparit - piirtyy silmien eteen.

Harvat hiukset eivät haittaa, koska ne voi ajaa pois. Kalju varmaan voisi olla tuossa tapauksessa siistimpi ja tyylikkäämpi. Riippuu siitä kuinka harvat hiukset ovat.

Ja jep, olisi ihan kiva, että mies tulisi tälle vuosituhannelle mm. pukeutumisessa, eikä ole jäänyt 90-luvulle pikeepaitoineen ja verkkkarihousuineen. Tämä ei tarkoita törsäämistä kalliisiin (muoti)vaatteisiin, mutta edes vähän nykyaikaisempia voisi kaapista löytyä. Löytyy myös Tokmannilta ja Dressmannilta, isojakin kokoja.

N47 (juon paljon kahvia ja teetä, mutta jostain syystä hampaani eivät ole keltaiset)

Vierailija
219/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi pestä hampaita jos niitä ei ole, vain pelkät ruskeat tyngät alhaalla ja yläpuolella proteesi?

Eikä ole niin paljon rahaa että voisi laitattaa kuntoon.

Vierailija
220/312 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat oikeasti nostaa tasoaan ihan pienillä asioilla

- olemalla normaalipainoisia- enemmistö miehistä on ylipainoisia

- käytöstavat kuntoon

- empatiakykyä kehittämällä

- peruhygieniasta huolehtimalla

- elämäntapoja kehittämällä- vähentämällä viinan juontia ja lopettamalla tupakoinnin

Jo noilla muutoksilla erottuisitte joukosta!

Näillä ei vielä kyllä millään muotoa erotu joukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi