Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?

Vierailija
09.11.2021 |

Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.

Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.

Kommentit (312)

Vierailija
281/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä joku krooninen hammaslääkärikammo? Miehen kaverit on 33-37 vuotiaita ja kaikki käyneet hammaslääkärissä viimeksi ennen armeijaa.

Julkisella puolella on valtavat jonot hammaslääkäriin. Jopa vuoden jono ja yksityinen puoli on niin kallis, että vain harvoilta löytyy sellaisia rahoja. Niinpä vain särkevät hampaat hoidetaan.

Tavallisella työssäkäyvällä ihmisellä pitäisi olla rahaa n. 60 euroa maksavaan hammashuoltoon yksityisellä, mikä yleensä riittää kerran vuodessa kun säännöllisesti käy. Joskus pienen rempan kanssa hinta voi nousta yli satasen.

Yksityisellä puolella voidaan keksiä vikoja hampaissa, jotta voidaan suorittaa kalliita toimenpiteitä ja ottaa ihmiseltä rahat pois.

Hammaslääkäri ei korjaa mitään ilman asiakkaan lupaa. Sitä paitsi kannattaa kysyä tutuilta, onko heillä suositella jotain hyvää hammaslääkäriä. Sillä tavalla minäkin löysin hammaslääkärin.

Vierailija
282/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat oikeasti nostaa tasoaan ihan pienillä asioilla

- olemalla normaalipainoisia- enemmistö miehistä on ylipainoisia

- käytöstavat kuntoon

- empatiakykyä kehittämällä

- peruhygieniasta huolehtimalla

- elämäntapoja kehittämällä- vähentämällä viinan juontia ja lopettamalla tupakoinnin

Jo noilla muutoksilla erottuisitte joukosta!

Miehet? Jälleen kerran, missä ihmeen maailmassa oikein elät? Eikö sinulla ole isää, veljeä, poikaa, yhden ainutta miespuolista ystävää tai tuttavaa?

Tämän palstan asujaimisto elää jossain aivan ihmeellisessä rinnakkaistodellisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat usein, että naisia kiinnostaa se, mikä itse asiassa kiinnostaa miehiä itseään toisten miesten silmissä eli ura, asema ja tilipussi.

Naiset ovat kuitenkin huomattavasti monisyisempiä.

Missä sinä näitä miehiä tapaat ja vieläpä usein? Kannattaisiko miettiä vähän paremmin, missä ja kenen kanssa aikasi vietät?

Vierailija
284/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ajatusmaailma voi olla monimutkainen. Mies voi luulla tietävänsä pakkien syyn eikä oikeasti tiedä mitään. Mies voi luulla, että sai pakit koska on esim. lyhyt, mutta todellisuudessa syy voi olla naisen raskausarvet, mitä nainen ei halua näyttää.

Miehet luulevat tietävänsä asioita eivätkä tiedä oikeasti yhtään mitään. Se pakkien syy voi olla myös jossain mitä mies meni sanomaan ja nainen on loukkaantunut siitä, mies luulee oman pituutensa olevan pakkien syy.

Siis naiset (yksikössä) ajatusmaailma voi olla (mutta ei ilmeisesti välttämätt ole) monimutkainen, ja mies( yksikössä) voi luulla mutta ei... Blaa blaa blaa.

Ja miehet ( monikossa) luulevat ja niin edelleen ja mitähän vielä.

Millainen ihminen ajattelee noin?

Vierailija
285/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät arvosta niitä hyviä ominaisuuksia. Näinä päivinä tulee täyteen 9 vuotta siitä kun viimeksi baarissa käynyt, vakituinen työsuhde jo 16 vuotta, olin 20v kun sain vakityön jossa edelleen, lapsia jo tottakai on, on uusi omakotitalo, hampaat pestyinä aamuin illoin, samoin joka päivä koko mies, puhtaat vaatteet päällä, koti siisti, terveelliset elämäntavat, käyn juoksemassa, patikoimassa, laskettelemassa jne. Vieläpä aina ollut sellainen perhekeskeinen ja haluan että asioita tehdään paljon yhdessä, läheisyys ja kaikenlainen huomioiminen kuuluu mun elämään. Naama kuulemma ihan kiva. Mutta ei vain alun juttuja pidemmälle koskaan... Mies 36v

Vierailija
286/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.

Tasoni on heikko koska:

-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk

-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm

-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta

-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu

Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔

Jos olisit mukava, fiksu, hauska (ei kuitenkaan pelle), ahkera, hoidat asiasi, et haise tai vaikuta muutenkaan epähygieeniselle, kotisi on siisti ja olet sinut itsesi kanssa, kelpaisit aivan hyvin monelle naiselle. Ei ehkä instapimulle, mutta fiksulle tavisnaiselle, joka haluaa kunnon miehen. Plussaa jos osaat kokata, rempata etkä pelkää tarttua imuriin. Nuo luettelemasi asiat ovat harvalle mikään turn-off. Kokonaisuus ratkaisee.

Oletko itse hyvännäköinen kun voit vaatia noin paljon mieheltä? Miksi sinulle ei kelpaa alemnan tasoinen mies?

Henkilökohtainen hygenia on sellainen asia jota ei voi opettaa nainen vaan sen täytyy opettaa äiti. Kyse ei ole mistään kaikki valmiina jutusta.

Kysyn kelpaako sinulle hygeniansa laiminlyönyt nainen?

What? Eivätkö äidit ole naisia?

Eikö homoparien tai yksinhuoltajamiesten lapsilla ole hygieniaa? Kuka ihme näitä juttuja kirjoittelee, ja miksi tälläkin on kymmeniä yläpeukkuja?

Vierailija
287/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 185cm-- JUU

Athleettinen--JUU

Komea--- EMT. Gary Oldman 40 vuotiaana

Siniset silmät-- Ruskeet

Ei lapsia---3 aikuista

Vakituinen työpaikka---Ei kun olen yrittäjä, Täystyöllistetty 7 viimeistä vuotta

Yksi tälläinen kiitos.

En kelvannut :)

jos sulla on lapsia, olet jo kelvannut

turha inistä

me muut ei oikeasti kelvata naisille

Vierailija
288/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät arvosta niitä hyviä ominaisuuksia. Näinä päivinä tulee täyteen 9 vuotta siitä kun viimeksi baarissa käynyt, vakituinen työsuhde jo 16 vuotta, olin 20v kun sain vakityön jossa edelleen, lapsia jo tottakai on, on uusi omakotitalo, hampaat pestyinä aamuin illoin, samoin joka päivä koko mies, puhtaat vaatteet päällä, koti siisti, terveelliset elämäntavat, käyn juoksemassa, patikoimassa, laskettelemassa jne. Vieläpä aina ollut sellainen perhekeskeinen ja haluan että asioita tehdään paljon yhdessä, läheisyys ja kaikenlainen huomioiminen kuuluu mun elämään. Naama kuulemma ihan kiva. Mutta ei vain alun juttuja pidemmälle koskaan... Mies 36v

Miksi ajattelet, ettei noita ominaisuuksia arvosteta? Tuossahan on lista todella hyviä ominaisuuksia, joilla on merkitystä - ainoastaan omakotitalo on täysin yhdentekevä suhteen kannalta, mutta muut ovat hyviä omainaisuuksia. Sekin on hyvä, että harrastat liikuntaa, tai yleensä on harrastuksia, vaikka nimenomaan ei tietenkään tarvitse olla juuri nuo lajit. En usko, että ongelma on siinä, etteikö noita ominaisuuksiasi arvostettaisi.

Vierailija
289/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet jo kelvannut naiselle

mitäs kusit suhteesi

Vierailija
290/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lista vaatimuksista muuttuu samaa tahtia kun miehet muuttaa itseään.

Tuo on "vaatimus", josta on hyötyä miehelle itselleenkin. Mutta ihan hirveässä kunnossa olevat hampaat ovat aika yleisiä sinkkumiehillä oikeasti.

Yritin tarkoittaa että vaikka miehet kuinka muuttaisi itseään naisten vaatimuksien mukaisesti ei naisille kuitenkaan kelpaa kun tulee uusia vaatimuksia. Itse en kuulu näihin jotka ei pese hampaitaan ja ei huolehdi hygieniasta

Jotenkin älytön väite. Minä huolehdin itsestäni normitasolla ja seurustelen naisen kanssa, jolla sama juttu. Hän riittää minulle ja minä hänelle. Jos hän haisisi pahalle, se voisi haitata minua, mutta ei ole mitään syytä vaatia parempaa ja parempaa.

Vierailija
291/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä joku krooninen hammaslääkärikammo? Miehen kaverit on 33-37 vuotiaita ja kaikki käyneet hammaslääkärissä viimeksi ennen armeijaa.

Vai olisikohan mahdollista, että tämä kertoo enemmän sinusta kuin maapallon neljästä miljardista miehestä?

Vierailija
292/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.

Tasoni on heikko koska:

-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta

Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔

Itse olen 173cm hoikka pallomaha. Koodari ja tienaan 4100 e/kk. En kelvannut kuin lihavalle ja narsistiselle pirttihirmulle, jolla on hyvät tulot mutta hyväksikäyttää minun rahojani silti 😔

Vierailija
293/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoni on heikko koska:

Itse olen 173cm hoikka pallomaha. Koodari ja tienaan 4100 e/kk. En kelvannut kuin lihavalle ja narsistiselle pirttihirmulle, jolla on hyvät tulot mutta hyväksikäyttää minun rahojani silti 😔

Ja syysi aloittaa suhde hänen kanssaan oli... mikä?

Vierailija
294/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoni on heikko koska:

Ja syysi aloittaa suhde hänen kanssaan oli... mikä?

Ei kai sitä viitti loppuelämääkään yksin olla 😔

Vierailija
295/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran lapsiakin on, miettisin syitä miksi suhde heidän äitinsä kanssa päättyi. Ehkä sieltä löytyy syitä siihen, mikset nyt kelpaa naisille?

Vierailija
296/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromiesten kannattaa ystävystyä jonkun homon kanssa ja kysyä tyylivinkkejä.

Aika pinnallinen saa nainen olla, jos jokin tyyliseikka on deal breaker.

Vierailija
297/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, missä ihmeessä te oikein tapaatte näitä miehiä? Eikö olisi syytä huolestua ihan tosissaan omasta elämänhallinnastanne, jos ainoat tuntemanne miehet eivät omista hammasharjaa? Oletteko kaikki kodittomia pirinarkkeja, vai mistä ihmeestä on kyse?

Vierailija
298/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran lapsiakin on, miettisin syitä miksi suhde heidän äitinsä kanssa päättyi. Ehkä sieltä löytyy syitä siihen, mikset nyt kelpaa naisille?

Luultavasti tylsä ja tyrannimainen mies

Vierailija
299/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoni on heikko koska:

Miksi kaltaisesi nainen ei kelpaa? Ne oikeasti hyvännäköiset ja nuoret naiset ottavat parhaan, jonka saavat. Niin sinäkin tekisit, jos olisit itse nätti ja nuori nainen. Mikä velvollisuus sinullakaan olisi tehdä "hyväntekeväisyyttä" ja ottaa joku huonompi säälistä, jos unelmiesi kumppani kiinnostuisi?

Koska mikään pakko minulla ei ole pariutua joten jos pariudun niin haluan että nainen on hyvätasoinen eikä ylipainoinen tai ei niin kaunis.

Kykenen elämään myös näin varsin hyvin ja tämän takia voin tavoitella sitä hyvää naista.

Niin minäkin hengailen tässä sinkkuna vuodesta toiseen ja odottelen aloitetta komealta, suihkunraikkaalta ja raikashampaiselta mieheltä. 🙂 Kaikki yksin, kaikki hyvin. Eikö niin?

T. Ap

Siinäs odottelet. Kuvitteletko tosissaan, että hyvät miehet tuolla tekevät aloitteita? Ei, nykyään enää ne ahdistelijat lähestyvät naisia. Hyvät miehet kunnioittavat naisen omaa tilaa ja odottavat, että nainen ilmaisee kiinnostuksensa.

Ja toisekseen itse olen oppinut kiertämään tällaiset huono itsetuntoiset naiset kaukaa, teistä ei ole kuin huolta ja murhetta.

Vierailija
300/312 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tylsä ja tyrannimainen mies

VIka on aina miehessä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan