Miksi miehet eivät tajua pienten seikkojen merkitystä pariutumisessa?
Esim. hampaat. Haiseva hengitys ja kellertävänruskeat hampaat ovat paha turn-off. Ei sellaista haluaisi suudella. Miksi miehet eivät huolla hampaitaan, harjaa niitä ja käy vaikka hammaskivenpoistossa? Valkaisu olisi sitten jo todellakin plussaa.
Toinen vastenmielinen juttu on olutmaha/pallomaha. Miksi ei voi edes vähän tehdä vatsalihasharjoituksia ja katsoa syömisensä perään? Noiden juttujen korjaamisella helpottuisi naisen löytäminen kummasti.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.
Tasoni on heikko koska:
-en ole rikas vaan duunari joka tienaa hiukan alle 3000e/kk
-en ole kovinkaan pitkä vaan olen 177cm
-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta
-en seuraa muotia enkä myöskään laittaudu
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Miksi kaltaisesi nainen ei kelpaa? Ne oikeasti hyvännäköiset ja nuoret naiset ottavat parhaan, jonka saavat. Niin sinäkin tekisit, jos olisit itse nätti ja nuori nainen. Mikä velvollisuus sinullakaan olisi tehdä "hyväntekeväisyyttä" ja ottaa joku huonompi säälistä, jos unelmiesi kumppani kiinnostuisi?
Miten niin. Olen sinkku.
t. hyvännäköinen nuori nainen
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi pestä hampaita jos niitä ei ole, vain pelkät ruskeat tyngät alhaalla ja yläpuolella proteesi?
Eikä ole niin paljon rahaa että voisi laitattaa kuntoon.
No kyllä ne ruskeat tyngät revitään pois jopa yhteiskunnan varoilla Suomessa. Tiedoksi vaan. Ja jonkunlaiset tekaritkin varmasti saa, mutta ikeniin porattavat posliini proteesit joutuu maksamaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat oppineet että eniten ratkaisee pituus, raamikkuus, komea naama, matala ääni ja tilipussi.
Sitten on asioita joista naiset kyllä valittavat, mutta ne eivät ratkaise.
"1/3 existäni oli huonot hampaat".
Niin, silti huonohampaiset miehet kelpasivat, siinä missä hyvähampaiset exätkin. Mutta esimerkiksi lyhyet, hintelät ja köyhät miehet eivät kelvanneet.
Hänen tapauksessaan hampaissa oli tummentunutta hammaskiveä ja runsaasti amalgaamipaikkoja sekä olisi ollut tarvetta hammasraudoille. Muuten hampaat olivat ehjät. Mutta ihan hampaiden laittamisella kuntoon monikin mies saisi nykytasoaan tasokkaamman naisen.
-
Amalgaamipaikat kertovat aikanaan hoidetuista hampaista. Se, että katsot niiden rumentavan, kertoo pinnallisuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lista vaatimuksista muuttuu samaa tahtia kun miehet muuttaa itseään.
Sepä se. Nyt miehen pitää käydä salilla, pukeutua hyvin, oikoa ja valkaista hampaat ja niin edelleen, jos haluaa edes osallistua peliin. Parikymmentä vuotta sitten miehet olivat aivan retuperällä, jolloin pienikin panostus riitti kärkikahinoihin.
Jos salilla käyminen, hyvin pukeutuminen ja hampaista huolehtiminen (ei useimmiten tarvitse suinkaan valkaista, vaan hammaskiven poisto ja esim. hammasluulle hellävarainen pasta- tai soodapuhdistus hammaslääkärillä riittää) nostaa omaa tasoa merkittävästi, niin eikö tuo tavallaan ole aika helppo tapa kohota taviksien parhaimmistoon? Tai no, salilla käyminen toki on oma vaivansa. Mutta eihän tässä nyt mitään ihmeitä kuitenkaan ole toivottu.
Ennen nimenomaan oli helppoa, nyt tuota ja paljon muutakin tekevät kaikki.
Juuri esimerkkinä viikonloppuna häävieraana kiinnitin huomiota, että vanhat kunnon roikkuvat, neljä numeroa liian suuret tekokuitupuvut, ylipitkät hihat ja Eccon sämpyläkengät loistivat poissaolollaan. Kaikilla tummansininen melko hyvin istuva puku perushyvillä kengillä. Ei nyt mitään räätälinpukuja tai Crockett & Jonesin käsintehtyjä kenkiä osunut silmään, mutta perusasiat erittäin kohdillaan.
Vaatimustaso suunnilleen kaikessa oli niin matala vielä pari vuosikymmentä sitten, että sitä on vaikea uskoakaan nykykatsannosta.
Oliko sinusta ennen paremmin? Minustahan tuo kuulostaa siltä, että asiat ovat menneet parempaan suuntaan. En itsekään naisena haikaile sellaisia aikoja, jolloin naiset näyttivät rähjäisiltä. En myöskään usko, että miehet itse kärsivät siitä, jos kokevat peiliin katsoessaan näyttävänsä hyvältä. Pitää myös muistaa, että yleinen hyvinvointi lisää itsestä huolehtimista. Tokihan joskus 1900-luvun alussa niin naiset kuin miehet olivat hyvin elämän kuluttamia, oli rikkinäiset vaatteet, saunassa käytiin vain kerran viikossa, hampaita puuttui ja ihossa oli isorokon jättämiä arpia. Minusta on vain hyvä, ettei enää ole sellaista, tuskin ihmiset itse tilanteesta kovin paljon nauttivat.
En tarkoita satojen vuosien takaisia asioita, vaan esimerkiksi 1990-lukua. Paljon mieluummin olisin yhteiskunnassa, jossa perussuoritus riittää huipulle, kuten aiemmin.
Perussuoritus ei koskaan ole riittänyt huipulle yhtään missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ajatusmaailma voi olla monimutkainen. Mies voi luulla tietävänsä pakkien syyn eikä oikeasti tiedä mitään. Mies voi luulla, että sai pakit koska on esim. lyhyt, mutta todellisuudessa syy voi olla naisen raskausarvet, mitä nainen ei halua näyttää.
Miehet luulevat tietävänsä asioita eivätkä tiedä oikeasti yhtään mitään. Se pakkien syy voi olla myös jossain mitä mies meni sanomaan ja nainen on loukkaantunut siitä, mies luulee oman pituutensa olevan pakkien syy.
Parisuhteita voisi syntyä enemmän, jos ihmiset keskustelisivat asioista eivätkä aina vain olettaisi tietävänsä asioita.
Osa miehistä saattaa käsittää, että nainen ei ole kiinnostunut vaikka on ja suhteita ei synny.
Käsittämätöntä tietämättömyyttä.
Ennen 90-lukua hampaat paikattiin amalgaamilla, eikä niitä pidä mennä vaihtamaan muoviin tms ennen kuin on ihan välttämätön pakko. Amalgaami pysyy kiinni ja kestää. Toisekseen, 70-luvulla hammaslääkärillä oli yksi tai kaksi poraa joilla ei pystynyt kovertamaan kovinkaan pientä koloa vaan siinä tuli kunnon reikä jonka täytteeksi meni paljon massaa, ts pieniä paikkoja ei voinut tehdä. Kannattaa miettiä ensin ennen kuin menee laitattamaan mitään posliineja tai implantteja, sillä sen jälkeen ei ole paluuta entiseen. Jos ei lisäke pysy kiinni, edessä on elinikäinen hammaslääkärirumba (parin vuoden välein parin tonnin remppa yksityisellä lääkäriasemalla).
Ja lopuksi: hampaiden malli on saatu geeneissä. Eri kunnissa on hyvin erilainen käytäntö kuinka paljon tehdään/on tehty oikomishoitoja (varsinkaan jos on kyse pelkästään ulkonäöstä).
Vierailija kirjoitti:
Lista vaatimuksista muuttuu samaa tahtia kun miehet muuttaa itseään.
Niinpä! On kyllä oikeasti ihan uusi ja todellakin melko kohtuuton vaatimus, ettei toinen haisisi pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten kelpaa kuin heikompitasoisille naisille koska olen itse heikkotasoinen mies.
Tasoni on heikko koska:
-ruumiinrakenne ei ole siro/hoikka vaan se on hiukan roteva ja löytyy hiukan rasvaa kehosta
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔
Miksi sulla pitäisi olla jotain muuta kuin ylipainoinen ja köyhä nainen, kun omien sanojesi mukaan olet itsekin pieni tuloinen ja ja rasvaa löytyy?
Tässä on oikeasti se totuus, mistä johtuen te ukot valitatte, kuinka ei kilttimies saa naista. Sais kyllä oman tasoisensa naisen, vaan kun ei kelpaa. Salikissa pitäisi olla, jos ei naamaltaan kummoinen, niin ainakin sellainen, jonka runkoa kaveritkin kehuu. Ja sellaisen naisen tuloilla ei luonnollisestikaan ole siinä vaiheessa enää mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoni on heikko koska:
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Miksi sulla pitäisi olla jotain muuta kuin ylipainoinen ja köyhä nainen, kun omien sanojesi mukaan olet itsekin pieni tuloinen ja ja rasvaa löytyy?
Tässä on oikeasti se totuus, mistä johtuen te ukot valitatte, kuinka ei kilttimies saa naista. Sais kyllä oman tasoisensa naisen, vaan kun ei kelpaa. Salikissa pitäisi olla, jos ei naamaltaan kummoinen, niin ainakin sellainen, jonka runkoa kaveritkin kehuu. Ja sellaisen naisen tuloilla ei luonnollisestikaan ole siinä vaiheessa enää mitään merkitystä.
Väärin. Oletko kuullut hypergamiasta?
Esim. tämän sivun kuva: https://fundamentti.blogspot.com/2016/03/tinder-hypergamia-ja-suosituim…
Tietystä, merkittävän kokoisesta joukosta miehiä ei kukaan ole nykyisessä kulttuurissa kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoni on heikko koska:
Tasoni siis riittää ylipainoiseen ja köyhään naiseen joten ei auta kuin tyytyä elämään yksin. 😔Miksi kaltaisesi nainen ei kelpaa? Ne oikeasti hyvännäköiset ja nuoret naiset ottavat parhaan, jonka saavat. Niin sinäkin tekisit, jos olisit itse nätti ja nuori nainen. Mikä velvollisuus sinullakaan olisi tehdä "hyväntekeväisyyttä" ja ottaa joku huonompi säälistä, jos unelmiesi kumppani kiinnostuisi?
Koska ne on rumia, ei kiinnosta sellainen. Parempi pysyä sinkkuna kuin tyytyä sellaiseen, joka kuvottaa, vaikka sillä reikä olisikin.
Kuten ketjussa joku jo ehti mainita niin tällaiset muutokset eivät varmaankaan motivoi koska edes sen jälkeen ei saisi hoikkia samanikäisiä tai nuorempia perusnättejä lapsettomia naisia.
Voin itse myös vahvistaa, että hampaat on kunnossa ja kroppa on treenattu mutta yllämainittuja naisia ei edelleenkään kiinnosta.
Työkaverini on muuten ihan raamikas mies mutta aina kun hän tulee vessasta, huoneessamme leijuu jonkin aikaa huonosti pyyhityn pyllyn haju.
Onko muka yleinen siisteys ja terveydestä huolehtiminen aloittajan mukaisia pieniä seikkoja?
Minkälaisia hänen mielestään mahtaa olla sitten ne isot seikat?
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on muuten ihan raamikas mies mutta aina kun hän tulee vessasta, huoneessamme leijuu jonkin aikaa huonosti pyyhityn pyllyn haju.
Enpä usko tuota.
Ehjät terveet hampaat on kyllä ihan perusasia.
Ei se ole mikään luksusvaatimus naisten puolelta, hammasterveys vaikuttaa ihmisen muuhun terveyteen todella paljon ja jo ihan sitä pohjalta, vaikka ei naista elämäänsä haluaisikaan terve suu ja hampaat on itsestään selvyys.
Jos ihminen ei huolehdi itsestään, herättää se kyllä useimmissa normaaleissa ihmisissä kysymyksiä ja epäilyitä. Miksi ihmeessä hampaat olisivat jokin erillinen asia, ei kroppaan ja sen terveyteen kuuluva?
Se, että ehjä hammaskalusto on esteettisesti puoleensavetävämpi kuin risat haisevat tyngät on tietysti lisäsyy hoidattaa suunsa ja pitää siitä itse huolta.
Teitysti hammaslääkäri maksaa, mutta kun nuoresta oppii pitämään huolen hampaistaan ja käy säännöllisesti tarkistuttamassa ja korjauttamassa ei lasku pääse nousemaan niin isoksi. Jos antaa hampaiden lahota suuhun niin remontti tulee kyllä maksamaan maltaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n viesti pallomahasta.......
En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani.
Mulla pallomaha. Iso pallea lihas ja hajareisinen kävelytyyli.Normi situppeja menaa koska tahansa 300 ja enemmänkin mutta selkä ei tykkää yli 300sta sadasta. Linkkuveitsijäkin 100 ainakin 100 putkeen.
Salilla en viihdy vaan budo/ joukkue lajeissa.
Hampaat on kelteiset kahvista, mutta reiättömät. Tupakka ei ole kuulunut koskaan repertuaariin.
Naiset eivät ole kiinnostuneet kun hiukset ovat harvat ja en käytä ulkoisia statuksia kertomaan varallisuuttani. Vuosiansiot yli 100 ja pääomakertymä puolisen miljoonaa.
Vaatteet ostan Primarkista tai Tokmannista... Joskut TK Maxxista
Auto 2007 BMW (arvo 7000€)
En oikeastaan ihmettele miksi pariutuminen on niin hankalaa. Naiset etsivät keikaroivaa panomiestä ja pettyvät kun sellaisen saavat. Koska itse en täytä ulkoisia vaatimuksia, niin kukaan ei minusta kiinnostu vaikka varmasti olen kaikkea muuta kuin harmaa insinööri.M47
Hienoa. Mitä iloa on silti rahoista, jos ne eivät millään tavoin näy ulkoisessa habituksessasi tai edes autossasi? Nainenkin on visuaalinen olento, joka kokee seksuaalista kiinnostumista helpommin hyvännäköistä ja sopivan tyylikästä kumppania kohtaan.
Rahalla voi tehdä kivoja juttuja, matkustaa , syödä ostaa arvostamia asioita. Vaikka Artekin sohvan.
Yrittäjänä kuitenkin joudun varautumaan omaan eläkkeeseeni, joten haluan 600 000€ säästöt ennen eläkettä.
**************************Keikarointi ei taas ole omaan makuuni kivaa. Koitetu on.
Auto esim muutttuu autoksi varsin nopeasti. Tuon bemuni olen ostanut vuonna 2010, mutta välissä on toisena autona ollut mm Porsche, joka muuttui autoksi 2kkssa ja huomasin mielummin ajavani vanhemmalla bemullani.
Vaatteissa merkki ei ole tae laadusta. Se on varsin hämmentävää, että Primarkin 1£ tpaita päihittää usein laadussa 30€ paidan. Ei aina tietenkään jotkut 1£ paidoista on alaarvoisia jopa tiskirätiksi.
Aikaisempaan viestiin viitaten nykymuoti ei istu vat´rtalooni jotan kuljen mieluummin verskoissa kuin housuissa, jotka vaatisivat henkselit. Tämä tyyli ei tietenkään vetoa naisiin, mutta hankalaa on kun jotkin nääntyneet metroseksuaalit suunnittelevat miesten vaatteet.
M47Näiden keltaisten hampaiden, pallomahojen, huonon hygienian ja epäsiistin olemuksen lisäksi yksi tekijä minkä takia miehet mm. deittipalstoilla saa minulta tyrmäyksen, on huono kirjoitustaito.
Sinä et pääsisi jatkoon jo pelkän "ala-arvoinen" sanan yhteen kirjoittamisesta ilman väliviivaa.
Olen aikamoinen 'nat*i' tässä asiassa, mutta ei voi mitään kun pienetkin kirjoitusvirheet häiritsevät ja tekevät tekstistä vaikealukuisen. En halua junttia, joka ei osaa edes perus oikeinkirjoitusta.En minäkään täydellisesti kirjoita, mutta pitää sitä tavalliset sanat osata taivuttaa (linkkuveitsiäkin) oikein, laittaa pilkut ja pisteet suunnilleen oikein, yhdyssanat ovat olemassa ja jättää turhat englannin sanat ("situppeja" ... kesti hetki tajuta mitä tarkoittaa. Mietin että mikä on situppi) pois (Miksi punnan merkki? Etkö asu Suomessa?) ja korvata suomalaisella.
Eikä vika ole puhelimessasi, vaan siinä kuka sitä näpyttelee. Jokainen voi korjata sanat oikeaan muotoon, vaikka puhelin ehdottaisi mitä tahansa.Ehkä ulkoinen olemuksesi pelkästään ei ole se juttu miksi naiset eivät kiinnostu, vaan monien asioiden summa. Olet saman ikäinen kuin minä ja jo näissä kirjoituksissa tulleet asiat eivät saisi minua sinusta kiinnostumaan. Tulee vaikutelma 10-15 vuotta vanhemmasta miehestä, sellainen maalaisisäntä - jussipaita, teryleenihousut, Hankkija-lippis ja kumpparit - piirtyy silmien eteen.
Harvat hiukset eivät haittaa, koska ne voi ajaa pois. Kalju varmaan voisi olla tuossa tapauksessa siistimpi ja tyylikkäämpi. Riippuu siitä kuinka harvat hiukset ovat.Ja jep, olisi ihan kiva, että mies tulisi tälle vuosituhannelle mm. pukeutumisessa, eikä ole jäänyt 90-luvulle pikeepaitoineen ja verkkkarihousuineen. Tämä ei tarkoita törsäämistä kalliisiin (muoti)vaatteisiin, mutta edes vähän nykyaikaisempia voisi kaapista löytyä. Löytyy myös Tokmannilta ja Dressmannilta, isojakin kokoja.
N47 (juon paljon kahvia ja teetä, mutta jostain syystä hampaani eivät ole keltaiset)
M47 vastaa
Kiva kun joku kirjoitti ihan järkevästikkin.
Olen filosofianmaisteri matemaattiselta alalta koska lukihäiriö. Muuten olisin ehkä opiskellut yhteiskuntatieteitä tai historiaa.
Asun enimmäkseen Ukssa, mutta tällä hetkelläkin olen töissä Ranskassa ja toimistoni on Puolassa.
Korona on hirvitys työlleni. Eli Eurooppa ja USAn itärannikko ovat tuttuja paikkoja.
Onneksi on Gdansk-Turku lento jotan Suomalaisena vierailen Suomessa melko usein.
Huonoa hygyeenia en allekirjoita, mutta hompsuisen olemuksen kyllä. Parran ajan kerran kahdesa viikossa. Hiukset kerran kahdessa kuukaudessa.
Urheillut olen ikuisuuden, jopa erään lajin maajoukkueessa. Sit up:lle en kyllä keksi helppoa suomenkielistä nimeä, perus vatsalihas liike, kenties? Kuntoni puolesta treenaan edelleen kilparyhmässä, jossa muut on 20-25 vuotiaita. Parista yritämme leipoa uusia SM mitalisteja.
Tällä hetkellä päällä
Aeronautica Militaren huppari, Vihdoin collage kankaasta oleva vetoketjullinen takki ilman huppua.
Äitini tekemät verskat. Suorat lahkeet ilman resoria. Suorien housujen kaavalla collage kankaasta.
Lidlin pitkät kalsarit
Primarkin t paita
Vaatteet on hankalia kun en ole normimittainen. Eli 180cm/97kg , mutta vyötärö 32". Jalat lihaksikkaat ja six packillä varustettu pallomaha, sekä leveähköt hartiat, ainakin vaatteista päätellen.
Siksi 90 luku löysine lahkeineen oli varsin kiva ja sopi vartalolleni paremmin kuin skinny fit housut mitä nyt on tarjolla.
No se on mitä itse olen.
Kun katson kavereitani jotka eivät parisuhdetta todellisesta yrittämisestä huolimatta saa aikaiseksi, niin olen saanut voimmakkaan kuvan, että suomalaisten naisten realismi on karannut käsistä.
Eräskin kavrini ei avioeron jälkeen, 5 vuotta sitten, ole päässyt treffeille kovasta yrittämisestä huolimatta kertaakaan. Ehkä pahin pallomaha kyllä jonka tiedän. Ei kuitenkaan ylipainoinen vaan lähempänä alipainoa.
Toisella kaverillani 10 vuoteen, myöskin eron jälkeen, vain yksi suhde. En oikein ymmärrä miksi näin.
Kolmannella sällillä taas jatkuvasti kolme saman aikaista suhdetta. Hän ei taatusti ole komein porukasta.
Nämä kaksi muuta haluaisi sitoutua kun taas se, jolla naisia riittää ei missään nimessä halua. Naiset puolestaan melkeinpa aina olisvat halukkaita sitoutumaan.
Tinder ja omat kokemukset.
Ukssa sain matchejä vain 20-30 vuotiaiden kanssa ja useat lähtivät treffeille.
Itä Euroopan maissa tolkuton määrä kontakteja ja useat vastasivatkin vaikka pelkäävät englanniksi kommunikointia.
Suomessa paljon matchejä ei juuri vastauksia aloituksiin ja ei yhtään omaehtoista aloitusta.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pallomaha. Iso pallea lihas ja hajareisinen kävelytyyli.Normi situppeja menaa koska tahansa 300 ja enemmänkin mutta selkä ei tykkää yli 300sta sadasta. Linkkuveitsijäkin 100 ainakin 100 putkeen.
Hampaat on kelteiset kahvista, mutta reiättömät. Tupakka ei ole kuulunut koskaan repertuaariin.
Naiset eivät ole kiinnostuneet kun hiukset ovat harvat ja en käytä ulkoisia statuksia kertomaan varallisuuttani. Vuosiansiot yli 100 ja pääomakertymä puolisen miljoonaa.
En oikeastaan ihmettele miksi pariutuminen on niin hankalaa. Naiset etsivät keikaroivaa panomiestä ja pettyvät kun sellaisen saavat. Koska itse en täytä ulkoisia vaatimuksia, niin kukaan ei minusta kiinnostu vaikka varmasti olen kaikkea muuta kuin harmaa insinööri.M47
Hienoa. Mitä iloa on silti rahoista, jos ne eivät millään tavoin näy ulkoisessa habituksessasi tai edes autossasi? Nainenkin on visuaalinen olento, joka kokee seksuaalista kiinnostumista helpommin hyvännäköistä ja sopivan tyylikästä kumppania kohtaan.
Rahalla voi tehdä kivoja juttuja, matkustaa , syödä ostaa arvostamia asioita. Vaikka Artekin sohvan.
Yrittäjänä kuitenkin joudun varautumaan omaan eläkkeeseeni, joten haluan 600 000€ säästöt ennen eläkettä.
**************************Keikarointi ei taas ole omaan makuuni kivaa. Koitetu on.
Auto esim muutttuu autoksi varsin nopeasti. Tuon bemuni olen ostanut vuonna 2010, mutta välissä on toisena autona ollut mm Porsche, joka muuttui autoksi 2kkssa ja huomasin mielummin ajavani vanhemmalla bemullani.
Vaatteissa merkki ei ole tae laadusta. Se on varsin hämmentävää, että Primarkin 1£ tpaita päihittää usein laadussa 30€ paidan. Ei aina tietenkään jotkut 1£ paidoista on alaarvoisia jopa tiskirätiksi.
Aikaisempaan viestiin viitaten nykymuoti ei istu vat´rtalooni jotan kuljen mieluummin verskoissa kuin housuissa, jotka vaatisivat henkselit. Tämä tyyli ei tietenkään vetoa naisiin, mutta hankalaa on kun jotkin nääntyneet metroseksuaalit suunnittelevat miesten vaatteet.
M47Näiden keltaisten hampaiden, pallomahojen, huonon hygienian ja epäsiistin olemuksen lisäksi yksi tekijä minkä takia miehet mm. deittipalstoilla saa minulta tyrmäyksen, on huono kirjoitustaito.
Sinä et pääsisi jatkoon jo pelkän "ala-arvoinen" sanan yhteen kirjoittamisesta ilman väliviivaa.
Olen aikamoinen 'nat*i' tässä asiassa, mutta ei voi mitään kun pienetkin kirjoitusvirheet häiritsevät ja tekevät tekstistä vaikealukuisen. En halua junttia, joka ei osaa edes perus oikeinkirjoitusta.En minäkään täydellisesti kirjoita, mutta pitää sitä tavalliset sanat osata taivuttaa (linkkuveitsiäkin) oikein, laittaa pilkut ja pisteet suunnilleen oikein, yhdyssanat ovat olemassa ja jättää turhat englannin sanat ("situppeja" ... kesti hetki tajuta mitä tarkoittaa. Mietin että mikä on situppi) pois (Miksi punnan merkki? Etkö asu Suomessa?) ja korvata suomalaisella.
Eikä vika ole puhelimessasi, vaan siinä kuka sitä näpyttelee. Jokainen voi korjata sanat oikeaan muotoon, vaikka puhelin ehdottaisi mitä tahansa.Ehkä ulkoinen olemuksesi pelkästään ei ole se juttu miksi naiset eivät kiinnostu, vaan monien asioiden summa. Olet saman ikäinen kuin minä ja jo näissä kirjoituksissa tulleet asiat eivät saisi minua sinusta kiinnostumaan. Tulee vaikutelma 10-15 vuotta vanhemmasta miehestä, sellainen maalaisisäntä - jussipaita, teryleenihousut, Hankkija-lippis ja kumpparit - piirtyy silmien eteen.
Harvat hiukset eivät haittaa, koska ne voi ajaa pois. Kalju varmaan voisi olla tuossa tapauksessa siistimpi ja tyylikkäämpi. Riippuu siitä kuinka harvat hiukset ovat.Ja jep, olisi ihan kiva, että mies tulisi tälle vuosituhannelle mm. pukeutumisessa, eikä ole jäänyt 90-luvulle pikeepaitoineen ja verkkkarihousuineen. Tämä ei tarkoita törsäämistä kalliisiin (muoti)vaatteisiin, mutta edes vähän nykyaikaisempia voisi kaapista löytyä. Löytyy myös Tokmannilta ja Dressmannilta, isojakin kokoja.
N47 (juon paljon kahvia ja teetä, mutta jostain syystä hampaani eivät ole keltaiset)
Deittipalstoilla parveilee paljon vähälahjaisia miehiä. Tosin varmasti myös vähälahjaisia naisia, ulinoista päätellen. Ei nuo oikein ole fiksujen ihmisten kohtaamispaikkoja. Kiva siellä on käydä katsomassa tarjontaa, mutta kyllä se vaan menee niin että ei noissa paikoissa ihan normaalia seuraa helposti saa..
Miten tunnistat fiksun ihmisen nopeasti?
Minulta ainakin ottaa aikaa ymmärtääkseni millaiset älynlahjat kukin omaa.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47 vastaa
Kiva kun joku kirjoitti ihan järkevästikkin.
Olen filosofianmaisteri matemaattiselta alalta koska lukihäiriö. Muuten olisin ehkä opiskellut yhteiskuntatieteitä tai historiaa.
Asun enimmäkseen Ukssa, mutta tällä hetkelläkin olen töissä Ranskassa ja toimistoni on Puolassa.
Korona on hirvitys työlleni. Eli Eurooppa ja USAn itärannikko ovat tuttuja paikkoja.
Onneksi on Gdansk-Turku lento jotan Suomalaisena vierailen Suomessa melko usein.Huonoa hygyeenia en allekirjoita, mutta hompsuisen olemuksen kyllä. Parran ajan kerran kahdesa viikossa. Hiukset kerran kahdessa kuukaudessa.
Urheillut olen ikuisuuden, jopa erään lajin maajoukkueessa. Sit up:lle en kyllä keksi helppoa suomenkielistä nimeä, perus vatsalihas liike, kenties? Kuntoni puolesta treenaan edelleen kilparyhmässä, jossa muut on 20-25 vuotiaita. Parista yritämme leipoa uusia SM mitalisteja.
Tällä hetkellä päällä
Aeronautica Militaren huppari, Vihdoin collage kankaasta oleva vetoketjullinen takki ilman huppua.
Äitini tekemät verskat. Suorat lahkeet ilman resoria. Suorien housujen kaavalla collage kankaasta.
Lidlin pitkät kalsarit
Primarkin t paita
Vaatteet on hankalia kun en ole normimittainen. Eli 180cm/97kg , mutta vyötärö 32". Jalat lihaksikkaat ja six packillä varustettu pallomaha, sekä leveähköt hartiat, ainakin vaatteista päätellen.
Siksi 90 luku löysine lahkeineen oli varsin kiva ja sopi vartalolleni paremmin kuin skinny fit housut mitä nyt on tarjolla.No se on mitä itse olen.
Kun katson kavereitani jotka eivät parisuhdetta todellisesta yrittämisestä huolimatta saa aikaiseksi, niin olen saanut voimmakkaan kuvan, että suomalaisten naisten realismi on karannut käsistä.
Eräskin kavrini ei avioeron jälkeen, 5 vuotta sitten, ole päässyt treffeille kovasta yrittämisestä huolimatta kertaakaan. Ehkä pahin pallomaha kyllä jonka tiedän. Ei kuitenkaan ylipainoinen vaan lähempänä alipainoa.
Toisella kaverillani 10 vuoteen, myöskin eron jälkeen, vain yksi suhde. En oikein ymmärrä miksi näin.
Kolmannella sällillä taas jatkuvasti kolme saman aikaista suhdetta. Hän ei taatusti ole komein porukasta.
Nämä kaksi muuta haluaisi sitoutua kun taas se, jolla naisia riittää ei missään nimessä halua. Naiset puolestaan melkeinpa aina olisvat halukkaita sitoutumaan.
Tinder ja omat kokemukset.
Ukssa sain matchejä vain 20-30 vuotiaiden kanssa ja useat lähtivät treffeille.
Itä Euroopan maissa tolkuton määrä kontakteja ja useat vastasivatkin vaikka pelkäävät englanniksi kommunikointia.
Suomessa paljon matchejä ei juuri vastauksia aloituksiin ja ei yhtään omaehtoista aloitusta.M47
Sit up on istumaannousu.
Deittipalstoilla parveilee paljon vähälahjaisia miehiä. Tosin varmasti myös vähälahjaisia naisia, ulinoista päätellen. Ei nuo oikein ole fiksujen ihmisten kohtaamispaikkoja. Kiva siellä on käydä katsomassa tarjontaa, mutta kyllä se vaan menee niin että ei noissa paikoissa ihan normaalia seuraa helposti saa..