Vaimon mummo alkaa vaatimaan rahaa siitä kun lapset käyvät kylässä.
Sähköstä ja vedestä.. Jos parista eurosta on elämä kiinni vaikka pärjää aina rahallisesti niin ok annetaan se säälittävä pari euroa laskuja varten. Huomaa mikä on tärkeämpää. 😤😤
Kommentit (22)
Ei hän halua pentujanne hoitoon. Hän on omat lapsensa hoitanut ajat sitten ja kenties lapsenlapsetkin.
Jospa hänelle ei enää kannattaisi lapsenlapsenlapsiakin työntää hoitoon.
Ehkä hänen taloudellinen tilanne ei ole teillä tiedossa, voi oikeasti olla pulassaesim. sähkölaskujen kanssa. Kai viette kunnon ruokakassit kun kippaatte
lapset sinne vai joutuuko mummo ostamaan lapsille ruuatkin eläkkeestään.
Kyllä on maalmankirjat sekaisin. Nolo mummo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaatte vanhaa ihmistä kakaroillanne?
Miksi itse pyytää heitä kylään?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata käydä.
Ei niin.
Eli teillä nyt silti vaan pakko saada lapset sinne. Hyvä, että vähän annatte korvausta, ettekä odota ilmaista ylläpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän halua pentujanne hoitoon. Hän on omat lapsensa hoitanut ajat sitten ja kenties lapsenlapsetkin.
Jospa hänelle ei enää kannattaisi lapsenlapsenlapsiakin työntää hoitoon.
Miksi haluaa lapset kylään
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänen taloudellinen tilanne ei ole teillä tiedossa, voi oikeasti olla pulassaesim. sähkölaskujen kanssa. Kai viette kunnon ruokakassit kun kippaatte
lapset sinne vai joutuuko mummo ostamaan lapsille ruuatkin eläkkeestään.
Itse haluaa lapset kylään. Oikein soittamalla pyysi.
Älkää viekö lapsia sinne kuuntelemaan valitusta miten kalliiksi tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Eli teillä nyt silti vaan pakko saada lapset sinne. Hyvä, että vähän annatte korvausta, ettekä odota ilmaista ylläpitoa.
Miten meillä on pakko jos itse haluaa heidät kylään?
Sanotte että lapset tulevat kun sähkön hinta laskee.
Eihän aloituksessa puhuttu lasten hoidosta vaan kyläilystä. Jättäisin varmasti itse menemättä jos rahaa aletaan pyytämään.
Nykyään kallista. Ellei tosiaan ole rahakas, joka pärjää ihan hyvin. Lapsille kaupasta ruokaa ja juomaa?
Vaimon mummon täytyy olla oikeasti vanha 80-90?
Uskomatonta että isomummulle viedään pieniä lapsia kylään. Vierailut vanhempineen ymmärtää, mutta vanhalle vaivoiksi pienokaisia.
Johan jo pyytäminen menee osaksi höperyyden piikkiin.
Ehkäpä ei jaksa tai halua lapsianne sinne joten keksi pyytää korvausta jos sen asian takia jätätte menemättä. Itse mummona joudun joskus valehtelemaan tyttärelleni miksen voi ottaa vkonlopuksi lapsia. Paljon olen auttanut, maksanut etten enää jaksa ja kiitosta ei tule. (En tark rahaa, tavaraa mutta tärkeä sana kiitos)
Helpointa on mummon riipaista lärvit. Ei tule lapset kohta enää kylään ja rahat säästyy parempiin suihin.
Miksi kiusaatte vanhaa ihmistä kakaroillanne?