Pääsetkö yhdellä jalalla ylös sohvalta?
Kommentit (37)
Pääsen yhdellä jalalla syväkyykkyyn ja ylös.
M52
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Kuka alle 80-vuotias ei muka pääse?
Montako kertaa peräkkäin niin, että laskeudut hitaasti yhdellä jalalla istumaan ja sitten taas ylös?
No ei ole polvesta alaspäin toista jalkaa joten pakko päästä.
Miksi se toinen jalka pitää jättää sinne sohvalle? Eikös se olisi käytännöllistä ottaa myöskin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa peräkkäin niin, että laskeudut hitaasti yhdellä jalalla istumaan ja sitten taas ylös?
No en nyt ala sulle sitä tässä testaamaan. Aika monta. Olen 60-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se toinen jalka pitää jättää sinne sohvalle? Eikös se olisi käytännöllistä ottaa myöskin mukaan?
Se pidetään edessä irti lattiasta.
Vierailija kirjoitti:
Haista 💩💩💩💩💩
En.
Mulla ei ole sohvaa. Olen aina inhonnut niitä.
Käytän molempia jalkojani koska en ole yksijalkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt ala sulle sitä tässä testaamaan. Aika monta. Olen 60-vuotias.
Testaa itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
En.
Mulla ei ole sohvaa. Olen aina inhonnut niitä.
Voi kokeilla ilman sohvaa.
Miten voi nousta yhdellä jalalla kaatumatta kyljelleen sille puolelle jolta ei saa jalkaa käyttää?
Kunhan ponnauttaa käsillä reippaan alkuvauhdin ensin.
Vaikea päästä kun ei ole jalkoja. Päässä sinulla on vikaa ja pahasti kun tällaisia uteluja aloittelet. Mene hoitoon tai älä jos se on jo myöhäistä fanttisuudesta päätellen. Olnko sinulla nyt menkat päällä? Asutko vantaalla tai pääkaupunkiseudulla. Millainen tukka sinulla on ja veikkaan että lyhyet ja tummat ja olet käynyt aika vasta kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ponnauttaa käsillä reippaan alkuvauhdin ensin.
Niin ei saa tehdä.
Onneksi ostin tarpeeksi korkean sohvan jo aikoinaan. Istumakorkeus on yli 50 senttiä!
Kuolinvuoteenikin korkeus on noin 62 senttiä. joten sieltä on ruho helppo kieräyttää paareille!
Vierailija kirjoitti:
Läskit? Heitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea päästä kun ei ole jalkoja. Päässä sinulla on vikaa ja pahasti kun tällaisia uteluja aloittelet. Mene hoitoon tai älä jos se on jo myöhäistä fanttisuudesta päätellen. Olnko sinulla nyt menkat päällä? Asutko vantaalla tai pääkaupunkiseudulla. Millainen tukka sinulla on ja veikkaan että lyhyet ja tummat ja olet käynyt aika vasta kampaajalla.
Koitas rauhoittua pikkuisen.
Vierailija kirjoitti:
Pääsen yhdellä jalalla syväkyykkyyn ja ylös.
M52
Juu, minäkin pääsin ennen nivelrikkoa. Nyt juuri ja juuri ylös tuolista kahdella jalalla ja vieläpä käsillä tukien. Ja olen sinua nuorempi!