Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?

Vierailija
08.11.2021 |

Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?

Voit myös kertoa omia kokemuksia tai perustella muuten. Olisi mukava kuulla muidenkin ajatuksia.

N34

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuoli omatkin tunteet, kun tajusin,  ettei vastapuolella olekaan tunteita. Eli tunteet tuli ja ne meni. 

Vierailija
22/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai uskon, kun olen aikoinaan sellaisessa ollut. Hyvännäköinen mies, hauska, hyvä sängyssä, fiksu - mutta ei todellakaan ns. aviomiesmateriaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska siinä on jo alunperinkin tunteita mukana vaikka molemmat sen kieltäisivätkin.

No joo, tunnehan se on seksuaalinen halukin.

Vierailija
24/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai uskon, kun olen aikoinaan sellaisessa ollut. Hyvännäköinen mies, hauska, hyvä sängyssä, fiksu - mutta ei todellakaan ns. aviomiesmateriaalia.

Itse koen vetoa kanssa tälläisiin miehiin jostain syystä. Järki sanoo että elä nyt, mutta keho sanoo, että harrasta tuon kanssa seksiä enkä voi vastustaa. Mitään ihastumisen tai rakastumisen tunteita ei näihin miehiin ole, mutta seksi on upeaa.

Vierailija
25/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tulee muuten, se riittää.

Vierailija
26/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tunteita tarkoitat? Itse olin jonkin aikaa suhteessa ihmisen kanssa, jota kohtaan en tuntenut halua taui himoa, johon en ollut rakastunut enkä ihastunut. En nyt jaksa avata, miksi päädyin tällaiseen. Mutta itselleni ainakaan ei seksi lisännyt kiintymystä saati vetovoimaa. Pidin hänestä kyllä, mutta enemmänkin kaverillisesti. Ja oma pitämiseni toisaalta jopa alkoi vähentyä suhteen myötä. Ja sain seksissä orgasmeja - melkein joka kerta, joskin hänen kanssaan se oli hankalampaa, koska en kiihottunut hänestä. Mutta edes orgasmit eivät saaneet kiintymään häneen.

Joten kyllä, uskon että on mahdollista, että seksisuhteessa ei tule tunteita. Mutta tottakai tunteiden tuleminen on myös mahdollista seksisuhteessa kuten muissakin suhteissa. Itselleni tosin selvästi ei käy niin, että ihastuisin ihmiseen vain siksi, että harrastimme seksiä. En ole ihastunut myöskään niihin pariin, joiden kanssa on ollut jokin lyhyt seksiin perustuva suhde.

Vierailija
27/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa aviomiesmateriaali?

28/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vähintään toiselle tulee helposti tunteet. 

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
29/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toinen jossain vaiheessa alkaa ärsyttää ja pitkästyttää. Sitten sitä ei viitsi enää panna.

30/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tyytyisi muijaan, joka on ollut seksisuhteessa. Liian erilainen arvomaailma.

Onhan niitä miehiäkin jotka sellaista harrastavat, jostain syystä mieheltä tuo hyväksytään ja naiselta ei. 

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
31/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joku vuoden suhde työkaveriin, oltiin molemmat sinkkuja ja usein viikonlopuisin hän tuli moikkaamaan. Ei herännyt tunteita minulle ja tuskin hänellekään. Aloin sitten tapailemaan uutta miestä ja sanoin, että tämän pitää loppua. Nykyään ollaan vaan työkavereita, eikä ollut mitään draamaa.

Vierailija
32/104 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja tiedän että se on mahdollista. Aloin kaivata 4 vuotta sitten vaihtelua, kun avioliitto seksi alkoi kyllästyttää niin tapasin komean miehen, joka oli tavatessa vasta 19 vuotias, minua 20 vuotta nuorempi, mutta meillä luisti heti ja ensimmäisen kerralla seksi oli upeaa ja on ollut vaan parempaa siitä lähtien. Olen hänen kanssaan ollut nyt salasuhteessa (pelkkää seksiä tosin) 4 vuotta ja voin valehtelematta sanoa että elämäni parasta seksiä. Meillä ei tunteita ole toisiimme, hän hoitaa täysin seksuaaliset tarpeeni ja tämän vuoksi olen myös avioliitossani paremmalla tuulella.

Vierailija
33/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla jo monen vuoden fwb-suhde, ei muita tunteita kummallakaan kun vaan kaverillisia. Toimii ainakin meillä.

Vierailija
34/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mä en voisi mennä sänkyyn ilman ensin olevia tunteita. Tästä syystä ei ole koskaan ollut yhden yön juttua

Vierailija
35/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet seksisuhteessa vastenmielisen ihmisen kanssa, niin tuskin tunteet kovasti lämpenevät.

Vierailija
36/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai porttolaromassikaan mahdottomuus ole.

Vierailija
37/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että naiset kykenee seksiin ilman tunteiden heräämistä mutta miehillä herää omistushalu, minulla oli sinkkuna ollessa kaksi friends with benefits viritelmää enkä ihastunut kumpaankaan.

N30

Vierailija
38/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that. Seksi voi olla hyvää ilman ihastumistakin.

Eka fwb oli vanhan tutun kanssa, ei kumpikaan miettinyt mitään pariutumista toisen kanssa, mutta toinen nyt oli siinä saatavilla.

Toinen fwb oli kummallakin rakastuminen, mutta olosuhteet oli sellaiset, että ei päädytty pariksi. Ollaan parhaita kavereita edelleen, 25v myöhemmin. Tässä suhteessa seksi ei ollut kummoista, ihan ok.

Sitten on ollut muutama tapailusuhde, joissa on päädytty petiin, mutta aika nopeasti todettu että suhteesta ei ole jatkoon eikä tunteita ole ollut.

Vierailija
39/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt ensin tietäisi mitä tunteita tässä tarkoitetaan.

Itselläni on ollut nyt kolmatta vuotta seksisuhde eronneen miehen  kanssa, emmekä kumpikaan halua mitään muuta.

Sen verran tässä nyt sentään tunteita on että pidämme toisistamme, emmehän näinkin kauaa olisi muuten jaksaneet jatkaa. Mitään sen syvempiä tunteita ei kummankaan puolelta ole, kuin esim. hyvillä ystävilla on toisiaan kohtaan.

Hän on erittäin mukava ja olin onnekas että törmäsimme. Harvinainen mies joka ei ole mustasukkainen eikä yritä sitoa eikä kontrolloida. Meillä on molemmilla täysi oikeus tavata myös muita jos haluamme.

Emme ole luvanneet toisillemme yhtään mitään. Itse en ole tuntenut tarvetta hakea seksiä muualta, hänestä en tiedä mutta ei ainakaan säännöllisesti.

Tapaamme joko hänen kotonaan tai minun kotonani .  Saatamme käydä ulkona yhdessä, syömässä ja noin, sekä ehkä risteilyllä. 

Aika näyttää mitä tapahtuman pitää. Sitä en sure enkä mieti. Joka tapauksessa aion visusti sinkkuna pysyä.

Niin että kyllä tässä tunnettakin on pelissä, eräänlaista kiintymystä joka syntyy kun kohtaa ihmisen jonka kanssa viihtyy ja on yhteistä. Mutta samanlaista kiintymystä tunnen myös parasta ystävääni kohtaan jonka kanssa olemme tunteneet 16-vuotiaista. 

Vierailija
40/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin pari kuukautta sitten upean komean minua yli n. 20 vuotta nuoremman miehen alun (minä 42, hän 22) jonka kanssa meillä on upeaa seksiä eikä ole tullut ihastumista tai rakastumista. Tapailemme vain seksin tiimoilta ja molemmille sopii tämä. Hän on saa minut tuntemaan itseni erittäin halutuksi ja seksikkääksi, mutta muuten tämä on meillä ollut vain fyysisen himon tyydytystä.

Eli en vain usko, tiedän että se on mahdollista.

Aika eläimellistä menoa, mikäli seksi suoritetaan vain fyysisenä suorituksena ilman tunteita.

Tulee mieleen lapsuusajst, jolloin lehmää käytettiin astutettavana naapurin sonnilla. Sonni hoiti hommansa ja täts it. Meidät lapset komennettiin nurkan taakse, mutta tuli sitä sen verran kurkittua, että tuli tuo toimitus nåhtyä.

Omasta mielestäni tunteet toista kohtaan nimenomaan johtavat seksuaaaliseen toimintaan ja seksin haluamiseen toisen kanssa. Lisäksi tunteet toista kohtaan on eräänlainen buusteri ja osa-alue kokonaisuudesta.