Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?
Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?
Voit myös kertoa omia kokemuksia tai perustella muuten. Olisi mukava kuulla muidenkin ajatuksia.
N34
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tyytyisi muijaan, joka on ollut seksisuhteessa. Liian erilainen arvomaailma.
Enkä minä ikinä tyytyisi mieheen, joka kutsuu naista muijaksi. Liian erilainen arvomaailma.
Voisin olla useissa seksisuhteissa eri naisten kanssa
M
Vierailija kirjoitti:
En koska siinä on jo alunperinkin tunteita mukana vaikka molemmat sen kieltäisivätkin.
Mulla on ”seksi suhde” mutta kyllä olen alkanut tykkään miehestä vaikka hän ei sitä tiedä. Osaan pitää tunteet sivussa vaikka vaikeaa.. Pelkään jos ei tunne samoin. Jos kertoisin fiiliksistäni.
N 28
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla useissa seksisuhteissa eri naisten kanssa
M
Jos on kiinnostunut toisesta seksisuhteessa, ja tapaillaan näin.. ei ole fiksua tapailla muita jos se ei toiselle sovi. Silloin nähdään vaan toisiaan.. usein tunteita tulee tässä suhteessa
Ei ole mahdollista. Varsinkin jos aletaan pitää suht säännöllisesti ja ollaan tekemisissä enemmän ja enemmän- nähdään tiiviimmin. Ei vain 2 kertaa vuodessa vaan tyyliin joka kuu.. ja viestitellään pikkasen tiiviimmin
Kysy mieheltä onko tullut kiinnostusta? Joskus mies tai nainenkin saattaa vetäytyä / alkaa vetäytyä jos on tullut tunteita. Minulle itselle käynyt naisena näin.. vastailin viiveellä sen takia. Ettei menisi liian tiiviiksi etten alkaisi tykkäämään enempää kun alko jo tunteita heräämään..
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ihastunut ihmiseen jonka kanssa harrastin seksiä. Vähän ajan päästä alkoi vaan ällöttää koko tyyppi.
Kerran pano on eri asia kuin s suhde jossa nähdään useasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ihastunut ihmiseen jonka kanssa harrastin seksiä. Vähän ajan päästä alkoi vaan ällöttää koko tyyppi.
Kerran pano on eri asia kuin s suhde jossa nähdään useasti
Niin? On sulla parempaa tekemistä kuin jauhaa jaskaa toisten oletetuista tunteista.
Häh? Ei mulla ainakaan SEKSIsuhde mitään tunteita toista kohtaan nostata. Siihen vaaditaan paljon enemmän. Miksi se, että joku siinä hinkkaa ja jyystää nostattaisi tunteita?
t.nainen
Ei kukaan tarvitse mitään seksisuhdetta, typerä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Varsinkin jos aletaan pitää suht säännöllisesti ja ollaan tekemisissä enemmän ja enemmän- nähdään tiiviimmin. Ei vain 2 kertaa vuodessa vaan tyyliin joka kuu.. ja viestitellään pikkasen tiiviimmin
On mahdollista, todellakin. Seksi voi olla pelkkää seksiä, eikä toisesta sen avulla tule tärkeämpi ainakaan itselleni yhtään.
N
Mies tarvitsee seksiin vähintään kiihottumisen tunteen, nainen ei.
Mä jopa seurustelinkin, mutta tunteet ei heränneet. Eli totta kai voi olla. Suhteessa oli seksiäkin, mutta itselleni täysin epätäydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies tarvitsee seksiin vähintään kiihottumisen tunteen, nainen ei.
Ketä kohtaan miehellä on tunteita itsetyydyttäessä? Omaa kättään?
Tietysti se on mahdollista, mutta ei omalla kohdallani. En ole ikinä harrastanut seksiä ilman rakkautta enkä tule sitä jatkossakaan tekemään. Jokaisen henkilökohtainen ja oman arvomaailman mukainen ratkaisu, joka ei kuulu muille
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se on mahdollista, mutta ei omalla kohdallani. En ole ikinä harrastanut seksiä ilman rakkautta enkä tule sitä jatkossakaan tekemään. Jokaisen henkilökohtainen ja oman arvomaailman mukainen ratkaisu, joka ei kuulu muille
Miehet eivät tajua tätä ja pyrkivät koko ajan saamaan seksiä, vaikka nainen ei olisi rakastunut vielä.
Miksi sitten menette sänkyyn ekana iltana, jos tunteita pitää olla? Eihän siinä ajassa voi vielä tuntea henkilöä?
Sehän olisi unelma tietysti.
- M
Miehelle ilman muuta. Niinku toi yks sano, oikea unelma. Saa jyystää mielipuolisesti eikä tunteet haittaa menoa.
Naiselle on yleensä haastavampaa suostua patjaksi ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät tajua tätä ja pyrkivät koko ajan saamaan seksiä, vaikka nainen ei olisi rakastunut vielä.
Miksi sitten menette sänkyyn ekana iltana, jos tunteita pitää olla? Eihän siinä ajassa voi vielä tuntea henkilöä?
Painostuksesta vastentahtoisesti, muutenhan jäisi yksin. Sitten jää kuitenkin p4sk4 maku suuhun kun toinen ei kunnioittanut ja itse suostui hommaan ja siitä se katkeruuden kierre alkaa. Mies haistaa katkeruuden kilsojen päästä ja katoaa kuin pieru saharaan, sitten hetki itketään että miks en kelpaa ja sitä sama homma uusiks. Jos seuraavan kohdalla vaikka kävis toisin.
riippuu ihmisestä itellä ei onnistu