Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?

Vierailija
08.11.2021 |

Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?

Voit myös kertoa omia kokemuksia tai perustella muuten. Olisi mukava kuulla muidenkin ajatuksia.

N34

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihmisestä itellä ei onnistu

Vierailija
42/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tyytyisi muijaan, joka on ollut seksisuhteessa. Liian erilainen arvomaailma.

Enkä minä ikinä tyytyisi mieheen, joka kutsuu naista muijaksi. Liian erilainen arvomaailma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla useissa seksisuhteissa eri naisten kanssa

M

Vierailija
44/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska siinä on jo alunperinkin tunteita mukana vaikka molemmat sen kieltäisivätkin.

Mulla on ”seksi suhde” mutta kyllä olen alkanut tykkään miehestä vaikka hän ei sitä tiedä. Osaan pitää tunteet sivussa vaikka vaikeaa.. Pelkään jos ei tunne samoin. Jos kertoisin fiiliksistäni.

N 28

Vierailija
45/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla useissa seksisuhteissa eri naisten kanssa

M

Jos on kiinnostunut toisesta seksisuhteessa, ja tapaillaan näin.. ei ole fiksua tapailla muita jos se ei toiselle sovi. Silloin nähdään vaan toisiaan.. usein tunteita tulee tässä suhteessa

Vierailija
46/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Varsinkin jos aletaan pitää suht säännöllisesti ja ollaan tekemisissä enemmän ja enemmän- nähdään tiiviimmin. Ei vain 2 kertaa vuodessa vaan tyyliin joka kuu.. ja viestitellään pikkasen tiiviimmin

Vierailija
47/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä onko tullut kiinnostusta? Joskus mies tai nainenkin saattaa vetäytyä / alkaa vetäytyä jos on tullut tunteita. Minulle itselle käynyt naisena näin.. vastailin viiveellä sen takia. Ettei menisi liian tiiviiksi etten alkaisi tykkäämään enempää kun alko jo tunteita heräämään..

Vierailija
48/104 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ihastunut ihmiseen jonka kanssa harrastin seksiä. Vähän ajan päästä alkoi vaan ällöttää koko tyyppi.

Kerran pano on eri asia kuin s suhde jossa nähdään useasti

Vierailija
49/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ihastunut ihmiseen jonka kanssa harrastin seksiä. Vähän ajan päästä alkoi vaan ällöttää koko tyyppi.

Kerran pano on eri asia kuin s suhde jossa nähdään useasti

Niin? On sulla parempaa tekemistä kuin jauhaa jaskaa toisten oletetuista tunteista.

Vierailija
50/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei mulla ainakaan SEKSIsuhde mitään tunteita toista kohtaan nostata. Siihen vaaditaan paljon enemmän. Miksi se, että joku siinä hinkkaa ja jyystää nostattaisi tunteita?

t.nainen

Vierailija
51/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tarvitse mitään seksisuhdetta, typerä ajatus.

Vierailija
52/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Varsinkin jos aletaan pitää suht säännöllisesti ja ollaan tekemisissä enemmän ja enemmän- nähdään tiiviimmin. Ei vain 2 kertaa vuodessa vaan tyyliin joka kuu.. ja viestitellään pikkasen tiiviimmin

On mahdollista, todellakin. Seksi voi olla pelkkää seksiä, eikä toisesta sen avulla tule tärkeämpi ainakaan itselleni yhtään.

N

Vierailija
53/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitsee seksiin vähintään kiihottumisen tunteen, nainen ei.

Vierailija
54/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jopa seurustelinkin, mutta tunteet ei heränneet. Eli totta kai voi olla. Suhteessa oli seksiäkin, mutta itselleni täysin epätäydellistä.

Vierailija
55/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tarvitsee seksiin vähintään kiihottumisen tunteen, nainen ei.

Ketä kohtaan miehellä on tunteita itsetyydyttäessä? Omaa kättään?

Vierailija
56/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se on mahdollista, mutta ei omalla kohdallani. En ole ikinä harrastanut seksiä ilman rakkautta enkä tule sitä jatkossakaan tekemään. Jokaisen henkilökohtainen ja oman arvomaailman mukainen ratkaisu, joka ei kuulu muille

Vierailija
57/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti se on mahdollista, mutta ei omalla kohdallani. En ole ikinä harrastanut seksiä ilman rakkautta enkä tule sitä jatkossakaan tekemään. Jokaisen henkilökohtainen ja oman arvomaailman mukainen ratkaisu, joka ei kuulu muille

Miehet eivät tajua tätä ja pyrkivät koko ajan saamaan seksiä, vaikka nainen ei olisi rakastunut vielä.

Miksi sitten menette sänkyyn ekana iltana, jos tunteita pitää olla? Eihän siinä ajassa voi vielä tuntea henkilöä?

Vierailija
58/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi unelma tietysti.

- M

Vierailija
59/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ilman muuta. Niinku toi yks sano, oikea unelma. Saa jyystää mielipuolisesti eikä tunteet haittaa menoa.

Naiselle on yleensä haastavampaa suostua patjaksi ilman tunteita.

Vierailija
60/104 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät tajua tätä ja pyrkivät koko ajan saamaan seksiä, vaikka nainen ei olisi rakastunut vielä.

Miksi sitten menette sänkyyn ekana iltana, jos tunteita pitää olla? Eihän siinä ajassa voi vielä tuntea henkilöä?

Painostuksesta vastentahtoisesti, muutenhan jäisi yksin. Sitten jää kuitenkin p4sk4 maku suuhun kun toinen ei kunnioittanut ja itse suostui hommaan ja siitä se katkeruuden kierre alkaa. Mies haistaa katkeruuden kilsojen päästä ja katoaa kuin pieru saharaan, sitten hetki itketään että miks en kelpaa ja sitä sama homma uusiks. Jos seuraavan kohdalla vaikka kävis toisin.