Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?
Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?
Voit myös kertoa omia kokemuksia tai perustella muuten. Olisi mukava kuulla muidenkin ajatuksia.
N34
Kommentit (104)
Minulla on seksisuhde avioliittoni ohella erään samanikäisen työkaverin kanssa. Kyseessä on pelkkää seksiä ja olemme sopineet että jos jommalle kummalle tulee tunteita peliin lopetamme heti. Seksisuhde on ihan hyvä jos molemmat pitävät sopimuksesta kiinni. itse olen joskus miettinyt että mitä jos paljastun miehelleni, mutta sitten olen punninnut asian hyvät ja huonot puolet. Hyvä seksisuhde on kuin hyvä avioliitto. Minulla on ne molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ilman tunteita ja tykkäämistä ala seksisuhteeseen. Mutta ne tunteet eivät ole romanttisia tunteita välttämättä, vain tykkäämistä.
Seksisuhde voi parhaiten onnistua, jos siitä karsitaan kaikki ylimääräinen ympäriltä. Eli ei keskusteluita (muusta kuin seksistä), yhteydenotot vain seksin sopimista varten. Ei netflix iltoja, ei yhdessä nukkumista, ei halailua, ei puhetta. Kun toinen astuu ovesta ulos, hän lakkaa olemasta sinulle sillä hetkellä.
Olen harrastanut seksiä koska siitä on tutkimusten mukaan terveydellistä hyötyä minulle. Ei siis tarvita tunnetta. Kun huomasin että en saa hyötyä, lopetin.
Aina on jotain tunnetta. Ainakin himoa. Mutta jos tarkoitat ihastumisen tunnetta tai rakkautta niin voi olla seksisuhde ilman näitä tunteita. Mulla on ollut useampia seksisuhteita. Pidemmissä suhteissa toista oppii vähän tuntemaan ja pitämään. On hauskaa yhdessä. Mutta syvempiä tunteita ei tule. Muutenhan kolo suhde muuttuisi vakavammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut muutamia seksisuhteita ja ei ole tullut tunteita mukaan. Yhden kanssa oli muutakin läheisyyttä, nukuttiin välillä yhdessä ym. Tykkäsin joo, mutta en sen enempää. Nyt on sitten tullut vähän jotain tunteita yhden miehen kanssa, vuoden verran nähty. En senkään kanssa mitään perus parisuhdetta kaipaa, mutta just tuollaista yhdessä nukkumista ja välillä vaan oleilua. Kaipaan omaakin tilaa. Mutta tuo seksi on meillä todella hyvää ja varmasti sekin noita tunteita lisännyt. Ja ilmeisesti hänelläkin jotain tykkäämistä on, ennen kävi vain panemassa, nykyään usein jää aikaakin viettämään jos ehtii. Ja monesti maininnut ettei hänellä muita ole, vaikka ei olla sovittu olevamme vain toistemme kanssa. On paljon hellempi ym.
Se on ihastunut sinuun, daiju 😂
No tätä olen kyllä epäillyt. Eilenkin tuli käymään, minua riisuessaan sanoi, että ajattelee mun vartaloa kokoajan. Kuitenkin vuoden verran tapailtu, eli ei pitäisi olla mitään uutuuden viehätystä. On alkanut pussailemaan enemmän. Ja eilen jäi vielä hetkeksi nukkumaan kanssani, ennenkuin lähti töihin, piteli kainalossaan. Totesi vielä kun piti ylös nousta, että sehän oli aika mukavaa. Ei siis ole vielä yöksi jäänyt tähän mennessä. En vaan oikein tiedä miten tässä etenisi, kyllä minäkin hänestä tykkään. Mutta uskaltaako hän sitten myöntää tunteitaan, jos niitä on. En mä mitään perus parisuhdetta välttämättä kaipaa, yhdessä oloa välillä ja hyvää seksiä kyllä.
Uskon. Itselläni on 20 vuotta nuorempi mies ja seksisuhde ollut jo pitkään.
Luulen että olisi mahdollista. Joku hemaisevan seksikäs pörröpää voi koittaa todistaa, että olen väärässä.
Mukavaa on yhdessä ja seksi on tosi hyvää, mutta mitään syvempiä tunteita ei ole. Näin on mennyt jo kolmatta vuotta.
Itsellä on 19v rakastaja mies ja olen 45v nainen. Meille molemmille riittää hyvä seksi.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa on yhdessä ja seksi on tosi hyvää, mutta mitään syvempiä tunteita ei ole. Näin on mennyt jo kolmatta vuotta.
Et kai vain ole minun frien wirh benefit?
Kolmisen vuotta yhdessä, seksi tosi hyvää ei syvempiä tunteita?
Vai sattumaako vain. Näin nimittäin minunkin kohdallani! :D
Uskon. Olen koko elämäni miehiä tapaillut vain seksin merkeissä.
Onnistuuhan tuo, mutta mielestäni rakkaus suhde silti parempi.
Sehän olisi kätevää, jos ei tarvitsisi muuta kuin harrastaa seksiä, ja sitten rakastuttaisiin ja elettäisiin onnellisina yhdessä.
Itse olen tapaillut selvästi itseäni nuorempia miehiä vain seksin tiimoilta, kun henkisesti ollaan ihan eri tasolla, joten kyllä nautinnollinen seksisuhde onnistuu ilman romanttisia tunteita, ainakin minulta.
N42
On mahdollista, mutta suuri riski on siinä, että toiselle tuleekin tunteita ja siinä sitä ollaan sitten. Itselläni oli seksisuhde, enkä tuntenut mitään suuria tunteita kumppania kohtaan, halusin vain hyvää seksiä. Toinen osapuoli kuitenkin rakastui ja jouduin särkemään hänen sydämensä, eikä se tuntunut hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tapaillut selvästi itseäni nuorempia miehiä vain seksin tiimoilta, kun henkisesti ollaan ihan eri tasolla, joten kyllä nautinnollinen seksisuhde onnistuu ilman romanttisia tunteita, ainakin minulta.
N42
Sama itsellä, tosin minua on paljon arvosteltu ja pahaa puhuttu siitä, että olen kuulemma nuoria metsästänyt vanhempana naisena ja manipuloinut ja varastan heidän nuoruuden. Mielestäni täysi-ikäiset voivat tehdä keskenään ihan mitä haluavat.
Toki, itse on 39v av-mamma pks-alueelta ja olen jo vuosia harrastanut fwb tai fb suhteita. Sopii minulle kun seksivietti on erittäin kova ja haluan vaihtelua. Yleensä parhaita rakastajia ovat 10-15 nuoremmat miehet joilla vietti on yhtä kova kuin minulla jaksavat sängyssä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Sama itsellä, tosin minua on paljon arvosteltu ja pahaa puhuttu siitä, että olen kuulemma nuoria metsästänyt vanhempana naisena ja manipuloinut ja varastan heidän nuoruuden. Mielestäni täysi-ikäiset voivat tehdä keskenään ihan mitä haluavat.
Tuo on ihan totta,paitsi jos kuvio toisinpäin, eli miehellä nuori fwb.Silloin on ties mikä narsisti-pedo yms.
Yleensä ne vähätkin tunteet kuolee seksiä harrastamalla. Joo en koe mitään tunteita seksiin liittyen, en yhteyttä enkä mitään muutakaan mistä ihmiset puhuu. Se on urheilusuoritukseen verrattava toimitus jonka voi suorittaa joko teknisesti hyvin tai huonosti.