Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?
Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?
Voit myös kertoa omia kokemuksia tai perustella muuten. Olisi mukava kuulla muidenkin ajatuksia.
N34
Kommentit (104)
Aina ihmissuhteeseen liittyy tunteita. Ei se tarkoita välttämättä ihastusta, se voi olla muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, itse on 39v av-mamma pks-alueelta ja olen jo vuosia harrastanut fwb tai fb suhteita. Sopii minulle kun seksivietti on erittäin kova ja haluan vaihtelua. Yleensä parhaita rakastajia ovat 10-15 nuoremmat miehet joilla vietti on yhtä kova kuin minulla jaksavat sängyssä pitkään.
Itse olen saman huomannut. En tarvi elämääni muuta kuin komean nuoren miehen joka jaksaa sängyssä ikäisiäni miehiä paljon pitempään, on hyvin halukas ja huomio intiimielämässä että tyydyttää minutkin. Suhteelle ei varmaan olisikaan edes aikaa.
Sama itsellä. Nuori mies on erittäin hyvä rakastaja, oman ikäiset ei enää. Ei välttämättä ole paljon yhteistä puhuttavaa, mutta se on maailman paras tunne, kun nuori mies katsoo himoitsevasti kuin jumalatarta ja tyydyttää sut.
T. 47v Puuma
Minua surettaa tämä aihe. Myönnän olevani kateellinen, kun en kelpaa edes hyväksikäytettäväksi seksisuhteeseen.
Kelpaan vain kiusaamisen kohteeksi.
Mies.
Itse olen saman huomannut. En tarvi elämääni muuta kuin komean nuoren miehen joka jaksaa sängyssä ikäisiäni miehiä paljon pitempään, on hyvin halukas ja huomio intiimielämässä että tyydyttää minutkin. Suhteelle ei varmaan olisikaan edes aikaa.