8 päivän päästä olen maksanut kaikki velat
En meinaa jaksaa odottaa. Sitten talouteni alkaa rullata kunnolla.
Kommentit (22)
Kiitos! Olen ihmeissäni ettei yhtään nega kommenttia :) Ap
Toivottavasti pysyt samassa tilanteessa jatkossakin, ettei velkaa ole. Isosti Onnea 👏
Oli velkaa siis 20000 ulosotossa. Ap
Onneksi olkoon! Olet esimerkki muille, että kun jaksaa hoitaa velkaa pois voi sen taakan saada selästään jossain vaiheessa!
Olen kateellinen. Mulla on vielä noin kaksi vuotta jäljellä velkojen maksua.
Ooo varmaan ihana tunne! Mulla vielä muutama vuosi tuota päivää odotellen.
Hyvä! Sitten vaan puskuria keräämään. Se on ihana tunne, kun kertyy vara-rahastoa. Avaa erillinen tili, minne säästät, etkä koske siihen arjen raha-asioissa. Aloita vaikka pienillä summilla.
Onnea sinulle, hieno suoritus! Mulla tuo hetki tulee olemaan ensi kesänä. En malta odottaa.
Onnea kovasti. Tuli hyvä mieli ihanista kommenteistakin. Se on harvinaista täällä🙂
Upeaa! Onnea. Tiedän kokemuksesta, miltä sinusta tuntuu.
Onnea! Olet tehnyt kovan työn. Itsellänikin on toivottavasti vielä tuo päivä edessä - en ole ulosotossa, mutta velkaa on yli 8000e kulutusluottojen ja luottokorttien muodossa. Toivon saavani ne maksettua ensi vuoden loppuun mennessä. Isoimmista pikavipeistä olen jo päässyt eroon, verlkaa oli yhteensä n. 20 000e.
Ei muuta kuin lisää velkaa, nyt kun osaat hoitaa asiasi, muutat Espooseen ja ostat uudella kortilla HurjaHansenit päälle ja bimmerin alle, voit sitten siellä Suvelan kukkuloilla leuhkana mönkiä.
Sitä ne muutkin tekee.
Voi onnea! Itselläni on vielä 5v maksettavaa, mutta joskus se velaton päivä koittaa minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Oli velkaa siis 20000 ulosotossa. Ap
Olet kyllä mestari. Onnea ja nyt on aika nauttia elämästä, kun energia ei mene taloushuoliin. Onnea!
Onnea! Vapaus, huojentuneisuus ja kiitollisuus varmaan pukkaa pintaan :)