Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?
Uskotko että seksisuhde ilman tunteiden tuloa on mahdollista?
Voit myös kertoa omia kokemuksia tai perustella muuten. Olisi mukava kuulla muidenkin ajatuksia.
N34
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se on mahdollista, mutta ei omalla kohdallani. En ole ikinä harrastanut seksiä ilman rakkautta enkä tule sitä jatkossakaan tekemään. Jokaisen henkilökohtainen ja oman arvomaailman mukainen ratkaisu, joka ei kuulu muille
Miehet eivät tajua tätä ja pyrkivät koko ajan saamaan seksiä, vaikka nainen ei olisi rakastunut vielä.
Miksi sitten menette sänkyyn ekana iltana, jos tunteita pitää olla? Eihän siinä ajassa voi vielä tuntea henkilöä?
Ihan sontapuhetta. Jos mies on tykästynyt ja tosissaan kiinnostunut naisesta niin seksin ajattelu oikeastaan vähenee ja menettää merkityksensä.
Silloin on kyse jostain paljon suuremmasta kun seksin jyystämisestä.
Saahan sitä sanoa, että tunteita ei synny, mutta se on potaskaa. Se halukin on tunne, jota ei kaikkien vastaantulevien kanssa synny. Jos puhutaan puhtaasti ihastumisesta, sekin on aina mukana halusi sen huomata tai ei. Kyllä ihminen on ihastunut, jos hän seksisuhteessa on, se ei toki tarkoita sitä, että lähtisi ”oikeaan” parisuhteeseen ihmisen kanssa. Ilman ihastumista sen seksin hakisi eri ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se on mahdollista, mutta ei omalla kohdallani. En ole ikinä harrastanut seksiä ilman rakkautta enkä tule sitä jatkossakaan tekemään. Jokaisen henkilökohtainen ja oman arvomaailman mukainen ratkaisu, joka ei kuulu muille
Miehet eivät tajua tätä ja pyrkivät koko ajan saamaan seksiä, vaikka nainen ei olisi rakastunut vielä.
Miksi sitten menette sänkyyn ekana iltana, jos tunteita pitää olla? Eihän siinä ajassa voi vielä tuntea henkilöä?Ihan sontapuhetta. Jos mies on tykästynyt ja tosissaan kiinnostunut naisesta niin seksin ajattelu oikeastaan vähenee ja menettää merkityksensä.
Tämä ajatus on häiritsevän perverssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten menette sänkyyn ekana iltana, jos tunteita pitää olla? Eihän siinä ajassa voi vielä tuntea henkilöä?Ihan sontapuhetta. Jos mies on tykästynyt ja tosissaan kiinnostunut naisesta niin seksin ajattelu oikeastaan vähenee ja menettää merkityksensä.
Monella seksi ei ole jyystämistä ja silloin tunne on aina mukana. Huono seksi ei tietenkään synnytä mitään fiiliksiä, mutta ei jyystösuhde ole seksisuhde.
On se nykyään monille, mutta minulle se ei ole mahdollista. En voi kuvitellakaan harrastavani ns. yhden yön juttuja joidenkin naisten kanssa enkä muutenkaan ole sellainen, että pystyisin seksiin "tosta vaan" -periaatteella. Kyllä minun täytyy tuntea toinen ensin edes muutaman kuukauden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tarvitsee seksiin vähintään kiihottumisen tunteen, nainen ei.
Ketä kohtaan miehellä on tunteita itsetyydyttäessä? Omaa kättään?
Minulla ainakin on silloin tunteita monia ystävänaisiani kohtaan, tosin ei heitä kaikkia samalla kerralla vaan jotakuta tiettyä.
Mä en voi harrastaa edes yhdenillanjuttuja, koska olen liian hurmaava persoona. Naiset ihastuu varmasti vaikka sängyssä olisin täydellinen pettymys.
Joo kolme vuotta ollut nyt seksisuhteessa eikä ole sellaisia tunteita, että toiseen rakastuisi ja haluaisi tästä jotain enemmän. Siis tosi mukavaa on yhdessä ja seksi on parempaa kuin eksän kanssa.
Kukaan ei ilman tunteita ja tykkäämistä ala seksisuhteeseen. Mutta ne tunteet eivät ole romanttisia tunteita välttämättä, vain tykkäämistä.
Seksisuhde voi parhaiten onnistua, jos siitä karsitaan kaikki ylimääräinen ympäriltä. Eli ei keskusteluita (muusta kuin seksistä), yhteydenotot vain seksin sopimista varten. Ei netflix iltoja, ei yhdessä nukkumista, ei halailua, ei puhetta. Kun toinen astuu ovesta ulos, hän lakkaa olemasta sinulle sillä hetkellä.
Pidempään jos jatkuu niin hyvä seksi tuo vähintään kiintymyksen ja huono vitutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä sanoa, että tunteita ei synny, mutta se on potaskaa. Se halukin on tunne, jota ei kaikkien vastaantulevien kanssa synny. Jos puhutaan puhtaasti ihastumisesta, sekin on aina mukana halusi sen huomata tai ei. Kyllä ihminen on ihastunut, jos hän seksisuhteessa on, se ei toki tarkoita sitä, että lähtisi ”oikeaan” parisuhteeseen ihmisen kanssa. Ilman ihastumista sen seksin hakisi eri ihmisiltä.
Ei se halu välttämättä siihen henkilöön kohdistu - joskus se on vain halua saada seksiä ja halu saada tyydytys. Toinen on sitten sopivasti paikalla.
Kyllä, on mahdollista. Toinen on silloin kuin seksilelu, jota hyödyntää.
Miksei saisi olla tunteita? Ei tunteen tarvitse olla "OOH AAH RAKASTAN HALUAN NAIMISIIN" vaan "uuh ompa komea muna/pi**u, onpa ton kanssa kiva nu$$ia"
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt ensin tietäisi mitä tunteita tässä tarkoitetaan.
Itselläni on ollut nyt kolmatta vuotta seksisuhde eronneen miehen kanssa, emmekä kumpikaan halua mitään muuta.
Sen verran tässä nyt sentään tunteita on että pidämme toisistamme, emmehän näinkin kauaa olisi muuten jaksaneet jatkaa. Mitään sen syvempiä tunteita ei kummankaan puolelta ole, kuin esim. hyvillä ystävilla on toisiaan kohtaan.
Hän on erittäin mukava ja olin onnekas että törmäsimme. Harvinainen mies joka ei ole mustasukkainen eikä yritä sitoa eikä kontrolloida. Meillä on molemmilla täysi oikeus tavata myös muita jos haluamme.
Emme ole luvanneet toisillemme yhtään mitään. Itse en ole tuntenut tarvetta hakea seksiä muualta, hänestä en tiedä mutta ei ainakaan säännöllisesti.
Tapaamme joko hänen kotonaan tai minun kotonani . Saatamme käydä ulkona yhdessä, syömässä ja noin, sekä ehkä risteilyllä.
Aika näyttää mitä tapahtuman pitää. Sitä en sure enkä mieti. Joka tapauksessa aion visusti sinkkuna pysyä.
Niin että kyllä tässä tunnettakin on pelissä, eräänlaista kiintymystä joka syntyy kun kohtaa ihmisen jonka kanssa viihtyy ja on yhteistä. Mutta samanlaista kiintymystä tunnen myös parasta ystävääni kohtaan jonka kanssa olemme tunteneet 16-vuotiaista.
Itsellä on täsmällään samanlainen kuvio. Osaan olla onnellinen myös siitä, että olen tälläiseen suhteeseen löytänyt miehen, joka on todella hyvä sängyssä. Olen ollut aika monen miehen kanssa ja tiedän että harvassa on ne, jotka todella hyvin osaavat tyydyttää. Kerran kun löytää sopivan niin ei kannata irti päästää. Kerran tässä eletään niin paras nauttia niin maksimaallisesti kuin pystyy.
Itse olen introvertti insinööri nainen ja en tykkää sitoutua, tarvitsen paljon omaa rauhaa. Itselläni on seksisuhde samanlaiseen mieheen ja ollaan molemmat sovittu ettei muita kuitenkaan tavata. Seksi on erittäin hyvää ja se riittää minulle. Romanttisia tunteita ei ole mieheen syntynyt. Koen itseni onnekkaaksi kun voin milloin vaan soittaa komealle miehelle ja tiedän että hän osaa minut tyydyttää kerta toisensa jälkeen. Mistään muusta ei jutellakkaan edes. En kaipaa seurustelusuhdetta kenenkään,
Uskon. Olen ollut seksisuhteessa nyt vuoden sen jälkeen kun erosin. Komea mies joka osaa tyydyttää minut täysin. Hänellekkin asia käy eikä ole yrittänyt omia minua. Parasta seksiä mitä olen koskaan saanut.
Kyllähän noita muutamia nuorena oli. Silloin kun eniten himotti niin oli pakko olla joku tälläinen kuvio tai olisi tullut hulluksi silloin kun ei seurustellut.
N50
Varmasti riippuu ihmisestä, mutta mun kohdalla ei toiminut. Pientä kiinnostusta tuli melkein aina sitä tyyppiä kohtaan, jonka kanssa oli harrastanut seksiä. Toki oli tapauksia jotka ällöttivät jälkeenpäin ja itseinho kasvoi, että johonkin "limanuljaskaan" upottautunut.
Nykyisin olen onnellisesti naimisissa ja perhettä perustamassa miehen kanssa, jonka kanssa piti olla pelkästään seksisuhde ja seksin merkeissä alussa nähtiinkin. Tunteita ei pitänyt tulla kummallekaan, mutta niin vain tuli. Hyvä näin.
Uskon. Ei minulla ja toisella osapuolella mitään sen kummempia tunteita ole seksissä. Tosin harrastankin maksullisia ja se on heille työtä, jossa joka päivä uusi naama. Orgasmi on orgasmi, seksi seksiä, ei rakkautta. Toisten kanssa suudellaan ja toisten kanssa ei. Enemmän se suutelu intiimimpää siitä seksistä tekee, ainakin omalla kohdallani.
Kyllä siinä on ensin tutustuttu toiseen pitempi aika ja sitten jossain vaiheessa siirrytty seksiin. Viikoista ja kuukausista puhutaan, ei yhdestä illasta. Tarkoitin kommentillani ihan sitä periaatetta, että seksi kuuluu vain suhteisiin, joissa on mukana rakkaus ennen seksiä. Jonnet ei ehkä ymmärrä kaltaisini kalkkiksia. Kolmen kanssa seksiä, lyhin suhde 7 vuotta