Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:08"]
Ex oli erittäin ihastunut minuun, mutta itse en tuntenut häntä kohtaan lainkaan fyysistä vetovoimaa. Sen vuoksi hänen kanssaan olikin niin helppoa olla, ei minkäänlaista seksuaalista jännitettä tai perhosia vatsanpohjassa. Oli kuin olisimme aina tunteneet, niinkuin Violakin kuvaili.
Voihan olla, että Violalle vielä niitä tunteita kehittyy, mutta oma suhteeni läsähti juuri siihen kun mies tuntui aina pikemminkin veljeltä kuin kumppanilta, ja loppujen lopuksi suhdekin oli pelkkää kämppäkaveruutta.
[/quote]
Välttämättä omat kokemuksesi eivät kuitenkaan ole sovitettavissa toisen ihmisen tarpeisiin ja motiiveihin. En tiedä, onko totta, että Viola ei ole koskaan aiemmin seurustellut, kuten täällä on joissain viesteissä mainittu, mutta jos näin on, niin voihan se johtua juuri siitä, että hän ei sinun laillasi janoa niitä perhosia vatsassa ja vahvaa seksuaalista jännitettä, joka vetää jotkut muut ihmiset pariutumaan salamavauhtia esim. jos edellinen suhde on lähtenyt alta. Ehkä Viola siis on onnellinen suhteesta juuri sellaisena kuin mitä se ohjelman perusteella näyttää "nyt" olevan. Kyllähän hän ainakin on puhunut ohjelmassa hyvin positiivisesti Esasta.
Vähän ot, mutta tekeepä hyvää lukea näitä kommentteja! Itselläni on jokseenkin samankaltainen tapailutilanne kuin Ollilla ja Miialla - olen epävarma, vakuuttelua kaipaava, nopeasti (ja kovaa) ihastuva mutta mies on varovainen, haluaa ottaa iisisti, näyttää kiinnostuksensa mutta ei tahdo tehdä hätiköityjä päätöksiä mistään. Kommenttinne Miiaa kohtaan laittaa kyllä itseänikin ajattelemaan ja vähän jarruttelemaan ja antamaan tilaa. Kiitos siis niistä ;)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:17"]
Yleensä hyvään pukeutumiseen kuuluu myös jonkinlainen ajan hermolla pysyminen (eikä nyt vedetä tähän mitään vintagetyyliä tms. mukaan, se on asia erikseen). Monet jumiutuvat johonkin teinityyliin tai siihen, mikä näytti hyvältä ehkä 20 vuotta sitten. Ei osata tai uskalleta mennä eteenpäin ja muuttua. Ja tietenkin miehet pelkäävät sitä, että muut (miehet) leimaavat.
[/quote]
Ajan hermolla pysyminen on haastavaa, kun ikää tulee lisää, koska ainakin tällä hetkellä muoti tarkoittaa pitkälti hyvin pinkeitä slim fit-vaatteita, jotka eivät yksinkertaisesti istu "kypsempään" vartaloon nätisti, vaan näyttävät helposti makkarankuorilta.
Iltalehdessä nyt juttu tämän illan jaksosta http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1422931324020.html?pos=ok-nln Jussia ahdistaa asuminen kerrostalossa.. ehkä siihen ahdistukseen vaikuttaa sekin, että hän ei tykkää Piiasta, ei pelkkä asumismuoto ole syypää. Mutta minä oikeasti ihmettelen sitä Piian asennetta, että hän ei voinut mitenkään mennä Mäntsälään Jussin omakotitaloon? Matka Helsinkiin kuitenkin sujuisi tunnissa junalla, ja lisäksi voisi ajatella, että kustannustoimittajan töitä voisi tehdä välillä etänäkin? Ja sitten jos on tusosa vielä kesälomallakin (ainakin välillä?) niin lomallahan se olisi kivakin vaihtaa maisemaa vaikka edes viikoksi? Tutustua sen toisen elinpiiriin jne.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:37"]
Iltalehdessä nyt juttu tämän illan jaksosta http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1422931324020.html?pos=ok-nln Jussia ahdistaa asuminen kerrostalossa.. ehkä siihen ahdistukseen vaikuttaa sekin, että hän ei tykkää Piiasta, ei pelkkä asumismuoto ole syypää. Mutta minä oikeasti ihmettelen sitä Piian asennetta, että hän ei voinut mitenkään mennä Mäntsälään Jussin omakotitaloon? Matka Helsinkiin kuitenkin sujuisi tunnissa junalla, ja lisäksi voisi ajatella, että kustannustoimittajan töitä voisi tehdä välillä etänäkin? Ja sitten jos on tusosa vielä kesälomallakin (ainakin välillä?) niin lomallahan se olisi kivakin vaihtaa maisemaa vaikka edes viikoksi? Tutustua sen toisen elinpiiriin jne.
[/quote]
Esa asuu Aleksis Kiven kadulla, Pia Kalasatamassa. Olli ja Miia pusutteli tämän päiväistä jaksoa mainostavassa ennakkoklipissä mielestäni Vallillassa Paavalin kirkon kupeessa eli heidän kämppänsä mahdollisesti siellä? Nämä paikat ovat vain muutaman kilometrin päässä toisistaan. Kai se on ollut vaan logistisesti helpompaa, että kuvauspaikat pysyvät Helsingissä?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 03:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:08"]
Mulla tulee Esan ja Violan suhteesta tähän mennessä väistämättä mieleen oma suhteeni exäni kanssa.
Ex oli erittäin ihastunut minuun, mutta itse en tuntenut häntä kohtaan lainkaan fyysistä vetovoimaa. Sen vuoksi hänen kanssaan olikin niin helppoa olla, ei minkäänlaista seksuaalista jännitettä tai perhosia vatsanpohjassa. Oli kuin olisimme aina tunteneet, niinkuin Violakin kuvaili.
Voihan olla, että Violalle vielä niitä tunteita kehittyy, mutta oma suhteeni läsähti juuri siihen kun mies tuntui aina pikemminkin veljeltä kuin kumppanilta, ja loppujen lopuksi suhdekin oli pelkkää kämppäkaveruutta.
[/quote]
Samoin! En ymmärrä sitä hehkutusta "rakastuneimmasta parista". En huomaa Violan osalta mitään tunteita, Esan ollessa siirappinen Violankin edestä.
[/quote]
Siis jotain mätää tuossa Violassa tai oikeastaan hänen käyttäytymisessään Esaa kohtaa on! Kai se on sitä, kun ei vielä oikein tunne toista ja ehkä sen vuoksi hieman arkailee ja ujostelee? Ehkä pohjaan myös omiin kokemuksiin. Jos toisen vuoksi ei ole sukat pyörinyt jalassa, olen vähän himmaillut ja käyttäytynyt sillälailla oudon etäisen läheisesti :D Tai siis esim. Viola ei katso Esaa kovin pitkään silmiin, kun taas Esa varmaan tuijottelisi Violaa silmiin senkin edestä ja vaikuttaa rakastuneelta jopa. Siinä sohvallakin kun istuivat viime jaksossa, Viola jotenkin pälyili Esaa. Katsoo Esaa hetken, sitten laskee katseensa ja katsoo johonkin muualle. Sanoi kyllä todella kivasti Esasta, mutta mullakin on kutina, että ei vaan vielä ole oikein lähtenyt varsinkin fyysisellä puolella toi suhde käyntiin. Violan puolelta.
[/quote]
Violahan ei ollut aiemmin kai ollut vakavammassa/pidemmässä parisuhteessa. Tilanne on sille niin totaalisella tavalla uusi, että se ei vaan "osaa" olla? Ei ole tottunut siihen, että siinä vieressä on joku ja vielä kokoajan? :)
Sormus puuttuu Miialta kuvassa :o Ovatko sittenkin eronneet??
Minäkin kiinnitin huomiota siihen, että sormus puuttuu tuossa kuvassa Miialta http://instagram.com/p/yjk18ax9Eo/?modal=true.. mutta toisaalta voi olla ihan tahallista huijaamista. Tuo kuva kuitenkin on otettu heidän yhteisessä asunnossaan Espoossa, nimittäin ikkunassa heijastuu keittiö, ja sama ruskea pikkulaattainen keittiö näkyy Ollin yhdessä instakuvassa, tässä http://instagram.com/p/xq5NL-ingK/?modal=true
Hauska, tuo sama keittiö näkyy tässä Miian kokkauskuvassa http://instagram.com/p/v6DusvR9EN/?modal=true , ja kommentteja kuvaan on tullut Violalta ja Pialta :) Ilmeisesti tuotantoviaheessa nuo kaikki on tutustuneet toisiinsa? Ihan hyväkin varmasti, on jotain vertaistukea kun onhan tuo tosi erikoinen tilanne. Jäin vain miettimään, että mikä tuo öljyjuttu nyt sitten on.. onko tallentunut kameroihin jonkun parin kinastelu siitä, että mikä on oikeaa/parasta öljyä ruuanlaittoon?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:07"]
"Floristilta vaaditaan kasvituntemusta, teoriatiedon soveltamiskykyä, käsityötaitoa, kustannustietoisuutta sekä asiakaslähtöistä palvelua" on tuo nyt enemmän kuin kukkakimppujen sitominen ja ehkä tilausten tekeminen..
Taiteellista silmää vaaditaan, kykyä kohdata ihmisiä elämän isoissa tapahtumissa (häät, hautajaiset)..
Minäkin "loukkaannun" on trendikästä tai ei jos mitä tahansa ammattia aiheetta väheksytään. Etenkin kun vertaukohtana on suorastaan akateemisia opintoja vaatinut ala :D
Olen itse YTM eli ei mitenkään kolahtanut henkilökohtaisesti vaikka sitähän tietysti ensimmäisenä epäilään.
[/quote]
"Taiteellista silmää vaaditaan, kykyä kohdata ihmisiä elämän isoissa tapahtumissa (häät, hautajaiset).."
No varmasti noita taitoja tarvitaan kaikilla visuaalisilla aloilla, joissa neuvotellaan asiakkaiden kanssa.. ksinkertainen asia, joka ei parane sillä, että luetellaan työn koko sisältö.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:15"]
"Floristilta vaaditaan kasvituntemusta, teoriatiedon soveltamiskykyä, käsityötaitoa, kustannustietoisuutta sekä asiakaslähtöistä palvelua" on tuo nyt enemmän kuin kukkakimppujen sitominen ja ehkä tilausten tekeminen..
Taiteellista silmää vaaditaan, kykyä kohdata ihmisiä elämän isoissa tapahtumissa (häät, hautajaiset)..
Minäkin "loukkaannun" on trendikästä tai ei jos mitä tahansa ammattia aiheetta väheksytään. Etenkin kun vertaukohtana on suorastaan akateemisia opintoja vaatinut ala :D
Olen itse YTM eli ei mitenkään kolahtanut henkilökohtaisesti vaikka sitähän tietysti ensimmäisenä epäilään.
[/quote]
"Taiteellista silmää vaaditaan, kykyä kohdata ihmisiä elämän isoissa tapahtumissa (häät, hautajaiset).."
No varmasti noita taitoja tarvitaan kaikilla visuaalisilla aloilla, joissa neuvotellaan asiakkaiden kanssa.. ksinkertainen asia, joka ei parane sillä, että luetellaan työn koko sisältö.
[/quote]Mikä tarve jollakulla nyt on vähätellä floristeja? Mulla on ystävä joka on floristi ja yrittäjä. En kehtaisi sanoa hänelle sinun vai teidän sanomisianne kun olen sivusta seurannut mitä se oikeasti on. Onko se edes oleellisin asia tässä ketjussa, antakaa jo olla..
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:09"]
Onpas melkoinen uusi pörrötakki Miialla, mitä mieltä muut on? http://instagram.com/p/yjk18ax9Eo/?modal=true Minusta ehkä vähän teinimäinen, mutta toisaalta sopii hyvin kantajalleen. Miia näyttää ennen kaikkea tosi onnnelliselta tuossa kuvassa, ja se aina kaunistaa sekä ihmisen että vaatteen.
[/quote]
Niin, kuvahan on melkein salaa onnen hetkellä napsaistu kuten kaikki instakuvat.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:21"]
[/quote]
[/quote]Mikä tarve jollakulla nyt on vähätellä floristeja? Mulla on ystävä joka on floristi ja yrittäjä. En kehtaisi sanoa hänelle sinun vai teidän sanomisianne kun olen sivusta seurannut mitä se oikeasti on. Onko se edes oleellisin asia tässä ketjussa, antakaa jo olla..
[/quote]
Ai, mitä et kehtaisi sanoa hänelle? Että hänen työnkuvaansa kuuluu kukka-asettelujen suunnittelu ja valmistaminen ja asiakastyö? Todella omituista.
Voisiko tää kukkakauppajauhanta oikeasti jo loppua.. ei kuulu tähän ketjun aiheeseen millään tavalla. Ärsyttää vaan. Enkä ole 1330 eli minulta on turha penätä mitään, haluan vain et palattaisiin varsinaiseen aiheeseen.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:21"]
[/quote]
[/quote]
Hyvänen aika, bussikuski ajaa bussia, siivooja siivoaa, myyjä myy ja floristi sitoo kukkia. Tämä nyt on täyttä faktaa, vaikka kaikkien noiden työhön kuuluu muutakin. Miksi ihmeessä sinä loukkaannut toisen puolesta tällaisesta asiasta, jossa ei ole kerrassaan mitään loukkaantumista? Tuntuu, että sinä häpeät sitä, että ystäväsi on "vain" floristi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:38"]
mialle on selvästi puhjennut anoreksia. Sääli, oli niin kaunis pulleampana, nyt ihan kuihtuneen näkönen.
http://instagram.com/p/vZH2mUR9EP/?modal=true
[/quote]Sivua ei löytynyt.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:49"]
mialle on selvästi puhjennut anoreksia. Sääli, oli niin kaunis pulleampana, nyt ihan kuihtuneen näkönen.
[/quote]No ei löytynyt minunkaan kokeillessani. Et miksi alapeukku?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:49"]
[/quote]No ei löytynyt minunkaan kokeillessani. Et miksi alapeukku?
[/quote]
Miia kieltämättä näyttää erittäin hoikalta viimeisimmissä kuvissa, esim tässä http://instagram.com/p/yby5Gax9Hn/?modal=true Ehkä on ollut stressiä tuon ohjelman myötä, monethan reagoi siten että menettää ruokahalunsa. Ja huomasin siinä pörrötakki-kuvassa, että takki oli merkiltään Hollister. Ne Hollisterin vaatteet on todella pieniä, sopivat lähinnä teineille ja malleille.. se Hollisterin omistaja oli todennut, että haluaa vaatteidensa olevan vain hoikkien päällä joten eivät valmista lainkaan isoja kokoja.. L on isoin koko ja sekin tosi pienellä mitoituksella..
Täällä on kunnon salapoliisitouhua :D "ruskea pikkulaattainen keittiö"
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:51"]
Violan instagrammissa on kuva, jossa näkyy Esan jalat sohvalla koirien ympäröimänä. Jee.
[/quote]
Onko Esan jalassa tatska, josta tunnistaa Esan jalaksi?