Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
2741/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä vähän hämmentynyt siitä, että jotkut ihmettelee miten Miia on _huolinut_ Ollin. Olli haukuttu rumaksi ja lyhyeksi. Ja tuo Miia haastattelukin ihmetyttää kun puhuu kuin Olli olisi ollut rumempi kuin odotti. Häh?

Mulla itselläni kun oli aivan päinvastaiset ajatukset. Ajattelin että Miia oli huonomman tasoinen kuin Olli. Miialla iso tribaalitatska, toisessa kädessä toinen käden ympäri menevä ja kliseinen tribaali. Ihan ok naama, mutta selvästi vanhemman näköinen kuin Olli. Olli oli tosi nuorekas ja komea.

Oikeastiko muka teidän mielestä Olli oli huonompi kuin Miia ja Miia kuuluisi kauneimpaan 10%:iin maailmassa?

Vierailija
2742/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne hääyön tapahtumat selviä pääpiirteittäin ensi jaksossa. Ainakaan amerikkalaisessa versiossa ei yhtään peitelty, milloin konsummaatio tapahtui tai ei tapahtunut. Tulee muoten noista Piasta ja Jussista tosi paljon mieleen sen version eronnut pari. Vanhempi uranainen, joka ei oikein pysty olemaan oma itsensä ja nuorempi mies, josta selvästi paistaa, ettei morsian ole mikään unelmien täyttymys. Jännä nähdä, miten heidän suhteensa etenee. Jussi vaikutti kyllä todella vakavalta koko hääjuhlan ajan. En sitten tiedä iskikö todellisuus niin kovaa päin pläsiä, että meni aika sitä sulatellessa. Pia oli selvästi vielä suojamuurin takana.

Miia ja Olli on tosi söpöjä yhdessä, tosin minua vähän ärsyttää Miian lapsekkuus. Tatskat pilasi häälookin. Kemiat kuitenkin kohtasi, mikä on tärkeintä. En oikein ymmärrä tuota Ollin hehkutusta. Ihan kiva tyyppi, mutta jotenkin niin suomalaisen vähäsanainen ja jäykkä. Huono on miesten taso Suomessa, jos tuo on joku unelmien sulhanen.

Suloista, kuinka ihastunut Esa oli ensihetkestä lähtien. Viola vähän varovainen, mutta eiköhän hänkin pian rentoudu. Minun makuuni Esa on vähän liian nörtähtävä, mutta Violan mielipidehän se merkitsee. Ehkä sydän on kultaa. Toivon heille parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/4307 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Jussista jonkinlaiset narsisti-fibat. Toivottavasti olen väärässä.

T:Narsistin uhri

Vierailija
2744/4307 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo suorastaan yliluonnollista tuo Miian ja Ollin yhteensopivuus. Kotona valmistautuessa Olli tuumaa, että varmaan morsiamella on jännää kans ja että kun naisilla pitää olla meikki ja kampaus kunnossa jne. niin niitä jännittää sekin.. JA sitten leikataan suoraan morsio Miiaan, joka istuu närppimässä hedelmiä ja toteaa että hetkeksi katosi jännitys kun piti siihen meikkaamiseen pistää kaikki huomio :)  Suorastaan käsittämätöntä jotenkin. Match made in heaven?

Vierailija
2745/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä Miiasta, hieman ilkeän näköinen ja se hymy ei vaan ole mikään kovin kaunis, vähän tulee mieleen joku jyrsijä. Mut Piiasta tuli mun mielestä meikattuna aika "suttuisen" näköinen eilinen mitään raskasta meikkiä hänelle laittais. Ne ilmeikkäät silmät ei pääse oikeuksiin sillä tavalla. Joku kevyt, raikas meikki ja kulmien tuunaus olisi hänelle eduksi.

Anteeksi täältäkin.

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:32"]

Tässä tapojeni vastaisesti pohdintaa ohjelman ihmisten ulkonäöstä:

Miia ei mun mielestä ole kovin kaunis. Jos hän lihoo, niin posket taitavat kasvaa kovasti. Ja kasvot/ilme on jotenkin ilkeä. Itse pidin Violaa kauniimpana. Piia on luomukaunis. Jos hänelle laittaisi yhtä paljon meikkiä kuin Miialla on, ja keveämmän kampauksen ja kulmakarvat (ok, sen luomen voisi myös poistaa), niin hän olisi todella upea! 

Miehistä Esa on vähän naismainen ja huonohkot hampaat, mutta reippaan näköinen. Olli on ujolla tapaa oikein komea ja hurmaava. Jussi on aika tavallinen, ei sytytä.

Kiitos ja anteeksi.

[/quote]

Vierailija
2746/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa joo. Kuvittelin, että tässä linkissä keskusteltaisiin itse ohjelmasta, mutta ainakin loppukommentit käsittelevät ainoastaan naisten ulkonäköjen haukkumista. Täytyy olla itsellä todella kurja olla, että saa jotain tyydytystä muiden haukkumisesta nimettömänä.

Vierailija
2747/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Miia on huomattavasti paremman näköinen kuin Olli. Miialla on kauniit kasvot ja tosi hyvä kroppa. Tukkakin on nätti. Tosin Miialla on rumat tatuoinnit ja tosi paljon luomia (ne ovat aina rumia). Olli on vain niin tavis.

Vierailija
2748/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit muuttavat asumaan yhteen häämatkojen jälkeen, mitenköhän on se asuminen oikein on päätetty ja järjestetty? Ennakkoklipin mukaan ainakin Viola ja Esa näyttäisivät olevan Esan kämpässä (järkevää, sillä Violan kämppä oli 17,5 neliön yksiö, Esan paljon isompi). Miian asunto vaikutti aika pieneltä, mutta Ollin kämppää ei edes näytetty (asui tuolloin kai Jyväskylässä) mutta koska kuvausryhmän kulkeminen on kallista niin tuskin ne Miia ja Ollin sinne Jyväskylään muutti asumaan.. eli sitten ne ahtautui Miian asuntoon tai on vuokrattu joku väliaikaisratkaisu? Jussi asui Mäntsälässä, joten hän varmaan sitten muutti Piian kämpään Helsingissä?

Vierailija
2749/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä tämä osallistujien ulkonäön haukkuminen. Kun totuus on, että JOKAINEN noista oli keskiverto suomalaista paremman näköinen. Yksistään jo se,  että kukaan ei ollut ylipainoinen, tekee heistä varsin edustavia, ja minusta kaikilla oli kivat kasvonpiirteet kumminkin.

Vierailija
2750/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli mahtaa olla suurituloinen kun asuu nykyisin Espoon Westendissä. Tai sitten on varakkaasta perheestä, ei muuten nuorella jäppisellä oikein ole varaa westendissä asua.. Miia vaikuttaa bloginsa perusteella suht "high maintenance"- naiselta (merkkilaukkuja, matkustelua) joten ihan hyväkin jos olisi mies jonka kanssa ei tarvitse joka penniä laskea. Mikäli nämä nyt ovat yhdessä, Facen mukaan Miia asuu Helsingissä ja Olli Espoossa, mutta tuohan voi olla ihan tuotannon sanelema juttu.

Vierailija
2751/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sarjan lopuksi tulee jokin kooste pätkistä, joita ei mahtunut nyt mukaan! Olisi kiva esim. nähdä se Tuttu juttu-leikki, joka oli Miian ja Olin häissä, että miten ne vastaukset osui yhteen kun eivät tunteneet toisiaan ollenkaan :)

Vierailija
2752/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa, jos tulevissa jaksoissa olisi myös kommentteja osallistujien läheisiltä (perheenjäseniltä ja parhailta ystäviltä) siitä, että miten he näkevät tämän "parituksen", onko tullut onnistunut valinta vai ei. Kuitenkin ne läheiset minusta on niin hyviä näkemään, miten luonteenpiirteet käy yksiin jne. Ja voisi kuvitella, että noin erikoisessa tilanteessa myös se läheisten tuki suhteelle on tärkeää.

Vierailija
2753/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:35"]

Olisi ihanaa, jos tulevissa jaksoissa olisi myös kommentteja osallistujien läheisiltä (perheenjäseniltä ja parhailta ystäviltä) siitä, että miten he näkevät tämän "parituksen", onko tullut onnistunut valinta vai ei. Kuitenkin ne läheiset minusta on niin hyviä näkemään, miten luonteenpiirteet käy yksiin jne. Ja voisi kuvitella, että noin erikoisessa tilanteessa myös se läheisten tuki suhteelle on tärkeää.

[/quote]

Niin ovatkohan alunperin kysyneet läheisten mielipiteitä?

Vierailija
2754/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia ei ole Finnairilla vaan Flybella, joka ei ole ihan sama asia vaikkakin operoivat myös finskin koneita.

Vierailija
2755/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia ja Olli asuvat Espoossa yhdessä. Ihmetyttää vaan että Miia kuitenkin käyttää edelleen turkkilaisen ex miehensä sukunimeä...

Vierailija
2756/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:49"]

Miia on niin epätoivoinen, ripustautuva/yli-innokas, epävarma... Olisi enemmän cool. Myötähäpeä katsottavaa

[/quote]

Mun mielestä taas juuri päinvastoin - Miia on niin varma tunteistaan ja itsestään, ja mitä haluaa suhteen osalta tapahtuvan, että se saa Ollin epävarmaksi, kun aloite ei nyt olekaan hänen omissa käsissään. Määrätietoinen nainen siis pelottaa, ja nkun nättikin on vielä, niin Olli on tukalassa altavastaajan asemassa. 

Vierailija
2757/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi vaikuttaa mukavalta, mutta silmissä on jotain pelottavaa. 

Viola ja Esa, ohjelman nuorimmat ja silti kypsää pohdintaa. Oliko heillä kertaakaan mitään alkoholia nenän edessä? 

Vierailija
2758/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:14"]ei miia ollut kaunis: kummallinen hymy, alikehittynyt leuka, luisut hartiat, järkyt tatskat, kroppa täynnä luomia. Luonne oli mukava ja iloinen, kaveriainesta. Piia yritti liikaa, häneltä puuttuu viehätys voima kun oli niin jyräävä. Tunkkaisen näköinen ja semmoinen että on suhteessa melkonen päsmäri. Violalla kauniit silmät ja karismaa joka vetoaa miehiin mutta ei hän muuten erikoisen nätti ollut, iso nenä, lattanat kasvon piirteet. Mutta ainoa jolla oli karismaa
[/quote]

Huh, sanon suoraan että mulla ei pää ikipäivänä kestäisi lukea itsestäni tämmöistä. Toivottavasti tytöt kiertävät keskustelupalstat kaukaa!
Mikä saa ihmisen puhumaan toisista ihmisistä näin ilkeään sävyyn? Onko itselläsi kovin paha olla vai mistä moinen kumpuaa? En voi ymmärtää.

Vierailija
2759/4307 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:14"]ei miia ollut kaunis: kummallinen hymy, alikehittynyt leuka, luisut hartiat, järkyt tatskat, kroppa täynnä luomia. Luonne oli mukava ja iloinen, kaveriainesta. Piia yritti liikaa, häneltä puuttuu viehätys voima kun oli niin jyräävä. Tunkkaisen näköinen ja semmoinen että on suhteessa melkonen päsmäri. Violalla kauniit silmät ja karismaa joka vetoaa miehiin mutta ei hän muuten erikoisen nätti ollut, iso nenä, lattanat kasvon piirteet. Mutta ainoa jolla oli karismaa [/quote] Huh, sanon suoraan että mulla ei pää ikipäivänä kestäisi lukea itsestäni tämmöistä. Toivottavasti tytöt kiertävät keskustelupalstat kaukaa! Mikä saa ihmisen puhumaan toisista ihmisistä näin ilkeään sävyyn? Onko itselläsi kovin paha olla vai mistä moinen kumpuaa? En voi ymmärtää.

[/quote]

Toisten ihmisten ulkonäön ja laillisten tekemisten haukkuminen kertoo huonosta itsetunnosta.

Vierailija
2760/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa. Voi miksi ne tatskat... Muutoin puhtoiseen imagoon jää kuitenkin epäilys pleijeristä.