Itkikö joku muukin Reino- koiran kuolemaa?😢
Kommentit (29)
Mä en itkenyt vaan lähinnä tunsin vain onnellisuutta, että Reiska sai elää hyvän koiran elämän hyvässä rakastavassa perheessä.
Mulle on lapsesta asti lemmikkieläinten kanssa eläneenä ollut tärkeää, että lemmikit ovat olleet rakastettavassa kodissa elämänsä ajan. Ja se luopumisen tuska on vaikeaa aina, mutta luonnollista, että elävät vain lyhyen aikaa meidän kanssa.
Reiskalle kaikkea hyvää Reiskalle.
Millos se nyt on sitten kuollut? Tää Ellenin reino siis?
Justhan ne otti uuden pennunkin.
Hieno asia on se, että Reino sai viettää hyvän ja onnellisen elämän hyvässä ja rakastavassa perheessä. Todella hieno koira oli mitä sai nähdä tositeeveessä.
Et ole tosissasi. Itket jonkun julkkiksen rakkia. Eiköhän se maailma anna sullekin vähän parempaakin itkun aihetta, säästä kyyneleesi sinne.
Vierailija kirjoitti:
Reinohan ei tavallaan kuollut vaan lopetettiin. Jutussahan mainittiin etteivät halunneet Reinon kärsivän.
Näkyikö Reinon kärsimys siinä ohjelmassa, vai ilmaantuiko tuo Reinon kärsimys vasta uuden pennun myötä?
Alkaa otsikko jo itkettää. En tiedä mistä kyse. En halua itkeä.
Minulta tuli kyyneleet ja muistelin sitä iltasatu tilannetta, ihana Reino, Viljoo en ole vielä nähnyt.
ei ole viime viikkojen aikana ollut montakaan päivää ettei jokikunnas olisi otsikoissa, alkaisiko jo riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reinohan ei tavallaan kuollut vaan lopetettiin. Jutussahan mainittiin etteivät halunneet Reinon kärsivän.
Näkyikö Reinon kärsimys siinä ohjelmassa, vai ilmaantuiko tuo Reinon kärsimys vasta uuden pennun myötä?
Keho petti. Ei saanut enää peräpäätä ylös.
Joo, tuli itku. Minusta Reino oli aivan todella ihana koira. Hyvää matkaa Reino <3
En varsinaisesti sure eläimen kuolemaa. Monia olen saatellu 40 vuoden aikana sinne jonnekkin. Eläimen hoidan niin hyvin kuin pystyn, ovat äärimmäisen rakkaita mutta suurinta rakkautta on päästää irti kun sen aika tulee.
Ymmärrän, että suru on heille suuri.
Vaikka minulla on koira, surettaa vain koirien kuolema jotka tunnen. En edes kenen Reino on kuollut
Mitä enemmän opin tuntemaan ihmisiä, sitä enemmän rakastan koiraani.
Meillä koko perheen kanssa naurettiin makeasti ja Arto sanoi että hyvä kun kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Meillä koko perheen kanssa naurettiin makeasti ja Arto sanoi että hyvä kun kuoli.
Oppipahan olemaan!
Mä hain saikkua, koska Reino koira kuoli. Ei tarvitse olla oma koira, jotta voi surra. Kukaan ei voi tulla kertomaan mulle, mitä mä saan surra.
Jep