Itkikö joku muukin Reino- koiran kuolemaa?đą
MĂ€ itkin! HĂ€n oli niin symppis.đ
Kommentit (29)
MÀ en itkenyt vaan lÀhinnÀ tunsin vain onnellisuutta, ettÀ Reiska sai elÀÀ hyvÀn koiran elÀmÀn hyvÀssÀ rakastavassa perheessÀ.
Mulle on lapsesta asti lemmikkielÀinten kanssa elÀneenÀ ollut tÀrkeÀÀ, ettÀ lemmikit ovat olleet rakastettavassa kodissa elÀmÀnsÀ ajan. Ja se luopumisen tuska on vaikeaa aina, mutta luonnollista, ettÀ elÀvÀt vain lyhyen aikaa meidÀn kanssa.
Reiskalle kaikkea hyvÀÀ Reiskalle.
Millos se nyt on sitten kuollut? TÀÀ Ellenin reino siis?
Justhan ne otti uuden pennunkin.
Hieno asia on se, ettÀ Reino sai viettÀÀ hyvÀn ja onnellisen elÀmÀn hyvÀssÀ ja rakastavassa perheessÀ. Todella hieno koira oli mitÀ sai nÀhdÀ tositeeveessÀ.
Et ole tosissasi. Itket jonkun julkkiksen rakkia. EiköhÀn se maailma anna sullekin vÀhÀn parempaakin itkun aihetta, sÀÀstÀ kyyneleesi sinne.
Vierailija kirjoitti:
Reinohan ei tavallaan kuollut vaan lopetettiin. Jutussahan mainittiin etteivÀt halunneet Reinon kÀrsivÀn.
NÀkyikö Reinon kÀrsimys siinÀ ohjelmassa, vai ilmaantuiko tuo Reinon kÀrsimys vasta uuden pennun myötÀ?
Minulta tuli kyyneleet ja muistelin sitÀ iltasatu tilannetta, ihana Reino, Viljoo en ole vielÀ nÀhnyt.
ei ole viime viikkojen aikana ollut montakaan pÀivÀÀ ettei jokikunnas olisi otsikoissa, alkaisiko jo riittÀmÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reinohan ei tavallaan kuollut vaan lopetettiin. Jutussahan mainittiin etteivÀt halunneet Reinon kÀrsivÀn.
NÀkyikö Reinon kÀrsimys siinÀ ohjelmassa, vai ilmaantuiko tuo Reinon kÀrsimys vasta uuden pennun myötÀ?
Keho petti. Ei saanut enÀÀ perÀpÀÀtÀ ylös.
Joo, tuli itku. Minusta Reino oli aivan todella ihana koira. HyvÀÀ matkaa Reino <3
En varsinaisesti sure elÀimen kuolemaa. Monia olen saatellu 40 vuoden aikana sinne jonnekkin. ElÀimen hoidan niin hyvin kuin pystyn, ovat ÀÀrimmÀisen rakkaita mutta suurinta rakkautta on pÀÀstÀÀ irti kun sen aika tulee.
Vaikka minulla on koira, surettaa vain koirien kuolema jotka tunnen. En edes kenen Reino on kuollut
MitÀ enemmÀn opin tuntemaan ihmisiÀ, sitÀ enemmÀn rakastan koiraani.
MeillÀ koko perheen kanssa naurettiin makeasti ja Arto sanoi ettÀ hyvÀ kun kuoli.
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ koko perheen kanssa naurettiin makeasti ja Arto sanoi ettÀ hyvÀ kun kuoli.
Oppipahan olemaan!
MÀ hain saikkua, koska Reino koira kuoli. Ei tarvitse olla oma koira, jotta voi surra. Kukaan ei voi tulla kertomaan mulle, mitÀ mÀ saan surra.
Jep