Mitä kaikkea teet väärin vaikka tiedät mikä olisi oikein?
Itse olen nainen joka pyyhkii veskissä alapään alhaalta ylöspäin eikä ylhäältä alaspäin, vaikka tiedän että on toisin neuvottu.
Syön niin että haarukka on oikeassa kädessä ja veitsi vasemmassa.
Ajan karvat vastakarvaan, en myötäkarvaan.
Puristan finnit.
Muuta ei äkkiseltään tule mieleen. Miten teillä muilla? Mitä kaikkea teette väärin?
( Arvaan että alkaa kiistely siitä mikä yleensä on edes väärin, vaikka se ei ole tän keskustelun idea vaan se minkä itse kokee että on oppinut olevan väärin, ja tekee silti toisin. )
Kommentit (130)
Ajelen karvat pelkästään vedellä.
Kaivan korvia pumpulitikulla.
Pahimmat virheet omassa elämässäni:
Viina, laulu ja naiset.
Tai no alkoholin kulutus on ollut alle kaikkien keskiarvojen ja musiikkiin en ole eritysiesti laittanut rahaa. En ole osannut olla ilman naisia ja se on eniten elämääni haitannut asia.
M50
Heitän pois ostamieni kirjojen paperikannet, taitan sivun kulman kirjanmerkiksi, teen ilmaiseksi isojakin palveluksia välittämättä siitä saanko mitään takaisin.
Uitan sushit kunnolla soijakastikkeessa. Ja nigireistä nimenomaan sen riisipuolen.
*pyyhkii veskissä alapään alhaalta ylöspäin eikä ylhäältä alaspäin"
En nyt ihan tajunnut.
Liikun liian vähän, istun liian paljon. Syön joka päivä herkkuja ja ei niin terveellistä einesruokaa. En osaa pitää raha-asioista kunnolla huolta ja tuhlaan yli varojeni vaikka olen akateemisesti koulutettu. En ymmärrä ihmisten moraalia tai paremminkin sen puutetta. En ymmärrä mitä iloa ihmiset saavat alkoholista. Kaiken kaikkiaan koen epäonnistuneeni ihmisenä koska ajattelen että minun pitäisi muuttaa omaa ajatusmaailmaani liikaa jotta sopisin tähän yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajelen karvat pelkästään vedellä.
Kaivan korvia pumpulitikulla.
Ei siihen tarvi edes vettä. Ajaa myötäkarvaan kuivalla iholla, niin lähtee vallan hyvin karvat. Ei mene edes iho rikki ikinä näin.
En mene lääkäriin vaikka olisi jokin ongelma. En huollata autoa joka vuosi jos kilometrihuolto ei tule täyteen.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan tajunnut.
Niin, jos kakkabakteereja menee pimppalooran lähelle, niin tulee virtsatietulehdus. Tämä siis jos pyyhkii etupuolelta. Mä pyyhin kakan takapuolen kautta ja pissan etupuolta taputtelemalla. En vedä mitään.
Minäkin syön haarukalla ja veitsellä väärinpäin ja toivon ettei kukaan huomaa. Sitten jos pitää olla sivistyneessä joukossa niin syön oikeinpäin.
Kuten Jeesus opetti: "Miksi te ette jo itse ratkaise, mikä on oikein?" Luuk. 12:57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan tajunnut.
Niin, jos kakkabakteereja menee pimppalooran lähelle, niin tulee virtsatietulehdus. Tämä siis jos pyyhkii etupuolelta. Mä pyyhin kakan takapuolen kautta ja pissan etupuolta taputtelemalla. En vedä mitään.
Ei tämä selventänyt yhtään. Eikö nuo molemmat paikat ole alhaalla?
Nuukailen asioissa, vaikka se ei ole trendikästä ja välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan tajunnut.
No selventääkö tämä: Kuuluisi pyyhkiä niin että aloittaa pimpin yläosasta ja sieltä pyyhkii alaspäin, eikä niin että aloittaa sieltä alempaa ja pyyhkii kohti pompin yläosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan tajunnut.
No selventääkö tämä: Kuuluisi pyyhkiä niin että aloittaa pimpin yläosasta ja sieltä pyyhkii alaspäin, eikä niin että aloittaa sieltä alempaa ja pyyhkii kohti pompin yläosaa.
Mutta mikä on alaosa ja mikä yläosa kun koko paikka on alaspäin? En tajua.
Muijan mielestä teen kaiken väärin.
Olen oppinut tältä palstalta että:
syön maksamakkaraa väärin
pesen hiukset väärin
siivoan väärin
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut tältä palstalta että:
syön maksamakkaraa väärinpesen hiukset väärin
siivoan väärin
Miten hiukset pestään väärin?
En vaihda vuodevaatteita kahden viikon välein. Joskus menee helposti kuukausikin.