Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
Kamala lukea, kun aikuiset ihmiset arvostelee rumasti toisten ulkonäköä luomineen kaikkineen... Nämä oli kaikki nuoria tai hieman vanhempiakin, hyvin säilyneitä ja nättejä, tavallisia, fiksun oloisia ihmisiä. Harva uskaltaisi mennä näin naimisiin ja yllätyin siitä, miten hauska ohjelma tämä olikaan. Sympaattisia, hauskoja ja kauniita vihkitilaisuuksia! Violan asua moni moitti, mielestäni hyvin tyylikäs ja herkkä asu, joka sopi kantajalleen kuin nenä päähän! No, jos jotakin niin Mian asua hieman ihmettelin, mutta eiköhän se ole pääasia, että itse viihtyy asussaan. Mia vaikutti aidolta, omalta itseltään. Vaikka en näitä ketään tunnekaan. Niin ja Pian puheita osa moitti, mutta itselle jäi kuva sosiaalisesti taitavasta ja sanavalmiista ihmisestä tällasessa aika erikoisessakin tilanteessa... :D
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:37"]
Esan ja Ollin suutelusessiot saivat kyllä omankin vatsapohjan kipristelemään kun kemiat oli niin vahvat.
[/quote]
Oho mitä draamaa, missä välissä ne toisiaan ehti suutelemaan?
[/quote]
:-)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:17"]
Miia kuuluu parhaaseen 10% ulkonäöltään naisista. Sellainen jonka minä jätän baarissa huomiotta koska minulla ei olisi mahdollisuuksia.
[/quote]
Oikeesti?! Mitä ihmettä?! Mun arvio et ihan ok.
Piian ja Jussin ajatuksia ensikohtaamisesta: http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artikkeli/lyhyempi-kuin-olin-ajatellut-sulhasen-pituus-yllatti-ensitreffit-alttarilla-pian/4689660
Piialta ja Jussilta ei ole tainnut ylistyssanoja toisillensa irrota, kun kummankaan ensivaikutelmia toisesta ei ohjelmassa kuultu?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:20"]
Tuo Viola on kyllä todella kaunis, huh huh.
T:mies.
[/quote]
Onko oikeasti? Minusta Viola ei kyllä todellakaan ole mikään kaunotar.. nenä vähän erikoinen.. koukku. Ja näyttää paljon ikäistään vanhemmalta.
Ei sillä ettäkö sillä olisi jotain merkitystä. Hauska vaan huomata, kuinka erilaisia kauneuskäsityksiä ihmisillä on.
[/quote]
Niin, no minusta hänessä vaan on jotain todella lämmintä, jotain joka sykähdyttää. Kauniit silmät ja suloinen hymy, kaikenkaikkiaan säteilevä ja ihastuttava ihminen. Siinä ei paljon merkitse se täyttääkö joku nenä jotkut mallikriteerit vai ei.
[/quote]
Joo ei tarvitse loukkaantua. Itse vaan en pidä kauniina ja nimenomaan se nenä vaikuttaa suuresti tähän asiaan.
On kyllä herttaisen ja näitn näköinen, ei sillä.
Mun mielestä niin Jussi kuin Piiakin näyttivät olevan kiinnostuneita toisistaan. Viola näytti olevan pidättyvin, mutta tässä haastattelussa sanoi olleensa kyllä jo "ensitreffeillä" ihastunut, muttei vain osannut näyttää sitä kurjien kokemusten takia: http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-esa-ihastui-ensisilmayksella-tulipas-sielta-tyrmaavan-upea-ihminen/4689414
Esan ja Ollin suutelusessiot saivat kyllä omankin vatsapohjan kipristelemään kun kemiat oli niin vahvat.
[/quote]Esan ja Ollin suutelusessiot?!?! Miksi minä missasin ne? Milloin ne suutelivat?
;)
Ei kenenkään noista ulkonäössä ollut kauheeta vikka, ok. Eriasia miten natsaa pitemmän päälle Psykologilla ja maskeeralla. Onko miten jutun juurta.
Mun mielestä niin Jussi kuin Piiakin näyttivät olevan kiinnostuneita toisistaan. Viola näytti olevan pidättyvin, mutta tässä haastattelussa sanoi olleensa kyllä jo "ensitreffeillä" ihastunut, muttei vain osannut näyttää sitä kurjien kokemusten takia: http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-esa-ihastui-ensisilmayksella-tulipas-sielta-tyrmaavan-upea-ihminen/4689414
[/quote]
Toisin sanoen haarovälin ^^ :DD
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:08"]
Kamalasti on Jussia parjattu, mutta näytti siltä, että Jussi oli häissä enemmän läsnä ja oma itsensä. Piia puolestaan oli juurikin kuoressaan ja antoi vain pintaa.
[/quote]
Just näin. En tunnista noista haukuista sitä Jussia jonka itse näin tv:stä. Ja mun mielestä oli tosi nojoo se reagointi kun se blondi tuli utelemaan Jussin koulutusta! Miten joku voi olla noin tahditon!
[/quote] mikä oli Jussin koulutus?
Olli vaikutti joka äidin toivevävyltä, miksei Esakin.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:08"]
Kamalasti on Jussia parjattu, mutta näytti siltä, että Jussi oli häissä enemmän läsnä ja oma itsensä. Piia puolestaan oli juurikin kuoressaan ja antoi vain pintaa.
[/quote]
Just näin. En tunnista noista haukuista sitä Jussia jonka itse näin tv:stä. Ja mun mielestä oli tosi nojoo se reagointi kun se blondi tuli utelemaan Jussin koulutusta! Miten joku voi olla noin tahditon!
[/quote] mikä oli Jussin koulutus?
[/quote]
Kesken jäänyt amk.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:47"]
[/quote]
Onko oikeasti? Minusta Viola ei kyllä todellakaan ole mikään kaunotar.. nenä vähän erikoinen.. koukku. Ja näyttää paljon ikäistään vanhemmalta.
Ei sillä ettäkö sillä olisi jotain merkitystä. Hauska vaan huomata, kuinka erilaisia kauneuskäsityksiä ihmisillä on.
[/quote]
Niin, no minusta hänessä vaan on jotain todella lämmintä, jotain joka sykähdyttää. Kauniit silmät ja suloinen hymy, kaikenkaikkiaan säteilevä ja ihastuttava ihminen. Siinä ei paljon merkitse se täyttääkö joku nenä jotkut mallikriteerit vai ei.
[/quote]
Joo ei tarvitse loukkaantua. Itse vaan en pidä kauniina ja nimenomaan se nenä vaikuttaa suuresti tähän asiaan.
[/quote]
En loukkaantunut, perustelin vain miksi hän minun mielestäni on kaunis.
Piia vaikutti todella vaivaantuneelta. Hihitteli hermostuneesti, veti kuin jonkinlaista roolia koko ajan. Heitteli reteitä lauseita, esim. hääyöstä ja ruokaa otettaessa ja hääkakkua leikatessa. Kauhea suojamuuri päällä.
Tuli rehellisesti sanottuna mieleen, ettei kai tää 37 vuotias tyyppi ole vielä täysi kokematon ja neitsyt? Käyttäytyi ainakin kuin pikkutyttö, joka ei ole sinut itsensä kanssa eikä osaa olla "poikien" seurassa luonnollisesti... Onkohan Piia ikinä edes seurustellut vakavasti? Oli jo loppupätkissä melkoisessa tuiskeessa, esim. hotellihuoneessa. Tarvitsi ilmeisesti rohkaisua reilusti.
En itsekään syttyisi Jussille, mutta jotenkin kävi jo Jussia sääliksi. Jussi tuntuu olevan kuitenkin jonkin verran kokenut ja käyttäytyi aikuismaisesti.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:01"]
Piia vaikutti todella vaivaantuneelta. Hihitteli hermostuneesti, veti kuin jonkinlaista roolia koko ajan. Heitteli reteitä lauseita, esim. hääyöstä ja ruokaa otettaessa ja hääkakkua leikatessa. Kauhea suojamuuri päällä.
Tuli rehellisesti sanottuna mieleen, ettei kai tää 37 vuotias tyyppi ole vielä täysi kokematon ja neitsyt? Käyttäytyi ainakin kuin pikkutyttö, joka ei ole sinut itsensä kanssa eikä osaa olla "poikien" seurassa luonnollisesti... Onkohan Piia ikinä edes seurustellut vakavasti? Oli jo loppupätkissä melkoisessa tuiskeessa, esim. hotellihuoneessa. Tarvitsi ilmeisesti rohkaisua reilusti.
En itsekään syttyisi Jussille, mutta jotenkin kävi jo Jussia sääliksi. Jussi tuntuu olevan kuitenkin jonkin verran kokenut ja käyttäytyi aikuismaisesti.
[/quote] Piallahan on ollut kaksi pitkää suhdetta
Nyt täytyy sanoa, että harvoin tulee hymyiltyä ja iloittua näin paljon suomalaisen tv-ohjelman parissa. Jotenkin sitä vaan tuli koko ajan toivottua kaikille pareille hyvää koko ohjelman ajan. Outo tunnekuohu ohjelman takia. Ehdottomasti jatkoon.
[/quote]
Mä taas tykkään juuri tuollaisista hieman persoonallisista ominaisuuksista perusnätissä naamassa kuten kyseisen leidin nokka tai jonkun toisen vähän standardia isommat etuhampaat, tykkään. M
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En loukkaantunut, perustelin vain miksi hän minun mielestäni on kaunis.
[/quote]
That´s fine. No probleemo! :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:01"]
[/quote]
Pistin saman merkille. Ehkä siksi, että olen joskus ollut samantyylinen.
[/quote]
Oho mitä draamaa, missä välissä ne toisiaan ehti suutelemaan?