Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:16"]
No, ehkä on hieman vaikea avautua, jos huomaa, että mies ei ole sopiva...
[/quote]
Aika äkkiä (ja pinnalta) huomattu.
[/quote]
Ihan samaa tapahtuu vielä lyhyemmässä aikayksikössä ravintolassa. Pakit on varmat jo ennen kuin suuta ehtii avata :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:14"]
Piia vaikutti hiukan hemmotellulta isin tyttöseltä. En sano tätä pahalla, vaikutti ihan mukavalta, mutta en ole varma sopiiko ohjelmaformaattiin, jossa pitäisi kyetä olemaan läsnä, eikä varautunut. Itse en sopisi ko ohjelmaan juuri sen takia, että olisin taatusti todella varautunut. Olen sitä normaalistikin, vaikka en haluaisi! Piia ei ole ilkeyttään kuoressa ja epävarma, sen näen, hänestä haluaisi pitää, mutta "hän ei anna" itsestään ihan kybällä.
Olli ja Miia ja Viola ja Esa taas ovat superihania seurata..! Esä on ihan yhden nuoremman serkkuni näköinen!
[/quote]
No johtuisko tuo "rooli" ihan siitä, että ei ole kiinnostunut?! Kun ei natsaa, niin ei natsaa.
Asiantuntijoilta aivan vikatikki valita Pialle Jussi.
[/quote]
t. katkeran Piian ystävä. Kyllä sen näki, että ei kyennyt muuhun, eli heittäytymään tilanteeseen avoimesti. Ei tuollaiseen ohjelmaan voi lähteä asenteella että en avaudu jos ensivaikutelma ei heti säväytä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:16"] No, ehkä on hieman vaikea avautua, jos huomaa, että mies ei ole sopiva... [/quote] Aika äkkiä (ja pinnalta) huomattu. [/quote] Ihan samaa tapahtuu vielä lyhyemmässä aikayksikössä ravintolassa. Pakit on varmat jo ennen kuin suuta ehtii avata :)
[/quote]
No, ravintolassa ei olla sitouduttu siihen toiseen.
Esa on yllättäen ammatiltaan psykologi. Aivan ihana se "kaunein morsian mitä olen nähnyt"!
Tuo Viola on kyllä todella kaunis, huh huh.
T:mies.
[/quote]
Onko oikeasti? Minusta Viola ei kyllä todellakaan ole mikään kaunotar.. nenä vähän erikoinen.. koukku. Ja näyttää paljon ikäistään vanhemmalta.
Ei sillä ettäkö sillä olisi jotain merkitystä. Hauska vaan huomata, kuinka erilaisia kauneuskäsityksiä ihmisillä on.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:21"]
Jussi ja Pia ei näyttäny kummatkaan kovin ilosilta. :D
[/quote]
Etenkään Jussi. Elekielestä ja ilmeistä näki heti, ettei miellyttänyt. Tosin ei tullut yllätyksenä, eikös tuo sanonut olevansa nirppanokka. Sen lisäksi on vaikuttanut (kouluttamattomalta ja) ärsyttävältä.
[/quote]
Ei mun mielestä. Se ettei matchaa Piian kanssa ei ole hänen vika. Ei hänessä ole mitään vikaa.
Ei kenenkään ihmisen ole pakko tykätä toisesta ihmisestä, vaikka kuinka mentäis naimisiin telkkarissa.
Niinhän se Kiianmaakin sanoi, että jos rakkaus ei joidenkin viikkojen sisällä syty niin se ei todennäköisesti syty ikinä.
Ja kyllä. Itse ainakin pystyisin ihan yhtä nopeasti päättämään onko joku minun tyyppiä vai ei. Sen vain tietää.
Piasta kuitenkin huomaa että yrittää, mutta aika kaverimainen tuo heidän suhde näyttää olevan. Ja se on ihan ok. Ei tässä vissiin pakkonaiteta ketään. ;)
Olli todella fiksu herrasmies ja näki heti että Miallekin tuntu kelpaavan. Esa oli myös miellyttävä. Jussi, en sano mitään.
Mun mielestä niin Jussi kuin Piiakin näyttivät olevan kiinnostuneita toisistaan. Viola näytti olevan pidättyvin, mutta tässä haastattelussa sanoi olleensa kyllä jo "ensitreffeillä" ihastunut, muttei vain osannut näyttää sitä kurjien kokemusten takia: http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-esa-ihastui-ensisilmayksella-tulipas-sielta-tyrmaavan-upea-ihminen/4689414
Esan ja Ollin suutelusessiot saivat kyllä omankin vatsapohjan kipristelemään kun kemiat oli niin vahvat.
Miksi sen pian kulmakarvoille ei oo tehty mitään? Tuijotin vaan niitä. Sentin paksuiset.
Tuki vaan mieleen että ohjelman mielenkiinnon kannalta olisikin valittu yksi ei niin sopiva pari eli Jussi ja Piia.
Pistikö kellään korvaan se että Jussin kaverit olivat kauheasti kehuneet Jussia Piialle?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:17"]
Miia kuuluu parhaaseen 10% ulkonäöltään naisista. Sellainen jonka minä jätän baarissa huomiotta koska minulla ei olisi mahdollisuuksia.
[/quote] Mia on lentoemo. Mikä lie koulutus? Monesti lentoemoilla on myös koulutus.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:25"]
[/quote]
Onko oikeasti? Minusta Viola ei kyllä todellakaan ole mikään kaunotar.. nenä vähän erikoinen.. koukku. Ja näyttää paljon ikäistään vanhemmalta.
Ei sillä ettäkö sillä olisi jotain merkitystä. Hauska vaan huomata, kuinka erilaisia kauneuskäsityksiä ihmisillä on.
[/quote]
Niin, no minusta hänessä vaan on jotain todella lämmintä, jotain joka sykähdyttää. Kauniit silmät ja suloinen hymy, kaikenkaikkiaan säteilevä ja ihastuttava ihminen. Siinä ei paljon merkitse se täyttääkö joku nenä jotkut mallikriteerit vai ei.
Ai lentoemo, söpöä :)
Nyt kun sanoit, niin joo, ilmetty!
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:08"]
Kamalasti on Jussia parjattu, mutta näytti siltä, että Jussi oli häissä enemmän läsnä ja oma itsensä. Piia puolestaan oli juurikin kuoressaan ja antoi vain pintaa.
[/quote]
Just näin. En tunnista noista haukuista sitä Jussia jonka itse näin tv:stä. Ja mun mielestä oli tosi nojoo se reagointi kun se blondi tuli utelemaan Jussin koulutusta! Miten joku voi olla noin tahditon!
Jussi ja Pia ovat jo harkinta-ajalla. Yllätys
Piiaa ja Jussia aika vaivaannuttaa katsoa. Kyllä sen näki heti ekasta silmäyksestä alkaen, että heillä kahdella ei juttu toimi. Sitten vielä ohjelmaan leikattu heidän häistä ne kohdat, kun kaaso imee suklaakakkua morsiamen mekosta ja hääsviitissä shamppanjat lentää kaaressa lattialle.... Voivoi. Molemmat ihmisinä varmasti aivan mukavia, mutta ei missään nimessä näiden kahden jakson perusteella "hyvä match".
Mutta ihana ohjelma kertakaikkiaan! Ja aika hyvin, että kaksi kolmesta parista vaikuttaa toimivan ja kipinöitä syttyy jo ensitapaamisella. Esa oli aivan valloittunut Violasta, en tiedä mahtaako tämä suhde saada tuulta alleen Violan osalta, aika näyttää :) Ja ihka oikea rakkautta ensisilmäyksellä-pari tämä Miia ja Olli. Molemmat vieläpä selkeästi häkeltyneitä siitä, että mites tässä näin hyvin pääsi käymään! <3 Jatkoa odotellessa! :)
Miia ja Olli <3 Olli on näin naisen näkökulmasta aikamoinen catch.
Viola ja Esakin ovat suloisia yhdessä.