Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
2621/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella ymmärrä miten Jussi ja Piia on matchattu... Piia on kaupunkilainen, fiksu, tiedostava, ei varmaankaan arvosta machomiestä...

Vierailija
2622/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti on Jussia parjattu, mutta näytti siltä, että Jussi oli häissä enemmän läsnä ja oma itsensä. Piia puolestaan oli juurikin kuoressaan ja antoi vain pintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miksi, mutta mää en jostain syystä tykkää Miiasta. Oli kuitenkin mukava huomata, että tuntuivat pitävän toisistaan. Esan ilme oli myös huippu morsiamen tullessa alttarille :) Jussi katsoi Piia syvälle silmiin häävalssin aikana :)

Vierailija
2624/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:06"]

Seuraavien jaksojen juonikuvauksissa oli , että Miia on epävarma Ollin tunteista.. taitaa olla niin, että Miia rakastuu nopeasti Olliin ja Olli on hiukan hitaampi/ei ilmaise tunteitaan niin selvästi. Toivon todella, että he ja myös Viola ja Esa onnistuisivat! Ihanan oloisia ihmisiä!

[/quote]

Vissiin tapana ollut ennenkin olla epävarma miehen tunteista. Kunhan nyt ei liikaa epäröisi ja pilaisi koko suhdetta sillä.

Vierailija
2625/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piia oli myös melko kauhuissaan kun kuuli Jussin olevan AMK drop out....

Vierailija
2626/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, niin rohkeita ihmisiä kun lähtevät tähän. Itse olisin varmaan karannut viimeistään hääpäivänä...

Vierailija
2627/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:05"]

Minustakin Jussi vaikutti koko illan siltä, että hakee jutusta ehdottomasti vielä jotain. Piia taas vaikutti kuoressa olevalta eikä osannyt olla läheinen ja läsnä vaan oli omassa kikatuksessaan koko ajan. Minun käy sääliksi enemmän Jussia. Sitä ilmettä en muista, kun näkivät toisensa ensi kerran. Onko tää jossain netissä?

Mä veikkaan, että Jussi haluaisi tykätä Piiasta, mutta ei onnistu, koska Piia ei avaa sydäntään niin sanotusti. Ellei Jussi ole sitten tosi pitkäpinnainen. Piialle varmaan kelpaisi (jos hän saa sanella ehdot ja olla pikkutyytömäinen ja hiukan itsekeskeinen oma itsensä.)

[/quote]

Niin samaa mieltä. Musta Jussi on mukana ja tosissaan. Ja musta se alussa oli selkeesti tosissaan, siinä jo, kun Pia oli sen kanssa alttarilla. Pialle vaan enemmän rohkeutta heittäytyä ja avata sydäntään.

Vierailija
2628/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:55"]Olen yllättynyt, nätille blondille kelpaakin lyhyt mies.
[/quote]

No ei tuo blondi niin superkaunotar ole. Ihan samalla viivalla oleva pari ulkoisesti jos noin voi asiaa ilmaista. En ihmetellyt itse yhtään.
[/quote]

On se keskivertoa paljon nätimpi, tosin tatuoinnista iso -. M.
[/quote]

Kauneus taitaa tosiaan olla katsojan silmissä :)

Vierailija
2629/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piia vaikutti hiukan hemmotellulta isin tyttöseltä. En sano tätä pahalla, vaikutti ihan mukavalta, mutta en ole varma sopiiko ohjelmaformaattiin, jossa pitäisi kyetä olemaan läsnä, eikä varautunut. Itse en sopisi ko ohjelmaan juuri sen takia, että olisin taatusti todella varautunut. Olen sitä normaalistikin, vaikka en haluaisi! Piia ei ole ilkeyttään kuoressa ja epävarma, sen näen, hänestä haluaisi pitää, mutta "hän ei anna" itsestään ihan kybällä. 

Olli ja Miia ja Viola ja Esa taas ovat superihania seurata..! Esä on ihan yhden nuoremman serkkuni näköinen!

Vierailija
2630/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä mieltä, että IS ihan peestä, kun piti mennä tonkii avioeroasioita maistraatista. Ois nyt antaneet ihmisten katsoo rauhassa tän sarjan ilman paljatuksia. Mikä ihme vietti on, että kaikista sarjoista pitää kertoa juonet etukäteen?

Vierailija
2631/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, tää sais tulla joka ilta. Oikeasti, vähän niinkuin Iholla tyyppisesti. Haluan nähdä enemmän! :)

Vierailija
2632/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä on hieman vaikea avautua, jos huomaa, että mies ei ole sopiva...

Vierailija
2633/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:05"]

Minustakin Jussi vaikutti koko illan siltä, että hakee jutusta ehdottomasti vielä jotain. Piia taas vaikutti kuoressa olevalta eikä osannyt olla läheinen ja läsnä vaan oli omassa kikatuksessaan koko ajan. Minun käy sääliksi enemmän Jussia. Sitä ilmettä en muista, kun näkivät toisensa ensi kerran. Onko tää jossain netissä?

Mä veikkaan, että Jussi haluaisi tykätä Piiasta, mutta ei onnistu, koska Piia ei avaa sydäntään niin sanotusti. Ellei Jussi ole sitten tosi pitkäpinnainen. Piialle varmaan kelpaisi (jos hän saa sanella ehdot ja olla pikkutyytömäinen ja hiukan itsekeskeinen oma itsensä.)

[/quote]

Niin samaa mieltä. Musta Jussi on mukana ja tosissaan. Ja musta se alussa oli selkeesti tosissaan, siinä jo, kun Pia oli sen kanssa alttarilla. Pialle vaan enemmän rohkeutta heittäytyä ja avata sydäntään.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
2634/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia kuuluu parhaaseen 10% ulkonäöltään naisista. Sellainen jonka minä jätän baarissa huomiotta koska minulla ei olisi mahdollisuuksia.

Vierailija
2635/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:16"]

[/quote]

Ai, silleen viidessä minuutissa? No, on aikamoinen näkijä.

Vierailija
2636/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aika äkkiä (ja pinnalta) huomattu.

Vierailija
2637/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ensin karsastin ajatusta Piiasta ja Jussista parina, mutta sitten kun aloin miettiä, tuntui, että heistä voisi löytyä tasapainottavia puolia, jos kemiat kohtaavat. Piia on sen sortin nainen, että tarvitsisi tosi vahvan miehen. Semmoisen, joka välillä sanoisi, että nyt puhkianalysoiva hiljaa ja syö pihvin. Siis jos kemia pelaa. Lisäksi omasta mielestäni Piia on persoonallisella tavalla kaunis - jotain muuta kuin tämä ikäistään vanhemmalta näyttävä "näyttävä" nainen.

Ja siis ei minustakaan Piia ja Jussi ihan ensimmäiseksi tulleet mieleen parina, mutta jälkeenpäin jäin miettimään... Olen nimittäin ollut itsekin joskus ihastunut aivan erilaiseen mieheen, jonka "kaikki mielipiteet olivat vääriä". Kemia vain toimi.

Vierailija
2638/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollilla oli ihana hymy kun hän sanoi olevansa onnellinen mies. Aaah, ihana pari, toivottavasti onnistuivat.

Vierailija
2639/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:14"]

Piia vaikutti hiukan hemmotellulta isin tyttöseltä. En sano tätä pahalla, vaikutti ihan mukavalta, mutta en ole varma sopiiko ohjelmaformaattiin, jossa pitäisi kyetä olemaan läsnä, eikä varautunut. Itse en sopisi ko ohjelmaan juuri sen takia, että olisin taatusti todella varautunut. Olen sitä normaalistikin, vaikka en haluaisi! Piia ei ole ilkeyttään kuoressa ja epävarma, sen näen, hänestä haluaisi pitää, mutta "hän ei anna" itsestään ihan kybällä. 

Olli ja Miia ja Viola ja Esa taas ovat superihania seurata..! Esä on ihan yhden nuoremman serkkuni näköinen!

[/quote]

No johtuisko tuo "rooli" ihan siitä, että ei ole kiinnostunut?! Kun ei natsaa, niin ei natsaa. 

Asiantuntijoilta aivan vikatikki valita Pialle Jussi.

Vierailija
2640/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin että väärä ulkonäkö ja vääränlainen koulutus määrittelevät sen, ettei mies ole sopiva? Eihän hän voi tietää, onko mies sopiva, jos ei suostu tutustumaan.