Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V****taa miehen typeryys

Vierailija
18.03.2026 |

En pääse yli tästä kun joka päivä vaan ärsyttää. Mies laihduttaa liian tiukalla dieetillä ja sitten retkahtaa parin päivän välein, wolttaa ja sitten taas itkee ylipainoa.

Nyt oli ostanut ihan idioottimaisen sijoitusasunnon, johon on kohta tulossa putkiremppa ja huono kaikin puolin. Muttakun halvalla sai.

Ei pysty sijoittamaan rahastoihin kun on kuulemma liian korkeat kulut. No kyllä sen 1% voin maksaa kun tuottavat 8-10% vuodessa.

Ostaa osamaksulla typeryyksiä kuten kalliin hälytysjärjestelmän kotiin, ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa kodinturvassa.

Anteeksi oli pakko avautua johonkin. Miten kestän päivittäisen v****ksen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/6 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahdenlaisia naisia, niitä jotka ovat typerysten kanssa ja niitä jotka ovat sinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies tuskistaan, eli eroa.

Vierailija
4/6 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just muistelin exää, joka aina osti ylihinnoiteltuja romuautoja, yllättyi että niissä on vikoja, korjautti viat, myi korjatun romun ilman voittoa eteenpäin, ja osti taas uuden romumankelin, jota alkoi korjaamaan.

Sitten lainasi minulta rahaa kun joka kerta yllättyi, että sitä uutta romua pitää taas korjata.

Ja aina kun tuli se päivä jolloin pitäisi maksaa minulle takaisin lainaamansa rahat, niin yritti aina pyytää jatkoaikaa maksulle. Ei käynyt minulle. Jälkikäteen kuulin, että isänsä maksoi oikeasti minulle takaisin velat, kun itse oli taas käyttänyt palkkansa jo etukäteen tilaillen jotakin roinaa. Katselin tuota miestä vajaan vuoden ja sekin oli liikaa heh.

Vierailija
5/6 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indeksiin pystyy sijoittamaan myös nolla kuluilla, tietäjät tietää.

Vierailija
6/6 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kahdenlaisia naisia, niitä jotka ovat typerysten kanssa ja niitä jotka ovat sinkkuja.

Sä olet niin fiksu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä