Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
2681/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten uskon Olliin ja Miiaan. 

Vierailija
2682/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiasta mulle tulee mieleen Audrey Tatoun roolihahmot, jotenki tiettyä kiltteyttä ja tyttömäisyyttä :)

Ensin Miia oli vähän ällö, valittaa nyt jostain, että tuotantoyhtiö on hälle maksanu ammattilaiset laittamaan hiukset ja meikin ja sitte sanotaan, ettei kelpaa. Mutta parina näyttävät kyllä tosi hyville ja tuntuu sille että onnistuisivatkin.

Violan ääni tekee hänestä ihan lapsenomaisen. Toivottavasti ei oo lähtenyt ohjelmaan pelkän julkisuuden toivossa. Hyvin näyttää kuitenkin synkkaavan uuden aviomiehen kanssa.

Kaikki miehet ovatkin olleet esimerkillisiä hääjuhlassa. Olis tosi inhottavaa, jos joku olisi vaikka morsiamen vanhempia kohdellu tylysti tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki ohjelman miehet on ollut tosi aitoja ja antanut hyvän kuvan itsestään. 

Vierailija
2684/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eiii, minusta Esa oli niin valloittava :') Toivon jokaiselle kaikkea hyvää elämään, jatkoivat sitten yhdessä tai eivät (tietysti toivon että jatkavat yhdessä - Esa ja Viola sekä Miia ja Olli olivat näin katsojan silmin kuin luotuja toisilleen!)

Vierailija
2685/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:01"]

Piia vaikutti todella vaivaantuneelta. Hihitteli hermostuneesti, veti kuin jonkinlaista roolia koko ajan. Heitteli reteitä lauseita, esim. hääyöstä ja ruokaa otettaessa ja hääkakkua leikatessa. Kauhea suojamuuri päällä.

Tuli rehellisesti sanottuna mieleen, ettei kai tää 37 vuotias tyyppi ole vielä täysi kokematon ja neitsyt? Käyttäytyi ainakin kuin pikkutyttö, joka ei ole sinut itsensä kanssa eikä osaa olla "poikien" seurassa luonnollisesti... Onkohan Piia ikinä edes seurustellut vakavasti? Oli jo loppupätkissä melkoisessa tuiskeessa, esim. hotellihuoneessa. Tarvitsi ilmeisesti rohkaisua reilusti.

En itsekään syttyisi Jussille, mutta jotenkin kävi jo Jussia sääliksi. Jussi tuntuu olevan kuitenkin jonkin verran kokenut ja käyttäytyi aikuismaisesti.

[/quote]

No onhan sekin mahdollista, mutta mitä väliä vaikka olisikin, ei olisi edes maailman ensimmäinen ihminen joka menee neitsyenä naimisiin. Täytyy kuitenkin sanoa että tuo on tilanteena jo niin erikoinen ja stressaava, ettei tarvi edes ihmetellä jos ei osaa olla rennosti ja luontevasti tuolla kaikkien katseiden alla. Kuinka moni pystyisi?

Vierailija
2686/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:55"] Olen yllättynyt, nätille blondille kelpaakin lyhyt mies. [/quote] Ai..en huomannut että kukaan miehistä olisi lyhyt...ei ainakaan olli, jos sitä tarkoitit. Komea ja mukava mies näin ulkopuolisen silmin. [/quote] Näyttivät juhlissa saman pituisilta, tosin korkkarit varmaan hämää.

[/quote]

Totta:

http://is11.snstatic.fi/img/978/1420789081842.jpg

Vierailija
2687/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:37"]

Esan ja Ollin suutelusessiot saivat kyllä omankin vatsapohjan kipristelemään kun kemiat oli niin vahvat. 

[/quote]

Oho mitä draamaa, missä välissä ne toisiaan ehti suutelemaan?

[/quote]

Tais tulla pojille väärät matchit. ;)

Vierailija
2688/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa ja Viola= Rakkautta

Olli ja Miia= Seksuaalista vetovoimaa

Jussi ja Pia=Ystävyyttä

Vierailija
2689/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lauon samanlaisia vitsejä kuin Piia kun olen hermostunut. Esim tänään töissä kun piti esittäytyä auditoriossa. Sitten muut hymähtelevät myötähäpeästä/kohteliaisuudesta. Toisaalta ne vitsit ehkä vähän keventää tunnelmaa, jos toinen vaihtoehto olisi tuijottaa varpaitaan ja pysyä muodollisuudessa ja asiassa, pahimmillaan kädet hiestä märkänä puhua ääni väristen mikrofoniin. Ehkäpä kun kokemusta karttuu lopetan jännittämisen.

Omissa häissäni en vitsaillut, mutta paikalla olikin vain ihmisiä jotka oli mulle tärkeitä.

Vierailija
2690/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:55"]Olen yllättynyt, nätille blondille kelpaakin lyhyt mies. [/quote] No ei tuo blondi niin superkaunotar ole. Ihan samalla viivalla oleva pari ulkoisesti jos noin voi asiaa ilmaista. En ihmetellyt itse yhtään.

[/quote]

Näin miehen silmin todella omituisen kuuloinen mielipide. Miia on hottis, Olli tietysti ok fysiikalla varustettu mies, mutta ei kai tuollainen peruspertin naama mitenkään erityisesti mieleen jää...

Vierailija
2691/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pitänyt jussista ensimmäisessä jaksossa juuri ollenkaan vaan ajattelin sitä sellaseks juntti-öykkäriks joka yrittää olla niin mies että...
Mutta tässä jaksossa näytti olevansa aikuinen ja hienotunteinen sekä kiltti mies. Todella miellyttävän oloinen ja selvästikkin tosissaan. Piia taas nolasi itsensä tässä jaksossa täysin olemalla itseriittoinen ja liian humalassa. Käytös teinitytön tasolla. Kyllä jussi olisi ansainnut jonkun kiltin ja maanläheisen naisen eikä tuollaista forever-twenty nirppanokkaa.

Vierailija
2692/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki olivat edukseen. Piia vaan taitaa olla luonteeltaan aika dominoiva, kaiken sen kikattelun takana, Jussille olisi sopinut vähän pehmeämpi ja toisen paremmin huomioiva kumppani. 

Vierailija
2693/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:23"]Itse en pitänyt jussista ensimmäisessä jaksossa juuri ollenkaan vaan ajattelin sitä sellaseks juntti-öykkäriks joka yrittää olla niin mies että...
Mutta tässä jaksossa näytti olevansa aikuinen ja hienotunteinen sekä kiltti mies. Todella miellyttävän oloinen ja selvästikkin tosissaan. Piia taas nolasi itsensä tässä jaksossa täysin olemalla itseriittoinen ja liian humalassa. Käytös teinitytön tasolla. Kyllä jussi olisi ansainnut jonkun kiltin ja maanläheisen naisen eikä tuollaista forever-twenty nirppanokkaa.
[/quote]

Sama täällä..Jussi vaikutti tässä jaksossa olevan ihan erilainen mitä kuvittelin, piia taas mokasi itsensä. Piian kaverikin jotenkin moukka, tuli tunne ettei näille stadilaisille kelpaa muuta kuin yo;n käynyt mies.
Jussin puolesta harmitti kun tälle ei löytynyt ketään matchaavampaa naista :(

Vierailija
2694/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:05"]

Minustakin Jussi vaikutti koko illan siltä, että hakee jutusta ehdottomasti vielä jotain. Piia taas vaikutti kuoressa olevalta eikä osannyt olla läheinen ja läsnä vaan oli omassa kikatuksessaan koko ajan. Minun käy sääliksi enemmän Jussia. Sitä ilmettä en muista, kun näkivät toisensa ensi kerran. Onko tää jossain netissä?

Mä veikkaan, että Jussi haluaisi tykätä Piiasta, mutta ei onnistu, koska Piia ei avaa sydäntään niin sanotusti. Ellei Jussi ole sitten tosi pitkäpinnainen. Piialle varmaan kelpaisi (jos hän saa sanella ehdot ja olla pikkutyytömäinen ja hiukan itsekeskeinen oma itsensä.)

[/quote]

bahahahhaa siinä taas joku kaikkia miehiä periaatteesta symppaava nainen, joka ei TODELLAKAAN tunne Jussia tosielämässä :'D

Vierailija
2695/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:08"]

Kamalasti on Jussia parjattu, mutta näytti siltä, että Jussi oli häissä enemmän läsnä ja oma itsensä. Piia puolestaan oli juurikin kuoressaan ja antoi vain pintaa.

[/quote]

Just näin. En tunnista noista haukuista sitä Jussia jonka itse näin tv:stä. Ja mun mielestä oli tosi nojoo se reagointi kun se blondi tuli utelemaan Jussin koulutusta! Miten joku voi olla noin tahditon! 

[/quote] mikä oli Jussin koulutus? 

[/quote]

Kesken jäänyt amk.

[/quote]

Jussissa vaan on liikaa sitä ei-mitään. 

Persoona on ohut, käytös harkitun trendikäs ja korrekti, mutta pinnallinen. Olemus playerin, ollut naimisissakin ennen ja taisi olla jopa isä. Ei kiitos.

Vierailija
2696/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:05"]

Minustakin Jussi vaikutti koko illan siltä, että hakee jutusta ehdottomasti vielä jotain. Piia taas vaikutti kuoressa olevalta eikä osannyt olla läheinen ja läsnä vaan oli omassa kikatuksessaan koko ajan. Minun käy sääliksi enemmän Jussia. Sitä ilmettä en muista, kun näkivät toisensa ensi kerran. Onko tää jossain netissä?

Mä veikkaan, että Jussi haluaisi tykätä Piiasta, mutta ei onnistu, koska Piia ei avaa sydäntään niin sanotusti. Ellei Jussi ole sitten tosi pitkäpinnainen. Piialle varmaan kelpaisi (jos hän saa sanella ehdot ja olla pikkutyytömäinen ja hiukan itsekeskeinen oma itsensä.)

[/quote]

bahahahhaa siinä taas joku kaikkia miehiä periaatteesta symppaava nainen, joka ei TODELLAKAAN tunne Jussia tosielämässä :'D
[/quote]no ei varmastikkaan tunne, koska nyt keskustellaan tv-ohjelmasta ja siinä esiintyvistä henkilöistä ja siitä minkälaisista ne ohjelmassa vaikuttavat (=eli millä tavalla tuotantoryhmä on päättänyt ne kuvata), ja sympatiat varmastikkin nousivat piian käytöksen takia (mm.jussin kouluttamattomuuden pilkkaaminen sekä humalassa toheltaminen) sillä jussi ohjelmassa käyttäytyi asiallisesti siitä huolimatta

Vierailija
2697/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinä tunnet Jussin tosielämästä, niin valotapa tarkemmin persoonaa. Katsojanahan pääsemme arvioimaan henkilöitä vain ohjelman perusteella, ja siinähän kaikki käyttäytyvät ihan asiallisesti. 

Vierailija
2698/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs veikkaatte ketkä kuksi hääyönä?

Miia ja Olli ainakin. Hyvä kun eivät jo kameroiden käydessä aloittaneet.

Luulen että Esan ja Violan suhde on vielä niin hienotunteisella tasolla ja molemmat vaikuttavat rauhallisilta temperamenteilta, että eivät kuksineet.

Jussi ja Piia kuksivat, morsian ainakin oli niin humalassa.

Vierailija
2699/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:40"]Mitäs veikkaatte ketkä kuksi hääyönä?

Miia ja Olli ainakin. Hyvä kun eivät jo kameroiden käydessä aloittaneet.

Luulen että Esan ja Violan suhde on vielä niin hienotunteisella tasolla ja molemmat vaikuttavat rauhallisilta temperamenteilta, että eivät kuksineet.

Jussi ja Piia kuksivat, morsian ainakin oli niin humalassa.
[/quote]muuten samaa mieltä mutta piia varmaan sammui ennen kuin mitään ehti tapahtua, tai korkeintaan sellaista superkännistä sähläämistä piian taholta

Vierailija
2700/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollilla ja Miialla oli lujaa seksuaalista vetovoimaa, se auttaa kovasti tuossa alussa.. sitten kun se alkuhuuma haihtuu pitäisi jostain löytyä sitä rakkautta ja TAHTOA rakastaa.