Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
2701/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:23"]

Itse en pitänyt jussista ensimmäisessä jaksossa juuri ollenkaan vaan ajattelin sitä sellaseks juntti-öykkäriks joka yrittää olla niin mies että... Mutta tässä jaksossa näytti olevansa aikuinen ja hienotunteinen sekä kiltti mies. Todella miellyttävän oloinen ja selvästikkin tosissaan. Piia taas nolasi itsensä tässä jaksossa täysin olemalla itseriittoinen ja liian humalassa. Käytös teinitytön tasolla. Kyllä jussi olisi ansainnut jonkun kiltin ja maanläheisen naisen eikä tuollaista forever-twenty nirppanokkaa.

[/quote]

No en pidä sun arviointia kummosena, kun noin ääripäänä näet ihmiset. Parin jakson perusteella! Ensin on jotain ja sitten toisella kertaa ihan täysin erilaista..!  Adjektiivien ilotulitusta koko kommentti. 

Mä en missään vaiheessa ymmärtänyt Piian hehkutusta ja Jussin mollaamista. Ihan mukavia taviksia kumpikin. 

Vierailija
2702/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli on niin symppis että! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa on ihana. Urheilullinen, pitkä, hyvinvoiva, elävä, syvällinen. Vaikuttaa ihan mun unelmamieheltä. Viola on tosi naapurintyttö. Ehkäpä juuri sitä mitä esa kaipaa.

Jussille ensimmäisessä jaksossa tarjosi matchiksi kari jotain muuta naista.

Vierailija
2704/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollin kaltaisen miehen kun löytäis jostain... Aivan täydellinen, ja täydellinen match Miian kanssa.

Vierailija
2705/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihanaa kun Olli sanoi heidän jo jutelleen, että Miia haluaisi perustaa perheen ja Ollikin oli siihen valmis.. kyllä nänä tosimielellä olivat liikenteessä kun noita juttelivat siellä häissä.

Vierailija
2706/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSOONA ON OHUT!!! Hahahhah... Joo kiva syväanalyysi tuntemattomasta oletettavasti täydelliseltä ihmiseltä. Mut ihan mukavan kuvan antoi mun mielestä. Ohuella persoonallaan. :-D 

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:08"]

Kamalasti on Jussia parjattu, mutta näytti siltä, että Jussi oli häissä enemmän läsnä ja oma itsensä. Piia puolestaan oli juurikin kuoressaan ja antoi vain pintaa.

[/quote]

Just näin. En tunnista noista haukuista sitä Jussia jonka itse näin tv:stä. Ja mun mielestä oli tosi nojoo se reagointi kun se blondi tuli utelemaan Jussin koulutusta! Miten joku voi olla noin tahditon! 

[/quote] mikä oli Jussin koulutus? 

[/quote]

Kesken jäänyt amk.

[/quote]

Jussissa vaan on liikaa sitä ei-mitään. 

Persoona on ohut, käytös harkitun trendikäs ja korrekti, mutta pinnallinen. Olemus playerin, ollut naimisissakin ennen ja taisi olla jopa isä. Ei kiitos.

[/quote]

Vierailija
2707/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä soisi, että Piia ja Jussi miettisivät vielä. Jos avioero ei kerran vielä ole voimassa. Kun ohjelman perusteella vaikuttavat parilta, jolla voisi olla hauskaa yhdessä. Kitkaa myös, mutta se voi myös lisätä vetovoimaa, jos olo on turvallinen ja molemmat saavat olla omia itsejänsä.

Viivi ja Wagner nyt on kauhea karikatyyri tuosta parista, mutta lievästi jotain samaa asetelmassa on. Vaikka kyllä Jussi näytti tarvittaessa osaavan käyttäytyä asiallisesti ja "kuin mies".

Tuo olisi (ollut) molemmille hieno paikka tutkailla omia asenteitaan ja oppia itsestä lisää. Riisuttuna titteleistä.

Vierailija
2708/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:44"]

Esa on ihana. Urheilullinen, pitkä, hyvinvoiva, elävä, syvällinen. Vaikuttaa ihan mun unelmamieheltä. Viola on tosi naapurintyttö. Ehkäpä juuri sitä mitä esa kaipaa. Jussille ensimmäisessä jaksossa tarjosi matchiksi kari jotain muuta naista.

[/quote]

Karin tarjoama Saana ois ollutkin Jussille miljoona kertaa sopivampi, kuin sen ihme-folkhorisijan tarjoama Pia.

Vierailija
2709/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli oli kyllä ihana!!å... mä täällä miehellekin kehuin ollia pariin otteeseen... :D niin kiltin ja symppiksen oloinen, söpö..vaikuttaa kunnolliselta.

Vierailija
2710/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:47"]

PERSOONA ON OHUT!!! Hahahhah... Joo kiva syväanalyysi tuntemattomasta oletettavasti täydelliseltä ihmiseltä. Mut ihan mukavan kuvan antoi mun mielestä. Ohuella persoonallaan. :-D 

Kamalasti on Jussia parjattu, mutta näytti siltä, että Jussi oli häissä enemmän läsnä ja oma itsensä. Piia puolestaan oli juurikin kuoressaan ja antoi vain pintaa.

[/quote]

Just näin. En tunnista noista haukuista sitä Jussia jonka itse näin tv:stä. Ja mun mielestä oli tosi nojoo se reagointi kun se blondi tuli utelemaan Jussin koulutusta! Miten joku voi olla noin tahditon! 

[/quote]

Kesken jäänyt amk.

[/quote]

Persoona on ohut, käytös harkitun trendikäs ja korrekti, mutta pinnallinen. Olemus playerin, ollut naimisissakin ennen ja taisi olla jopa isä. Ei kiitos.

[/quote]

[/quote]

Eipä oo mulle tuntematon, ei ollenkaan :)

Vierailija
2711/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:45"]

Mikä toi hemmetin luomi/syylä ton Piian naamassa. Leikkais helvettiin!! En käsitä!! Sama noi kulmat miks ei tee mitään naamalleen? Pienillä jutuilla vois olla edustavampi...nyt näyttää huolimattomalta ja urpolta :(

[/q

Kirjoittaako aikuiset noin?

Vierailija
2712/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ohjelmaan päässyt kuin lapsettomat? Joten tuskinpa Jussillakaan on missään mitään lapsia.

Minusta sekä Piia että Jussi olivat kumpikin kyllä ihan sympaattisia omalla tavallaan ja jos en olisi nähnyt lööppejä, olisin ehkä voinut luulla häiden perusteella että he jäävät yhteen.

Vierailija
2713/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:47"]PERSOONA ON OHUT!!! Hahahhah... Joo kiva syväanalyysi tuntemattomasta oletettavasti täydelliseltä ihmiseltä. Mut ihan mukavan kuvan antoi mun mielestä. Ohuella persoonallaan. :-D 

[/quote]

[/quote]

Kesken jäänyt amk.

[/quote]

[/quote]
[/quote]en ymmärrä yhtään että miksi tässä keskustelussa olet jos sinusta ei voi kertoa fiiliksiä ja olettsmuksia tv ohjelman henkilöistä, eikös se vähän tän keskustelun idea oo...?;) spekuloida ja jauhaa vieraista ihmisistä joista ei oikeasti tiedä mitään. Ei täällä kukaan oikeasti kuvittele tuntevansa heitä kuhan vaan lämpimäkseen arvostelee ja miettii

Vierailija
2714/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti pisteitä siitä, että näissä häissä ei näyttänyt olevan känniääliöitä! Monesti häissä joutuu hävetä vieraiden puolesta kun vedetään kaksin käsin viinaa, tai parhaimmassa tapauksessa vihkipari tai toinen heistä on kännissä. Piia oli hiukan huppelissa lopussa, mutta muut osallistujat vaikuttivat olevan ihan selvin päin, fiksua porukkaa!

Vierailija
2715/4307 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:47"]

[/quote]

[/quote]

Kesken jäänyt amk.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eipä oo mulle tuntematon, ei ollenkaan :)

[/quote]

Ex-vaimoko on linjoilla :D

Vierailija
2716/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt veikkauksia pöytään mitä tapahtui hääyönä!!!!

Kellään sisäpiirin tietoa?!!

Ollin ja Miian pusuttelu vaikutti lupaavalta

t. 22 v mimmi, pervo kuin mikä

Vierailija
2717/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi tulla kommentoimaan vielä, kun katsoin nyt vasta tuon jakson.

En voi kun ihmetellä olenko katsonut saman kuin muut. Mielestäni kaikki parit on todella sopivia, ja vaikuttivat tyytyväisiltä,. Totta kai jännitystä ilmassa. Kaikki parit näyttää kuin olisivat 'luodut' toisilleen.

Vierailija
2718/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ja Mia on menneet suoraan asiaan. 

Pia ja Jussi menivät kameroiden sammuttua kavereidensa kanssa baariin, mutta eivät keskenään samaan paikkaan.

Viola ja Esa keskustelivat koko yön ja aamuyöstä jotain muutakin.

Olen meedio, joten tämä mitä kirjoitan, on oikeasti kaikki tapahtunut.

Vierailija
2719/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv3 sivulla olleen jutun mukaan Olli ja Miia kävivät hääyönä hampurilaisella (kun Miia ei ollut kyennyt syömään aiemmin kun oli niin hermostunut) ja sitten olivat nukkuneet... No jaa, ehkä jotain muutakin tapahtui, aika kipinää löi. Toisaalta Olli vaikutti niin herrasmieheltä että ei ehkä hillitsi itsensä ja Miia ei sitten halunnut itse tehdä aloitetta, no totuuden tietää he kaksi ja ehkä jotkut kaverit.

Vierailija
2720/4307 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:45"]

Mikä toi hemmetin luomi/syylä ton Piian naamassa. Leikkais helvettiin!! En käsitä!! Sama noi kulmat miks ei tee mitään naamalleen? Pienillä jutuilla vois olla edustavampi...nyt näyttää huolimattomalta ja urpolta :(

[/q

Kirjoittaako aikuiset noin?
[/quote]

Kyllä!!