15v ja raskaana
Kommentit (92)
Tällä tytöllä on huomenna koulua ja tänä iltana vielä tekemistä, joten taidan nyt lähteä palstalta. Voin huomenna tulla vastailemaan taas kysymyksiin :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:45"]Mitä ajattelit nimeksi? Joku Catherine Christyelle Möttönen?
[/quote] Tai Ally Wendyella?
Missäs lapsen isä on? Eikai ollu yhden yön juttu ja nyt poika on häippässy...
Niin surullista. Ei se nuoruus ole vain ryyppäämistä ja biletystä vaan tarkoitus viettää vielä suht huoletonta elämää ja kypsyä rauhassa aikuiseksi. Liian nuorena lapsen saaminen katkaisee tuon normaalin kehityksen ja siinä sitten kasvetaan yhdessä lapsen kanssa.
Siis ei herranjumala.. Et sä voi odottaa et sun vanhempas elättäis sut ja lapses?!! Sitku kyllästyt siihen huutoo ni jätätkö lapses vanhemmilles ja häivyt ite ryyppäämää? Sä et vaan taida oikeesti olla valmis täs ketjun kirjotusten perusteella..
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:55"]
Haluaisitteko kysyä jotain? :)
[/quote]
Kaikkea hyvää ja jaksamista.
Onko lapsen isä kuvioissa, vai tuleeko sinusta yh? Asutko vanhempiesi kanssa, entä lapsen synnyttyä?
Tiesitkös, etuotsalohkolla aivoissa säätelet omia tunnereaktioita ja aivosi eivät ole vielä lähimainkaan kehittyneet teini ikäisen tunteiden sääteleminen on melkeinpä sama kuin 2vuotiaalla kumpikaan ei osaa ajatella tai säädellä tunteita. Aikuisen tehtävänä on opettaa pienelle miten tunteita kuuluu säädellä omalla etuotsalohkolla sinä kehität toisen etuotsalohkoa, ja miten kun sinä et osaa säädellätunteita miten kasvatat toisen siihen?
Miten ajattelit saada töitä? Suomessa on paljon kilpailua työpaikoista ja tuskin 15v äiti on se unelmatyöntekijä missään.
Onnea ap:lle! Vaikutat fiksummalta kuin suuri osa tämän palstan mammoista. Sinuna hakeutuisin koulutukseen sitten kun lapsi on tarpeeksi iso, töitä ehdit tekemään. Koulutus on avain kunnon palkkaan.
Kolmen lapsen äiti, ikä 46
Jeee voi kun kivaa taas saada yksi sossujen elätti maailmalle,voi vttu nyt lopettakaa teinit se kotiäitinä leikkiminen,nauttisitte lapsuudestanne :( surullista,niin surullista..kyllä varmasti 2-3vuoden päästä juokset baareissa ja vauvas itkee yksin kotoba kun unohtu viedä hoitoon,valitettavasti näin käy valtaosalle......
Kukaan ei puhu siitä katumuksesta ja huonosta omatunnosta kun tekee abortin! Itse en ole joutunut tekemään enkä tee! Abortti voi kulkea kanssasi katumuksena koko loppu elämän. Toivottavasti teet juuri niin kuin ITSE haluat ja unohdat nuo typerät teinikommentit. Toivon että sinä ja vauva olette onnellisia. <3
Meidän kylällä 14v ysiluokkalainen on raskaana. Tammikuussa saa vauvan. lapsen isä ei kerkiä vissiin täyttää 18 vuotta. Kovin on hehkuttanut raskauttaan instassa. Itseä lähinnä säälittää. Molempien vanhemmat kauhuissaan.
Niin ja kiitos tsempeistä! :) Minulla tulee varmasti olemaan vaikeampaa kuin jollain vanhemmalla äidillä, mutta olen varma että tulen selviämään vauvan kanssa.
Ap
Miksi haluat lapsen noin nuorena? Mihin ammatiin haluaisit isona valmistua?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:06"]Miksi haluat lapsen noin nuorena? Mihin ammatiin haluaisit isona valmistua?
[/quote]
Olen aina rakastanut lapsia ja haaveillut äitiydestä. On ihana ajatella, että sisälläni on kehittymässä pieni elämä, jota juuri minä voin rakastaa ja hoitaa.
Sairaanhoitajan ala kiinnostavan.
Ap
siinä taas yks yhteiskunnan tuleva elätti hehkuttaa täysillä! Koulut ja opiskelut hittoin kun saa leikkiä äitiä. Voi helvetin kuustoista! Isästä ei tietenkään ole tietoa tai ei välitä kunhan ensin on saanut pesää.