Järjestörälssi haluaa pitää kiinni omista eduistaan veronmaksajien kustannuksella.
Saamarin ahneet verenimijät vinkuvat nyt kilpaa, kun helppo raha ei ehkä olisikaan niin löysässä. Itse pidän jokaista järjestöjen avustusten leikkauksia kritisoijista oman edun tavoittelijoina. Järjestöt ovat toki tärkeitä, mutta niitä ei pidä käyttää jonkun verenimijän hyvinvointiin.
Kommentit (46)
Rydman tekee hyvää työtä kun joka paikassa älähtää
Vierailija kirjoitti:
Rydman tekee hyvää työtä kun joka paikassa älähtää
Hyvä Wille!
Mikä oli se järjestö, joka oli nyt heti lakkautettu ? Kun selvisi, että muhkean palkan päälle johtajan asunnon vuokra oli myös vuosia maksettu järjestön rahoista.
Ei niitä Hitas-kämppiä muuten saa jos ei ole suojatyötä kampaviinerien kera.
Vinkujien puheita kuunnellessa tuntuu siltä, että järjestötoiminta ajetaan kokonaan alas. Se tietenkään pidä paikkaansa, mutta ehkäpä rahan lypsäminen voi vähän vaikeutua. Ihmekkös että heitä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Rydman tekee hyvää työtä kun joka paikassa älähtää
Rydmanin listasta unohtui puolueet.
"Mikä oli se järjestö, joka oli nyt heti lakkautettu ?"
Esim. Suomen Pakolaisapu on ollut ajamassa koko toimintaansa alas jos tuki loppuu.
Valitettavasti.
Sitä vartenhan Suomi korkeakouluttaa ihmisiä. Että ne jotka eivät pääse huippuvirkoihin yksityiselle ja julkiselle. Saavat sentään lohtuviran veronmaksajien rahoilla järjestökentältä.
Juu Eveliina Heinäluoma ja Tytti Tuppurainen on kipeästi tarvinneet Hitas-asunnoilla saadut rahat. Että ne kehtaa !
No demareilla on puolueen sisäinen valtakamppailu meneillään, saamme nauttia siitä näinä vuodettuina tietoina..Mitä vielä paljastuukaan, popparit esille.
"Vinkujien puheita kuunnellessa tuntuu siltä, että järjestötoiminta ajetaan kokonaan alas. Se tietenkään pidä paikkaansa"
Mutta kukaan ei tiedä mitkä asiat tulevat loppumaan, mitkä asiat tulevat suuresti supistumaan ja mikä tärkeintä, mitkä vaikutukset näillä on. Mennään siis ihan laput silmillä eteenpäin.
Onneksi Suomen Golfliitto saa edelleen valtiolta 600.000 euroa, Jääkiekkoliitto 1.5 miljoonaa jne.
Vierailija kirjoitti:
"Mikä oli se järjestö, joka oli nyt heti lakkautettu ?"
Esim. Suomen Pakolaisapu on ollut ajamassa koko toimintaansa alas jos tuki loppuu.
Joutaa pois, tuollakin aatteelle omistautuneita järjestöjä on muitakin, ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
"Mikä oli se järjestö, joka oli nyt heti lakkautettu ?"
Esim. Suomen Pakolaisapu on ollut ajamassa koko toimintaansa alas jos tuki loppuu.
Suomen Pakolaisavun rahaliikenne olis kiva selvittää. Toimittajat? Anyone?
"Joutaa pois, tuollakin aatteelle omistautuneita järjestöjä on muitakin, ihan liikaa."
Pointti oli se että järjestöjä kyllä ihan oikeasti tulee lakkaamaan. Ja sinäkin ihan täysin mutulla osasit mielestäsi kertoa onko se tarpeellinen vai ei vaikka oikeasti et tiedä sen toiminnasta mitään.
Juuri tuo on nykypäivän ongelma. Ihmiset luulevat tietävänsä ja heillä on vahvoja mielipiteitä vaikka oikeasti heillä ei ole hajuakaan asioista.
"Suomen Pakolaisavun rahaliikenne olis kiva selvittää. Toimittajat? Anyone?"
Tietenkin asioita voidaan selvittää. Nyt vain järjestöjen tarpeellisuus on arvioitu ihan mutulla ilman mitään oikeita selvityksiä.
Tottalai haluaa, siellä on pöydät täynnä lihavia suomalaisia johtajia, isoilla palkoilla. Korkeastikoulutettuja ylipainosia jotka sormet rasvaisina syövät rasvaisia ankan koipia.
"Tottalai haluaa, siellä on pöydät täynnä lihavia suomalaisia johtajia, isoilla palkoilla. Korkeastikoulutettuja ylipainosia jotka sormet rasvaisina syövät rasvaisia ankan koipia. "
Onneksi sinä pohjaat mielipiteesi tiukkoihin faktoihin etkä lainkaan tunnepitoisiin mielikuviin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomen Golfliitto saa edelleen valtiolta 600.000 euroa, Jääkiekkoliitto 1.5 miljoonaa jne.
Jääkiekko on suomen kansallislaji. Joten siltä ei saa leikata.
Vierailija kirjoitti:
"Suomen Pakolaisavun rahaliikenne olis kiva selvittää. Toimittajat? Anyone?"
Tietenkin asioita voidaan selvittää. Nyt vain järjestöjen tarpeellisuus on arvioitu ihan mutulla ilman mitään oikeita selvityksiä.
Oletko itse menettämässä paljonkin? Onko tuttuja jonkun järjestön päättävässä asemassa? Järjestörälssin on annettu kupata rahoja jo ikuisuuden. Hyvä, että edes jotain tehdään. Eiköhän rahan kuppaaminen jatku jatkossakin, mutta jos se edes vähän vaikeutuu niin hyvä niin. Hyvässä lykyssä avustettavatkin saavat isomman prosenttiosuuden varoista mitä nyt. Eikä ”kaikki” mene hallintokuluihin ja vastaaviin toiminnan pyörittäjien hyväksi.
Vinkujat koittavat saada huomion pois omista saaduista eduistaan ja puhuvat vain siitä, että kuinka paljon leikkaukset heikentävät heikompiosaisten asemaa. Heitä niinkään nuo avustettavat kiinnosta vaan oma rahapussi.