Onko Suomessa rasismia?
Kommentit (15)
Ei ole, ja jos onkin kukahan sen toi tänne tullessaan?
Sori siitä.
Ei ole. Etenkään kun vertaa Afrikkaan.
On ja ennemminki se on pelkoa ja väärin ymmärrystä ja väärin kasvatusta ja kapeakatseisuutta ja tyhmyyttä kuin rasismia, valitettavan moni suomalainen on juuri tuollainen kuvaukseltaan.
ensin pitää määritellä
a) mitä on rasismi
b) onko se hyvä vai huono asia
On yksi keino miten siitä (väitetystä) rasismista päästäisiin eroon.
Vierailija kirjoitti:
On yksi keino miten siitä (väitetystä) rasismista päästäisiin eroon.
Nee-ke-rit keksii aina kaikenlaista ärsyttävää, en tykkää nipottavista ja kerjäävistä nee-ke-reis-tä
Niillä on ihmeellisiä tapoja mitä minä en ymmärrä enkä halua ymmärtää
ennen monikulttuuria rasismia ei ollut
Vierailija kirjoitti:
ennen monikulttuuria rasismia ei ollut
Ei ollut, ei kukaan valittanut mistään "räsismistä"...
Rasismi sisältää olettamuksen että on olemassa ihmisrotuja?
Vierailija kirjoitti:
On yksi keino miten siitä (väitetystä) rasismista päästäisiin eroon.
Joo, persujen ja muiden ääriöikeistöjen hävitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yksi keino miten siitä (väitetystä) rasismista päästäisiin eroon.
Joo, persujen ja muiden ääriöikeistöjen hävitys.
Siitä sitten vaan kokeilemaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yksi keino miten siitä (väitetystä) rasismista päästäisiin eroon.
Joo, persujen ja muiden ääriöikeistöjen hävitys.
sähän voit siis muuttaa vaikka Somaliaan jos persut häiritsee. Tulet sitten takaisin kun tämäkin maa on saatu kehitysmaaksi joka sinun mielestäsi on hieno tavoite. Kaikesta huomaa ettet ole kovinkaan paljon matkustellut maailmalla ja huomaa myös että olet älyllisesti kehitysvammaisen tasolla.
Vassarit vihaavat sydämensä pohjasta ihmisiä, jotka eivät ole heidän kanssaan samaa mieltä. Eikö tämä ole fasizmin mukaista?
Ihan joka paikassa ja kaikkialla on rasismia. Toisissa paikoissa ja maissa rasismia on hieman vähän kuin toisissa.
Etuoikeutettuna valkoihoisena, lihaasyövänä, heteromiehenä kuitenkin uskaltaisin väittää, että Suomessa rasismia on hieman vähemmän