Rydman on äijä!
Rydmanin mielestä sosiaali- ja terveysministeriön ei ylipäätään tulisi rahoittaa yliopistotutkimuksia lainkaan.
Lapin yliopisto ynnä muut. Jo myönnetyt rahat vietiin. Ihan oikein.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/rydman-varakkailta-jarjestoilta-on-oik…
Kommentit (11)
https://www.instagram.com/p/DZ-pHyPMlkh/?igsh=MXltNnJ6aWVsbjB5
Miksi PS pitää koko Suomea panttivankina? Koska sen annetaan tehdä niin. Kokoomus on ahne ja tyhmä, PS ahne ja venäjämielinen.
Käy allekirjoittamassa se ja muut fasistijärjestöt helvettiin täältä.
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Rydman on suomen halveksituin pikkunatsi. Ohitti vappuna naista päähän potkineen Otto Julius Oittisen.
Muualla maailmassa media on kärkkäästi uutisoimassa varsinkin poliitikkojen ja puolueiden julkisen rahan kähminnästä. Suomessa näemmä media koittaa valkopestä ongelman piiloon pelkäksi rydmanin vaalitempuksi jotta itse asiaan ei kukaan kiinnitä huomiota.
Ja sitten ihmetellään että miksei suomimediaan luoteta.
Vierailija kirjoitti:
Rydman on suomen halveksituin pikkunatsi. Ohitti vappuna naista päähän potkineen Otto Julius Oittisen.
Terveisin järjestökentän punabroileri joka yrittää suojella jättipalkkaista suojatyötään.
Vasemmiston suojatyöpaikoista verorahat pois.
Persoonana aivan kamala, mutta mielipiteet ja toiminta kiitettävää.
Ei todellakaan rahaa tutkimuksiin kuin vasta oli, missä todetaan pikkukeskosina syntyneet lapset väkivaltaisiksi ongelmalapsiksi, koulukiusaajiksi. Tämän kaltaista paskaa on tutkimukset kautta linjan. Hyvä Rydman että haluat vähän järkeä tutkimustyöhön. Höttö jätettävä pois ja säästettävä oikeisiin kohteisiin.
Rydman sekoilee varmaan tahallaan, kun tyhmyyksille löytyy kannattajansa. Jos tutkimus lopetetaan (tai Rydman saa natsina päättää, mitä tutkitaan), niin Suomesta on tulossa banaanivaltio. Toisaalta se tuntuu olevan PS:n agenda.
Toki on mahdollista, että Rydman oikeasti luulee tekevänsä oikein, mikä on ehkä vielä typerämpää.
Hänen ei kuitenkaan kuuluisi olla mimisteri.
Mun mielipiteenk hänestä on muuttunyt täysin. Hienoa toimintaa.