Miehellä toinen nainen mielessä. Neuvoja?
Olen yrittänyt etsiä kertomuksia kokemuksista netistä, mutta en löydä. Siksi haluankin kysyä teiltä josko joku olisi ollut tilanteessani...
Mieheni on erittäin ihastunut toiseen naiseen. Minua kohtaan kuulemma tuntee rakkautta. Olemme olleet yhdessä pitkään. Tiedän että ihastuksia voi tulla ja mennä, MUTTA!
Kysymys kuuluukin, miten menetellä vaimona? Pitääkö vaan odotella että ihastus ehkä menee ohi vuoden sisällä (nainen samalla työpaikalla) ja tyytyä osaansa sukanpesijänä kotona? Jos näin niin miten kestätte sen ajan kun tiedätte miehenne tunteiden olevan muualla? Minä ainakin naisena tunnen itseni täysin romahtaneeksi.
Tarvitsen rakkautta!
Kommentit (375)
Olen itse ollut siellä, petettynä, löysässä hirressä. Olen joskus aiemmin kirjoittanut tähän ketjuun. Mun mies oli niin"taitava" vakuuttelemaan ja valehtelemaan. Aina lupaili että haluaa parantaa parisuhdettamme, ei ole jättämässä meitä jne. Ehkä ei ollutkaan koska edelleen on jäänyt mutta myöskään ei katkaissut suhdetta tähän naiseen vaikka väittikin. Varsinaista fyysistä pettämistä ei ole ollut pitkiin aikoihin mutta yhteydenpitoa kyllä joten äkkiäkös sitä suhdetta taas lämmittää uudelleen kun pitää koko ajan sen vireillä.
..
Toivon että olisin jotenkin osannut tehdä "oikein". Pieni toivon pilkahdus on nyt kun vaikuttaa että olemme saaneet suhdettamme paremmaksi. Mutta valeet ja miehen pettäminen on kyllä rikkonut minut. En tiedä kuka olen, millainen, mitä edes haluaisin. Päivä kerrallaan ja aika näyttää mitä tapahtuu.
..
Ap:n tilanne on ollut vaikea ja mies on tehnyt tosi väärin mutta on hienoa että ainakin vaikuttaa että ap:n mies on ollut rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:14"]Ap kuinka menee?
[/quote]
Siis oletko edelleen siinä samassa suhteessa? Kysyn ihan uteliaisuuttani,miksi? Mikä sai jäämään?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:08"]Olen itse ollut siellä, petettynä, löysässä hirressä. Olen joskus aiemmin kirjoittanut tähän ketjuun. Mun mies oli niin"taitava" vakuuttelemaan ja valehtelemaan. Aina lupaili että haluaa parantaa parisuhdettamme, ei ole jättämässä meitä jne. Ehkä ei ollutkaan koska edelleen on jäänyt mutta myöskään ei katkaissut suhdetta tähän naiseen vaikka väittikin. Varsinaista fyysistä pettämistä ei ole ollut pitkiin aikoihin mutta yhteydenpitoa kyllä joten äkkiäkös sitä suhdetta taas lämmittää uudelleen kun pitää koko ajan sen vireillä.
..
Toivon että olisin jotenkin osannut tehdä "oikein". Pieni toivon pilkahdus on nyt kun vaikuttaa että olemme saaneet suhdettamme paremmaksi. Mutta valeet ja miehen pettäminen on kyllä rikkonut minut. En tiedä kuka olen, millainen, mitä edes haluaisin. Päivä kerrallaan ja aika näyttää mitä tapahtuu.
..
Ap:n tilanne on ollut vaikea ja mies on tehnyt tosi väärin mutta on hienoa että ainakin vaikuttaa että ap:n mies on ollut rehellinen.
[/quote]
Siis edellinen kommentti oli tarkoitus liittää tähän!
Se on lottovoitto päästä patologisesta valehtelijasta ja narsistista eroon. Puhun nyt omasta tilanteesta. Narsistit on sellasia, että jos ne ihastuvat tai rakastuvat johonkin niin luulevat omistavansa koko ihmisen ja jos sitten tämä ihastus ei enää ole kiinnostunut ja ihastuu toiseen, niin se hullu kokee oikeudekseen kostaa ja kääntää manipuloimalla kaikki läheiset ja muut ihastustaan vastaan.
Mutta koska ovathan he niin epätodellisen ihania ihmisiä ulospäin, että ei kellään voi käydä edes mielessä mikä valehteleva sekopää se ihminen oikeasti on.
Ja lopuksi käy niin, että se on valehdellut, kääntänyt ja vääntänyt kaiken nurinpäin ja luullaan, että se ihastus on se joka roikkuu hänessä, vaikka oikeasti pelkää ja kammoksuu koko lipevää pervoa.
Tuli vaan niin oma tilanne tästä mieleen, että oli pakko kommentoida.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:08"]Olen itse ollut siellä, petettynä, löysässä hirressä. Olen joskus aiemmin kirjoittanut tähän ketjuun. Mun mies oli niin"taitava" vakuuttelemaan ja valehtelemaan. Aina lupaili että haluaa parantaa parisuhdettamme, ei ole jättämässä meitä jne. Ehkä ei ollutkaan koska edelleen on jäänyt mutta myöskään ei katkaissut suhdetta tähän naiseen vaikka väittikin. Varsinaista fyysistä pettämistä ei ole ollut pitkiin aikoihin mutta yhteydenpitoa kyllä joten äkkiäkös sitä suhdetta taas lämmittää uudelleen kun pitää koko ajan sen vireillä.
..
..
[/quote]
Siis edellinen kommentti oli tarkoitus liittää tähän!
[/quote]
Olen tässä suhteessa edelleen. Toinen nainen ei ole kuviossa enää ja käymme terapiassa.
..
Syy miksi alun perin jäin oli se että molemmat halusimme yrittää vielä, mies ei vaan ollut rehellinen kun ei saanut suhdetta lopetettua. En tiennyt tästä tietenkään heti vaan selvisi sitten myöhemmin. Mutta nökyivän se miehen käytöksessä ettei ollut rehellinen. Lisäksi mies on törttöilystään huolimatta hyvä isä lapsilleen. Aika näyttää miten meidän käy mutta helppoa tämä ei ole.
..
Ei ap
Mutta onneksi mun perhe uskoo mua. En jaksa enää välittää mitä muut ajattelee kunhan pääsen vaan eroon ja äkkiä.
-363
Sen vielä sanon, että ei todellakaan sais tuollanen ihminen siinä ammatissa toimia. On empatiakyvytön, omatunnoton, häikäilemätön. Osaa kyllä näytellä hyvin, mutta oikeasti sitä ei kiinnosta paskan vertaa mitä sen tekemiset voi muille aiheuttaa, koska ei osaa ottaa vastuuta mistään, kaiken kääntää toisen syyksi tai luulee, että hänellä on joku oikeus tehdä niin. Ja valehtelee niin paljon, että varmaan uskoo jo itsekin niihin.
-363
Tiedän tilanteesi.... Itsellä sama juttu ja yhteisiä vuosia 30 takana...
Älä tyydy osaasi ja lopeta hyvä ihminen se sukkien pesu!!! Et enää tee mitään valmiiksi miehellesi, aloitat itsestäsi huolehtemisen niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Osta itsellesi uutta vaatetta, ota uusi kampaus ja huolehdit vain itsestäsi.
Mieshän pitää sinua narrina ja kuulostaa siltä, että vaan tyydyt osaasi. Miksi????
Onko tämä nainen varattu vai vapaa? Jos varattu niin ilmoita miehellesi että ilmoitat asian myös tälle aviomiehelle. Eipähän tarvitse yksin surra ja kaikki saa tasapuolisesti!! Samalla voit ilmoittaa, että aloitat myös itse seikkailun vaikka et sitä tekisikään. Lopuksi kaikista paras neuvo; muuta pois miehes luota!!
Parempi kunnolla täräyttää ja ehkä voittaa kun loputtomiin kärsiä, eikö vaan?
Ap, ymmärrän ettet enää tässä ketjussa kirjoittele. Halusin vain kertoa, että olet aina välillä mielessä ja toivon, että voit hyvin!!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:53"]
Jooh.. kaivelin netistä tietoa "miehellä toinen" ja sattui tämä.. Luin koko ketjun ja olisin kiinnostunut todella tietämään mitä ap sinulle nyt kuuluu? Palasitko vai aloititko uuden sivun. Itsellä tilanne että ukko vehtaa työkaverinsa kanssa "jotain". kaksi kuukautta ollut kuin eri mies, tästä muutoksesta käytöksessä ne epäilyt heräsivät. Kyselin ja tenttasin, luin viestit ja riideltiin. Hän väittää että ei heillä ole mitään. Luottamuspula jäi silti. Nyt jäi sitten kiinni kaupungilla pari päivää sitten, kun satuin näkemään ne yhdessä. Oma ukko lääppimässä toista.. Hienosti hän sitä luottamusta rakentaa näemmä.. Olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta. Ja vaikka olen näemmä täytenä kynnysmattona, en silti saa heitettyä häntä vielä pihalle... Väittää vielä että minua rakastaa... ja minä tartun siihen ohueen lankaan... Tenttasin tätä toista naista siinä tilanteessa (ukko kun juoksi siitä karkuun...) Hänelle oli kertonut että olemme eronneet.. ja että hän on kyllä ihastunut. Seksiä ei kuulemma vielä (VIELÄ!!) ole ollut..
[/quote]
Älkää nyt hitossa jääkö roikkumaan näin paskaan suhteeseen!!!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:53"]
Jooh.. kaivelin netistä tietoa "miehellä toinen" ja sattui tämä.. Luin koko ketjun ja olisin kiinnostunut todella tietämään mitä ap sinulle nyt kuuluu? Palasitko vai aloititko uuden sivun. Itsellä tilanne että ukko vehtaa työkaverinsa kanssa "jotain". kaksi kuukautta ollut kuin eri mies, tästä muutoksesta käytöksessä ne epäilyt heräsivät. Kyselin ja tenttasin, luin viestit ja riideltiin. Hän väittää että ei heillä ole mitään. Luottamuspula jäi silti. Nyt jäi sitten kiinni kaupungilla pari päivää sitten, kun satuin näkemään ne yhdessä. Oma ukko lääppimässä toista.. Hienosti hän sitä luottamusta rakentaa näemmä.. Olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta. Ja vaikka olen näemmä täytenä kynnysmattona, en silti saa heitettyä häntä vielä pihalle... Väittää vielä että minua rakastaa... ja minä tartun siihen ohueen lankaan... Tenttasin tätä toista naista siinä tilanteessa (ukko kun juoksi siitä karkuun...) Hänelle oli kertonut että olemme eronneet.. ja että hän on kyllä ihastunut. Seksiä ei kuulemma vielä (VIELÄ!!) ole ollut..
[/quote]
Mitä selitettävää tuossa enää on, jos on toiselle naisellekin valehdellut teidän eronneen? Tottakai heidän välillään jotain on ollut ja on, kun tuollaisia menee väittämään. Sano miehlle että turha selitää ja valehdella enää. Toivottavasti jätätte hänet molemmat, sekä sinä että se työkaveri. Ei tuollainen mies ansaitse yhtään naista koskaan.
Mä en kestänyt. Annoin miehen valita minä tai se toinen. Mies valitsi minut ja laittoi kaikki välinsä, myös työasioihin liittyvät, poikki sen toisen kanssa.
Kiitos. Tässä tapauksessa välejä ei voi laittaa tähän toiseen naiseen poikki. Ovat samassa työpaikassa, eikä siihen voi vaikuttaa. Miehen mielestä minun pitäisi vaan olla normaalisti. Minulla ei kestä pää tässä tilanteessa...
t. Ap
En kestäis. Pakota se valitsemaan. 100% sua varten ja ihastuksen numerot ym.poistoon tai sit ihastus ja ero samantien susta. Vaadi. Tiukasti. Kokoo ittes ja ns.nyrkki pöytään. Voimia lähetän sulle! Muutes, ihme vätys sun ukkos jos luulee pystyvänsä pyörittään kahta yhtäaikaa. Mut paljon on nyt nimenomaan susta itestä kiinni, suostutko todella osaasi? Tiedän, voi olla erittäin vaikeita päätöksiä edessä, mut toistan, kokoo ittes *NÄILLÄ VOIMILLA MITÄ TÄSSÄ SULLE VIRTUAALISESTI LÄHETÄN*. Tsempit!!!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 15:20"]Ehkä miehesikin lukee tätä viestiketjua ja on tyytyväinen kun tietää sinun vielä kaipaavan häntä
[/quote]
Kauhean monen mies ei ehkä kuitenkaan lue näitä ketjuja täällä -toivottavasti ei myöskään ap:n!