Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä toinen nainen mielessä. Neuvoja?

Vierailija
07.12.2014 |

Olen yrittänyt etsiä kertomuksia kokemuksista netistä, mutta en löydä. Siksi haluankin kysyä teiltä josko joku olisi ollut tilanteessani...

Mieheni on erittäin ihastunut toiseen naiseen. Minua kohtaan kuulemma tuntee rakkautta. Olemme olleet yhdessä pitkään. Tiedän että ihastuksia voi tulla ja mennä, MUTTA!

Kysymys kuuluukin, miten menetellä vaimona? Pitääkö vaan odotella että ihastus ehkä menee ohi vuoden sisällä (nainen samalla työpaikalla) ja tyytyä osaansa sukanpesijänä kotona? Jos näin niin miten kestätte sen ajan kun tiedätte miehenne tunteiden olevan muualla? Minä ainakin naisena tunnen itseni täysin romahtaneeksi.

Tarvitsen rakkautta!

Kommentit (375)

Vierailija
1/375 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin eilen että alan käyttäytymään itsevarmasti, enkä ehdottomasti takerru. Päivä on vasta alulla ja olen jo ihan paniikissa. Mieheni on kylmä minua kohtaan, eikä varmasti välitä olenko itsevarma vai en. Näkymätön olen toiselle.

Uskomatonta. En voi käsittää miten olen joutunut tähän tilanteeseen :( Oi, saisinpa jostakin voimaa.

t. ap

Vierailija
2/375 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalalle kuulostaa. Been there done that. Puolin ja toisin lopputulos ei ollut hyvä. Kuitenkin takertuminen näyttää ihastuneellee teeskentelyltä ja tuskin parantaa tilannetta. Et lopulta voi omistaa toista ja mies valitsee mitä valitsee. Toisaalta, mieti myös mitä olet valmis sietämään. On miehiä, jotka toivovatkin pitkää sivusuhdetta! Jos molemmat naiset suostuvat tilanteeseen niin mikäs miehen on ollessa. Ja yksipuolinen ihastus tuskin johtaa aviokriisiin... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/375 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:09"]Päätin eilen että alan käyttäytymään itsevarmasti, enkä ehdottomasti takerru. Päivä on vasta alulla ja olen jo ihan paniikissa. Mieheni on kylmä minua kohtaan, eikä varmasti välitä olenko itsevarma vai en. Näkymätön olen toiselle.

Uskomatonta. En voi käsittää miten olen joutunut tähän tilanteeseen :( Oi, saisinpa jostakin voimaa.

t. ap
[/quote]

Ole vain kuin et kylmyyttä huomaisikaan! Näytä vain huolettomalta ;) Jos hänen käytöksensä muuttui reaktiona sinun itsenäiseen asenteeseen, sehän kertoo vain siitä, että sinun asenteesi "osui ja upposi". Muista, ettet ala ilkeäksi tai mitään sellaista..näytät vain, ettet ala hänessä roikkumaan. Joskus ihmisen täytyy tuntea itsensä vapaaksi halutakseen jäädä (parasta melkein olisi, jos se nainen siellä työpaikalla alkaisi nyt yrittää hänessä roikkua).

Tarvitset nyt kaiken kärsivällisyytesi ja voimasi (äläkä peräänny vaan näytä, että olet tosissasi). Saat kyllä tilanteen haltuusi haluamallasi tavalla, siinä vain voi kestää yhtä hyvin kuukausi kuin puolikin vuotta.

Halaus!!!

Vierailija
4/375 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo tuolla aikaisemmin. Mun mies heräsi vasta siinä vaiheessa, kun pakkasin kamat ja sanoin heippa.

Vierailija
5/375 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katselemaan asuntoja, käy vaikka joissain näytöissä -vaikka siis et vielä oikeasti haluaisikaan lähteä. Jos mies sanoo, ettei sun täydy etsiä asuntoa niin näytä vain hämmentyneeltä ja ihmettele, että miten niin ei.

Kyllä se heräisi jossain vaiheessa muutenkin, mutta vaikuttaa siltä, että sun kannattaa vähän nopeuttaa prosessia.

Vierailija
6/375 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap
[/quote]

Sä oot tos tilanteessa koska sun miehellä on nyt joku oma kriisi. Ei kukaan selväjärkisen ukko ole vaihtamassa vaimoa ja perhettä johonkin duunipaikan naiseen. Sitä sille miehelle on nyt kuitenkin turha ees alkaa selittää :(

Vierailija
7/375 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti. Oon mäki ollu ihastunu vaikka kehen, en mä silti niistä mun miehelle jauha! Ihastukset menee ja tulee, parisuhteen eteen pitää tehdä töitä. Sun pitäs jotenkin nyt selvittää sun miehelle haluaako hän olla sinun kanssa vai haaveilla muista. Kyllä tuo on henkistä väkivaltaa jos oikeen siitä puhuu haaveillen ja parisuhteen velvollisuudet jää täyttämättä. Kysy haluaako vaihtaa naista vai työpaikkaa vai lopettamaan haaveilun!

Vierailija
8/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ollut mielenkiintoisia tarinoita. Lisäã?

Vierailija
9/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten sulla sujuu? Tuskin näin äkkiä tietenkään mitään muutoksia on tapahtunut, mutta mitkä sun fiilikset on? Toivottavasti voit mahdollisimman hyvin!!!

Vierailija
10/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on edelleen hankala. En ole onnistunut olemaan itsevarmana ja pirtsakkana omine menoineni. Olen raunio. Välillä katkera, välillä raivotar. Mies ei kosketa ja on etäinen. Hän ihmettelee miksi en käyttäydy normaalisti. Hän ei vaan "voi mitään" ihastumiselle.

Saatanallinen tilanne. Kiitos kun olette kiinnostuneita minusta. T. Ap

Vierailija
11/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa, hyvät ihmiset. Aivan kuin ihastuminen olisi jotain hyväksyttävää ja sitä nyt vain tapahtuu -asioita. Haloo. Sinkkuna voi leikitellä ihastuksilla ja ihastumisen tunteella. Parisuhteessa elävälle perheelliselle ihmiselle se ei todellakaan ole ok. Eikä sitä tarvitse hyväksyä.

Anteeksi, Ap, mutta vaikutat mielestäni vähän yksinkertaiselta naiselta. Etkö todella tiedä mitä nyt kannattaisi tehdä....

Vierailija
12/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa tällaissta tilanteista puhuttu, ja molemmat on ollu sitä mieltä että jos itte huomaa ihastuvansa toiseen täytyy myös itae tajuta välttää tilanteita ihastukaen kanssa ja alkaa sytyttämään liekkiä puolison kanssa. Jos vaan jatkaa ja jatkaa ihastumisjuttuja, on se jo pettämistä
.

Vierailija
13/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelin ap:n aloituksen perusteella, että miehen ihastus näkyy kotona lähinnä tietynlaisena etäisyytenä mutta että hän silti kohtelee ap:ta nätisti ja rakkaudella. Sen sijaan jos on kylmä, etäinen ja ilkeä, on asia aivan eri. Sellaista ei kenenkään tarvitse sietää sillä varjolla, että toisella on jokin ihastus meneillään.

Minä jättäisin kylmälle ja välinpitämättömälle miehelle kokonaan väliin tuon "en takerru"-esityksen ja menisin suoraan toimintaan. Pakkaisin miehen työssä ollessa hänen matkalaukkunsa ja olisin eteisessä vastassa, kun tulee töistä, ojentaisin laukun ja toteaisin, että niin kauan kuin on ihastuksensa kourissa tuossa määärin ettei pysty kotona olemaan kohtelias ja fiksu, niin on parasta painua vaikka hotelliin miettimään, mitä on valmis menettämään. Lisäisin vielä, että en odota täällä itkemässä ja rukoilemassa vaan haku on päällä täälläkin, joten päätöksen on parasta olla nopea.

Vierailija
14/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama tilanne. Meillä tilanne ratkesi vasta kun mulle iski päälle kylmä raivo. Mä tajusin että en ansaitse tätä kohtelua. Ilmoitin miehelle että voi saman tien muuttaa pois. Iltavuorosta ei tarvitse enää kotiin tulla kerran on niin vaikeaa ja ahdistavaa olla erossa ihastuksesta. Heillä se oli molemminpuolista. Vasta silloin kai mies heräsi ja tajusi mihin kaikki johtaa.

Vierailija
15/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nyt ottamaan aikalisän. Älä turhaan kiduta itseäsi kylmän miehen kanssa vaan lähde esim. viikonlopuksi vanhemmillesi, siskollesi, kaverillesi tai vaikkapa hotelliin rauhoittumaan. Pakkaa laukku ja sano miehelle, että on niin paljon sulateltavaa ja että toivot, että mieskin käyttää tilaisuuden hyväksi ja miettii, mitä kaikkea hänellä on oikeus vaatia puolisoa sietämään ja mitä hän itse olisi valmis sietämään. Vietä rentouttava viikonloppu ja kun palaat, katsot, onko mies edelleen samalla kylmällä kannalla. Jos on, niin lusikat jakoon vain..

Vierailija
16/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:48"]Ala käyttäytyä ja esiintyä mahdollisimman itsenäisesti. Anna ymmärtää olevasi hyväntuulinen ja että sulla on omiakin menoja -ja järkkää niitä myös, vaikka väkisin!

Näytä että olet itsenäinen ja ettei sulle kelpaa mikä vain. Anna sen miehesi itse pyrkiä sun puheille...siihen asti vaikuta vain siltä, että olet hyväntuulinen ja suunnittelet Omaa tulevaisuuttasi (ja tee niin myös). Kuolee turhat työpaikkaihastumiset aika äkkiä, kun mahdollisuus sen oikeasti tärkeimmän (eli sinun) menetyksestä konkretisoituu. Pahin, mitä nyt voit tehdä, on olla takertuvainen ja antaa miehen ymmärtää, että rakastat ja haluisit vain, että hän olisi taas kokonaan sun. Silloinhan miehellesi on ilman sun menettämisen pelkoa helppoa fantasioida samalla jostain toisesta.

Jossain vaiheessa sun vaan täytyy sitten päättää jaksatko itse tuota miestä enää.
[/quote] Olen harvinaisen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Et ole mikään itsestäänselvyys joka vain odottaa sopiiko miehelle unohtaa tuo toinen nainen vai ei.

Vierailija
17/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuossa ihastuneen osassa. Tilanne oli sellainen, että varattu mies ihastui kovasti minuun hetkellä, jolloin mulla meni huonosti omassa suhteessani ja miehellä myös omassaan. Juttelimme paljon, ja ihastuin sitten myös tähän mieheen. Kuitenkin samaan aikaan tiesin, että rakastan vain sitä omaa miestäni, vaikka huonosti menikin.

Kerroin ihastuksestani miehelleni, ja hän suhtautui ymmärtävästi. Kertoi rakastavansa minua mutta toisaalta ymmärtävänsä, että suhteessamme ei kaikki ollut hyvin ja minä tarvitsin siksi luotettavaa ystävää, jollainen tämä ihastukseni oli ollut. Mieheni oli suorastaan iloinen, että minulla oli ollut tämä "olkapää", johon nojata, kun meillä keskenämme meni huonosti.

Minun ja tuon toisen miehen välillä ei tapahtunut mitään, ja tunteet laimenivat ajan oloon itsestään. Minä ja mieheni pääsimme vaikean vaiheen yli, mutta tuo toinen mies ei kai oikein saanut liittoaan kuntoon, eivät kyllä ole eronneetkaan. 

Ap:lle sanoisin, että vaikka mies tuntuu kylmältä niin ei se välttämättä tarkoita, että hän ei sinua rakastaisi. Joskus vaan muut asiat saa ne tunteet ikäänkuin painumaan pohjalle. Minusta niitä ei voi väkisin, parisuhteeseen keskittymällä pakottaa esiin, vaan aika tekee tehtävänsä jos on tehdäkseen. Ainakin minulla oli näin, jos mieheni olisi ihastumiseni aikoihin vaatinut minua unohtamaan ihastuksen ja keskittymään meihin niin parhaasta tahdostani huolimatta en varmaankaan olisi siinä onnistunut. Ja siltikin, koko ajan tiesin sisimmässäni, että rakastan vain miestäni ja vain hänen kanssaan tahdon jakaa elämäni. Tunteet ovat kummallisia, ja me ihmiset myös.

Vierailija
18/375 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 18:28"]

Olo on edelleen hankala. En ole onnistunut olemaan itsevarmana ja pirtsakkana omine menoineni. Olen raunio. Välillä katkera, välillä raivotar. Mies ei kosketa ja on etäinen. Hän ihmettelee miksi en käyttäydy normaalisti. Hän ei vaan "voi mitään" ihastumiselle.

Saatanallinen tilanne. Kiitos kun olette kiinnostuneita minusta. T. Ap

[/quote]

Niin oletkin raunio ja saat ollakin, se on vasta lähtökohta. Älä yritä turhaan olla jotain mitä et juuri tällä hetkellä ole, se vain hidastaa prosessia. Kuitenkin, musta nuo ovat olleet todella hyviä neuvoja, että oma huomio pitää suunnata omaan elämään eikä roikkuminen auta tässä tilanteessa. Sun täytyy oikeasti keskittyä omaan elämääsi ja miettiä mikä sun olosi voisi pidemmässä juoksussa tehdä paremmaksi eikä vain esittää että keskityt omaan elämääsi jotta miehen huomio kääntyisi suhun.

En tarkoita ettetkö saisi sanoa miehelle, että paskalta tuntuu kun olet etäinen, ja ettet ehkä jaksa katsella sellaista kauaa. Jos miestä ihmetyttää, että käyttäydyt erilailla kuin ennen, kai voit sanoa että sullakin on oikeus käyttäytyä sen mukaan mitä tunnet ja tässä tilanteessa tuntuu mahdottomalta olla miehelle läheinen kun sekään ei ole sulle.

Kirjoita vaikka siitä mitä tunnet (itsellesi), rehellisesti, ja yritä miettiä millaista kohtelua mielestäsi ansaitset ja onko suhteessa oleminen sen arvoista vai pitäisikö tehdä jotain ratkaisuja. Se on hyvä ehdotus, että lähtisit kotoa jonnekin hetkeksi.

Sekavia neuvoja, kertoo siitä etten itsekään tietäisi miten toimisin samassa tilanteessa. Mutta tsemppiä ap, tuollainen on pitkä prosessi ja paskaa tulee olemaan ja vasta myöhemmin saat tietää, mitä koko jutusta tulee, älä mieti päätäsi puhki asioita joita et voi vielä tietää.

Vierailija
19/375 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun tuska on kova, mutta nyt jos koskaan sun on oltava todella vahva.

- älä pyri nyt sen miehen syliin. Mene
seuraavan kerran vasta kun Hän sitä pyytää ja silloinkin halaat vain nopeasti. Hänen pitäisi joutua nyt taistelemaan sinut takaisin.

- Jos et nuku, harkitse hakevasi lääkäriltä nukahtamislääkkeitä. Romahdat muuten kohta, etkä kyllä silloin pysty tilanteen vaatimaan toimintaan.

- ota Pliis nyt etäisyyttä siihen mieheesi. Mitä takertuvaisempi ja surkea nyt olet, sitä enemmän vetovoimaisemmalta se työpaikan nainen nyt miehesi silmissä näyttää.

- Usko pois: Tulee vielä päivä, kun joudut miettimään voitko huolia miestäsi enää. Jossain vaiheessa nousee viha ja halveksunta. Miehesi on nyt sekaisin, mutta se ei oikeuta häntä toimimaan vaimoaan ja perhettään kohtaan noin niljakkaasti.

Halaus Sinulle!!

Vierailija
20/375 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:08"]

Ap, sun tuska on kova, mutta nyt jos koskaan sun on oltava todella vahva. - älä pyri nyt sen miehen syliin. Mene seuraavan kerran vasta kun Hän sitä pyytää ja silloinkin halaat vain nopeasti. Hänen pitäisi joutua nyt taistelemaan sinut takaisin. - Jos et nuku, harkitse hakevasi lääkäriltä nukahtamislääkkeitä. Romahdat muuten kohta, etkä kyllä silloin pysty tilanteen vaatimaan toimintaan. - ota Pliis nyt etäisyyttä siihen mieheesi. Mitä takertuvaisempi ja surkea nyt olet, sitä enemmän vetovoimaisemmalta se työpaikan nainen nyt miehesi silmissä näyttää. - Usko pois: Tulee vielä päivä, kun joudut miettimään voitko huolia miestäsi enää. Jossain vaiheessa nousee viha ja halveksunta. Miehesi on nyt sekaisin, mutta se ei oikeuta häntä toimimaan vaimoaan ja perhettään kohtaan noin niljakkaasti. Halaus Sinulle!!

[/quote]

Kiitos. Hain nukahtamislääkkeitä itselleni, jotta saan tähän päähän jotain tolkkua. Sain jopa syötyä. Yritän että en enää takerru väkisin mieheeni enää. Harkitsen ihan kunnollisen etäisyyden ottamista. Olen ansainnut parempaa kuin tämän! t. ap