Onko teillä lapset kertoneet edellisistä elämistään?
Meillä yhdellä kolmesta lapsesta on tämä lahja. Poika on aiemmin asunut jossain Neuvostoliiton alueella. Hän on kertonut että kesäisin hän oli aina Mustanmeren rannalla lasten kesäleirillä. Lisäksi on kertonut paljon entisestä kodista. Rappukäytävään oli ruskea ovi, jossa ei ollut ikkunaa. Asunnossa oli yksi makuuhuone, jossa poika nukkui kahden sisarensa kanssa, vanhemmilla oli oma soppi olohuoneessa. Keittiössä oli punainen ruokapöytä ja vihreät tuolit. Myös perheen mummo oli usein pitkiä aikoja heidän luonaan, mummo asui maalaiskylässä jossa poikakin kävi usein.
Makuuhuoneen ikkunasta näkyi junarata, jota poika katseli usein, meillä poika on nytkin hirveän kiinnostunut junista, luulen että se on perua tästä entisestä elämästä. Koulusta poika on kertonut että kouluilla ei ollut nimeä kuten Suomessa vaan jokaisella koululla oli oma numero kuten koulu numero 16 jne. Nimiä poika ei ole maininnut mutta on sattumalta kuullut muutaman kerran nimen Artjom. Poika on silloin mennyt hyvin hiljaiseksi ja mietteliään näköiseksi. Olenkin miettinyt että onkohan poika ollut aiemmin nimeltään Artjom. Tai sitten joku muu lähipiiristä on ollut, isä tms.
Ja kun kävimme Pietarissa pojan ollessa 5-vuotias niin olimme puistossa ja istuimme penkillä syömässä eväitä, niin silloin poika totesi että nyt minulla on sellainen tunne että olen tullut kotiin. Hän saattaa olla asunut Pietarissa, olen yrittänyt poja kertomuksista päätellä kaupunkia mutta sitä en ole vielä saanut selvlle.
Poikaoli myös ihan vauvasta asti hirveän pelokas autossa. Heti kun vein autoon niin alkoi itkeä, muiden lasten kanssa ei ole ollut samanlasta. Poika myös kyseli myöhemmin paljon että ei kai vain ajeta kolari, ei kai auto törmää. Sanoin siihen että ei tietenään törmää, ollaan täällä autosa ihan turvassa. Siihen poika sanoi vain "eikä olla". Tästä olen päätellyt että hän on ehkä entisessä elämässä menehtynyt auto-onnettomuudessa.
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Näitä tarinoita on ollut aivan ihana kuulla!
Kommentit (798)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:05"]
Poikaoli myös ihan vauvasta asti hirveän pelokas autossa. Heti kun vein autoon niin alkoi itkeä, muiden lasten kanssa ei ole ollut samanlasta. Poika myös kyseli myöhemmin paljon että ei kai vain ajeta kolari, ei kai auto törmää. Sanoin siihen että ei tietenään törmää, ollaan täällä autosa ihan turvassa. Siihen poika sanoi vain "eikä olla". Tästä olen päätellyt että hän on ehkä entisessä elämässä menehtynyt auto-onnettomuudessa.
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Näitä tarinoita on ollut aivan ihana kuulla!
[/quote]
Meidän Nooa-Miihkali on kuulemma ollut Siperiassa vankileirillä vanhempiensa kanssa ja kuollut siellä kurkkumätään. On ihanaa kuulla kun poika siitä niin elävästi kertoilee!!
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:11"] Te pilasitte tän ketjun. Kiitti. [/quote] Kun tuodaan esiin faktoja, jotka selitetään psykologisesti nuo lasten entinen elämä -tarinoinnit? Ehkä olisi sinulla enemmän nyt itsetutkiskelun paikka, että miksi noin raivolla haluat pitää kiinni asioista, joille sinulla ei ole edes mitään perusteluja ja kaikki tietosi on hyvin hataraa ja yhteen lähteeseen perustuvaa? [/quote] Mene nyt vaan sohvalles nauttimaan siitä, että sait jälleen yhden ketjun pilattua vänkäämisilläs. Sairasta kun et osaa ajoissa lopettaa. Oletko nyt tyytyväinen? [/quote] Jos et pysty käsittelemään sitä, että kaikki eivät kanssasi samaa mieltä, älä keskustele silloin asioista. Aikuisen ihmisen tulisi jo kestää se, että kaikki eivät ole samaa mieltä ja että asioista voidaan väitellä. [/quote] Samat sanat sinullekin. Kyllä sunki pitäs vaan oppia hyväksymään se, ettei kaikki ajattele sun tavalla maailmasta. Vaan jotkut jopa näkevät enemmän mitä sinä ikinä.
[/quote]
Minä perustan kantani tutkittuihin faktoihin ja siihen, mitä itse näen. Sinä perustat tällä hetkellä tietosi yhden nettiartikkelin varaan.
Käsität varmasti itsekin eroavaisuuden.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:27"]
Meidän sielu syntyy uudestaan ja uudestaan, kuten olen kirjoittanut tässä minun omasta kokemuksesta ja kuinka sain asioita palautettuna mieleen. Muun muuassa että jostain syistä koin Suomi kodina vaikka en koskaan ennen asunnut täällä,ennätyksellisen nopeasti opin kielen ja monet luule minua virolaisena koska puhun kuulemma niin hyvin. En itse pidän itseäni kielinerona;kirjoitan väärin ja vaikean tekstin käsittelyssä tarvitsen apua, mutta tietyt henkilökohtaiset seikat viittavat että tämä kieli on tuttu minulle,esimerkiksi nautin suuresti kun puhun suomeksi kauniisti ja oikein juuri tuntuu luontevasti. Kuten ennen mainitsin rasismi vaikuttii etten tunne enää täällä kotona valitettavasti,mutta oman kokemuksen kautta ymmärsin että kuuluun universumiin ja että kaikista huolimatta on hyviä ihmisia joka maassa. Täällä me ollaan kulkumatkalla synnymme ja kuolemme ja synnymme uudestaan .....kunnes opitaan rakastamaan ja antamaan anteeksi... Suomi on kaunis maa,kauniita järvejä ja aurinkolaskuja jokaisen joka asuu täällä on muistettava sen ja arvostettava. Rakastan myös Venäjää-kultturi ja ihmisia-jostain syistä he myös saivat kärsiä. Toivottavasti me kaikki joskus opimme että raha väkivalta ja itsekkyys kuten myös ahneus johtavat meitä turmioon ja lopulta tuhoon.. Toivottavasti rakkaus voitta..Sen pitäisi voittaa.
[/quote]
Ehkä sulla on suomaisia esi-isiä?
Olen omasta isästäni huomannut, että hänessä näkyi monen sukupolven geenit. Hän esimerkiksi tykkäsi ajella kesäisin saaristossa päin, vaikka ei ollut mikään purjehtija eikä yhtään meri-ihminen Isänsä juurista hän ei halunnut tietää kaikkea,tuskin mitään, koska arkaili tämän aviotonta alkuperää.
Nyttemmin on selvinnyt, että meidän esiäitimme, isän isän puolelta, oli kotoisin juuri sieltä, ja sukua on ollut paljon. Isä tuskin tiesi tästä,ei ainakaan sanalla maininnut (kysessä oli hänen ajat sitten pois muuttaneen mummonsa mummo).
Tässä vain yksi esimerkki.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:11"] Te pilasitte tän ketjun. Kiitti. [/quote] Kun tuodaan esiin faktoja, jotka selitetään psykologisesti nuo lasten entinen elämä -tarinoinnit? Ehkä olisi sinulla enemmän nyt itsetutkiskelun paikka, että miksi noin raivolla haluat pitää kiinni asioista, joille sinulla ei ole edes mitään perusteluja ja kaikki tietosi on hyvin hataraa ja yhteen lähteeseen perustuvaa? [/quote] Mene nyt vaan sohvalles nauttimaan siitä, että sait jälleen yhden ketjun pilattua vänkäämisilläs. Sairasta kun et osaa ajoissa lopettaa. Oletko nyt tyytyväinen? [/quote] Jos et pysty käsittelemään sitä, että kaikki eivät kanssasi samaa mieltä, älä keskustele silloin asioista. Aikuisen ihmisen tulisi jo kestää se, että kaikki eivät ole samaa mieltä ja että asioista voidaan väitellä. [/quote] Samat sanat sinullekin. Kyllä sunki pitäs vaan oppia hyväksymään se, ettei kaikki ajattele sun tavalla maailmasta. Vaan jotkut jopa näkevät enemmän mitä sinä ikinä.
[/quote]
Minä perustan kantani tutkittuihin faktoihin ja siihen, mitä itse näen. Sinä perustat tällä hetkellä tietosi yhden nettiartikkelin varaan.
[/quote]
Mä perustan kantani paljon muuhunkin kuin yhteen nettiartikkekiin, mut mihin, ni en näe tarvetta sulle niitä enempiä aukoa.
Sä saat jatkaa ketjun pilaamista tästä eteenpäin yksinäs, mulla on tärkeämpääki tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:14"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:11"]Te pilasitte tän ketjun. Kiitti. [/quote] Niinpä, tänne kun piti tu kea tommosten tiukkapipoisten sakki vaatimaan todisteita ja haukkumaan muut siinä sivussa. Keskustelun aiheena oli, että onko lapset puhuneet entisistä elämistä ja tämä eräs idiootti otti ja pilas sen jankutuksillaan. Sääli, sillä olis ollu kiva kuulla lisää tarinoita. [/quote] Niin, kun ikävästi tuotiin mukaan faktoja ja tieteellisiä selityksiä näille asioille. Ketään ei myöskään ole haukuttu, ainakaan omien viestieni osalta. Sen sijaan minua on haukuttu teikäläisten puolelta moneen otteeseen keskustelun aikana. [/quote] Miks helvetissä KAIKELLE pitää olla tieteelliset selitykset?! Eihän sunkaan idioottimaisuudelles semmoista, mut idiootti selkeästi olet. Joten?!
[/quote]
Huomaatko, että se olet taas sinä itse, joka kirjoitat viestiisi solvauksia. En minä. Viitaten tuohon aiempaan viestiin, jossa sinä (?) sanoit meikäläisten haukkuneen teikäläisiä.
Kaikkeen ei löydy aina helppoa selitystä, mutta tässä aiheessa sellainen nyt sattuu olemaan. Sinulta on myös moneen otteeseen pyydetty aiheesta jotain kättä pidempää, kuten psykologien yms. lausuntoja asiasta, mutta niitä ei ole tullut. Pelkkää raivoamista ja "Vitun idiootit!!" -tyyppistä viestiä vain.
Nyt on valitettavasti sanottava, että en ole varma keskustelenko nyt varmasti aikuisen ihmisen kanssa.
[/quote]
Luuletko kirjoittavasi vain yhden ihmisen kanssa?
Artjom näyttäisi olevan myös paikkakunta Vladivostokin lähellä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:19"]
Luin koko ketjun alusta loppuun. Ennen ei minua ole kiinnostunut tälläiset asiat, mutta tämä ketju sai innostumaan.
[/quote]
Sama täällä. On sitä välillä tullut katsottua dokumentteja aiheesta, muttei ole aiemmin suurensuurta kiinnostusta asiaan ollut. Nyt sitten innostuin asiasta tämän ketjun pohjalta ja aion mennä regressio terapiaan heti kun tulee tilaisuus. Täällä pohjois-karjalassa kun sitä ei taideta suorittaa? Olisi kyllä kamala pettymys jos minulla ei olisikaan useampaa entistä elämää, edes yhtä.
Oi miten mielenkiintoista olisi näin aukuisena saada tietää ja muistaa edellisistä elämistä! Olenko elänyt suomessa vai jossain toisessa maassa? Millä vuosisadalla? Olinko ylhäistöä, työläinen, orja vai jotain muuta? Mihin kuolin? Olinko mies vai nainen? Miten jännittävää! Pakko päästä regressio terapiaan pian. :D
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:24"]
[/quote]
[/quote]
Ei täällä mitään perustella YHDEN nettiartikkelin varaan. Moni on sanonut dokumenteista ym, mutta sinä luulet puhuvasi yhdelle ihmiselle ja jankkaat vain artikkelista. Sulla ei taida olla kaikki aivan kotona tai luetunymmärtämisesi on luokkaa 0.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:24"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:11"] Te pilasitte tän ketjun. Kiitti. [/quote] Kun tuodaan esiin faktoja, jotka selitetään psykologisesti nuo lasten entinen elämä -tarinoinnit? Ehkä olisi sinulla enemmän nyt itsetutkiskelun paikka, että miksi noin raivolla haluat pitää kiinni asioista, joille sinulla ei ole edes mitään perusteluja ja kaikki tietosi on hyvin hataraa ja yhteen lähteeseen perustuvaa? [/quote] Mene nyt vaan sohvalles nauttimaan siitä, että sait jälleen yhden ketjun pilattua vänkäämisilläs. Sairasta kun et osaa ajoissa lopettaa. Oletko nyt tyytyväinen? [/quote] Jos et pysty käsittelemään sitä, että kaikki eivät kanssasi samaa mieltä, älä keskustele silloin asioista. Aikuisen ihmisen tulisi jo kestää se, että kaikki eivät ole samaa mieltä ja että asioista voidaan väitellä. [/quote] Samat sanat sinullekin. Kyllä sunki pitäs vaan oppia hyväksymään se, ettei kaikki ajattele sun tavalla maailmasta. Vaan jotkut jopa näkevät enemmän mitä sinä ikinä. [/quote] Minä perustan kantani tutkittuihin faktoihin ja siihen, mitä itse näen. Sinä perustat tällä hetkellä tietosi yhden nettiartikkelin varaan. Käsität varmasti itsekin eroavaisuuden. [/quote] Mä perustan kantani paljon muuhunkin kuin yhteen nettiartikkekiin, mut mihin, ni en näe tarvetta sulle niitä enempiä aukoa. Sä saat jatkaa ketjun pilaamista tästä eteenpäin yksinäs, mulla on tärkeämpääki tekemistä.
[/quote]
No ole ihmeessä kertomatta, mutta älä ihmettele miksi juttujesi uskottavuustasot ovat pakkasen puolella.
Toivotan hyvää loppuiltaa, kun nyt kerta lähdet tärkeämpien asioiden pariin.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:24"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:11"] Te pilasitte tän ketjun. Kiitti. [/quote] Kun tuodaan esiin faktoja, jotka selitetään psykologisesti nuo lasten entinen elämä -tarinoinnit? Ehkä olisi sinulla enemmän nyt itsetutkiskelun paikka, että miksi noin raivolla haluat pitää kiinni asioista, joille sinulla ei ole edes mitään perusteluja ja kaikki tietosi on hyvin hataraa ja yhteen lähteeseen perustuvaa? [/quote] Mene nyt vaan sohvalles nauttimaan siitä, että sait jälleen yhden ketjun pilattua vänkäämisilläs. Sairasta kun et osaa ajoissa lopettaa. Oletko nyt tyytyväinen? [/quote] Jos et pysty käsittelemään sitä, että kaikki eivät kanssasi samaa mieltä, älä keskustele silloin asioista. Aikuisen ihmisen tulisi jo kestää se, että kaikki eivät ole samaa mieltä ja että asioista voidaan väitellä. [/quote] Samat sanat sinullekin. Kyllä sunki pitäs vaan oppia hyväksymään se, ettei kaikki ajattele sun tavalla maailmasta. Vaan jotkut jopa näkevät enemmän mitä sinä ikinä. [/quote] Minä perustan kantani tutkittuihin faktoihin ja siihen, mitä itse näen. Sinä perustat tällä hetkellä tietosi yhden nettiartikkelin varaan. Käsität varmasti itsekin eroavaisuuden. [/quote] Ei täällä mitään perustella YHDEN nettiartikkelin varaan. Moni on sanonut dokumenteista ym, mutta sinä luulet puhuvasi yhdelle ihmiselle ja jankkaat vain artikkelista. Sulla ei taida olla kaikki aivan kotona tai luetunymmärtämisesi on luokkaa 0.
[/quote]
Niitä dokumentteja on pyydetty, eipä ole annettu. Täällä on annettu tasan tarkkaan vain tuo yksi artikkeli.
Ja kiitos ymmärryksessäni ei ole vikaa. Sen sijaan alan pohtia, että kenen kanssa oikein keskustelen, kun moni asia ampuu suoraan ohi ja väittely nostattaa noin paljon verenpainetta. Ei ole ihan tervettä nyt tuokaan, että pelkästä nettiväittelystä raivotaan tuohon malliin ja haukutaan erimieltä olevan idiooteiksi.
Kyllä poikani on kertonut. Hän oli merisotilas Espanjan laivastossa 1700 ja 1800 luvun vaihteessa. Kaatui 19 vuotiaana Trafalgarin taistelussa. Osannut kertoa hyvin yksityiskohtaisia asioita tuolta ajalta ja ajastaan merillä. Hän on viisivuotias tällä hetkellä.
Teinejä, trolleja, venäläisiä, mahdollisesti venäläisiä teinitrolleja. Yhteistä näille se, että asioista nimenomaan ei saa keskustella. Ainoastaan aloittajan mielipidettä myötäilevät kommentit hyväksytään. Putinilaista keskustelua, sanon minä.
Inhottaa kun joku pelokas ihminen pilasi tämän ketjun. Todennäköisesti tämä jankkaaja kumminkin jouluna syöttää joulupukkipaskajuttuja lapselleen. Se on hyväksyttyä, mutta ei ole hyväksyttyä kuunnella lapsen kertomuksia edellisistä elämistä. Pitää kiireen vilkkaan lytätä lapsen muistot ja muokata siitä kiihkoskeptikko.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:24"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:11"] Te pilasitte tän ketjun. Kiitti. [/quote] Kun tuodaan esiin faktoja, jotka selitetään psykologisesti nuo lasten entinen elämä -tarinoinnit? Ehkä olisi sinulla enemmän nyt itsetutkiskelun paikka, että miksi noin raivolla haluat pitää kiinni asioista, joille sinulla ei ole edes mitään perusteluja ja kaikki tietosi on hyvin hataraa ja yhteen lähteeseen perustuvaa? [/quote] Mene nyt vaan sohvalles nauttimaan siitä, että sait jälleen yhden ketjun pilattua vänkäämisilläs. Sairasta kun et osaa ajoissa lopettaa. Oletko nyt tyytyväinen? [/quote] Jos et pysty käsittelemään sitä, että kaikki eivät kanssasi samaa mieltä, älä keskustele silloin asioista. Aikuisen ihmisen tulisi jo kestää se, että kaikki eivät ole samaa mieltä ja että asioista voidaan väitellä. [/quote] Samat sanat sinullekin. Kyllä sunki pitäs vaan oppia hyväksymään se, ettei kaikki ajattele sun tavalla maailmasta. Vaan jotkut jopa näkevät enemmän mitä sinä ikinä. [/quote] Minä perustan kantani tutkittuihin faktoihin ja siihen, mitä itse näen. Sinä perustat tällä hetkellä tietosi yhden nettiartikkelin varaan. Käsität varmasti itsekin eroavaisuuden. [/quote] Ei täällä mitään perustella YHDEN nettiartikkelin varaan. Moni on sanonut dokumenteista ym, mutta sinä luulet puhuvasi yhdelle ihmiselle ja jankkaat vain artikkelista. Sulla ei taida olla kaikki aivan kotona tai luetunymmärtämisesi on luokkaa 0.
[/quote]
Niitä dokumentteja on pyydetty, eipä ole annettu. Täällä on annettu tasan tarkkaan vain tuo yksi artikkeli.
Ja kiitos ymmärryksessäni ei ole vikaa. Sen sijaan alan pohtia, että kenen kanssa oikein keskustelen, kun moni asia ampuu suoraan ohi ja väittely nostattaa noin paljon verenpainetta. Ei ole ihan tervettä nyt tuokaan, että pelkästä nettiväittelystä raivotaan tuohon malliin ja haukutaan erimieltä olevan idiooteiksi.
[/quote]
Osaat varmaan käyttää googlea?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:32"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:24"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:11"] Te pilasitte tän ketjun. Kiitti. [/quote] Kun tuodaan esiin faktoja, jotka selitetään psykologisesti nuo lasten entinen elämä -tarinoinnit? Ehkä olisi sinulla enemmän nyt itsetutkiskelun paikka, että miksi noin raivolla haluat pitää kiinni asioista, joille sinulla ei ole edes mitään perusteluja ja kaikki tietosi on hyvin hataraa ja yhteen lähteeseen perustuvaa? [/quote] Mene nyt vaan sohvalles nauttimaan siitä, että sait jälleen yhden ketjun pilattua vänkäämisilläs. Sairasta kun et osaa ajoissa lopettaa. Oletko nyt tyytyväinen? [/quote] Jos et pysty käsittelemään sitä, että kaikki eivät kanssasi samaa mieltä, älä keskustele silloin asioista. Aikuisen ihmisen tulisi jo kestää se, että kaikki eivät ole samaa mieltä ja että asioista voidaan väitellä. [/quote] Samat sanat sinullekin. Kyllä sunki pitäs vaan oppia hyväksymään se, ettei kaikki ajattele sun tavalla maailmasta. Vaan jotkut jopa näkevät enemmän mitä sinä ikinä. [/quote] Minä perustan kantani tutkittuihin faktoihin ja siihen, mitä itse näen. Sinä perustat tällä hetkellä tietosi yhden nettiartikkelin varaan. Käsität varmasti itsekin eroavaisuuden. [/quote] Ei täällä mitään perustella YHDEN nettiartikkelin varaan. Moni on sanonut dokumenteista ym, mutta sinä luulet puhuvasi yhdelle ihmiselle ja jankkaat vain artikkelista. Sulla ei taida olla kaikki aivan kotona tai luetunymmärtämisesi on luokkaa 0. [/quote] Niitä dokumentteja on pyydetty, eipä ole annettu. Täällä on annettu tasan tarkkaan vain tuo yksi artikkeli. Ja kiitos ymmärryksessäni ei ole vikaa. Sen sijaan alan pohtia, että kenen kanssa oikein keskustelen, kun moni asia ampuu suoraan ohi ja väittely nostattaa noin paljon verenpainetta. Ei ole ihan tervettä nyt tuokaan, että pelkästä nettiväittelystä raivotaan tuohon malliin ja haukutaan erimieltä olevan idiooteiksi. [/quote] Osaat varmaan käyttää googlea?
[/quote]
Miksi et voi antaa niitä lukuisia dokumentteja? Ei varmaan ole iso työ linkata niitä tänne, kun ilmeisesti tiedät mistä nämä löytyvät.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 02:09"]Kyllä poikani on kertonut. Hän oli merisotilas Espanjan laivastossa 1700 ja 1800 luvun vaihteessa. Kaatui 19 vuotiaana Trafalgarin taistelussa. Osannut kertoa hyvin yksityiskohtaisia asioita tuolta ajalta ja ajastaan merillä. Hän on viisivuotias tällä hetkellä.
[/quote]
Siis 5-vuotias kertonut "kuolin Trafalgarin taistelussa"? Kerro sotilaan nimi?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:35"]
Inhottaa kun joku pelokas ihminen pilasi tämän ketjun. Todennäköisesti tämä jankkaaja kumminkin jouluna syöttää joulupukkipaskajuttuja lapselleen. Se on hyväksyttyä, mutta ei ole hyväksyttyä kuunnella lapsen kertomuksia edellisistä elämistä. Pitää kiireen vilkkaan lytätä lapsen muistot ja muokata siitä kiihkoskeptikko.
[/quote]
Kyllä hirvittää tuo ihmisten fanaattisuus, joka estää näkemästä tosiasioita. Olen monesti pohtinut, miten esim Heaven's Gate sai värvättyä itselleen jäseniä, mutta enää en ihmettele.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:14"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:11"]Te pilasitte tän ketjun. Kiitti. [/quote] Niinpä, tänne kun piti tu kea tommosten tiukkapipoisten sakki vaatimaan todisteita ja haukkumaan muut siinä sivussa. Keskustelun aiheena oli, että onko lapset puhuneet entisistä elämistä ja tämä eräs idiootti otti ja pilas sen jankutuksillaan. Sääli, sillä olis ollu kiva kuulla lisää tarinoita. [/quote] Niin, kun ikävästi tuotiin mukaan faktoja ja tieteellisiä selityksiä näille asioille. Ketään ei myöskään ole haukuttu, ainakaan omien viestieni osalta. Sen sijaan minua on haukuttu teikäläisten puolelta moneen otteeseen keskustelun aikana. [/quote] Miks helvetissä KAIKELLE pitää olla tieteelliset selitykset?! Eihän sunkaan idioottimaisuudelles semmoista, mut idiootti selkeästi olet. Joten?!
[/quote]
Huomaatko, että se olet taas sinä itse, joka kirjoitat viestiisi solvauksia. En minä. Viitaten tuohon aiempaan viestiin, jossa sinä (?) sanoit meikäläisten haukkuneen teikäläisiä.
Kaikkeen ei löydy aina helppoa selitystä, mutta tässä aiheessa sellainen nyt sattuu olemaan. Sinulta on myös moneen otteeseen pyydetty aiheesta jotain kättä pidempää, kuten psykologien yms. lausuntoja asiasta, mutta niitä ei ole tullut. Pelkkää raivoamista ja "Vitun idiootit!!" -tyyppistä viestiä vain.
Nyt on valitettavasti sanottava, että en ole varma keskustelenko nyt varmasti aikuisen ihmisen kanssa.