Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä lapset kertoneet edellisistä elämistään?

Vierailija
23.11.2014 |

Meillä yhdellä kolmesta lapsesta on tämä lahja. Poika on aiemmin asunut jossain Neuvostoliiton alueella. Hän on kertonut että kesäisin hän oli aina Mustanmeren rannalla lasten kesäleirillä. Lisäksi on kertonut paljon entisestä kodista. Rappukäytävään oli ruskea ovi, jossa ei ollut ikkunaa. Asunnossa oli yksi makuuhuone, jossa poika nukkui kahden sisarensa kanssa, vanhemmilla oli oma soppi olohuoneessa. Keittiössä oli punainen ruokapöytä ja vihreät tuolit. Myös perheen mummo oli usein pitkiä aikoja heidän luonaan, mummo asui maalaiskylässä jossa poikakin kävi usein.

Makuuhuoneen ikkunasta näkyi junarata, jota poika katseli usein, meillä poika on nytkin hirveän kiinnostunut junista, luulen että se on perua tästä entisestä elämästä. Koulusta poika on kertonut että kouluilla ei ollut nimeä kuten Suomessa vaan jokaisella koululla oli oma numero kuten koulu numero 16 jne. Nimiä poika ei ole maininnut mutta on sattumalta kuullut muutaman kerran nimen Artjom. Poika on silloin mennyt hyvin hiljaiseksi ja mietteliään näköiseksi. Olenkin miettinyt että onkohan poika ollut aiemmin nimeltään Artjom. Tai sitten joku muu lähipiiristä on ollut, isä tms.

Ja kun kävimme Pietarissa pojan ollessa 5-vuotias niin olimme puistossa ja istuimme penkillä syömässä eväitä, niin silloin poika totesi että nyt minulla on sellainen tunne että olen tullut kotiin. Hän saattaa olla asunut Pietarissa, olen yrittänyt poja kertomuksista päätellä kaupunkia mutta sitä en ole vielä saanut selvlle.

Poikaoli myös ihan vauvasta asti hirveän pelokas autossa. Heti kun vein autoon niin alkoi itkeä, muiden lasten kanssa ei ole ollut samanlasta. Poika myös kyseli myöhemmin paljon että ei kai vain ajeta kolari, ei kai auto törmää. Sanoin siihen että ei tietenään törmää, ollaan täällä autosa ihan turvassa. Siihen poika sanoi vain "eikä olla". Tästä olen päätellyt että hän on ehkä entisessä elämässä menehtynyt auto-onnettomuudessa.

Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Näitä tarinoita on ollut aivan ihana kuulla!

Kommentit (798)

Vierailija
61/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:04"]

Voi jesses, onko teitä hörhöjä noin julmetun iso joukko?

[/quote]

Välillä naureskelen "partaani" teille nuorille sieluille, jotka ette ymmärrä vielä mistään yhtään mitään. No kaikki aikanaan... ;)

[/quote]

Minä taas nauran päin naamaa kaiken maailman sekopäille jotka uskovat kaikkeen mahdottomaan. :)

Vierailija
62/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:13"]

[/quote]

Välillä naureskelen "partaani" teille nuorille sieluille, jotka ette ymmärrä vielä mistään yhtään mitään. No kaikki aikanaan... ;)

[/quote]

Minä taas nauran päin naamaa kaiken maailman sekopäille jotka uskovat kaikkeen mahdottomaan. :)

[/quote]

Prove my point! Juuri tällä tavalla osoitat kaltaisilleni, että sinulla on vielä pitkä tie edessä...! Toisten kunnioitus, empaattisuus ja avarakatseisuus - siinä sinulle vielä opintaivalta elämiesi varrelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhulit!:DD

Vierailija
64/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:57"]suosittelen kaikki jotka uskovat tuota paskaa hakeutumaan heti hoitoon.
[/quote]Voitteko antaa kiinnostuneiden keskustella rauhassa?

Vierailija
65/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:10"]Onko tässäkin ketjussa nyt jotkut Pietarin trollit asialla? Tarkoituksenaan saada ihmiset uskomaan, että oikeasti me ollaan kaikki venäläisiä. Jos ei muuten niin ainakin edellisessä elämässä.
[/quote]

Ei tietenkään ole Venäjän trollit asialla, muuten vaan alapeukuttavart tätä kommenttia.

Vierailija
66/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon usein on Venäjällä eletty nää "edelliset elämät".

Vierailija
67/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa te tosikot meidän olla vähän hihhuleita, ei se teiltä ole pois. Mitä sitten jos tämä onkin täyttä skeidaa, viihdyttävää ainakin. Jos jollekin (kuten minulle) tulee turvallinen olo siitä ajatuksesta, että elämä jatkuu, ei se maksa mitään. Parempihan se on tällaista keinoa käyttää kuin jotain mielialalääkkeitä, rauhoittavia tai viinaa. Eikö vaan.

Vierailija
68/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Prove my point! Juuri tällä tavalla osoitat kaltaisilleni, että sinulla on vielä pitkä tie edessä...! Toisten kunnioitus, empaattisuus ja avarakatseisuus - siinä sinulle vielä opintaivalta elämiesi varrelle. 

[/quote]

Hölmöjä on ihan turha kunnioittaa.

Empaattinen olen useimmille. Avarakatseinenkin olen mutta myös kyyninen.

Paljon olen elämäntaipaleella oppinut -mm sen että kummituksia, jumalia, jälleensyntymistä jne ei ole olemassa.

Vierailija
69/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hölmöjä on ihan turha kunnioittaa.

Empaattinen olen useimmille. Avarakatseinenkin olen mutta myös kyyninen.

Paljon olen elämäntaipaleella oppinut -mm sen että kummituksia, jumalia, jälleensyntymistä jne ei ole olemassa.

[/quote]

Eli hölmö tarkoittaa sinulle samaa kuin ihmiset, jotka ajattelvat/uskovat eri asioihin kuin sinä? Tässä tapauksessa suurin osa maailman ihmisistä ovat mielestäsi hölmöjä. Ehkä voisit oppia kunnioittamaan muita ihmisiä, vaikka et heitä aina ymmärräkään?

Vierailija
70/798 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiempia elämiä on niin olen elänyt Japanissa ja ollut samurai. Leikin alle kouluikäisenä yleensä aina leikkiä jossa olin nuori mies ja lähdin ystävien tai veljien kanssa sotaan, jossa koimme sankarillisen kuoleman. Muistan että 2-4-vuotiaana pidin itseäni miehenä ja minun oli vaikea kestää että minua kohdeltiin kuin pikkutyttöä. Silloin 70-luvun alussa ei tytöille ollut nykyistä pinkin värimaailman tyrkytystä, mutta silti vaaleanpunainen väri oli minulle aivan erilainen kuin kaikki muut värit koska se tuntui ulottuvan jonnekin kauas menneisyyteen.

Aikuisena sain selville että vaaleanpunainen on Japanissa tärkeä koska se on kirsikankukkien väri ja symboloi sodassa kuolleita samuraisotureita.  Tosiaan, silloin lapsuudessani ja nuoruudessani ei ollut mitään manga- ja animejuttuja vielä. En tiennyt Japanista paljoa enkä samuraista juuri mitään, ennen kuin teini-iässä näin tuosta aiheesta kirjan kaupassa. Sydämeni alkoi silloin hakata ja rupesin vapisemaan kuin haavanlehti, koin siis poikkeuksellisen voimakkaan reaktion ja minun oli aivan pakko saada kyseinen opus itselleni vaikken ymmärtänyt ollenkaan minkä takia. 

Vierailija
71/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun alusta loppuun. Ennen ei minua ole kiinnostunut tälläiset asiat, mutta tämä ketju sai innostumaan.

Vierailija
72/798 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aina sama ongelma: en voi/uskalla mennä kylmään suihkuun kokonaan sen suihkun alle, niin että kasvotkin kastuvat, koska heti mieleeni iskeytyy kuva synkästä vedestä ja laivan potkurista. Sitten pitää päästä henkeä haukkoen pois suihkun alta. Tämä näky on välähdyksen omainen ja se on tullut niin kauan kuin muistan.

Kerran kun kuulin erään kappaleen, minulle tuli voimakkaasti tunne, että sain sen myötä mieleeni muistoja vanhenpieni nuoruudesta, ajalta ennen kuin minua oli. En ole kysynyt, onko kappale heille tuttu.

Vierailija
73/798 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:52"]

Koska ihminen elää vain yhden kerran niin... päättelepä ihan itse.

Jos lapsella on vilkas mielikuvitus niin se on aivan eri asia.

[/quote]

Kuinka sinä voit olla asiasta 100 % varma, kun maailman tiedemiehetkään eivät ole pystyneet asiaa todistamaan suuntaan tai toiseen? Todista väitteesi, on vain yksi elämä? Se, että sinä väität niin ei tee asiasta faktaa.

Maailmassa on monta ihmeellistä ja kummallista asiaa, ja vaikka sinä et niistä tiedäkään, se ei tee näistä asioista vähemmän tosia.

[/quote]
Jos sillä yhdellä el'mällä tarkoitetaan sitä maan päällä kiertoa, kunnes tulee se ylös nosto? Sitä ennen ollaan täällä, ehkä sovittamassa tai opettelemassa, kärsimässäkin.

Vierailija
74/798 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:59"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:53"]Jos puoletkaan näistä kommenteista ovat totta ja oikeasti eri ihmisten kirjoittamia, niin tuntuu todella pelottavalta päästää omia lapsia maailmaan, jossa missä tahansa kadulla, koulussa, kaupassa ja harrastuksissa voi tulla vastaan näin hulluja ihmisiä. [/quote] Pelottavampaa - ja masentavampaa - on kaltaistesi ahdasmielisyys ja tuomitsevuus. Näitä kokemuksia on hyvin monella, ja sillä ei ole mielenterveyden kanssa mitään tekemistä. Kiinnostusta näihin juttuihin on vielä useammalla, mutta ei niistä viitsi juuri keskustella kun ahdasmieliset tunkevat paikalle syystä jota voin vain arvailla. En minäkään mene kristittyjen sekaan julistamaan kuinka harhaisia he mielestäni ovat. [/quote] Ihminen voi tutkia asioita, mutta asioiden tutkiminen edellyttää faktojen ymmärtämistä ja olla sivuuttamatta niitä. Se tässä nyt mättääkin, kun nämä täällä jälleensyntymiseen uskovat sivuuttavat täysin psykologiset ja aivojen rakenteen fyysiset faktat siitä miten kolme vuotias toimii ja ilmaisee itseään. Jos oikeasti olisit kiinnostunut asiasta, ottaisit nämä seikat huomioon ja kertoisit ymmärtäväsi asian, mutta pitäväsi vaihtoehdot avoimena. Sinä sen sijaan jankkaat pää punaisena pojan olevan aivan varma todiste jälleensyntymisestä, et sitä että tämä voisi ehkä olla mahdollista. Takerrut hengenhädässä jokaiseen vastapuolen "ehkä" -argumenttiin, kuten esimerkiksi juurikin tuohon "poika on saattanut nähdä dokumentin aiheesta". Paranormaaleja ilmiöitä tutkitaan laajasti ja jopa joskus yliopistotasoisesti. Asian tutkijoilta vaaditaan akateemista tutkimusta, jotta tutkijat osaavat ottaa huomioon luonnolliset seikat ja pitää ne tiukasti mukana tutkimuksessa, ilman niiden sivuuttamista. Sellainen tutkimus on hyväksi, sinunkaltaisesi jankkaaminen ja faktoilta silmien ummistaminen ei. [/quote] Ja sinä sivuutat EDELLEEN ne pienen pienet asiat kuten sen, miten 3 vuotias on pystynyt kertomaan sellaisia asioota joita vain uhrin sisko on pystynyt toteamaan toteen. Ihanko sulla on noin fiksu penikka joka pystyy "hatusta repimää" tommosta? Epäilenpä vain. 3 vuotiaat edelleen sepittää kyllä diipadaapaa ja muita sontaa, mut miten selität yksityiskohtaiset selitykset mistä tässä ketjussa on jo useaan otteeseen kysytty? Miksi et vastaa kysymyksiin vaan sepität jotain asian sivusta josta et edes ymmärrä mitään?

[/quote]

Sinulle on vastattu tähän kysymykseen jo monta kertaa: Lasta on todennäköisimmin johdateltu vastaamaan kysmyksiin "oikein".

Taustalla voivat olla myös julkisuudenhakuiset vanhemmat, jotka ovat ottaneet asioista selvää ja tyrkyttäneet näitä tietoja lapselleen.

Paranormaalin saralla tapahtuu todella paljon huijauksia, mikäli et ole sattunut tietämään.
[/quote]

Kuinka voi johdatella lasta kertomaan asioita jotka VAIN ASIANOMAINEN TIETÄÄ??? Jookyllä sinä voit johdatella lastasi kertomaan pupujusseista, mutta tässäkin lentäjälapsi tapauksessa lapsi itsevain kertoi kun näki esim. Jotain asiaan liittyvää. Johdatteliko vanhemmat vastaamaan oikein kun lapsi kertoi työkavereistaan, lentokoneen sarjanumeron, putoamispaikan jne? Helvetin hyvin johdateltu
[/quote]
Mistä sinä tiedät, mitä lapsi on kertonut ja miten? Uskotko kaiken, mitä netistä luet?
[/quote]

Ja säkö uskot sokeesti kaiken mitä tiede julkasee? Ei kannattais, koska tiedettä tekee ihmiset ja ihmiset tuppaa erehtymään, jopa ne kaikkein viisaimmatkin.

Vierailija
75/798 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:26"] Kolme vuotiaallakin on aivot! Kun hän valehtelee kyllä hän myös tietää sen, jos häneltä kysyy missä se pupu on kun ei itse sitä näe, lapsi saattaa sanoa ettei tiedä. Jos kysyy, että onko se mielikuvitus pupu, lapsi sanoo kyllä. Jos ei puhu mitään siitä, että pupu olisi mielikuvitus pupu, niin lapsi sanoo, että kyllä se pupu siinä on vaikka tietää itsekkin ettei siinä mitään pupua ole. Sitten aikuiset kuvittelevat että lapsi luulee oikeasti pupun olevan siinä. Vasta sen jälkeen kun lapsi myöntää että pupua ei ole, voi tulla mukaan leikkiin ja kysyä minkälaiset vaatteet sillä pupulla on. SEN TAKIA SE PUPU VERTAUS ON ERITTÄIN P***A MAINEN!!! [/quote] Ja nyt voitkin lähteä miettimään tuota lentäjätapausta samalla linjalla. [/quote] Nii, poika kertoo tarkalleen missä kohtaa koneensa ammuttiin alas, mikä taistelu oli kyseessä, ketkä taisteli ketäkin vastaan. Samoin tunnisti vanhoista kuvista kavereitansa ja pystyi nimeämään ne, sekä pystyi kertomaan sellaisia asioita joita vain tämä edesmenneen lentäjän sisko tiesi. Millähän tavoin tämä on verrannollinen jonku pupun kanssa? Onko pupusta kuvia? Onko pupulla sisaruksia, jotka voivat todistaa väitteet pupusta todeksi ihmisille? Kumma miten ihmisiltä unohtuu näitä ihan pieniä juttuja tästä pojan jutusta, mut hei! Eihän sillä ole merkitystä kunhan vain av-mammat saavat pönkittää omaa egoaan toisia haukkumalla sairaiksi! [/quote] Haloo, poika on kertonut noita asioita kysyttäessä (eli johdateltaessa). [/quote] Hei haloo! Miten voit johdatella ketään kertomaan asioista joista et tiedä? Miten silta pojalta olisikaan osattu kysyä juuri esim asioita joita vain lentäjän sisko on tiennyt? Arvaamalla? Aika perkeleen hyvää tuuria ollu, niitten kannattais alkaa lottoo!

[/quote]

Kun näin raivokkaasti asiaa kerrot, niin osaat varmaan kertoa meille miten pojalta kysyttiin asioita? Mielellään koko haastattelutilanne dokumentoituna, niin voidaan sitten keskustella enemmän.

Vierailija
76/798 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:26"]

Kolme vuotiaallakin on aivot!

Kun hän valehtelee kyllä hän myös tietää sen, jos häneltä kysyy missä se pupu on kun ei itse sitä näe, lapsi saattaa sanoa ettei tiedä. Jos kysyy, että onko se mielikuvitus pupu, lapsi sanoo kyllä. Jos ei puhu mitään siitä, että pupu olisi mielikuvitus pupu, niin lapsi sanoo, että kyllä se pupu siinä on vaikka tietää itsekkin ettei siinä mitään pupua ole. Sitten aikuiset kuvittelevat että lapsi luulee oikeasti pupun olevan siinä. Vasta sen jälkeen kun lapsi myöntää että pupua ei ole, voi tulla mukaan leikkiin ja kysyä minkälaiset vaatteet sillä pupulla on.

SEN TAKIA SE PUPU VERTAUS ON ERITTÄIN P***A MAINEN!!!

[/quote]

Ja nyt voitkin lähteä miettimään tuota lentäjätapausta samalla linjalla.
[/quote]

Nii, poika kertoo tarkalleen missä kohtaa koneensa ammuttiin alas, mikä taistelu oli kyseessä, ketkä taisteli ketäkin vastaan. Samoin tunnisti vanhoista kuvista kavereitansa ja pystyi nimeämään ne, sekä pystyi kertomaan sellaisia asioita joita vain tämä edesmenneen lentäjän sisko tiesi.
Millähän tavoin tämä on verrannollinen jonku pupun kanssa? Onko pupusta kuvia? Onko pupulla sisaruksia, jotka voivat todistaa väitteet pupusta todeksi ihmisille?
Kumma miten ihmisiltä unohtuu näitä ihan pieniä juttuja tästä pojan jutusta, mut hei! Eihän sillä ole merkitystä kunhan vain av-mammat saavat pönkittää omaa egoaan toisia haukkumalla sairaiksi!
[/quote]
Haloo, poika on kertonut noita asioita kysyttäessä (eli johdateltaessa).
[/quote]

Okei, minä kun kyselisin 3-vuotiaaltani" no mihinkäs se sun lentokone tippui" ei todellakaan tulisi sellaista vastausta mikä pojalta ohjelmassa. Tai kuka sun työkaveri oli joka myös kuoli pudotuksessa (valitsee 7miljardista nimestä oikean) joku tuntematon nainen näyttää kuvia lapselleni joissa yhdessä 10lentäjää samassa kuvassa, plus huoltomiwhet, niin johdattelemalla saan lapseni sanomaan oikeat nimet ja työtehtäcät. KYLLÄ!!

Vierailija
77/798 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:19"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:59"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:53"]Jos puoletkaan näistä kommenteista ovat totta ja oikeasti eri ihmisten kirjoittamia, niin tuntuu todella pelottavalta päästää omia lapsia maailmaan, jossa missä tahansa kadulla, koulussa, kaupassa ja harrastuksissa voi tulla vastaan näin hulluja ihmisiä. [/quote] Pelottavampaa - ja masentavampaa - on kaltaistesi ahdasmielisyys ja tuomitsevuus. Näitä kokemuksia on hyvin monella, ja sillä ei ole mielenterveyden kanssa mitään tekemistä. Kiinnostusta näihin juttuihin on vielä useammalla, mutta ei niistä viitsi juuri keskustella kun ahdasmieliset tunkevat paikalle syystä jota voin vain arvailla. En minäkään mene kristittyjen sekaan julistamaan kuinka harhaisia he mielestäni ovat. [/quote] Ihminen voi tutkia asioita, mutta asioiden tutkiminen edellyttää faktojen ymmärtämistä ja olla sivuuttamatta niitä. Se tässä nyt mättääkin, kun nämä täällä jälleensyntymiseen uskovat sivuuttavat täysin psykologiset ja aivojen rakenteen fyysiset faktat siitä miten kolme vuotias toimii ja ilmaisee itseään. Jos oikeasti olisit kiinnostunut asiasta, ottaisit nämä seikat huomioon ja kertoisit ymmärtäväsi asian, mutta pitäväsi vaihtoehdot avoimena. Sinä sen sijaan jankkaat pää punaisena pojan olevan aivan varma todiste jälleensyntymisestä, et sitä että tämä voisi ehkä olla mahdollista. Takerrut hengenhädässä jokaiseen vastapuolen "ehkä" -argumenttiin, kuten esimerkiksi juurikin tuohon "poika on saattanut nähdä dokumentin aiheesta". Paranormaaleja ilmiöitä tutkitaan laajasti ja jopa joskus yliopistotasoisesti. Asian tutkijoilta vaaditaan akateemista tutkimusta, jotta tutkijat osaavat ottaa huomioon luonnolliset seikat ja pitää ne tiukasti mukana tutkimuksessa, ilman niiden sivuuttamista. Sellainen tutkimus on hyväksi, sinunkaltaisesi jankkaaminen ja faktoilta silmien ummistaminen ei. [/quote] Ja sinä sivuutat EDELLEEN ne pienen pienet asiat kuten sen, miten 3 vuotias on pystynyt kertomaan sellaisia asioota joita vain uhrin sisko on pystynyt toteamaan toteen. Ihanko sulla on noin fiksu penikka joka pystyy "hatusta repimää" tommosta? Epäilenpä vain. 3 vuotiaat edelleen sepittää kyllä diipadaapaa ja muita sontaa, mut miten selität yksityiskohtaiset selitykset mistä tässä ketjussa on jo useaan otteeseen kysytty? Miksi et vastaa kysymyksiin vaan sepität jotain asian sivusta josta et edes ymmärrä mitään? [/quote] Sinulle on vastattu tähän kysymykseen jo monta kertaa: Lasta on todennäköisimmin johdateltu vastaamaan kysmyksiin "oikein". Taustalla voivat olla myös julkisuudenhakuiset vanhemmat, jotka ovat ottaneet asioista selvää ja tyrkyttäneet näitä tietoja lapselleen. Paranormaalin saralla tapahtuu todella paljon huijauksia, mikäli et ole sattunut tietämään. [/quote] Kuinka voi johdatella lasta kertomaan asioita jotka VAIN ASIANOMAINEN TIETÄÄ??? Jookyllä sinä voit johdatella lastasi kertomaan pupujusseista, mutta tässäkin lentäjälapsi tapauksessa lapsi itsevain kertoi kun näki esim. Jotain asiaan liittyvää. Johdatteliko vanhemmat vastaamaan oikein kun lapsi kertoi työkavereistaan, lentokoneen sarjanumeron, putoamispaikan jne? Helvetin hyvin johdateltu [/quote] Mistä sinä tiedät, mitä lapsi on kertonut ja miten? Uskotko kaiken, mitä netistä luet? [/quote] Ja säkö uskot sokeesti kaiken mitä tiede julkasee? Ei kannattais, koska tiedettä tekee ihmiset ja ihmiset tuppaa erehtymään, jopa ne kaikkein viisaimmatkin.

[/quote]

Kerrotko meille esimerkkitapauksen, jolloin nykytiede on erehtynyt?

Vierailija
78/798 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:26"] Kolme vuotiaallakin on aivot! Kun hän valehtelee kyllä hän myös tietää sen, jos häneltä kysyy missä se pupu on kun ei itse sitä näe, lapsi saattaa sanoa ettei tiedä. Jos kysyy, että onko se mielikuvitus pupu, lapsi sanoo kyllä. Jos ei puhu mitään siitä, että pupu olisi mielikuvitus pupu, niin lapsi sanoo, että kyllä se pupu siinä on vaikka tietää itsekkin ettei siinä mitään pupua ole. Sitten aikuiset kuvittelevat että lapsi luulee oikeasti pupun olevan siinä. Vasta sen jälkeen kun lapsi myöntää että pupua ei ole, voi tulla mukaan leikkiin ja kysyä minkälaiset vaatteet sillä pupulla on. SEN TAKIA SE PUPU VERTAUS ON ERITTÄIN P***A MAINEN!!! [/quote] Ja nyt voitkin lähteä miettimään tuota lentäjätapausta samalla linjalla. [/quote] Nii, poika kertoo tarkalleen missä kohtaa koneensa ammuttiin alas, mikä taistelu oli kyseessä, ketkä taisteli ketäkin vastaan. Samoin tunnisti vanhoista kuvista kavereitansa ja pystyi nimeämään ne, sekä pystyi kertomaan sellaisia asioita joita vain tämä edesmenneen lentäjän sisko tiesi. Millähän tavoin tämä on verrannollinen jonku pupun kanssa? Onko pupusta kuvia? Onko pupulla sisaruksia, jotka voivat todistaa väitteet pupusta todeksi ihmisille? Kumma miten ihmisiltä unohtuu näitä ihan pieniä juttuja tästä pojan jutusta, mut hei! Eihän sillä ole merkitystä kunhan vain av-mammat saavat pönkittää omaa egoaan toisia haukkumalla sairaiksi! [/quote] Haloo, poika on kertonut noita asioita kysyttäessä (eli johdateltaessa). [/quote] Hei haloo! Miten voit johdatella ketään kertomaan asioista joista et tiedä? Miten silta pojalta olisikaan osattu kysyä juuri esim asioita joita vain lentäjän sisko on tiennyt? Arvaamalla? Aika perkeleen hyvää tuuria ollu, niitten kannattais alkaa lottoo!

[/quote]

Kun näin raivokkaasti asiaa kerrot, niin osaat varmaan kertoa meille miten pojalta kysyttiin asioita? Mielellään koko haastattelutilanne dokumentoituna, niin voidaan sitten keskustella enemmän.
[/quote]

Katso se dokumentti ko. Tapauksesta ja väitellään sitte.

Vierailija
79/798 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:26"] Kolme vuotiaallakin on aivot! Kun hän valehtelee kyllä hän myös tietää sen, jos häneltä kysyy missä se pupu on kun ei itse sitä näe, lapsi saattaa sanoa ettei tiedä. Jos kysyy, että onko se mielikuvitus pupu, lapsi sanoo kyllä. Jos ei puhu mitään siitä, että pupu olisi mielikuvitus pupu, niin lapsi sanoo, että kyllä se pupu siinä on vaikka tietää itsekkin ettei siinä mitään pupua ole. Sitten aikuiset kuvittelevat että lapsi luulee oikeasti pupun olevan siinä. Vasta sen jälkeen kun lapsi myöntää että pupua ei ole, voi tulla mukaan leikkiin ja kysyä minkälaiset vaatteet sillä pupulla on. SEN TAKIA SE PUPU VERTAUS ON ERITTÄIN P***A MAINEN!!! [/quote] Ja nyt voitkin lähteä miettimään tuota lentäjätapausta samalla linjalla. [/quote] Nii, poika kertoo tarkalleen missä kohtaa koneensa ammuttiin alas, mikä taistelu oli kyseessä, ketkä taisteli ketäkin vastaan. Samoin tunnisti vanhoista kuvista kavereitansa ja pystyi nimeämään ne, sekä pystyi kertomaan sellaisia asioita joita vain tämä edesmenneen lentäjän sisko tiesi. Millähän tavoin tämä on verrannollinen jonku pupun kanssa? Onko pupusta kuvia? Onko pupulla sisaruksia, jotka voivat todistaa väitteet pupusta todeksi ihmisille? Kumma miten ihmisiltä unohtuu näitä ihan pieniä juttuja tästä pojan jutusta, mut hei! Eihän sillä ole merkitystä kunhan vain av-mammat saavat pönkittää omaa egoaan toisia haukkumalla sairaiksi! [/quote] Haloo, poika on kertonut noita asioita kysyttäessä (eli johdateltaessa). [/quote] Okei, minä kun kyselisin 3-vuotiaaltani" no mihinkäs se sun lentokone tippui" ei todellakaan tulisi sellaista vastausta mikä pojalta ohjelmassa. Tai kuka sun työkaveri oli joka myös kuoli pudotuksessa (valitsee 7miljardista nimestä oikean) joku tuntematon nainen näyttää kuvia lapselleni joissa yhdessä 10lentäjää samassa kuvassa, plus huoltomiwhet, niin johdattelemalla saan lapseni sanomaan oikeat nimet ja työtehtäcät. KYLLÄ!!

[/quote]

Sinua näyttää ärsyttävän jo todenteolla. Ihan nyt näin kirjoitusvirheitä katsoessa.

No, ehkä se helpottaa ja alat käsittää, että rakentava keskustelu ei synny siten että toinen huutaa ja jankkaa samaa, yhdestä nettiartikkelista luettua asiaa.

Vierailija
80/798 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:52"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:26"] Kolme vuotiaallakin on aivot! Kun hän valehtelee kyllä hän myös tietää sen, jos häneltä kysyy missä se pupu on kun ei itse sitä näe, lapsi saattaa sanoa ettei tiedä. Jos kysyy, että onko se mielikuvitus pupu, lapsi sanoo kyllä. Jos ei puhu mitään siitä, että pupu olisi mielikuvitus pupu, niin lapsi sanoo, että kyllä se pupu siinä on vaikka tietää itsekkin ettei siinä mitään pupua ole. Sitten aikuiset kuvittelevat että lapsi luulee oikeasti pupun olevan siinä. Vasta sen jälkeen kun lapsi myöntää että pupua ei ole, voi tulla mukaan leikkiin ja kysyä minkälaiset vaatteet sillä pupulla on. SEN TAKIA SE PUPU VERTAUS ON ERITTÄIN P***A MAINEN!!! [/quote] Ja nyt voitkin lähteä miettimään tuota lentäjätapausta samalla linjalla. [/quote] Nii, poika kertoo tarkalleen missä kohtaa koneensa ammuttiin alas, mikä taistelu oli kyseessä, ketkä taisteli ketäkin vastaan. Samoin tunnisti vanhoista kuvista kavereitansa ja pystyi nimeämään ne, sekä pystyi kertomaan sellaisia asioita joita vain tämä edesmenneen lentäjän sisko tiesi. Millähän tavoin tämä on verrannollinen jonku pupun kanssa? Onko pupusta kuvia? Onko pupulla sisaruksia, jotka voivat todistaa väitteet pupusta todeksi ihmisille? Kumma miten ihmisiltä unohtuu näitä ihan pieniä juttuja tästä pojan jutusta, mut hei! Eihän sillä ole merkitystä kunhan vain av-mammat saavat pönkittää omaa egoaan toisia haukkumalla sairaiksi! [/quote] Haloo, poika on kertonut noita asioita kysyttäessä (eli johdateltaessa). [/quote] Hei haloo! Miten voit johdatella ketään kertomaan asioista joista et tiedä? Miten silta pojalta olisikaan osattu kysyä juuri esim asioita joita vain lentäjän sisko on tiennyt? Arvaamalla? Aika perkeleen hyvää tuuria ollu, niitten kannattais alkaa lottoo! [/quote] Kun näin raivokkaasti asiaa kerrot, niin osaat varmaan kertoa meille miten pojalta kysyttiin asioita? Mielellään koko haastattelutilanne dokumentoituna, niin voidaan sitten keskustella enemmän. [/quote] Katso se dokumentti ko. Tapauksesta ja väitellään sitte.

[/quote]

Pyysin sinulta haastattelutilannetta dokumentoituna. Sinä jankutat nyt hommaa siihen malliin, että kohta voisi luulla sinun olleen itse paikalla. Olet siis ilmeisen tietoinen haastattelusta, niin osaat varmaankin meille kertoa, miten haastattelu tapahtui, miten kysymykset esitettiin, johdalteltiinko ollenkaan jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä