Onko sektiosynnyttäjän alapää yhtä tiukka kuin synnyttämättömällä?
Joo, kysymys on pinnallinen ja tyhmä, mutta se on alkanut vaivata. Eikä vähiten sen takia, kun täällä on väljyydestä niin paljon kirjoitettu.
Nykyisellä miehelläni on kolme aikuista lasta, minulla neljä. Miehen exän synnyttämät lapset ovat syntyneet sektiolla, minun alateitse. Minua on alkanut vaivaamaan ajatus, oliko hänen exänsä tiukka kuten synnyttämätön ja nyt hän joutuu olemaan minun kanssani, jolla on venähtänyt lerppana. Miehellä ei ole kovin iso, joten kitka on aika vähissä.
Olen alkanut miettiä, onko mies kuinka pahasti järkyttynyt, kun ensi kertaa oltiin sängyssä. Hän on niin hienotunteinen, että ei ikinä myöntäisi sitä. Enkä oikein osaa ottaa asiaa esille.
Eli sektiolla synnyttäneet: venyykö vagina kuitenkin raskauden painon takia vai onko se aivan kuin nuorella tytöllä?
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:19"]
Naisen alapää paranee synnytyksen jälkeen. Tuntuu erilaiselta, paremmalta. Vaikka ekat kerrat onkin kun heittäis patonkia olohuoneeseen mut oman vaimon värkki tiukkeni entisiin mittoihinsa nopeasti mutta tuntuu kuitenkin jotenkin erilaiselta. Paljon paremmalta.
[/quote]
Vittu mitä mammapaskaa :D Vain syvälle äitiyteensä uponnut mamma voi väittää tuollaista. Kyllä se tussu on parempi jos sillä ei synnytä. Sanoo mammat mitä tahansa. :D
[/quote]
Ei muuten ole. Yritäppä päästä kokeilemaan joskus edea jompaakumpaa niin saatat olla väärti sanomaan mitään. Oman vaimon värkki on parantunut vaan.
Kyllä nyt mahtaa sektiomammaa vituttaa kun jätti vauvansa synnyttämättä normaalia reittiä, ettei alapää levähdä. Ei kannattanut ei, nyt jää oma nautinto vaisummaksi loppu elämäksi. Kurja tuuri.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:28"]
Kakkosen alapeukuista huomaa kuinka monta niitä provoilijoita onkaan.
[/quote]
Saan tänne yksinkin vaikka 100 alapeukutusta. Se vaatii liikaa aikaa johon ei ole kiinnostusta.
[/quote]
Eli sinä teet myös ne toistuvat provot samasta aiheesta päivästä toiseen. Tylsä elämä täytyy olla.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:42"]
Oman vaimon värkki on parantunut vaan.
[/quote]
Terv, mamma (jolla on jo ihan neitsytkireä, vaikka pillusta valui ulos noin 10kg tavaraa)
Olen aina ollut tosi tiukka. Seksiin tarvin kunnon esileikit, että se edes mahtuu sisälle. Kahta sormea ei esimerkiksi mene. Joten mä toivoin, että raskausaika olisi "löystyttänyt" jo paikkoja, mutta niin ei käynyt. Minulle tehtiin suunniteltu sektio, kapean lantion ja joustamattoman kudoksen vuoksi. Joten mulla ainakin alapää pysyi täysin samana sektion jälkeen.
(Lisäksi jos on ensimmäisen saanut sektiolla ja toinen lapsi tulisi alateitse niin äitiä pidetään ensisynnyttäjänä, sekin varmaan kertoo jo jotain)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:42"]
Minulla on takana kaksi sektiota, eikä yhtään alatietö. Ojan sektion jälkeen mies sanoi, että on hieman löystynyt. Kysyttäessä siis, ei siis valittanut ;), eikä kuulemma paljon löystynyt, mutta hieman. Kysyin äsken uudestaan (nuoremman syntymästä yli vuosi) ja mies sanoi, että on kiristynyt takaisin yhtä kireäksi kuin ennen synnytyksiä.
Enkä ole jumpannut, kuin säännöllisillä orgasmeilla.
[/quote]
Mitä ihmettä oikein typosin :D! Siis ei "yhtään alatiesynnytystä" ja "pian sektion jälkeen mies sanoi"
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:43"]
Kyllä nyt mahtaa sektiomammaa vituttaa kun jätti vauvansa synnyttämättä normaalia reittiä, ettei alapää levähdä. Ei kannattanut ei, nyt jää oma nautinto vaisummaksi loppu elämäksi. Kurja tuuri.
[/quote]
No sano nyt kuiten, miten se vauva olisi saatu poikittain syntymään. Kyllä minä sen olisin synnyttyänyt, mutta kun se piti saada nopeasti ulos. Onneksi seuraavat saivat syntyä normaalisti.
Maailmassa olis rauha ja fossiilisista polttoaineista luovuttu ajat sitten jos ihmiset miettis niitä yhtä paljon kuin omia (ja toisten) haarovälejä.
Olen aina ollut tosi tiukka. Seksiin tarvin kunnon esileikit, että se edes mahtuu sisälle. Kahta sormea ei esimerkiksi mene. Joten mä toivoin, että raskausaika olisi "löystyttänyt" jo paikkoja, mutta niin ei käynyt. Minulle tehtiin suunniteltu sektio, kapean lantion ja joustamattoman kudoksen vuoksi. Joten mulla ainakin alapää pysyi täysin samana sektion jälkeen.
(Lisäksi jos on ensimmäisen saanut sektiolla ja toinen lapsi tulisi alateitse niin äitiä pidetään ensisynnyttäjänä, sekin varmaan kertoo jo jotain)
[/quote]
Mä luulin, että tuo ensisynnyttäjyys johtuu sen synnytyskokemuksen puuttumisesta. Ei oo kokemusta esim. ponnistamisesta.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:45"]
No sano nyt kuiten, miten se vauva olisi saatu poikittain syntymään. Kyllä minä sen olisin synnyttyänyt, mutta kun se piti saada nopeasti ulos. Onneksi seuraavat saivat syntyä normaalisti.
[/quote]
Oikeat naiset ™ kyllä synnyttävät lapset myös poikittain, ikävää ettet ole vahva oikea nainen.
Säälin sinua.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:45"]
[/quote]
[/quote]
sinä et nyt varmaan ollutkaan kuvailemani sektiomamma joka jätti synnyttämättä siinä pelossa, ettei pillu venähdä. Omassa tuttavapiirissä löytyy näitäkin.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:28"]
Kakkosen alapeukuista huomaa kuinka monta niitä provoilijoita onkaan.
[/quote]
Saan tänne yksinkin vaikka 100 alapeukutusta. Se vaatii liikaa aikaa johon ei ole kiinnostusta.
[/quote]
Eli sinä teet myös ne toistuvat provot samasta aiheesta päivästä toiseen. Tylsä elämä täytyy olla.
[/quote]
Hyvin oivallettu hermanni!
Tämä aloitus muuten on myös yksi hyvä syy valita sektio ;)
http://www.vauva.fi/keskustelu/4314697/ketju/tulos_4800g_painavan_lapsen_synnytyksen_jalkeen
Synnynnäisesti hyvin tiukka alapää ei pysy ennallaan synnytyksessä. Tavis tai löysä voi pysyä melko samana ja jos tehdään episiotomia tai repeää edes vähän voi arpikudos tai omoelujälki tiukentaakin suuaukkoa. Uskokaa nyt että alapäitä on todella monenlaisia ja kokoisia, myös nää lyijykynä tai nyrkkityypit in totta. Se , kannattaako tiukalla leuhkia on asia erikseen.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:36"]
Itse olen saanut jo noin 650 lasta, kaikki alapään kautta, suurin osa yli neljäkiloisia.
Alapääni on ihan kuin nuorella neitsyellä, ei edes yksi sormi mene sisään, suoraan synnytyksen jälkeen alapääni on niin tiukka, että jopa lääkäri kysy oletko sinä ikinä edes synnyttänyt.
Miehenikin kehuu jatkuvasti miten tiukka olen, ja haluaa jo heti synnytysalissa pukille :) voi sitä onnea hänen työntyessä sisälle, ei yleensä edes onnistu tiukkuuteni takia, vaikka miehelläni onkin mikropenis.
[/quote]
Miten kukaan voi olla näin kateellinen ja katkera. Onko joku äiti-ihminen vienyt miehesi?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:39"]Mäkin olen kuullut eräältä mieheltä (en kylläkään omaltani) että synnytyksen jälkeen naien alapää tuntui erilaiselta ja siis hyvällä tavalla erilaiselta. Siellä sisällä oli ennen ollut sileää ja synnytyksen jälkeen sisällä oli enemmän "muotoja". Ja nämä muodot, eli emättimen seinämän epätasaisuus juurikin tuntui hyvältä seksiä harrastaessa. Ei nyt tietenkään heti synnytyksen jälkeen, mutta sitten kun paikat olivat palautuneet.
Minä en ole mies vaan olen synnyttänyt nainen ja haluan tässä nyt kuitenkin mainostaa, että itse aloin saamaan vasta alatiesynnytyksen jälkeen räjähtäviä orgasmeja. Ennen synnytystä ne olivat paljon vaimeampia ja niitä oli vaikeampi saada. Eräs ystäväni ei saanut ennen alatiesynnytystä orgasmia ollenkaan ja synnytyksen jälkeen alkoi niitä saamaan. Että näin naisen näkökulmasta alatiesynnytys on ihan hyvä juttu jatkoa ajatellen :)
[/quote]
1. Mä olen kuullut tuon toisin päin:
Nuorella naisella on sileä otsa ja ryppyinen vagina. Vanhalla naisella ryppyinen otsa ja sileä vagina. En siis tiedä kumpi on parempi.
2. Olen myös kuullut tuosta orgasmiasiasta.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:40"]Minä opin muuten saamaan emätinorgasmin vasta synnytettyäni lapsen.
[/quote]
Sama homma!
Ja voi käyttää myös ihan maalaisjärkeä, kumpi alapää on tiukempi: Sellainen josta on tullut yli kolmekiloinen vauva ulos vai sellainen josta ei ole tullut.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:52"]
Ja voi käyttää myös ihan maalaisjärkeä, kumpi alapää on tiukempi: Sellainen josta on tullut yli kolmekiloinen vauva ulos vai sellainen josta ei ole tullut.
[/quote]
Sinun maalaisjärkeesi ei ilmeisesti sovi palautuvat kudokset ja treenattavat lihakset.
Minulla on takana kaksi sektiota, eikä yhtään alatietö. Ojan sektion jälkeen mies sanoi, että on hieman löystynyt. Kysyttäessä siis, ei siis valittanut ;), eikä kuulemma paljon löystynyt, mutta hieman. Kysyin äsken uudestaan (nuoremman syntymästä yli vuosi) ja mies sanoi, että on kiristynyt takaisin yhtä kireäksi kuin ennen synnytyksiä.
Enkä ole jumpannut, kuin säännöllisillä orgasmeilla.