Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi jotkut ovat niin lapsellisia..?

Vierailija
10.12.2014 |

Olin tänään neuvolan perhevalmennuksessa ja siellä oli yksi ärsyttävä ja lapsellinen pariskunta. Kun terkkari puhui, väänneltiin silmiä ja tirskuttiin. Onko pakko tulla, jos ei osaa käyttäytyä? Imetyksestä puhuminen oli aihe. Tunsin myötähäpeää. Eikö esiintyjälle voi antaa rauhaa, vaikkapa itse olisi eri mieltä? Miksi tuollaiset edes hankkii lapsia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä ihmettelen sitä miksi jotkut elävät koko elämänsä kuin seiväs perseessä. Ehkä lauantai iltana voi pikkasen naurahtaa, mutta sitten rykäisy, ilme peruslukemille ja loppuviikko taas murjotetaan ja toisia arvostellaan.

Vierailija
2/5 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:21"]Enemmän mä ihmettelen sitä miksi jotkut elävät koko elämänsä kuin seiväs perseessä. Ehkä lauantai iltana voi pikkasen naurahtaa, mutta sitten rykäisy, ilme peruslukemille ja loppuviikko taas murjotetaan ja toisia arvostellaan.
[/quote]

Musta taas on itsekästä ja epäkunnioittavaa häiritä ilveilemällä muita ja esiintyjiä
Tuollainen kuuluu yläasteelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:21"]Enemmän mä ihmettelen sitä miksi jotkut elävät koko elämänsä kuin seiväs perseessä. Ehkä lauantai iltana voi pikkasen naurahtaa, mutta sitten rykäisy, ilme peruslukemille ja loppuviikko taas murjotetaan ja toisia arvostellaan.
[/quote]

Kun olisikin ollut nauramista, sellaista hauskaa. Varmasti tuollaiset kypsymättömät ihmiset olisivat voineet odottaa muutaman vuoden. En ymmärrä sellaista ilkeää käytöstä. Ilmeisesti nykyään ihmiset ovat tuollaisia. Ilo ja huumori ovat ihania asioita, siitä ei ollut kysymys vaan toisten ja esiintyjien häirinnästä. Menikö nyt jakeluun?

Vierailija
4/5 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai muille nauraminen on susta hauskaa?

Vierailija
5/5 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ovat itse niin keskeneräisiä ja pihalla asioista.