Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sektiosynnyttäjän alapää yhtä tiukka kuin synnyttämättömällä?

Vierailija
08.11.2014 |

Joo, kysymys on pinnallinen ja tyhmä, mutta se on alkanut vaivata. Eikä vähiten sen takia, kun täällä on väljyydestä niin paljon kirjoitettu.

Nykyisellä miehelläni on kolme aikuista lasta, minulla neljä. Miehen exän synnyttämät lapset ovat syntyneet sektiolla, minun alateitse. Minua on alkanut vaivaamaan ajatus, oliko hänen exänsä tiukka kuten synnyttämätön ja nyt hän joutuu olemaan minun kanssani, jolla on venähtänyt lerppana. Miehellä ei ole kovin iso, joten kitka on aika vähissä.

Olen alkanut miettiä, onko mies kuinka pahasti järkyttynyt, kun ensi kertaa oltiin sängyssä. Hän on niin hienotunteinen, että ei ikinä myöntäisi sitä. Enkä oikein osaa ottaa asiaa esille.

Eli sektiolla synnyttäneet: venyykö vagina kuitenkin raskauden painon takia vai onko se aivan kuin nuorella tytöllä?

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:52"]

Ja voi käyttää myös ihan maalaisjärkeä, kumpi alapää on tiukempi: Sellainen josta on tullut yli kolmekiloinen vauva ulos vai sellainen josta ei ole tullut.

[/quote]

Sinun maalaisjärkeesi ei ilmeisesti sovi palautuvat kudokset ja treenattavat lihakset.

[/quote]

No sä voit lohduttautua tällä, mutta ei se siitä palaudu takaisin:(

Vierailija
82/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi käyttää myös ihan maalaisjärkeä, kumpi alapää on tiukempi: Sellainen josta on tullut yli kolmekiloinen vauva ulos vai sellainen josta ei ole tullut.

[/quote]

Synnytykseen kuuluu tietyy vähäjärkisyys ja todellisuuspako, otetaan se huomioon noissa höpöjutuissa miten pillut kiristyy ja lehmät lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:59"]

[/quote]

Synnytykseen kuuluu tietyy vähäjärkisyys ja todellisuuspako, otetaan se huomioon noissa höpöjutuissa miten pillut kiristyy ja lehmät lentää.

[/quote]

Ettekö te naiset tajua! Ny äkkiä synnyttämään! Mitä isompia vauvoja puskette ulos, sen tiukempi pillustanne tulee ja aviomiehet kehuu. Oi tätä onnea, että synnytys on keksitty:) Kuka nyt haluaisi nuorten naisten pillua kun synnyttäneillä on tiukempaa tavaraa tarjolla!

Vierailija
84/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hullua, että täällä huutaa synnyttämättömät naiset siitä millainen pillu meillä synnyttäneillä on. Kyllä taas puhuu niin kokemus ja tietämys. Eiköhän jokainen synnyttänyt tiedä tasan ja ainoastaan ITSE millainen se värkki on sen synnytyksen jälkeen. Mitä se veloille kuuluu.

Vierailija
85/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai hitto. Sittenhän minulla ei ole hätää, vauvat on olleet alle kolme kiloisia. Synnyttämätön tämänkin tiesi. Mahtavaa, kyllä ne on sitten viisaita.

Vierailija
86/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujaan hyvin tiulka pimppi ei voi säilyä alatiesynnytyksessä. Siksi halusin sektion. Onneksi lääkärikin oli sitä mieltä että ei mahdu, luutkin on ahtaat ja myös muuten tiukkaa  tekisi.  Varmaan väljähkö pimppi voi säilyä ennaallaan mutta ei se kiristy ellei sitten liho tai ommella suuaukkoa repämän jälkeen.  En tajua miksi alatiesynnyttäjiä nyppiii sektion tehneet jos alateitse on kaikki niin paljon paremmin. Mulle on sama miten muut synnyttävät.

Vierailija
87/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämättömille tiedoksi: sairaaloissa voidaan myös tarvittaessa laitella tikkejä alapäähän.

Vierailija
88/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
89/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä hoiti tenavan maailmaan alakautta. Nyxällä kaks sektiota. Kyllä se jälkimmäinen toimenpide on pitänyt paikat tiukempina. Molemmat suht urheilullisia. 

Vierailija
90/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:15"]

Exä hoiti tenavan maailmaan alakautta. Nyxällä kaks sektiota. Kyllä se jälkimmäinen toimenpide on pitänyt paikat tiukempina. Molemmat suht urheilullisia. 

[/quote]

Totuus tulee miehen suusta. Aamen

Vierailija
91/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni olivat poikittain. Ilman sektiota olisimme kuolleet kaikki kolme.

Mitä tulee pimpin tiukkuuteen, niin kyllä se on tiukka edelleen. Odotusaikana ja sektion jälkeen ole pitänyt toosassani pieniä, painavia kuulia, käyn ihan jumpassa niiden kanssa. Ei hypyt haittaa, sisällä pysyvät, kun on lihakset timmissä kunnossa.

Vierailija
92/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:14"]

Synnyttämättömille tiedoksi: sairaaloissa voidaan myös tarvittaessa laitella tikkejä alapäähän.

[/quote]

Tuskin niitä tikkejä kovin usein sinne sisälle asti laiteta;)

Vierailija
93/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:15"]

[/quote]

Totuus tulee miehen suusta. Aamen

[/quote]

Kyllä hänkin tuntee meidät kaikki, ja me kaikki ollaan samalaisia. Myös sinä ja minä. Muista se. Aamen.

Vierailija
94/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä tiukka on, ainakin mulla. Ei paikat löystyneet raskausaikana yhtään. Vauva syntyi sektiolla.

Vierailija
95/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge pari keilapalloa peräaukosta läpi ja sitten kyseenalaista tiukkuus. Ei pysy millään, jos ei treenaa. Edes tämän forkan akat ei sihen pysty. Siksi suosin kauniita neitsyitä. Tiukkaa ja pilaamatonta lihaa. :)

Vierailija
96/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asiaan vaikuta geenit, jumppaaminen, synnytyksen kesto ja vauvan koko sekä synnyttäjän ikä.

Vierailija
97/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:14"]

[/quote]

Tuskin niitä tikkejä kovin usein sinne sisälle asti laiteta;)

[/quote]

Synnyttämättömälle tiedoksi: repeämiä voi tulla myös emättimeen, jolloin tikkejä laitetaan sinne sisälle asti. Jostain syystä puhutaan aina vain välilihan repeämistä, vaikka emätinkin voi revetä.

Vierailija
98/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole yksilöllistä. Itsellä kolme sektiota takana ja varmasti alapää löysempi kuin ennen raskauksia. Vaikka sektioon päädyttiinkin, olen kuitenkin kokenut avautumisvaiheen supistuksineen. Tämä varmasti vaikuttaa.

Näitä kokemuksia lukiessa olisin toivonut synnyttäväni alakautta, jos orgasmiherkkyys siitä olisi parantanut.

Vierailija
99/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää naisten pelkoa siitä, että alapää löystyy synnytyksessä. Tottakai ja pitäähän sen nyt hyvänen aika olla olla maailman luonnollisin asia. 

Täällä ulistaan joka viikko miten alapää ei kelpaa miehelle yms. Siis millaisten miesten kanssa te niitä lapsia teette? Jokainen edes suht normaali, synnytyksessä mukana ollut mies ymmärtää millaista synnyttäminen on ja miten se tottakai vaikuttaa naiseen.

Yrittäkää nyt hyvät äidit saada itseluottamusta edes sen verran, että olette ylpeitä siitä mihin vartalonne on pystynyt, synnyttänyt uuden ihmisen. 

Hyvin kiteytetty, komppaan! Vähän itsekunnioitusta, itseluottamusta ja ylpeyttä naiset, millaisen megasuorituksen olette tehneet!

Vierailija
100/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää sontaa koko ketju. Naisen alapää ei sen kummemmaksi muutu synnytysten myötä.